Vandaag ben ik langs geweest bij jullie, en wat aanvankelijk een eenvoudige offertegesprek zou zijn, is uiteindelijk uitgemond in een contract. Ik heb een heel goed gevoel bij zowel de firma als advi... もっと見る
企業が回答しました
Gistelsteenweg 214, 8490 Jabbeke, BE
•レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Vandaag ben ik langs geweest bij jullie, en wat aanvankelijk een eenvoudige offertegesprek zou zijn, is uiteindelijk uitgemond in een contract. Ik heb een heel goed gevoel bij zowel de firma als advi... もっと見る
企業が回答しました
Onze ervaring met Kwadro was bijzonder teleurstellend. Slechte communicatie van begin tot einde, extreem lange wachttijden en totaal geen opvolging. De plaatsing van de ramen liet bijna een jaar op zi... もっと見る
企業が回答しました
Wij contacteerden vijf verschillende bedrijven voor onze ramen en deuren. Kwadro kwam wat prijs/kwaliteit betreft als beste uit de bus. Daarnaast waren we enorm enthousiast over verkoper Sam: hij leg... もっと見る
企業が回答しました
Wij kunnen enkel positieve feedback geven over Kwadro deuren Jabeke.Zowel de verkoper David als de opmeter Dominique zijn deskundigen in hun vak en zijn enorm klantvriendelijk alsook het plaatsing te... もっと見る
企業が回答しました
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Zeer teleurgesteld in Kwadro – eindeloze wachttijden en loze beloftes
Wij hebben gekozen voor Kwadro omdat ons bij het eerste contact werd verteld dat de levertijd voor onze nieuwe ramen op maat ongeveer 6 tot 8 weken zou bedragen. Helaas blijkt daar in de praktijk niets van te kloppen.
Om te beginnen kwam Kwadro pas ongeveer twee maanden later langs voor de opmetingen. Daarna moesten we opnieuw twee maanden wachten op een offerte, die vervolgens ook nog eens de verkeerde kleur bevatte. Toen we dit meldden, duurde het nog eens twee weken voordat we een aangepaste offerte met de juiste kleur ontvingen.
Ondertussen is het al midden juni en hebben we nog steeds geen duidelijkheid, geen planning en geen nieuws. Wij hebben ons huis al in december 2025 gekocht en de ramen waren bewust de eerste stap in onze renovatie. Met onze sanitair- en elektriciteitswerken waren afspraken gemaakt die afhankelijk waren van de plaatsing van de ramen. Omdat alles vertraging blijft oplopen, kan de rest van de werken niet doorgaan zoals gepland.
Deze situatie heeft ons gezin enorm veel stress bezorgd. We leven al maanden in onzekerheid, plannen moeten voortdurend worden aangepast en de frustraties lopen hoog op. Waar we uitkeken naar een nieuwe start in ons huis, zijn we vooral geconfronteerd met teleurstellingen, spanningen en conflicten die vermeden hadden kunnen worden als de gemaakte afspraken en beloofde termijnen waren nagekomen.
Wat ons het meest stoort, is niet alleen de vertraging zelf, maar ook het gebrek aan communicatie en opvolging. Je verwacht van een professioneel bedrijf dat het realistische termijnen geeft en klanten correct informeert wanneer er problemen zijn.
Ons advies: als je dringend ramen nodig hebt en snel wilt verhuizen of renoveren met je gezin, denk dan goed na voordat je voor Kwadro kiest. Onze ervaring is er helaas één van lange wachttijden, slechte opvolging en veel onnodige stress.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Vandaag ben ik langs geweest bij jullie, en wat aanvankelijk een eenvoudige offertegesprek zou zijn, is uiteindelijk uitgemond in een contract.
Ik heb een heel goed gevoel bij zowel de firma als adviseur Nico. Als syndicus krijg ik zelden zo’n hoogstaande en persoonlijke service. Ter info: ik spreek wekelijks makkelijk 100 aannemers, dus ik weet waarover ik praat.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Onze ervaring met Kwadro was bijzonder teleurstellend. Slechte communicatie van begin tot einde, extreem lange wachttijden en totaal geen opvolging. De plaatsing van de ramen liet bijna een jaar op zich wachten en de afwerking duurde nog eens maanden extra. Fouten van de opmeter werden niet correct opgevolgd. Voor documenten richting verzekering moesten wij blijven aandringen en kregen die uiteindelijk pas na de werken. Alles moet van de klant zelf komen, behalve wanneer facturen betaald moeten worden. Geen aanrader.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
We gingen langs in de vestiging Jabbeke en werden vriendelijk ontvangen door adviseur David De Jonghe. De offerte werd gedetailleerd overlopen en we kregen een deskundige uitleg. David heeft ons overtuigd om met KwadrO samen te werken.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Heel goed geholpen geweest door David! Hij luisterde aandachtig naar onze wensen en noden, en hield rekening met ons budget!

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
David De Jonghe gaf vanaf het eerste contact correcte informatie en maakte de keuze voor Kwadro ramen een evidentie. Op naar een fijne verdere samenwerking.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Vanaf het eerste contact met verkoper David De Jonghe verliep het vlot. De offerte werd heel snel opgemaakt. De ontvangst in de toonzaal om de definitieve keuze te maken was ook aangenaam. Een aanrader dus.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Vakmanschap dichtbij? Heel ver weg ja! Zeer ontevreden! Veel geld betaald om het hele huis te laten doen (9! ramen, voor- en achterdeur, rolluiken, … ) en er is totaal geen professionalisme.
Werkmannen onbeleefd (al rokend aan de voordeur verschijnen eerste dag, peuken worden in de voortuin en op oprit gesmeten, heel respectvol), afspraken worden niet nageleefd. In plaats van te werken per verdiep wordt heel het huis vanaf dag 1 een stort door overal wat door elkaar te plaatsen. Ze starten maar tegen 9u en zijn al kort na de middag weer weg waardoor er uiteraard ferm over de deadline wordt gegaan. Op 1 dag worden er slechts twee ramen geplaatst. Alles wordt telkens heel vuil achtergelaten.
En zo zit ik nu met mijn gezin nog een week langer in de vuiligheid want ze kunnen pas 5 dagen later dan afgesproken een “monteur” voorzien om zaken af te werken en dit voor meerdere dagen, een paar uurtjes per dag opnieuw want die moet waarschijnlijk op verschillende werven vuurtjes gaan blussen.
Deze meneer wist totaal niet wat hij moest doen (onder meer welke tabletten vervangen) dus de communicatie is niet enkel slecht tss klant en bureau maar ook tussen de monteurs en bureau. De mastiek buiten die precisiewerk vereist en door veel correcte bedrijven wordt uitbesteed aan een specialist, is rampzalig!
Er is echt geen communicatie met het bedrijf, geen idee aan wie je je moet richten, een paar dagen wachten op een antwoord is heel normaal blijkbaar. Topklantenservice!!
Absoluut niet aan te bevelen! Ik was toch beter voor een kleinere speler gegaan aanbevolen door een kennis waarbij er met respect en correctheid wordt gewerkt en alles door 1 iemand op de voet wordt gevolgd. Bij deze firma heb je dit helemaal niet!!
Laat je maar niet bedotten door de reclame in die huisprogramma’s, daar betalen ze veel geld voor, is allemaal fake (de werkstijl zie je niet en daar zullen ze wel zorgen dat alles goed verloopt) en wordt gewoon doorgerekend aan de gewone klant.
De ramen passen er hier en daar ook niet correct in , dorpels zijn verschoven en buitenmuren zijn op plaatsen ook beschadigd en streklagen volledig losgekomen.
LET OP!! De factuur dien je helemaal op voorhand te betalen! Heel vreemd want de meeste ethische bedrijven werken met delen én een eindsom van ongeveer 10% ná de werken. Zegt ook genoeg, eenmaal buit binnen, kwaliteit en afwerking en naverkoop niet belangrijk!
De mastiek buiten lijkt door een kleuter te zijn gedaan. Er is geen overleg geweest over het kleur. Afplakken om rechte lijnen te maken was te veel moeite alsook om de vensterbanken af te plakken want er zitten veel plekken op.
Jammer dat je hier geen foto’s kan plaatsen. Kijk vooral eens via google reviews Kwadro Jabbeke, daar zijn de foto’s te bezichtigen van dit zeer onbekwaam werk.
Hoofdzetel reageert ook niet op mails en klachten!!
Wij werden te woord gestaan door David, de verkoper. Een heel vriendelijke en vooral geduldige man. Dat appreciëren we wel, daar wij enkel maar doordachte beslissingen maken. De werken moeten nog starten maar de eerste aanzet in de showroom is alvast gezet!

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Vandaag elektrisch rolluik laten herstellen door andere firma... Kwadro vroeg 60 eur administratieve kosten en 60 euro per uur. Er zat teveel speling op mechanisme waardoor de wind het luik uit zijn voegen had gewaaid. Hersteld in 5 minuten met versterking waardoor dit niet meer kan gebeuren. 5 eur werd gevraagd voor kms... met plezier wat drinkgeld bijgegeven als dank.
Wij zijn ontzettend tevreden over onze ervaring met Kwadro. Vanaf het eerste contact tot onze uiteindelijke keuze van onze ramen en deuren voelden we ons goed begeleid en professioneel geholpen. De kwaliteit en afwerking stralen vakmanschap uit.
Een speciale dank aan Sam Capelle voor de uitstekende begeleiding. Sam nam uitgebreid de tijd om naar onze wensen te luisteren, gaf duidelijk en eerlijk advies en dacht echt met ons mee. Dankzij zijn expertise en geduld konden wij met een gerust hart de juiste keuzes maken. Geen opdringerige verkoop, maar oprechte betrokkenheid en professioneel advies.
Kortom: een zeer positieve ervaring en absoluut een aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteitsvolle ramen en deuren met persoonlijke service.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
We werden zeer goed ontvangen door David De jonghe in de showroom te Jabbeke! Van alles een goede uitleg gekregen en uiteindelijk alles kunnen kiezen en meteen het eindbedrag gekregen op papier! Ervaring zoals je het wil…

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Wij hadden een hele goede ervaring met de adviseur David De Jonghe in toonzaal Jabbeke. Hele vriendelijke en duidelijke uitleg verkregen, je voelt je op je gemak en hij begrijpt waar je naartoe wil.
Bedankt David !

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
We hebben net ramen gekocht bij Kwadro in Jabeke. David gaf ons deskundig advies en een duidelijke offerte, in de showroom konden we alles bekijken en waren we overtuigd van de kwaliteit

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Tevreden van kwadro! Hele mooie korting gehad! Leggen alles heel mooi uit! We werden zelf geholpen om de premie aan te vragen met dank aan Sam Cappelle!

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Wij contacteerden vijf verschillende bedrijven voor onze ramen en deuren. Kwadro kwam wat prijs/kwaliteit betreft als beste uit de bus. Daarnaast waren we enorm enthousiast over verkoper Sam: hij legde alles tot in detail uit en was altijd beschikbaar voor vragen. Intussen is alles geplaatst, binnen de afgesproken 14 weken. Alles is verlopen zoals beloofd. We zijn zeer tevreden!

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Wij zijn zeer tevreden over de bestelling en plaatsing bij Kwadro. Wij werden zeer goed geholpen door Sam Capelle en ook de plaatsers hebben prima werk geleverd.Na de plaatsing werd ook alles opgeruimd en proper achtergelaten.Wij zullen Kwadro zeker aanbevelen.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Het begon al bij de verkoop. Zeer goede service en uitleg van Sam Cappelle. Ook de plaatsing door Lothar en collega was professioneel alsook de opmeting door Dominique.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Het eerste contact verliep zeer vlot, we kregen direct een afspraak voor een huisbezoek. Daarna werden we uitgenodigd in de showroom om een presentatie mee te volgen waarin alles goed uitgelegd werd en we konden kiezen tussen de verschillende materialen.
Daarnaast is er ook goed contact met de verkoper Nico die alles opvolgt.

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Na mijn problemen met kwadro op jullie site te hebben vermeld heeft kwadro een antwoord geplaatst die totaal niet juist is. Zou je willen dit antwoord verwijderen? Of beter kan of mag ik een tegen antwoord plaatsen?

KwadrO Ramen en Deuren - Jabbeke からの回答
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。