レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I have used lilicloth exclusively for several years now. The shirts and sweatshirts have never disappointed either in quality , design , wear or slogans.Long sleeve t-shirts or short . Still wearing... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The site is easy to navigate and this is a repeat order. Sometimes the shipments for the same order will stagger which is ok- its better than them holding on till the last one is available. if ther... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Buying is easy... NOT so much for Shipping !! I'm from Canada and having an option to have products delivered using Canada Post and at CHEAPER RATES would be welcomed... particularly considering th... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Purchased a couple shirts as Christmas presents. When opened at Christmas, we discovered both items were unhemmed. Cheap crap. Lilicloth refused to refund because their short refund period had... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 衣料品店
  2. ・
  3. オリゞナルプリントグッズ
  4. カスタム T シャツ専門店
  5. ストリヌトりェア店
  6. 玳士衣料店
  7. 婊人服店

圓該䌁業による蚘述

Lilicloth is an international graphic clothing online brand. We upheld the philosophy of "Print something on everything", committing to offer customers men's & women's high-quality fashion clothing and accessories of the latest trends at appealing prices in a prompt manner.Thank you for supporting Lilicloth!


連絡先

3.4

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

803件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.4

すべおのレビュヌ

(803)

過去12か月のレビュヌ数: 3ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

The product was exactly as ordered

The product was exactly as ordered and seems to be made of high quality materials.Shipping was a little bit longer than I would have liked but everything did arrive in a fairly timely manner. The fit was right on by sizes, overall a great job.

2023幎4月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Clever conversation starter t-shirts

Clever conversation starter t-shirts that seem to brighten other’s day. The shirts are okay quality and the screen printing hangs on during wash and dry. While I have about 8 various shirts, only one is falling apart at the bottom hem from the thread falling out.

2023幎6月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I didn't want to give my rating any
minus stars.

I didn't want to give my rating any stars but had to in order to place a review.
Dec. 05, 2022 I placed an order for 4 items. To this date I have received 3 and 2 were not exactly what were advertised. I still haven't received the 4th item (t-shirt). When I went to Lilicloth's customer service, I was asked to pay $2.00 and join their membership for $66.00!!! before I could "chat" with an agent.They swindled me once...not again.

2022幎12月5日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Dear Customer,

We apologize for any inconvenience caused .

We understand how important it is for our customers to receive their orders in a timely manner , and we are committed to improving our stock of items and shipping services to provide faster delivery times for our customers.

After checking, I can see that you ordered 5 items in this order ( Not just 4 ) . Please check order details via https://lilicloth.com/order-query

However, 2 of the items were canceled per your request, so we did not ship the remaining items. A refund for the canceled items has been issued, and you may contact your bank to confirm this. Alternatively, you can reach out to us with your order number, and we will be happy to look into it further.

Regarding membership fees, please note that we do not charge any fees for membership. If you're unsure whether you contacted our website correctly or have any other questions, please don't hesitate to contact us at service@lilicloth.com. We will be more than happy to assist you.

Best regard,
LILICLOTH

5぀星のうち1の評䟡

I had never ordered before and quite


I had never ordered before and quite liked the catchy slogans so decided to order in the sale just to test it out. On signing up I was given a discount code which stated sitewide ( this apparently is not the case)
The items I bought were quite heavily discounted so I didn’t mind too much if they didn’t quite meet my expectations. I received my order and have to say the actual items are not consistent with the photos online. They look cheap and almost unfinished. I would have been extremely annoyed had I have paid full price. Even at the discounted prices I feel totally ripped off. The customer services are not that great either. Would I recommend? NO
Would I reorder? NO
Another thing the sizes are way out. Ordered 4 items in the same size and not one of them is even similar in size to others.

2023幎4月28日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Dear Customer,

We are deeply sorry that you are not satisfied with our product and service.

***Kind reminder : Final sales /presale items cannot enjoy coupons/discounts.***

As the items in your order are final sale . Thus , discount can not be applied in your order. Hope for your understand .

Please be advised that the appearance of the product, including texture and color, may experience variations resulting from lighting in the studio or differences in screen monitors during photography.

In any case, we will carefully examine the product again, conduct further optimization measures, and update the product description accordingly. We thank you for bringing this to our attention.

Also.There is a size chart under the product details of each item. We recommend you use the size chart to better determine your ideal size next time because sizing varies between our items.

Our apologies for any inconvenience this may have caused. Wish you have a nice day!

If you need additional assistance, please feel free to contact us by email at service@lilicloth.com We will reply to you within 24 hours.

Best regard,
LILICLOTH

5぀星のうち1の評䟡

Place an order 1/10

Place an order 1/10. Just got an update, delivery on 3/28. They should inform you it takes over 2 months to get your merchandise

2023幎3月21日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Thank you for your feedback. The last item in your order is a hot sale one and the stock was not enough. So the shipping was being delayed.
We are sorry for the inconvenience caused. Your feedback is very important to us. We`ll forward your sincere feedback to the relevant departments and adjust the stock issue.
If you have questions about your order, please contact us by email at service@lilicloth.com or by chat online. Stay safe and have a good day!

5぀星のうち1の評䟡

DON'T SHOP AT LILICLOTH!

I ordered a t-shirt for my husband for Valentine's Day 2.5 weeks before the holiday, even though I had to pay for shipping. It was late. I figured it must be coming from China to take that long...nope, it's from CA. The shirt was too small, so I told them I'd like to exchange it for a larger size. I had to submit a request to them to return the shirt (who does that?) I not only paid for return shipping ($15), but had to provide the tracking # and company that shipped it back to them. So I spent $25 in shipping costs and received nothing. I was told it would take 2 weeks to receive my refund. Two weeks came and went, w/ no refund. They said they still hadn't received it. What?! Since when does UPS take over 2 weeks to ship anything to CA? I demanded a refund and they finally gave it to me. I then went to Amazon and found the exact same t-shirt for less $ and no shipping charges at all (w/ my Prime membership). DON'T SHOP AT LILICLOTH! You can get better prices and no shipping charges at Amazon!

2023幎1月29日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Thank you for your feedback and we are sorry for any bad experience caused. Any return request not authorized will not be honored, and the customer is responsible for the return shipping fee. You can check our return policy here https://lilicloth.com/information/return-policy
We already issued the refund of your returned item to your account on 2023-03-15. The refund process takes times. We are sorry for the inconvenience.
If you have questions about your order, please contact us by email at service@lilicloth.com or by chat online. Stay safe and have a good day!

5぀星のうち1の評䟡

Ordered on Dec 13th

Ordered on Dec 13th. Noticed there was 10 day shipping. So I contacted asking if they thought there would be a problem getting it my the Christmas. They said they would make a note but did't see why not. Well the 1st one showed 12-29-22. Next one showed mid Jan. the last Feb 2nd. There was nothing on their website stating that there was a stock issue. NEVER AGAAIN.

Here is my order number Order No.: HBKQD00820945

2022幎12月13日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Thank you for your feedback. The delivery time might be affected due to the high peak season of the courier before Feb. We sincerely apologize for the delay.
Your feedback is very important to us. We`ll forward your sincere feedback to the relevant departments and improve the website usage.
If you have questions about your order, please contact us by email at service@lilicloth.com or by chat online. Stay safe and have a good day!

5぀星のうち1の評䟡

Ordered 4 shirts on Christmas day

Ordered 4 shirts on Christmas day. Received one shirt after a month. It is now February 2nd and still have not received the other three. No way to contact company to find out where my shirts are. As other have said the sizes are much smaller than advertised. The shirt I received was showing as medium but actual size is more like an extra small.

Do yourself a favor and do not buy anything from this company!

2022幎12月25日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Sorry for any inconvenience caused. As we check, 3 items in your order have been shipped and 2 have been received while one is still in transit. Thank you for your understanding.

For the last item, it's not shippd yet and we are still rushing it. If you want something else for replacement or just a refund, you can let us know by email and we will handle it for you. We do apologize for this issue.

We reply emails within 24 hours, but sometimes our reply will go to spam emails. Please double check.

If you have questions about your order, please contact us by email at service@lilicloth.com or by 24/7 chat online.

Stay safe and have a good day!

5぀星のうち1の評䟡

No customer followup

One order, multiple shipments, wrong sizes. Tried 5 or 6 times to get a return authorization with no response. I then sent an email to their customer service dept and received no response. Now have t shirts that will be donated. Never again will I order from them

2022幎11月14日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Sorry for any inconvenience caused. We reply emails within 24 hours.
But upon checking your order number or your email address, we did not receive any email from you. Please check whether you sent the email to service@lilicloth.com.
Or you can contact our live chat service directly. We are on your service for 24 hours.
Have a nice day!

5぀星のうち1の評䟡

Lilicloth. Don't do it.

Don't do it! Shame on me for not researching Lilicloth before ordering. Saw some cute shirts advertised by Lilicloth on Google Chrome. Decided to order 5 assorted styles of long sleeve t-shirts and sweatshirts for my wife. Order totaled about $86 bucks. What is not disclosed before ordering (and paying) is that it will take approximately 4 weeks for delivery as the items will be shipped from China. Ok, lesson one learned. We are not impatient, and shame on me for assuming the products would be located in the US. After about four weeks the shirts started trickling in a few at a time. Of the 5 shirts, only 1 actually came close to being sized accurately. Same size was ordered (XXL) for all. All shirts were labeled XXL though they all erratically varied substantially in size & shape from tiny all the way to ridiculously disproportioned and huge! Sleeves & shirt length varied from several inches too short to over a foot too long. I have to say though very frustrating; it was quite comical to watch my wife try them on. Sleeve lengths that literally hung a foot below her hands on one shirt, and then several inches too short on the next shirt. All labeled the same size. Lesson two learned. No quality control. Now lesson three- just looked into returning. Return policy is definitely not customer friendly and customer incurs all cost to send the poor-quality items back to China. For me, just not worth the effort and frustration to only get a small fraction of my money back (if at all). Which I now believe after reading the reviews here, is Lilicloth's intent. It's a shame, lessons learned. The US market is continuing to be flooded with poor quality products and deceptive advertising. Learn from my mistakes, do not purchase products from Lilicloth.

2023幎1月14日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Sorry for any inconvenience caused.

Size of items from different suppliers differ. You may check the garment measurements in size guide and compare them with your clothing's measurements when choosing size. They are true measurements.

For return, we do accept return in the US. Please double check if you did contact the corret customer service.

If you have questions about your order, please contact us by email at service@lilicloth.com or by 24/7 chat online.

Stay safe and have a good day!

5぀星のうち3の評䟡

Read the reviews

I was going to order T shirts but after reading the reviews I'll pass

2023幎1月14日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Sorry to hear that.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@lilicloth.com or by 24/7 chat online.

Stay safe and have a good day!

5぀星のうち1の評䟡

Shirts are unfinished crap

Purchased a couple shirts as Christmas presents. When opened at Christmas, we discovered both items were unhemmed. Cheap crap.

Lilicloth refused to refund because their short refund period had expired.

I received a response to my initial post from Lilicloth. They said they would try to improve their quality but did not mention changing their refund policy. Avoid this company!

2022幎12月25日
自発的なレビュヌ
Lilicloth ロゎ

Lilicloth からの回答

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.

We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

If you have questions about your order, please contact us by email at service@lilicloth.com or by 24/7 chat online.

Stay safe and have a good day!

レビュヌの察象になっおいる䌁業の方ぞ

プロフィヌルを登録しお、Trustpilot の無料ビゞネス ツヌルにアクセスし、お客様ずの぀ながりを広げおください。

無料アカりントを取埗

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報