Mendable レビュー 

6
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

当該企業による記述

Mendable makes at-home recovery devices for the knee, shoulder and neck, designed to fit into a few minutes of your day. Our Knee and Shoulder come with a 90-day money-back guarantee, and the Cradle with 60 days. If you have any questions about your order, email us at info@mendablecanada.com and our team will help. Thank you for choosing Mendable.


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

6件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 83%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(6)

過去12か月のレビュー数: 6件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

It's a scam

The advert is totally different to the product sent. They claim the items are located at the Sydney warehouse but are sent from Hong Kong. My product was wrong and they tried to tell me it was correct. After seeing the return costs they agreed to refund 20%. Buyer beware this is an expensive con for a cheap Chinese gadget. The support base is in Spain. My advise stay clear of this company.

2026年10月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Update...they lie!!

I have an update......Mendable is giving me the run around on getting my refund. They want me to contact the shipper to find out where my package is when in the reply I got from them says that they will look into it. They are liars and don't care how they treat people. Looks like I am not going to get my money back so stay away from them!!!!

2026年7月27日
自発的なレビュー
Mendable ロゴ

Mendable からの回答

Hi Ev,

You’re right to call this out. Tracing a parcel is our job, not yours, and being asked to contact the carrier after we said we would look into it is exactly the run-around we told you we’d avoid. We’re sorry. Please don’t chase the carrier: a member of the team is taking your case, will trace the shipment with the carrier directly and will email you the outcome. If the order can’t be delivered, you’ll be offered a replacement or a refund. You don’t need to send anything further.

Warm regards,
The Mendable Team

5つ星のうち1の評価

Mendablescam not Mendablecanada

Product is a piece of garbage; gets slightly warm regardless of heat setting. Requires purchaser to return item to China, with a tracking number. Approximate shipping cost with Canada Post is $90. Not worth sending back.

I’ll be using Trust Pilot prior to any future purchases.

Update: I provided Mendable with my invoice number as requested and they provided me with a new case number!!

I’ve read other reviews where this “rope-a-dope” technique was applied to other complaints. Is there no way of controlling these scam artists?

2026年10月18日
自発的なレビュー
Mendable ロゴ

Mendable からの回答

Hi Wayne,

Thank you for updating your review, and we’re sorry: you did what we asked and got an automated case number back. That’s on us. A member of our team has now picked up your case personally and replied to your email about the heating fault. If you don’t see it, reply to that email and it will reach the same person.

Warm regards,
The Mendable Team

Warm regards,
The Mendable Team

5つ星のうち1の評価

Issue not being resolved

I have been dealing with this company since August 25th. When I did an order to them received it September 10th. With no information inside the package, send in an email to them ended up with a case number. On September 13th, I decided I did not want this product. It does not do what they advertised. So I sent in a request to return this, and got another case number, every time I'd send in a request I get a new case file number. This has been going on since September 13th, right up till October 11th.

2026年9月13日
自発的なレビュー
Mendable ロゴ

Mendable からの回答

Hi Carolyn,

We're sorry. You asked to return your order on September 13 and, instead of an answer, you kept receiving new case numbers. That isn't acceptable, and we're also sorry your parcel arrived without any information inside. We've sent you a private request through Trustpilot for your order details so we can find your order and handle your return under our money-back guarantee. Once we have them, a member of our team, not an automated reply, will contact you personally.

Kind regards,
Mendable Support

5つ星のうち1の評価

This is a SCAM site

This is a SCAM site, not Canadian at all, address is in Hong Kong. Takes your money for very inferior product, bought knee massager as have meniscus tear, hype is garbage, unit does not work, tried to get refund and send back as per 90 day guarantee, garbage, they do not honour anything and need to send back to Hong Kong at your expense. Also they try to bill on subscription so make sure inactive as they will keep taking your money.

2026年8月4日
自発的なレビュー
Mendable ロゴ

Mendable からの回答

Hi LG,

Thank you for sharing this, and we're truly sorry about your experience with the Mendable Knee and with your refund request.

We'd like to look into this properly. Please email us at info@mendablecanada.com with your order number, and a member of our team, not an automated reply, will personally review your refund under our 90-day money-back guarantee.

Just to clarify, Mendable doesn't offer any subscription: every order is a one-off payment. If you see a charge you don't recognize, include it in your email and we'll check it for you.

Kind regards,
Mendable Support

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報