Lampmasters レビュヌ 

164
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

They sent me a glass lamp that was very poorly packaged, very little padding so no care was taken when packing it. Needless to say the glass was broken. They insisted that I return the glass pieces t... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I've just received my gorgeous &Tradition vase. As described and even better than in pictures! Very well packaged. Nice delivery times considering UK delivery: ordered on 8th April and received... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Ordered a Nordlux table lamp. Arrived within a week of ordering. The plus in ordering from Lampmasters over other sites that also stocked this lamp is that there was a bulb included for the same price... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Ordered a floss chandelier , was on sale for €1600, all appeared well , after installing, we found that 10 light bulbs not working out of 30, not bulb related as I tested the bulbs different location... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 照明専門店
  2. ・
  3. ランプ シェヌド提䟛業者
  4. 家具の付属品
  5. 照明コンサルタント

圓該䌁業による蚘述

✔ Strongest designer range ✔ 30 days return policy ✔ Excellent customer service At Lampmasters, we have collected the most exclusive lamps from top-class designers and manufacturers.


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

164件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.3

すべおのレビュヌ

(164)

過去12か月のレビュヌ数: 13ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Greetings from UK

Greetings from UK
The lights took a while to arrive, but worth waiting for. I love being able to dim them and they direct well to different areas. The spotlights are smaller than I expected and the light is closer to the end of each spot, so they are a bit more glaring than I expected, so 4 stars instead of 5.

2024幎12月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

4 stjerner

4 stjerner: Lampmasters tilbyder en super oplevelse. Deres hjemmeside er let at navigere, og de har flotte, genopladelige lamper med god batterilevetid. KÞbsprocessen var ligetil, og lampen kom hurtigt og godt pakket. Kundeservicen var fremragende; Alessandro og teamet reagerede hurtigt og hjÊlpsomt, da en vare havde en fabriksfejl. Jeg anbefaler dem varmt og vil bestemt handle hos Lampmasters.dk igen.

2024幎11月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Product excellent quality

Product excellent quality, well packaged so no damage in post. Slightly slower than average delivery time but slightly cheaper shopping than other sites. Excellent communication at all times from the retailer.

2024幎11月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

NO NOTIFICATION OF ALTERNATE 


NO NOTIFICATION OF ALTERNATE REDELIVERY Delivered to a post office not the property address without any notification 
 no note in letterbox by GSL parcel force. No text nothing
The driver had even writtten a hand note on the package which was for an entirely different property over 200 yards away.
These couriers are terrible.

2024幎11月11日
自発的なレビュヌ
Lampmasters ロゎ

Lampmasters からの回答

Hello,

We are sorry to hear that you are disappointed with our partner.

Unfortunately, while ordering on our website you didn't fill in your full address. We have sent you the order confirmation email with a request to check if all data are correct. You also had access to the Edison link to the status of your order with all order details.

Then we sent you a tracking link the same day we shipped your order and you have been able to track it since then (both the GLS parcel number and Parcel Force parcel number).

GLS / Parcel Force couldn't deliver your order so they delivered it to the local Post Office.

After that, you contacted us so we guided you on where and how to pick up your parcel as we were not able to help you more at this point.

We apologise for all the inconvenience it has caused you.

Best regards,
Team Lampmasters

5぀星のうち1の評䟡

Returning items

The measurements of the item were not as stated on the site, which resulted in having to go through the expense & great effort of returning the item, which was far too much & took from the 30/10 to the 21/11 to be refunded. I don't think €15.00 should have been deducted from the refund when the fault lies with the seller, & although given several ticket numbers none of my queries where ever answered, so all together I am an unhappy customer.

2024幎11月21日
自発的なレビュヌ
Lampmasters ロゎ

Lampmasters からの回答

Hello,

We have looked into your case.
You logged it as a Return via our site. Therefore we handled it as a Return.
We also informed you via email of our full Terms and Conditions.
The overall measurements of the product are stated on our website and, on that basis, it was not handled as a Claim.
You logged the Return on Sunday, 27th Oct and we replied to you on Monday, 28th.
We have also attached a return label asking you to post the product back to us. You posted it on the 11th of November and it reached our warehouse on 15th.
A refund was made back to your card on the 19th.
We have no other registered communication with you, apart from the logged Return.

Kind regards,
Team Lampmasters.ie

5぀星のうち4の評䟡

Speedy delivery and bulbs arrived


Speedy delivery and bulbs arrived safely and well packed. I wish I'd noticed, though, that despite searching for a UK site, the products were delivered from Denmark and thus held up by UK Customs.

(In the end, this did not matter as it turned out my light fitting was at fault & causing the old bulbs to blow. The new bulbs will be used elsewhere in my home!).

2024幎11月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Appauling

Appauling. Purchased a light for my husband. The light didn’t work. Asked if it could be fixed. Told it couldn’t be (through your online chat. Please review correspondence! Interesting how I cannot retrieve it!) and was offered a replacement, so recycled the original lamp. Once the new lamp arrived several weeks later was asked to pay for the replacement or else return it. What a joke! Do not purchase from this company!!!

2024幎11月14日
自発的なレビュヌ
Lampmasters ロゎ

Lampmasters からの回答

Hi Natalie,

We are sorry for your unsatisfactory experience with Lampmasters.

At no point did we inform you that item could not be repaired.

As we strive to make the claim process as convenient for our customers as possible, we decided to send you a replacement while still awaiting supplier’s reply.
Said replacement was sent 28.10. and you were asked to return the defective item 29.10. You then informed us you had disposed of the item.

We did our best to accommodate you and reach an understanding with supplier, but in this case it was found to be paramount to have access to defect item for investigative purposes.

It should also be noted, that we ask customers not to dispose of claimed items before investigation has been concluded – see https://www.lampmasters.co.uk/claims.aspx

We are sorry that a mutually satisfactory outcome could not be reached in this case and hope for your understanding.

Best regards,
Team Lampmasters

5぀星のうち5の評䟡

Futura plug in wall light.

We had a few queries before making our purchase and these were all answered quickly by Henri.

2024幎10月13日
自発的なレビュヌ
Lampmasters ロゎ

Lampmasters からの回答

Hi,

Your praise is truly appreciated and has been forwarded to Henri, who swears it was his pleasure to assist.

Have a bright autumn!

Best regards,
Team Lampmasters

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報