レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I purchased a cloak for my son. The order took a little longer than expected to arrive, but customer service kept me updated and was very responsive. When the cloak arrived it was in excellent conditi... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Shipping Improved! Okay So I'm a long time shopper of Lunafide, going several years back now and their shipping hasn't always been the best. However I've recently placed more than 3 separate orders fo... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Amazing product. Feels like custom clothing not a large run garment. They have great customer service and treat you as an appreciated and valued part of their business. If more company's acted this w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I don’t even know where to begin. This is our 2nd time dealing with this company. If you want your order to take 3 months or longer to arrive with absolutely zero helpful information from customer ser... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ウエスタン アパレル専門店

当該企業による記述

Lunafide is an artist driven apparel company that was established in 2017 by a group of innovative individuals who have an immense passion for art and athleisure apparel. They realised that they could celebrate both their infatuations by making these two worlds collide, working with highly talented artists around the world and applying their incredible artwork onto clothing. This is where Lunafide's unique style of artist driven apparel was born. Lunafide has commissioned artists that are located all around the world in order to create designs that are vividly rendered on each piece of their clothing. You will find these artist's names and social page handles within the product descriptions. All of the products that Lunafide sells are made to order, this means that each product is unique to you due to all our clothing being hand stitched. This also limits wasteful manufacturing as Lunafide does not mass produce anything. Everything crafted is done so because someone shares the same passion that the Lunafide team has. From the very conceptual stages until way after each design is launched, the Lunafide team invests immense time and love into creating each and every collection.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

346件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 28%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(346)

過去12か月のレビュー数: 51件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Another fantastic order received!

Amazing clothing, excellent customer service. Will buy from them again!

2023年8月18日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

We're thrilled to hear that you had a great experience with our clothing and customer service, Derek. We strive to provide top-notch products and assistance to our valued customers like you. We can't wait for your next Lunafide merch 🖤

5つ星のうち5の評価

Overly thrilled!

My wife bought me a hoodie from this store and I absolutely loved it. Never received more compliments about an article of clothing before. I know own 2 other hoodies, and a t-shirt from and have been equally as happy with those. 7 more shirts and 1 cloak on its way.

My second order had a delay on it, but I emailed and they were quick to get back to me and get the order sent.

When I placed my next order I was surprised by an email check-in making sure all was well with the previous order and to assure me the next one was in production and should be done within 3 to 4 weeks. To my surprise it was then completed within a week.

Nice quality clothing with some beautiful designs and good customer service experience. What more is there to ask for?

2023年8月17日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

We're truly delighted to hear about your positive experiences with our store, Marc! It's heartwarming to know that the hoodie you received was such a hit, and that you've continued to enjoy our products. We're sorry for any delay you experienced in your second order, but we're glad we could swiftly address the issue and get your order on its way.

We greatly value your loyalty and appreciate your understanding. It's wonderful to know that our customer service team was responsive and helpful. Your kind words about the quality of our clothing and designs mean a lot to us, as we put a lot of effort into ensuring our products exceed your expectations.

Thank you for sharing your journey with us and for being a valued customer. If you ever need assistance or have any questions in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to make sure your shopping experience remains exceptional.

Warm Regards,
Lunafide 🖤

5つ星のうち1の評価

Do not buy from this company

Do not buy from this company. If you do not like the product and return it you will not receive a refund other than a gift card to buy something else with charges that reduce your original payment to next to nothing.

2023年7月7日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

Hi Jeff!

Thank you for choosing to shop with us and for taking the time to complete the return process. We appreciate your feedback and value your satisfaction as our top priority.

We noticed that you opted for a store credit when completing the return process. We understand that circumstances might change, and you may wish to explore other options. Rest assured, we are more than happy to accommodate your request.

If you have had a change of heart and would like to switch your return to a different method, such as a refund to your original payment method, our dedicated customer service team is here to help. Simply message them, and they will gladly assist you with the reversal request.

Best Regards,
Lunafide

5つ星のうち5の評価

This cloak has been EVERYTHING I'm…

This cloak has been EVERYTHING I'm looking for! It's incredibly comfortable and warm for the winter, but I like rolling the sleeves up and wearing it with only undergarments for the warmer days! The styles and designs alone are enough to entice any collector of unique attire or abstract artwork in general. Got to give them the time to craft your new masterpiece. You can't deny the perfection once you've received yours. Order a size up! Get you a loose comfortable one... unless your going for a tight slender trench coat kind of look lol. Hope yalls' experience is as lovely as mine was!

2023年7月7日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

Wow! Thank you so much for sharing your fantastic experience with our cloak! We're absolutely delighted to hear that it has exceeded your expectations and become everything you were looking for.

It brings us immense joy to know that our cloak has kept you comfortable and warm during the winter, while also allowing you to style it differently for the warmer days. Versatility is essential in our designs, and we're thrilled that you're making the most out of it in various weather conditions.

-Lunafide

5つ星のうち1の評価

SCAM. 2 month wait. No full refund provided

SCAM. Be prepared to wait at least 2 months, and that's if you keep hounding them and putting up with their excuses. They also refuse to cancel the order and do not provide a full refund. The product is cool looking. Not the best quality, definitely made in China. Paypal also did nothing to get the money back and supports their scam vendors.

2023年6月28日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

We are truly sorry to hear about the difficulties you've encountered with your order. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we apologize for any inconvenience caused during this process.

We assure you that we take these concerns very seriously, and we want to make things right for you. Our customer support team is here to assist you with any issues you may have encountered with your order. Please don't hesitate to get in touch with them via email.

Warm Regards,
Lunafide

5つ星のうち4の評価

Replacement shirt

The first shirt I ordered was perfect. The second shirt I ordered was printed a bit light, so I returned it for store credit to order another one. Bella helped me with the return process, and personally ensured that the replacement shirt was created, shipped, and delivered quickly. I appreciated her help.

2023年6月27日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

Your Complete Satisfaction Is Our Priority! 🌟

5つ星のうち5の評価

I absolutely loved this dress

I absolutely loved this dress! Customer service was great with helping me with the size. Once I received the dress, it was even better than it looked online! The fabric is so wonderfully comfortable and it's san amazing print! LOVE IT!!!!! My husband absolutely loves it too!

2023年6月24日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

We're over the moon to hear that you absolutely loved the dress and had a wonderful experience with our customer service, Laura! It's heartwarming to hear that your husband loves the dress too! Your satisfaction is our greatest reward, and we're grateful for the opportunity to bring joy to both you and your husband.

Wishing you many more delightful moments with your Lunafide dress!

5つ星のうち5の評価

My second order from Lunafide - Freya Cloak

This was my second order from Lunafide, I previously bought their Berserker Hoodie and was impressed enough to come back and buy the Freya cloak. I have to say that I'm very happy with the quality of the cloak, it's very warm, and I'm intending to wear it to conduct this years' Yule Rite for our midwinter gathering. Yes, June is Mid-Winter in Australia :-)
On the whole, I love the two lunafide items I have, and their customer service is great too. I'll be back for more when I can!

2023年5月10日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

Looking forward to seeing you build your Lunafide collection 🥰

5つ星のうち5の評価

Lunafide Gear is The Best!

I have now order multiple items from Lunafide and could not be happier. The gear is comfortable and is very head turning. I’ve been getting nothing but positive reviews from everyone around me!

2023年5月12日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

Hey Brandon!

I'm stoked that you're happy with your Lunafide's gear. It's super cool and I think you'll love it. Have an awesome day!

Kind Regards,
Lunafide

5つ星のうち1の評価

To help set your expectations

Website says 15 days to construct then ship your item, while promising updates along the way.
I ordered my item 2 months ago, has not shipped, have received no updates but am inundated with their marketing emails.
I have emailed a half dozen times to inquire about my item and a day later receive a dismissive email explaining its a custom item ( a pair of board shorts). Still no word on when my item may be done and ship. I purchased these for an event that happened a month ago, so will be useless to me now. Inquired about refund and was refused. As to the item itself, I have no idea if it is as advertised, still waiting.
Seems to me setting realistic expectations for your customers should be a priority in good business. I'd recommend changing the website to reflect reality, as now I'm just disgusted with my experience here which doesn't make me excited to wear their product if it ever does come.

2023年5月11日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

Hello Jeremy,

We understand that things can sometimes be frustrating, but we're here to help you out. Please reach out to our Customer Service Team for further assistance. We promise to respond to your messages within 24 hours and provide you with the best possible solution.

Best regards,
Lunafide

5つ星のうち3の評価

Process and CS Procedures

I placed my order back on Mar 19th via a payment plan. Since then, my order has been in the "Unfulfilled" status, but since been paid in full. I have been in contact with Bella on FB Mess. She def had a Stellar CS demeanor. However, as she has very limited access to the production process and only shipping status... I have been left waiting concerned with the lack of detail she gets back from whoever she is in contact with. I hope to be able to update this review later with continued experience with the interactions.

In the meantime, I would "highly" suggest that the company consider granting more status access and info to both their CS rep/s and Customers concerning Production/Order queue status. This will greatly reduce the number of negative reviews that are received.

Today I have since requested to speak with the CEO Kieran Quarmby to attempt to get more info via Bella on FB Messenger.

Edit:
No contact made with CEO
Partial refund. Shipping refunded.
May 17th I get a shipping notification via DHL/USPS. Ill report on quality next.

Edit: Shirt received May 25th
Quality of material is interesting. Kinda stretchy. Colors are nice. Bit small for XXL. Will see how long it lasts.

2023年3月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent in all aspects 💙

Customer service was very helpful and responded promptly to my query. Ordering online was easy, and the website was user friendly. The craftsmanship of the product was of excellent quality! I purchased a cloak as a gift for my husband, and he loved it!! 💙 Our two sons did too! Thanks for an overall great experience- I am already looking at other items I'd like to purchase. We will be returning customers.

2023年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I wish there was a way to give a lower…

I wish there was a way to give a lower score. I placed my order with Lunafide on March 19th and still to this day have received nothing but the same empty responses / promises from their bot like customer service representative called Bella.

That's right, 46 days after my order, it still hasn't shipped, they promise that 24 hours after your order they will have started working on your order, I know of blind elderly people that would work faster than this.

If you've ordered anything from them, start working with whatever payment provider you worked with in getting your refund.
If you're thinking of ordering from this chinese scam company RUN AWAY NOW!!!

2023年5月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I love my cloak!

Bella was a delight to communicate with. Friendly and kind. And I love my cloak. Its warm and comfy and makes me feel like I'm a wizard. And people comment on it whenever I wear it. You can tell that it is crafted with love and care.

2023年4月21日
自発的なレビュー
Lunafide ロゴ

Lunafide からの回答

We greatly appreciate receiving words of gratitude. Thank you very much! 🖤

5つ星のうち5の評価

Amazing quality

Amazing quality! So lightweight yet SOOO WARM. Love the design, came out just as expected, maybe even better :) I even ordered incorrectly at first and then messaged directly after and they helped me get it adjusted and fixed! Best customer service 👌

2023年3月5日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報