Lexon Design レビュー 

514
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Need to sort out a better delivery partner. It’s not the recipient responsibility to make things work. DPD is unreliable and not trustworthy. Again they said I wasn’t home when I actually stayed hom... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We received the Lexon x Jeff Koons Balloon Dog Lamp as a wedding gift and are more than happy! The quality and packaging is amazing and the lighting is so clear! Would definitely recommend! Looking fo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had a defaulted product being sent which happens to everyone and every business. After explaining to the customer service which was very quick to assist me, I got to have a new product being sent to... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

J'ai acheté un réveil Lexon Mina sunrise il y a quelques temps en magasin. Malheureusement, la partie tactile ne fonctionnait pas. Après avoir contacté Lexon pour indiquer le problème, j'ai été très... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 製造業者

当該企業による記述

Depuis sa création en 1991, Lexon n'a cessé de repousser les limites et de cultiver sa différence dans le monde du design tout en restant fidèle à son engagement de rendre les petits objets utiles, beaux, innovants et abordables. Qu'il s'agisse d'accessoires pour la maison, le bureau, les loisirs ou le voyage, Lexon a établi une relation privilégiée avec la créativité et s'est associé aux plus prestigieux designers à travers le monde pour créer des collections intemporelles de produits lifestyle, vendus chaque année à des millions de pièces. Aujourd'hui, avec plus de 30 ans d'existence, +235 récompenses, des collaborations avec des designers de renom, une présence dans 90 pays, Lexon s'est véritablement imposée comme une marque incontournable du design français.


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

514件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 96%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(514)

過去12か月のレビュー数: 329件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I am absolutely obsessed

I am absolutely obsessed! I fell in love with Jeff Koons at Art Basel so I am over the moon delighted that I get to have one of his pieces in my home. Lexon Design really nailed this collaboration! There are so many different lighting features, but it’s hard to pick just one. I love that you can charge it and move it around your home. Definitely highly recommend this for a gift that will keep on giving! 😇🩷

2026年3月2日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Hello Ashley,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear how much you love your Jeff Koons Balloon Dog and that it brings such joy to your home.

We’re delighted that you enjoy the versatility, the lighting features, and the portability of the lamp. Your recommendation truly means a lot to us, and we hope it continues to brighten your space for years to come!

Lexon Team

5つ星のうち4の評価

Preordered the balloon dog lamp by Jeff…

Preordered the balloon dog lamp by Jeff Koons. Once the shipment started the communications where a bit slow and unclear and the wait was quite long. But the ordering process was easy and smooth and the product is amazing.

Both the packaging and product is outstanding. Quality of the light and the strength blew me away. Even in bright rooms. I was worried the plastic would feel cheap but it’s heavy and sturdy. Wish the battery would last longer but with the intense light and small area to hide batteries it’s fully understandable 5 hours is max. On highest brightness it’s closer to 3-4 hours tho.

The charging cable is high quality and looks nice. Wish to have gotten a charging brick as well for this price.

Would get 5/5 if it wasn’t for the long shipping time and lack of power brick

2026年2月23日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Hello Oliver,

Thank you very much for your detailed feedback and for sharing your experience with the Balloon Dog Lamp by Jeff Koons. We’re delighted to hear that you are impressed with the quality, packaging, and design of the lamp!

Your feedback regarding the shipping time is valuable and will help us improve the overall experience for future customers.

We’re glad that, despite these points, you enjoy the lamp and its performance, and we hope it continues to bring brightness and joy to your space.

Kind regards,
Lexon Team

5つ星のうち5の評価

I really love my new Baloon Dog Lamp

I really love my new Baloon Dog Lamp.
I always wanted to have a Baloon Dog in my collection and now I literally can have one! When I opened the package I felt so happy because every detail was just perfect. The lamp has so many different lighting functions that makes it genius!
Such a nice way to own a piece of art that can be used every day.
The delivery took more time than expected but I guess it is part of the niche object I was buying, so I didn’t expect it to be faster. When I contacted the Lexon team to be reassured that my order was arriving they reacted so quickly and professionally to my request. I honestly can’t complain at all! So happy about this purchase! Thanks Lexon!

2026年2月27日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Hello Giulia,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that your Balloon Dog Lamp has found a special place in your collection and that every detail met your expectations.

We’re glad you enjoy the variety of lighting functions and that it brings both art and functionality to your space. Thank you also for acknowledging our team’s support — we always strive to respond quickly and professionally.

We truly appreciate your patience regarding the delivery, and we’re so happy to know that your experience has been positive overall. Enjoy your new lamp!

Lexon Team

5つ星のうち5の評価

I like it!

I really love the design of the balloon dog. I accidentally ended up staring at it for an hour. It’s crafted so beautifully—it’s truly a work of art ❤️

2026年2月27日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Hello,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear how much you love the design of the Balloon Dog. It’s fantastic to know that its craftsmanship and artistic quality made such an impression on you ❤️.

We hope it continues to bring joy and inspiration to your space!

Lexon Team

5つ星のうち5の評価

Great support for a great artwork

I needed input on the right charger strength and the support team was right on it and answered my questions. The balloon dog itself is a fantastically well made object, an artwork in its own right, and wonderfully diverse in its varied display options.

2026年2月25日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Dear Michael,

Thank you so much for your kind feedback! We’re delighted to hear that our support team was able to help you with your questions and provide the guidance you needed.

We’re also thrilled that you appreciate the Balloon Dog as both a well-crafted object and a piece of art, and that you enjoy its versatility and display options. Your satisfaction truly means a lot to us!

Lexon Team

5つ星のうち1の評価

Poor quality of product and service - unresponsive

First of all, delivery took way longer than anticipated and without clear communication - 6 months later I finally receive my Jeff Koons Dog Lamp.
Now two months after that, half of the lamp doesn't work anymore - only the front part until half of the body lights up.
it's been two weeks that I've been waiting for an answer from their techsupport and this is just unacceptable - this company isn't serious about customer experience - I m waiting for an answer and likely will ask for a full refund - the product isn't reliable and their support neither.
Responding to my comment doesn't mean that the problem was solved. Your support responded and it's been now a month that nothing has happened.
This is an AWEFUL service. Never again.

2026年2月26日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Dear Michael,

We are truly sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delays and the issue with your Jeff Koons Dog Lamp.

Please know that one of our qualified agents has already contacted you to address the situation. We are committed to finding a satisfactory solution and ensuring that your concerns are resolved quickly.

We appreciate your patience and want to reassure you that customer satisfaction is very important to us, and we are taking your feedback seriously to improve both our products and support.

Lexon Team

5つ星のうち5の評価

The life (light) of the party

I absolutely love my balloon dog. The presentation in the box when it arrived was stunning, and makes it feel like a true collector's item. The inserts and graphics are really beautiful, and I hope to keep the box in pristine condition as well as the lamp!

The lamp has many different modes that are perfect for various lighting moods, whether for subtle ambiance or a flashy party. Every time I change modes I find a new favorite. This little guy is a great conversation piece as well as an enhancer of any lighting mood.

The construction feels very sturdy and looks classy and expensive. The brilliance of the light is also very high quality.

I only wish I had gotten a second one to match! Although my friend got one so we are looking forward to a playdate soon.

2026年2月25日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Hello Tim,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you love your Balloon Dog and that the presentation and packaging made such a strong impression — we agree, it really is a collector’s piece.

We’re glad that you enjoy the multiple lighting modes and that it adds both ambiance and conversation to your space. It’s great to hear that the lamp’s design, sturdiness, and quality of light have met your expectations.

We truly appreciate your support and enthusiasm for our product!

Lexon Team

5つ星のうち5の評価

Prodotto curato e ben fatto

Prodotto curato e ben fatto, scatola altrettanto bella e curata, consegna un pochino lunga ma ne è valsa la pena!! Bellissima lampada

2026年2月25日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Buongiorno Lorenzo,

La ringraziamo molto per il suo feedback! Siamo felici di sapere che ha apprezzato la qualità del prodotto e la cura del packaging.

La ringraziamo anche per la pazienza riguardo ai tempi di consegna e siamo lieti che la lampada abbia soddisfatto le sue aspettative.

La sua soddisfazione è la nostra migliore ricompensa.

Il team Lexon

5つ星のうち5の評価

SAV ballon dog

J’ai acheté une ballon dog qui après quelques semaines d’utilisation ne s’allumait plus. L’assistance m’a exposé la solution très clairement et très rapidement. Problème résolu 🤗

2026年1月15日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Bonjour Caroline,

Merci beaucoup pour votre retour ! Nous sommes ravis d’apprendre que votre problème avec votre Balloon Dog a été pris en charge rapidement et efficacement par notre service après-vente.

Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes heureux d’avoir pu vous apporter une solution claire et rapide.

Merci encore pour votre confiance 🤗

Cordialement,
L’équipe Lexon

5つ星のうち1の評価

Totally Incompetent!

As with many others I ordered The Balloon Dog in November as a Christmas present, as December shipping was guaranteed! There customer service is diabolical, responses are sporadic with constant lies about despatch dates. I was hoping to get it for Valentines but that has come and gone. Again I also have a label creation on 30 January, cleared customs on 14 February but no sign of it. I don't think it's a scam they are just totally incompetent and have no interest in their customers. If you want a balloon dog, get it from John Lewis, that way you'll get it next day.

2026年2月23日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Dear Garry,

Due to high demand and the use of grouped international shipping, some shipments have unfortunately experienced longer delays than initially estimated.

That said, we fully acknowledge that our communication has not met the standard you expected, and for that we sincerely apologize. This is not the experience we aim to provide, and your feedback is being taken seriously to improve both our logistics transparency and customer support responsiveness.

Our Customer Care team will get back to you later today.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention.
Lexon Team

5つ星のうち1の評価

J’ai passé commande le 17 juin 2025…

J’ai passé commande le 17 juin 2025 pour deux articles en précommande, avec une livraison annoncée pour octobre 2025.
La commande n’a finalement été expédiée que le 17 décembre 2025, soit près de 2 mois de retard par rapport au délai indiqué lors de l’achat.

N’ayant plus besoin des produits en raison de ce retard important, j’ai demandé l’annulation de la commande et un remboursement avant réception du colis.
Malgré plusieurs emails et un appel téléphonique, on me répond simplement de contacter le transporteur, sans tenir compte du retard initial ni de ma demande d’annulation.

À ce jour :
• je n’ai pas réceptionné le colis
• je n’ai pas été remboursé
• le service client reste évasif

Très déçu par la gestion du dossier et le manque de considération pour le client.
Je ne recommande pas en l’état

2025年6月17日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Bonjour,

Nous sommes sincèrement désolés pour les désagréments causés par le retard de votre commande.

Nous souhaitons vous informer que notre agent a répondu à votre dernière demande en ce jour et a pris toutes les mesures nécessaires.

Votre retour est pris très au sérieux et nous mettons tout en œuvre pour améliorer notre communication et la gestion des commandes afin qu’une telle situation ne se reproduise pas dans le futur.

Nous vous remercions pour votre patience et votre compréhension.

L'équipe Lexon

5つ星のうち5の評価

Habe den Jeff Koons Hund gekauft

Habe den Jeff Koons Hund gekauft. Super tolle Leuchte. Die Kommunikation war etwas schwerfällig, aber das Ergebnis hat entschädigt. Seriöse Anbieter

2026年1月15日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Hallo Elke,

vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihnen die Jeff Koons Hund-Leuchte so gut gefällt und Sie mit dem Produkt zufrieden sind.

Wir nehmen Ihren Hinweis zur Kommunikation ernst – wir arbeiten kontinuierlich daran, hier noch schneller und transparenter zu werden. Umso mehr freut es uns, dass das Endergebnis Ihre Erwartungen erfüllen konnte.

Vielen Dank für Ihr Vertrauen und Ihre Empfehlung!

Mit freundlichen Grüßen,
Das Lexon Team

5つ星のうち1の評価

Lampe ballon dog non livrée

Lampe balloon dog achetée en décembre mais toujours pas livrée à ce jour. Le service client de Lexon élude, mais n'apporte aucune réponse si ce n'est de dire que la situation va se débloquer et de me communiquer un numéro de suivi FEDEX que ces derniers ignorent totalement ... A la lecture de ces avis, le service client Lexon semble beaucoup plus efficace quand on n'a pas besoin d'eux ...

2025年12月23日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Bonjour David,

Nous sommes sincèrement navrés pour les contretemps et le manque de communication que vous avez rencontrés.

Votre commande a désormais été livrée. Nous espérons que le produit vous satisfera pleinement et qu’il pourra compenser, au moins en partie, la déception liée à l’attente et aux échanges précédents.

Nous prenons vos remarques très au sérieux et allons corriger nos processus pour améliorer la communication avec nos clients à l’avenir.

Merci encore pour votre patience et votre confiance.

Bien cordialement,
L’équipe Lexon

5つ星のうち1の評価

Lexon & Jeff Koons Balloon Dog…

Lexon & Jeff Koons Balloon Dog Collaboration

I have seen a few reviews on here that are enduring my experience too so it is good to know I am not alone, but that doesn't excuse the poor service and communication. These are not cheap pieces that people have purchased, and only after chasing do I get any update which is another stalling tactic to run down the chargeback clock it seems.

Order placed 17th December, 19th Jan, email from Paul (after chasing) your order will ship latter half of January, that comes and goes, email again, fobbed off this time with the creation of a shipping label with Fed Ex (which I see this morning was raised in Liverpool - anyone else getting SCAM vibes here?) So I email again, and now waiting for the reply which will come either late today/tomorrow usually.

So I decided to come on here, and I see I am not alone, and yet there are some people experiencing a smooth service according to the reviews. So why some and not all, why keep some of us in the dark and feeling like we have been scammed???

I think it only fair at this stage to ask for the December orders to be shipped today with another courier if you have identified delays in your usual courier, or let us cancel our orders.

2026年2月16日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Dear Kate,

We understand your concerns and sincerely apologize for the experience and the lack of timely communication you’ve encountered.

We would like to inform you that your order will be delivered today.

We regret the delays and the confusion caused during the shipping process, and we appreciate your patience throughout.

Kind regards,
Lexon Team

5つ星のうち5の評価

The dotted lines means its on child-lock! haha

Had trouble working out why my alarm clock was flashing dotted lines! Emailed in to ask and found out it was on child-lock.The kids had obviously been playing around with it and pushed the button 3 times to lock it. Thanks for support helping me work out what had happened. haha.

2026年1月14日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Dear Alexandra,

Thank you for sharing this, it made us smile 😊

We’re glad the mystery of the flashing dotted lines is solved! Child-lock can definitely be a clever little surprise when curious hands are involved 😄

Thank you for reaching out to our support team and for your kind words. We’re always happy to help — whether it’s a technical question or a detective mission involving the kids 😉

Enjoy your alarm clock!

Warm regards,
The Lexon Team

5つ星のうち1の評価

Schlechter Kundenservice, wenn nicht was anderes…

Meine Erfahrung mit diesem Laden deckt sich mit den bereits geschilderten Erfahrungen: im Dezember den Hund bestellt, Lieferung für Januar versprochen, auf erste Anfrage auf Februar vertröstet, auf zweite Anfrage erfolgte keine Reaktion mehr. Seit dem 30. Januar gibt es wohl einen Zustellauftrag bei FedEx, bei dem sich aber nichts tut. Wenn bald nichts passiert, werde ich mein Geld zurückfordern und einen Anwalt einschalten. Leider erweckt das alles mehr und mehr den Anschein von Betrug.

2026年2月14日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Dear Manfred,

We are very sorry to read your review and sincerely regret the frustration this situation has caused — especially given that the lamp was meant to be a wedding gift.

We would like to let you know that one of our team members reached out to you today with updated details regarding your order. Your shipment is currently in transit and progressing through our logistics network.

We understand that the lack of visible tracking updates can be worrying, and we apologize if our previous communication did not provide the clarity you expected. Please rest assured that your order is genuine and actively being handled.

Our team remains at your disposal and will continue to follow your shipment closely until it is delivered.

Kind regards,
The Lexon Team

5つ星のうち5の評価

Love my Lexon x Jeff Koons Balloon Dog

I preordered a Lexon x Jeff Koons Balloon Dog speaker in June 2025 and received my beloved masterpiece in December 2025. While it arrived later than the anticipated ship date of October, I chalked it up to the realities of producing and shipping new products (not to mention the impacts of changing US policies on the global markets).

My speaker is incredible- it truly is a work of art and I could not be happier to have my own little Koons Ballon Dog to call my own… and wondering if I should get him a friend.

I have no hesitation in purchasing another item from Lexon. I haven’t needed their support in addressing an issue, but have found their social media customer support team to be responsive, eager to answer any questions, and helpful.

2026年2月13日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Dear Shannon,

Thank you so much for this wonderful message ✨

We’re truly delighted that your Lexon x Jeff Koons Balloon Dog Speaker has found a happy home and that it lives up to your expectations. It means a lot to us that you see it not just as a speaker, but as a true piece of art.

We sincerely appreciate your patience during the preorder period. As you mentioned, launching and delivering a new product — especially one produced with such attention to detail — can sometimes come with logistical challenges, and your understanding genuinely means a great deal.

And as for getting him a friend… we fully support that idea 🐶✨

Thank you as well for your kind words about our team. We’re always here to help and are grateful for your trust.

Looking forward to welcoming you back soon!

Warm regards,
The Lexon Team

5つ星のうち5の評価

Achat en toute confiance sur ce site de qualité

Achat en toute confiance grâce à la réactivité et au professionnalisme de l’Equipe Lexon Design.

2026年2月13日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Chère Alexia,

Un grand merci pour votre message.

Nous sommes ravis que votre expérience se soit déroulée en toute confiance et que la réactivité ainsi que le professionnalisme de notre équipe aient été à la hauteur de vos attentes.

Votre retour compte beaucoup pour nous et motive toute l’équipe au quotidien.

Au plaisir de vous accompagner à nouveau très bientôt ✨

L’équipe Lexon

5つ星のうち1の評価

Jeff Koons Lampe - keine Info, keine Lieferung...alles fake

Jeff Koons Lampe im Dezember bestellt und sie sollte im Januar geliefert werden. Keine Information zum Lieferstatus. Keine Kontakttelefonnummern. ... auf E-Mails wird man aufgrund einer angeblich hohen Anfrage mit einem Standardtext vertröstet... schade, es war als Hochzeitsgeschenk geplant!
Die über den Kundenaccount angeblich hinterlegte Sendungsnummer passt nicht zum Produkt. Weiterhin bewegt sich das paket seit Wochen nicht....
ich schließe mich also meinen Vorbewertern an.... scheinbar wird hier betrügerisch ein Produkt angeboten, das es nicht gibt. Ich gebe Lexon nun eine letzte Möglichkeit, sich zu melden. Ansonsten ziehe ich mein Geld über PayPal zurück und kontaktiere einen Anwalt!

2026年1月30日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Dear Nicole,

We are truly sorry to read about your experience and understand how disappointing this situation must feel.

We would like to clarify that one of our agents contacted you today with updated information regarding your order. Your shipment is currently in transit, and it is properly registered and being handled within our logistics network.

We completely understand your concerns about tracking visibility and communication. Please be assured that your order is genuine and actively being processed.

We remain fully available to assist you and will continue to monitor your shipment to ensure it reaches you as soon as possible.

Kind regards,
The Lexon Team

5つ星のうち1の評価

livraison interminable

Bonjour, j ai fait une commande du ballon dog speaker, le 05/12/25... commande numéro 40000019221.
il était bien précisé que la livraison pour Noel n était pas garantie mais nous sommes le 12 Fevrier 2026 et je n ai toujours rien reçu ? Le plus désagréable est que je ne sais pas vers quel service me tourner pour savoir si c est normal ou si il y a eu un problème..?
`je vous serai très reconnaissant de m aider ...
JDD.

2025年12月5日
自発的なレビュー
Lexon Design ロゴ

Lexon Design からの回答

Bonjour Monsieur Delrieux,

Nous sommes sincèrement désolés pour ce délai et comprenons parfaitement votre ressenti.

Votre commande Balloon Dog Speaker est bien en transit actuellement et devrait vous parvenir sous 7 jours maximum.

L’un de nos agents du service client Lexon va également vous transmettre sous 24h votre numéro de suivi, afin que vous puissiez suivre l’acheminement en toute transparence.

Pour toute question concernant votre commande, vous pouvez bien entendu nous contacter à tout moment à cette adresse :
support@lexon-design.com

Nous vous répondrons directement.

Encore toutes nos excuses pour cette attente et merci pour votre patience.

L’équipe Lexon

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報