Love For Sleep レビュー 

280
•
TrustScore 5段階評価の5

4.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I ordered the Jacob cot in 2022 for my daughter, the cot is sturdy and converts into a cot bed so saw my daughter through until she was 3! Now pregnant with my second child and realised that I had los... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Without a doubt this company is great! The customer service they provide is rare to see these days. They are super quick to get back to you and help you. My cot bed base broke and they sent me a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ho recentemente acquistato il lettino per la mia bimba in arrivo. Tempi di spedizione nella media, qualità ed estetica dei materiali più che soddisfacente. A seguito di un piccolo problema di un pa... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I bought a cot bed from Facebook but it had some pegs missing to hold the bottom panel up, i couldn't figure out what they were called so I contacted Love for Sleep and they very kindly sent me the... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 子供用家具店
  2. ・
  3. ベビー用品店

当該企業による記述

Love For Sleep is a premium nursery furniture brand, born in London in 2015 and designed and manufactured in Europe to the highest standards. We specialise in high-quality nursery furniture and baby sleep products, including cot beds, baby cots, next-to-me cribs, toddler beds, cot mattresses, bedding sets, baby blankets and other essentials for babies and young children. Our products are designed with comfort, safety and everyday family life in mind. Many of our furniture pieces are crafted from FSC-certified solid wood and made to meet strict safety standards, giving parents confidence and peace of mind when choosing products for their child’s nursery. At Love For Sleep, we believe that outstanding quality should be accessible to every family. We focus on beautiful design, durable materials, practical functionality and excellent customer service, making it easier for parents to create a safe, stylish and cosy sleeping space for their little ones. Designed with love, because every child deserves a great night’s sleep.


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

280件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.8

すべてのレビュー

(280)

過去12か月のレビュー数: 54件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Good Service.

Cant say anything about the cot. It is still in the box, as it is my gift to the expectant parents.
As for the service received, It went smoothly and the cot was delivered very promptly. I am sure they will be happy with it as it was chosen by them.

2024年5月6日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Suzie,

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you were satisfied with the service and the prompt delivery of the cot. We hope the expectant parents will be just as pleased with their gift. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out. Thank you for choosing us!

Warm regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

We had an issue with a cot we brought…

We had an issue with a cot we brought after the exchange day and the customer service team went out of their way to help us resolve it, at no cost. This was way above the service you’d get from the companies who would be very rigid on the 30 days.

Recommend this company, great products but also great customer service and care after having brought items.

2024年5月14日
自発的なレビュー
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Hi Charlotte,

Thanks for your feedback! We're glad our customer service team helped resolve the issue for you without any extra charges. Providing great service is important to us and we're happy we could meet your expectations. We appreciate your recommendation and are thrilled to know you're satisfied with our products and service. If you have any more questions or concerns, feel free to reach out. Thanks again for choosing our company!

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち4の評価

Good product and fast delivery

The only shop selling junior beds in 160x80! Fast delivery and good quality, the bed is low enough for my toddler to get in and out independently. The only drawback is that they don't sell matching mattresses, bedding etc. which we had to get from elsewhere (and not easy to find).

2024年4月29日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Hanna,

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you're satisfied with the product and the delivery speed. We appreciate your input regarding the availability of matching mattresses and we are actively working on resolving that issue to ensure that soon the new mattresses will be available. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us.

Thank you once again for choosing our product!

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

I bought a cot for my baby boy

I bought a cot for my baby boy, cot is beautiful and my partner like it as well. It's goof size cot. Also very good support from customer service.

2024年4月26日
自発的なレビュー
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Hi Ashu,

Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that our cot bed met your expectations. We strive to provide excellent customer service and we're glad to hear that you received the support you needed. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We appreciate your feedback!

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち1の評価

I have ordered a cot bed from this…

I have ordered a cot bed from this company having heard good reviews however when unpacked realised they did not send the mattress.

I called which had wait over an hour for someone to answer, and the service which I received was awful, very rude on the phone, I asked to speak to the manager which she refused to

At the end of the call all she said is that someone will email you within for working days to resolve issue and cut the phone off.

Very awful service, rude customer service, don’t get stuck avoid this place!!!!!!!!!

2024年4月29日
自発的なレビュー
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Mahmood,

Thank you for your feedback. I regret to inform you that you have not spoken with our team, simply because our current phone line is offline due to a technical issue with BT. We are actively working to resolve this matter promptly.

We have tried to reach out to you through Trustpilot to obtain information regarding your order so that we can verify its contents. If indeed the mattress was missing, we would promptly dispatch a replacement mattress to you at no cost, using our next-day delivery service.

Unfortunately, we have not yet received a response to our request on Trustpilot. Therefore, we are unable to assist you further without your direct contact information, such as your email address or phone number, as well as your order number. Without this information, our ability to resolve the issue is limited.

Please contact us at contact@loveforsleep.com and provide your order details. In the email subject, kindly indicate that the mattress was missing from your order. Once we receive your email, we will prioritise resolving your issue urgently.

We look forward to hearing from you soon.

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

Lovely product!

A really lovely item - looks great in the nursery & easy to put together.

2024年4月9日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Emily,

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you love our product and that it looks great in your nursery. We strive to make our items easy to assemble and we're glad to hear that you found it so. If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out to us.

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち4の評価

culla molto carina

culla molto carina, ho rilevato un problema al venditore ed il servizio assistenza è stato molto disponibile.

2024年4月25日
自発的なレビュー
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Caro Antonio,

Grazie per il tuo feedback! Siamo felici di sapere che hai trovato la culla molto carina. Sembra ci sia stato un problema con il prodotto, ma siamo lieti che il nostro servizio clienti sia stato in grado di assisterti efficacemente. Se hai ulteriori preoccupazioni o domande, non esitare a contattarci.

Cordiali saluti,
Team LFS

5つ星のうち1の評価

The crib has a strong smell of…

The crib has a strong smell of formaldehyde. It has been three weeks and it still hasn't gone away. There is a pungent smell everywhere in the room. Very disappointed with this baby product, already packed, can we return it?

2024年4月1日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Hi Tina,

Thank you for bringing this matter to our attention. We appreciate your feedback and we're sorry to hear about the smell of paint you've experienced with the cot. Our products are crafted from natural pine wood and we exclusively use paints that comply with current safety standards. While it's typical for new wooden items to emit a slight scent upon initial unpacking, we understand the importance of addressing any concerns you may have. Please rest assured that the safety and satisfaction of our customers are paramount to us.

We are committed to promptly resolving this issue for you. Please reach out to our Customer Team at contact@loveforsleep.com and we'll spare no effort to address your concerns and ensure you have a seamless experience with our company.

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

Good quality cot

Good quality cot and easy to put together. Great value for money.

2024年4月1日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Natasha,

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you found the cot to be of good quality and easy to assemble. We strive to provide great value for money and we're pleased that you're satisfied with your purchase. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out.

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち2の評価

The cot advertised as being made out of…

The cot advertised as being made out of pine. We bought it because we wanted to avoid MDF. However, it seems it is only partially made from pine with other sections being made of MDF. We were very disappointed in this.

2024年4月8日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Kevin,

Thank you for your feedback. We apologise for any confusion regarding the materials used in our cot. While the frame is constructed from pine wood, we also incorporate engineered wood for certain components such as the drawer. Engineered wood is a common material used in furniture manufacturing, known for its durability and stability. We understand your concerns about avoiding MDF and we strive to be transparent about the materials used in our products. We have forwarded your feedback to the relevant team to double-check the description of that particular product. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us.

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

Jacob Cots

My daughter has two Jacobs Cots for her twins - a well designed high quality product and good value as they can be used for a few years to come as cot beds with the wooden safety bed barriers.
Prompt delivery and an excellent helpful service - Love for Sleep were a pleasure to deal with.

2024年4月9日
自発的なレビュー
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Deborah,

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that your daughter is enjoying our Jacobs cots for her twins. We take pride in designing high-quality products that offer good value and versatility. It's fantastic to know that you found our delivery prompt and our service excellent. We're grateful for the opportunity to serve you and your family, and we're always here to assist you further if needed.

Warm regards,
Team LFS

5つ星のうち3の評価

Ok bed for price, drawer poor quality

Decent looking bed for the price, however the drawer is flimsy and is not supported by the rails all the way out. Hence it falls down after pulling it out 10-15cm.

2024年3月26日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Camilla,

Thank you for sharing your feedback with us. We're glad you find the bed to be a good value, but we're sorry to hear about the issue with the drawer. Please don't hesitate to contact us at contact@loveforsleep.com and our team will be happy to assist you in resolving the issue with your drawer. We're here to ensure your satisfaction.

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

Fantastic company

Fantastic company, cheapest online we found our baby's cot for. Always got discount offers available.
Free next day delivery through APC, we received our cot with a damaged part but I emailed them and they got back to me very quickly to send out a replacement free of charge.
Would defo use again.

2024年4月1日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Dan,

Thank you for your fantastic feedback! We're glad to hear that you found our baby's cot to your satisfaction.

We apologise for the inconvenience caused by the damaged part in your delivery, but we're delighted that our team responded quickly to your email and arranged a replacement free of charge.

We're grateful for your support and would be delighted to serve you again in the future.

Warm regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Aimi,

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our cot easy to assemble and of great quality. Customer satisfaction is our top priority and we're delighted that our product met your expectations. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us. We appreciate your support!

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち3の評価

Pros

Pros - Received the cot bed on time. Good packaging. Timely emails to track the package. On first look product looks sturdy and easy to assemble.
Cons - Strong smell of paint first few days. Now better.
Specifically mentioned in delivery instructions that package needs to be delivered to first floor as it is quite heavy and I made it a point to be available on the day. The person who delivered however decided to leave it on my doorstep and leave.

2024年3月24日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Dhanveer,

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you like the product and that it arrived on time. We're also glad to hear that you find the product sturdy and easy to assemble. Regarding the smell, it's important to note that new wooden products may emit a scent of wood and sometimes paint, especially during the initial days after unpacking. This is completely normal and common with all new furniture items. Rest assured, the scent typically dissipates within a few hours and should not cause any issues.

In terms of delivery, unfortunately, most courier companies deliver parcels only to the doorstep of the building and usually, it is only a matter of the driver's discretion whether parcels are delivered to individual flats or just to the building's doorstep.

If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out to us. Your satisfaction is our priority!

Warm regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

Fantastic product and Customer service!

I bought a Jacob cot bed 2 yrs ago and I am still very happy about it. I was looking for a cot bed transforming into a toddler bed including a nice safety barrier and there was no much choice in the market. I really needed a drawer also and this was the only one that ticked all these boxes. Price is really good for what the product offers. Quality is great and would definitely buy it again. After one year I realised I have lost the safety barrier during the house move, I contacted the customer service to see if I could have purchased just a safety barrier by itself and they kindly offered it for free including shipping. This is such a nice gesture and what an amazing customer service. It really makes the difference purchasing products from a company you can trust, whatever issue you will have they will reply super quickly (as they did with me, in the evening) and will go extra mile to satisfy their customers.
Thank you again!!

2024年3月24日
自発的なレビュー
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Alice,

Thank you for sharing your wonderful feedback with us! We're thrilled to hear that you're still enjoying your Jacob cot bed after two years and that it has met all your needs. It's fantastic to know that you would choose our product again.

We're also glad to hear about your positive experience with our customer service team. Ensuring customer satisfaction is our top priority, we're thrilled that we were able to assist you promptly and effectively, even going the extra mile to provide you with a safety barrier at no cost.

Your kind words mean the world to us and we're honored to have earned your trust and loyalty. If you ever need anything in the future or have any further questions, please don't hesitate to reach out to us.

Thank you for your continued support and for choosing our products.

Warm regards,
Team LFS

5つ星のうち2の評価

paint smell and engineered wood

I do really like the bed and it arrived quickly, but sadly it does have a strong smell of paint- it has been 5 days now and still hasn’t faded. It is also made of engineered wood alongside the pine wood which isn’t mentioned in the description.

2024年3月21日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Dear Cat,

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you like the bed and that it arrived promptly. Regarding the smell, it's important to note that new wooden products may emit a scent of wood and sometimes paint, especially during the initial days after unpacking. This is completely normal and common with all new furniture items. Rest assured, the scent typically dissipates very quickly and should not cause any issues.

Additionally, it's worth mentioning that the presence of engineered wood on the sides is typical for products such as cots or cot beds, which have fully closed side panels. Engineered wood is known for its strength and durability, making it a suitable material for long-lasting furniture.

If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out to us. Your satisfaction is our priority!

Warm regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

It’s beautiful

It’s beautiful, just exactly what I saw online.

2024年3月19日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Hi Esther,

Thank you very much for your feedback! We're delighted to hear that the product met your expectations and matched what you saw online. If you need any further assistance or have any questions, feel free to reach out. We're here to help!

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

Incredible customer service and fantastic products

Brought a Jacob cot bed 3 years ago and absolutely loved its suitability for a small room and then when my toddler wanted a bed style cot. Expecting baby no2 in a few weeks and put the cot back up to find a few screw missing. Contacted the company and they are sending spares to be here within 2 days free of charge! Just incredible customer service and fantastic products!!!

2024年3月24日
自発的なレビュー
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Hi Rhianne,

Thank you for your feedback! We're thrilled you've enjoyed our Jacob cot bed for three years. We're glad we could help promptly by sending replacements, free of charge. Our customers are our priority and we always strive to satisfy them with excellent service and quality products. Best wishes for the arrival of baby number two!

Best regards,
Team LFS

5つ星のうち5の評価

Absolutely love the cot bed

Absolutely love the cot bed, so easy to put together my child sleeps perfect init

2024年3月15日
Love For Sleep ロゴ

Love For Sleep からの回答

Hi Chloe,

Thank you so much for your feedback! We're delighted to hear that you love our product and that it was easy to assemble. It's wonderful to know that your child sleeps perfectly in it. If you ever need any assistance or have further feedback, please don't hesitate to let us know. Wishing your child many more nights of peaceful sleep in their cozy cot bed!

Best regards,
Team LFS

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報