Metropolitan Shuttle レビュー 

315
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We enjoyed doing business with Metropolitan Bus Charter. The communication and updates were great. Our driver, Tammy was a joy to work with. She was patient with us. She even helped us distribute food... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great experience. Alusaine was helpful securing the right size vehicle as our guest list grew, and answered all of our questions quickly. Gave us a lot of confidence. The vehicle was perfect, and our... もっと見る

5つ星のうち5の評価

This is my second review, not sure what happened with my first. Extremely professional organization, spot on pickup and delivery to and from. Beautiful, New, large buses that shuttled us between air... もっと見る

5つ星のうち4の評価

The whole process of getting a quote and discussing the specific needs of our trip as well as answering specific questions was all great! Our driver was awesome and our pickup/drop off was very, very... もっと見る

企業情報


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

315件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(315)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Our quote was fair and the booking was…

Our quote was fair and the booking was easy and straightforward. But the 5 stars is for Foster, the driver. He was early at both pick up times and he had to navigate through heavily congested tourist areas and did so quickly and efficiently. Great, great driver.

2018年12月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Horrendous Customer Service

I hate to say this, but I had a VERY bad experience with this company. We were looking for a shuttle company to work with long term over the next year or so for about 50 events we had coming up in the San Antonio area. I am an Event Marketing Manager and have been in the industry for well over 25 years and worked with hundreds of transportation companies but have never had an experience like this. There was a mistake with our date, which I know happens, but we figured it out 24 hours in advance of when they had us scheduled. I had to tell them 4 different times that we did not need the shuttle for the date they had it and it wasn't until about 6 hours before the time/date they had it scheduled that they finally cancelled it. They refused to refund any of our money, even though they had ample time to cancel and make it right and knew we were looking to work with them long term. Extremely disappointed as I was looking forward to working with them on all our upcoming events. I will be sharing my experience with colleagues I know in the industry and telling them to steer clear of this company as well as on social media and in the event marketing/planning organizations I belong to. Their customer service is horrendous.

Addendum: In their reply to me they mention that they gave me a refund. I did NOT receive any refund. I was offered a discount for a future purchase, but was told I would not receive a refund, so I am not sure what they are referring to. They also imply that I gave them the incorrect date, but I'm still not 100% sure that is true as it was submitted via the form on their website and they did not provide me with any of the information they actually received. Yes, they had the incorrect date on the contract they created and that I signed. I missed that, admittedly so, but we realized the mistake 24 hours before their reservation, plenty of time to cancel what they had. You would think they would have worked with me a little more knowing the future potential. That was not the case.

2018年12月2日
自発的なレビュー
Metropolitan Shuttle ロゴ

Metropolitan Shuttle からの回答

We are sorry that you are still not satisfied with the service you received. We went far above the contracted terms of our agreement with the refund you received. We thought this would show that we want to foster a long-term relationship with you. Given the last minute nature of this trip and the incorrect dates you provided, we could not do more.

5つ星のうち5の評価

More than Amazing 10+++

Working with Metropolitan shuttle has been a great experience! As a planner I look for event vendors that are professional, flexible and team players and that's exactly how the Metro team works. Shuttles are beautiful and clean as well, big plus! Will use them for more events in the future.

2018年11月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Metropolitan shuttle bus trip

The process was easy. Booking it was quick. The driver was great.... could of gotten there a little earlier to have time to load. The bus was clean.

Just be sure you confirm you are getting the correct bus a few days before!

2018年11月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Metropolitan Saved the Day!

After being left without transportation the day before an event, Metropolitan saved the day!

They provided us with a comparable bus and professional driver who was on-time and flexible to the delays we experienced during the event.

Great experience! We will definitely book again in the future with Metropolitan.

Thanks again!

2018年10月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Metropolitan Shuttle - Salt Lake City, Utah

Great experience from start to finish!

I was a little concerned about utilizing this company because of some previews reviews, but in my experience, those reviews were unfounded! Miora was a delight to work with from the very beginning and offered VERY competitive rates for our corporate reception (better than 6 other shuttle companies). The drivers were early to the pick up locations and were on time to each subsequent location.

I have no reservations in recommending them to others.

2018年10月4日
自発的なレビュー
Metropolitan Shuttle ロゴ

Metropolitan Shuttle からの回答

Dear Taylor,

Thank you for placing your trust in us. We work hard with each client to create a transportation plan that works for them both logistically and cost-wise. It makes us happy to hear that we were able to meet your expectations! We hope to help you again with all of your company's transportation needs.

5つ星のうち5の評価

Very good customer service and very…

Very good customer service and very good service

2018年10月1日
自発的なレビュー
Metropolitan Shuttle ロゴ

Metropolitan Shuttle からの回答

Hello Debilyn,

Thank you for your review! We're happy to hear you liked the quality of our service. We hope to serve you again soon!

5つ星のうち5の評価

This company went above and beyond for…

This company went above and beyond for us. The driver Howard was great with the team. Would use them again and again. THEY ARE AWESOME!

2018年9月30日
自発的なレビュー
Metropolitan Shuttle ロゴ

Metropolitan Shuttle からの回答

Jordan,

Thank you so much for your positive feedback! We always strive for excellent service and, based on your review, sounds like we hit the mark. Thank you again!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報