Ivy Bet レビュヌ 

103
•
TrustScore 5段階評䟡の2.5

2.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Clearly some kind of outage across all sites licensed by Betable. Checked Bet442 and Right bet and similar reviews coming in. UKGC website says licenses etc still active so wonder if it could be... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Made a deposit after checking Oddscheker for the best odds. Outperformed others. My bet was rejected. They took my money from the account and can’t advise when the money will be returned and the bet i... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

If I could go lower than 1 star I would 
my account was closed and they have not refunded my balance, they took my money in seconds and they keep saying it’s with the department that looks after refu... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Where is my withdrawal? Your site says withdrawals are instant and been waiting since last night. I have tried to speak with someone on live chat but it says that the site is off line and that someo... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 賭け代行業
  2. ・
  3. オンラむン カゞノたたは胎元
  4. オンラむンスポヌツ賭博の販売業者
  5. カゞノ
  6. ギャンブル サヌビス
  7. 胎元

圓該䌁業による蚘述

Welcome to Ivy Bet. Ivy Bet is the sports betting experience from the team behind Ivy Casino — brought to the same standard of quality, trust, and attention to detail that defines everything we do. For existing Ivy Casino members, accessing Ivy Bet is effortless. Your account works across both platforms, giving you a genuinely unified experience without the friction of separate registrations or logins. If you're new to Ivy, you'll find a sportsbook that reflects the same considered approach our casino players have come to expect. We offer an extensive range of sports and markets — from Premier League football, horse racing and tennis to international fixtures across multiple disciplines — with competitive pricing and the depth of coverage that serious bettors look for. Whether you're focused on pre-match analysis or in-play action, the platform is built to meet you there. Responsible gambling is not an afterthought at Ivy Bet — it is a foundation. We are licensed and regulated by the UK Gambling Commission, and our platform includes a full suite of safer gambling tools: deposit limits, loss limits, session controls, self-exclusion, and real-time monitoring. We are proud supporters of GamStop and BeGambleAware. If you ever need support or guidance, our team is here, and help is always available at BeGambleAware.org. Our customer service team brings the same commitment to experience that runs through the Ivy brand — knowledgeable, responsive, and genuinely invested in getting things right. Ivy Bet is sport betting done properly. We're glad you're here. 18+ | BeGambleAware.org | Please bet responsibly


連絡先

重芁なお知らせ

2.5

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

103件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 96に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.5

すべおのレビュヌ

(103)

過去12か月のレビュヌ数: 97ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Dont Play there its a scam Casino
.

Dont Play there its a scam Casino
.. Withdraw Not possible

2026幎8月6日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Steven,

Sorry to hear you had trouble with your withdrawal. We certainly don’t want anyone feeling like they can’t access their funds, so we’d be happy to look into what happened here.

If you haven’t already, please reach out to our support team with your account details so they can check the withdrawal and help get things resolved.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち5の評䟡

Super geiles Casino immer gewinne


Super geiles Casino immer gewinne garantiert

2026幎8月6日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hey Valentina,

Thanks for the awesome feedback! We’re glad you’re enjoying your time with us. We can’t promise guaranteed wins, but we’ll happily take the compliment! 🎰

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

This game is not good only casino win


This game is not good only casino win players is the money loss

2026幎8月3日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Param,

Sorry to hear you didn’t enjoy your experience with the game. We understand it’s frustrating when the results aren’t going your way, but casino games can involve wins and losses, and there’s no guarantee of a return on any individual spin.

Thanks for sharing your feedback - we appreciate you taking the time to let us know how you felt about the experience.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Fraudulent account opened in my name

Fraudulent account opened in my name. Ivy bet would not delete the account without me sharing further personal information with them. SCAM. SCAM. Do not trust.

2026幎8月2日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hey Kate,

We've requested further information to locate your account and look into this further for you.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Terrible

Terrible. Bet placed and won. Log back in. Bet rejected stake only returned. Terrible customer service also

2026幎7月31日
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hey John,

We’re sorry you were left frustrated by this. We can see the bet was rejected and your original stake was returned, meaning the bet wasn’t accepted and therefore wasn’t settled as a win. We understand that’s disappointing, particularly if you believed the bet had won when you placed it.

It's a shame to hear you weren’t happy with the customer service you received, and we appreciate you taking the time to share that feedback.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち5の評䟡

Nagyon jó oldal

Nagyon jó oldal, jo játékokal, gyors felÌletel, jo Ìgyfélszolgalatal,

2026幎7月29日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hey Hanko,

Thanks for the great feedback!

We’re glad you’re enjoying the games, finding the site nice and easy to use, and getting the support you need from our team. We really appreciate you taking the time to leave us a review!

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Beste spelers,

Beste spelers,
Hier bij ivy bet kan je beter weg blijven, zeer slecht casino. 0% winskansen, potjes staan volledig dicht!!! 3 potjes stonden geladen, meer dan €40 gepeeld zonder dat er ook maar 1 open ging!!! Ook maar 5 free spins gekregen! Hier willen ze enkel maar heel snel u geld incaseren maar n speler n klein beetje laten genieten van t spel zit er niet in!!! Weg blijven bij Ivy bet is de boodschap!!! Ander en beter!!!

2026幎7月28日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hey Eddy,

We’re sorry to hear your experience left you feeling this way. We know it’s frustrating when you’re waiting for those bonus features to land and they just refuse to show up!

That said, bonus features and free spins are never guaranteed, and each spin is independent of the last. We appreciate you sharing your experience, even if it wasn’t the one you were hoping for, and we’ll take your feedback on board.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

I had 463 in my balance and now my


I had 463 in my balance and now my account has been closed and I can't get back into it and no one is replying to me on the live chat and I need that money

Why have you done this to me??

I genuine person and you've taken my money I now can't access

I'm really upset in regards to this issue

Can someone please get back to me as soon as possible

2026幎7月28日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Daniel,

Thanks for taking the time to leave a review.

We've requested more information from you in your review so we can locate your account and look into this for you.

Hopefully we hear from you soon.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち5の評䟡

Bardzo fajne kasyno

Bardzo fajne kasyno

2026幎7月3日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hey Krzysiek,

Thanks so much for your review!

We're really pleased to hear you're enjoying your experience with us here at Ivy Bet. We appreciate you taking the time to leave your feedback, and we hope you continue to have a great time.

Good luck and enjoy! 🍀

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Deposited £1500 in a week

Deposited £1500 in a week. Won a small profit. They then locked my account without warning. I've since been trying to withdraw my funds. They keep saying they don't have access to do this and an appropriate team will contact me by email. It's now been 2 weeks and I don't have access to any of my funds that I've been told will be withdrawn. Communication is shocking. Since they replied, they continue to say the case is being looked into with no further correspondence or ownership. Would strongly recommend staying away as they have made no attempts to give me my funds.

2026幎7月6日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Josh,

We're pleased to confirm that the funds have now been processed back to you. Thank you for your patience while this was being looked into, and we appreciate your understanding throughout the process.

If you have any further questions or need any additional assistance, please don't hesitate to get in touch.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Disgusting treatment of winning customers.

Disgusting treatment of winning customers.

I won over £6k from a £1500 deposit. Great! (But getting the money was difficult and they closed my account)

I was playing mainly casino games - baccarat and I think roulette mixed with some sports bets.

I was restricted to £1000 withdrawals at a time and they had to be manually approved. Took ages.

Then I got an email stating there was a safety risk on my account - asked to call me and provide a time.

I sent 4 different windows on 4 different days, not once did they even attempt to call me.

If you’re looking for a proper gambling provider this is not the one for you. They are clearly only interested in people who lose and can’t take it when people win!

Shameful and breaches all fairness criteria that the UKGC “apparently monitors”

Let’s face it - they don’t they just take their licensing fee and dissapear.

Support is also useless and robotic.

Overall. Nightmare of an experience despite winning!

2026幎7月10日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Bradley,

Thank you for taking the time to leave your review.

It's great to hear you enjoyed your gameplay and were able to withdraw your winnings.

Account checks are a standard part of our regulatory responsibilities and are applied where required, regardless of whether an account is winning or losing. These checks are in place to help protect both our customers and our platform.

We also take your comments about our support team and the missed call arrangements seriously, as that's not the experience we aim to deliver. We have shared your feedback with the relevant teams for review.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち5の評䟡

Had account for a while now i have no


Had account for a while now i have no complaints whatsoever deposit quick withdrawals quick prices good allsorts of stuff you can look at so yes for me spot on👍👍

2026幎7月4日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hey Mr Smethurst,

Thanks so much for the amazing review! 😄 We really appreciate you taking the time to share your experience.

It's great to hear you've been enjoying your time with us and that everything from deposits and withdrawals to the overall experience has been spot on for you.

Thanks again for your support – it really means a lot to us! 👍

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Account closed by them

Recieved an email saying following a risk based decision my account is now closed... must be the millions of pounds I have made of them haha.. not. You are a bookmaker people do win now and again you know. Anyway I'm off to spend the millions I have seemingly won 🀣

2026幎6月26日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Lee,

Thank you for leaving a review. We appreciate this is disappointing, and we understand account closures can feel frustrating when the reason isn't clear.

Risk-based decisions are made in line with our terms and conditions and regulatory obligations. If you'd like a fuller explanation of the decision on your account, please contact us at support@ivybet.com and our team will be happy to assist.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Stay clear! Just more red tape and politics

Remove all limits due to CCJ that I know nothing about then say if want it changed send utility bills, 3 months bank statements, pay slips and more. Don’t waste your time with a £300 spend limit. Worse than actually government

2026幎6月18日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Ricardo,

Thank you for leaving a review and we understand that being asked for documentation can feel frustrating.

As a licensed operator, we are required to carry out certain checks, which can include requesting information to confirm a customer's circumstances. These are part of our regulatory obligations rather than something we apply by choice.

If you'd like to discuss the checks on your account, please contact us at support@ivybet.com and our team will be happy to help.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Ecco come funziona!prima che


Ecco come funziona!prima che verifichiate i documenti vincerete un sacco di soldi che non potete ritirare,una volta accettati i documenti le slot cambiano radicalmente con vincite veramente basse da far ridere chiunque!Non pagano e ci sono slot che ti portano via anche 200€ di fila me compreso!inutile contattare l assistenza perchÚ risponderà un bot!provvederò a far chiudere questo casinò con l aiuto della finanza di Stato!da stamane ho giocato 400€ e ho perso solo soldi!

2026幎6月14日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Alex,

Thank you for leaving a review. We are sorry to hear about the experience described, however Ivy Bet is a UK-only site and we are unable to locate an account associated with this review.

It appears this review may have been intended for a different operator. We would encourage you to contact the relevant site directly to resolve your concern.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Zero stars !

Zero stars !! Day six , still can’t access my account, customer services still coming out with the same old rubbish , copy and paste , £237 gone , please everyone DO NOT go anywhere near this site 
 terrible experience

2026幎6月11日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Simon,

Thank you for your patience during what we know has been a frustrating period. We're pleased to let you know that Ivy Bet is now fully back online, and your funds — including your full balance — are held securely and available to you.

If you are still having any difficulty accessing your account, please log in or contact us at support@ivybet.com and we will make sure you are able to get back into your account and access your funds.

We sincerely apologise for the disruption and appreciate your patience throughout.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち5の評䟡

Cok memnunum

2026幎6月10日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Merdan,

Thank you for the kind words — we're delighted to hear you're enjoying Ivy Bet. We hope to see you back soon.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Scammers

Scammers. Website removed and they've stolen everyone's money. Contacted UK Gambling Commission and police.

2026幎6月10日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi Rob,

Thank you for leaving a review. We'd like to reassure you and anyone reading that Ivy Bet is fully online and operational, and no customer funds have been lost — all balances are held securely and remain available.

Ivy Bet is fully licensed and regulated by the UK Gambling Commission. If you have any concerns regarding your account, please log in or contact us at support@ivybet.com and we will be happy to help.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

5぀星のうち1の評䟡

Never known a website to be down for 3


Never known a website to be down for 3 days

2026幎6月5日
自発的なレビュヌ
Ivy Bet ロゎ

Ivy Bet からの回答

Hi there,

Thank you for leaving a review and we're sorry for the inconvenience caused by the extended maintenance period. We appreciate your patience and understand how frustrating this must have been.

Please rest assured that all customer balances and unsettled wagers were held securely throughout and remain fully available now the site is back online. If you have any further concerns, please don't hesitate to contact us at support@ivybet.com.

The Ivy Bet Team
www.ivybet.com

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報