Minisplitsystemsdirect レビュー 

26
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE THIS COMPANY!! This is the worse business out there. The phone number to call doesn't work and when you email you just get an AI generated and it just keeps saying the same thing over and o... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I made an order and received a confirmation email on May 7 2026. Since then the status has shown "we are preparing your order". I waited for 10 days before contacting them by email & received a emai... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I received an order confirmation. After a few day of no tracking information I initiated a chat - turned out to be with their AI agent. Tried email and received only an auto-response. When I called th... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

No nonsense sale. Best price online (no tax even) and free fast shipping with lift gate. Unit was everything I needed. Used a local pro to install for $3k and still probably saved 1/2 off full service... もっと見る

企業情報

  1. エアコン販売店

当該企業による記述

At MINI SPLIT SYSTEMS DIRECT, we pride ourselves on providing our customers with superior customer service. Our highly trained product experts are always available to provide valuable information on our products, which range from heating and cooling ductless mini splits to all the accessories needed, and ensure you make the best choice for your needs. In this ever-changing economy, it’s important to trust that certain some things will remain constant. At MINI SPLIT SYSTEMS DIRECT, we have always made it our goal to provide great products at great prices. Our talented staff of product experts are ready to answer any questions you might have. MINI SPLIT SYSTEMS DIRECT Highlights: Customer Satisfaction is our Priority Custom Quotes & Bulk Discounts Professionally Trained Products Experts Top-Rated Customer Support Over 50 Shipping Locations Most On-Hand Inventory MINI SPLIT SYSTEMS DIRECT was founded to service customers who want to better their environment with the latest technologies at reasonable prices. Our team is driven to offer products that focus on the core values that we believe in: ultimate home comfort, indoor air quality, and energy efficiency. From product selection to testing, everything featured on MINI SPLIT SYSTEMS DIRECT is handpicked with one goal in mind: improving the comfort and efficiency of your home. We are a passionate group of professionals who work hard and take pride in providing to you and all our customers the highest level of care. We look forward to making your home a more comfortable place.


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

26件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 16%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.7

すべてのレビュー

(26)

過去12か月のレビュー数: 6件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

No nonsense sale friendly customer service

No nonsense sale. Best price online (no tax even) and free fast shipping with lift gate. Unit was everything I needed. Used a local pro to install for $3k and still probably saved 1/2 off full service sale and install. No problem with registering warranty and hoping it doesn’t break anytime soon. 18 seer ducted mini split 4ton.

2024年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This is not a legit operation

When my order did not ship for several days, I emailed them. It took them almost a week to get back to me to let me know that they had canceled my order because there was a problem with the payment. Yeah, right!

I paid with Amazon Pay. The money was immediately and successfully charged to my credit card.

Even if they experienced a problem on their side, the proper thing to do would have been to let me know about it. Not sit on it for a week and then respond to my emails to let me know that you decided to cancel the order due to some completely bogus reason.

Now I have to contact Amazon to get my money back.

If somebody has a lot of spare time and don't know what to do with it, and also like to donate money to scammers, you have found the place. Look no further. This is it.

Update 12/8/2023:
I see the response from the company saying that they tried calling me. This is yet another lie. I double checked my voicemails. Nothing from this company. I paid with Amazon Pay. Amazon never said a single word to me about any problem with payment. And Amazon wouldn't even let me place the order if there ever was an issue with payment.

As of today I have filed a complaint with Amazon as well and asked that the payment for this order be canceled since this company has zero intention of shipping the ordered item.

Also, it should be noted that before writing this review, I emailed the company, and asked them to ship the item I had ordered and paid for. And that if they didn't, I'd post a review online about my experience and for wasting my time. Did I ever get a response to that email? Nope.

I gave them multiple chances to do the right thing.

2023年11月25日
自発的なレビュー
Minisplitsystemsdirect ロゴ

Minisplitsystemsdirect からの回答

Hello Mr. Cheema,

Good Evening, how are you?

We apologize if you were unhappy with your experience. Your purchase was declined by your financial institution. We sent you an email regarding this and tried contacting you by phone but we did not receive a response. If you have any questions for us please let us know we would be more then happy to help.

Kind Regards,

5つ星のうち1の評価

scam - will not ship or refund your system

This company is a scam. You place an order and you'll get an email from what is clearly a fake alias saying there are shipping complications with your order. They will keep making excuses about your order to try and wait you out for months so you can't file a chargeback. The order never shipped and I had to open a chargeback after waiting over a month for my order. The seller did not refund me. After 7 weeks now I finally got my money back and only because I filed a chargeback dispute. This is a fake company that is setup as a llc to try and scam people out of money.

2023年8月2日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報