Modern Aussies レビュー 

253
•
TrustScore 5段階評価の3

2.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Very disceptive photos and very disappointed. Bought their pillow, collapses very easily and unfortunately flattens out. Not really worth the plastic in came in. I'm sorry I didn't read the reviews be... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I got the gamestick and it was working fine. Then one day it stopped loading up so I contacted support and got in touch with Ace. He asked for some details, pictures and a short video showing the prob... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I have purchased 2 magnetic power banks. Very pleased with magnetic connections, less stress on phone charging terminal due to the magnetic connection. It also came in handy with our last trip to... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Thought we would purchase a pillow & pay express, we tracked it and finally received after 16days, did refund the express postage amount, after we sent an email stating our displeasure. We live and... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 日用品店

当該企業による記述

Sells Home Decor & Other Household items


連絡先

2.8

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

253件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 85%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.8

すべてのレビュー

(253)

過去12か月のレビュー数: 19件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great Service

Could not believe how quickly once the order was placed the response of ModernAusies.An email confirming the order was received (unfortunately found its way in the SPAM file) which was unfortunate.
Next day I received an SMS from Aus.Post that my parcel was in transit and should receive it soon.Thank you Modern Ausies for the prompt service that you provided

2024年10月31日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

G'day Chris! We’re sorry to hear about the concerns you’re having and the lack of communication. If you placed an order with us, you should have received either sms or confirmation email immediately. Sometimes these emails end up in the spam folder, so it might be worth checking there. For your vehicle's compatibility, if the sun shades don’t work for your D-Max, we’ll gladly assist with a return or exchange. --MA Team

5つ星のうち3の評価

delay with refund

I purchased a gaming device from Modern Aussies that was faulty from the start. After weeks of back-and-forth communication, they confirmed in writing that they would issue a refund but never followed through. Now, they are completely ignoring all my follow-up messages.

Update - they have now followed through with the refund. Have changed the review from a 1 star to a 3 star as it was still a faulty item and refund took too long to process.

2024年10月1日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

G'day Riley! We're truly sorry for the experience you've had, and we apologize for any frustration caused by the delay in processing your refund. We strive for integrity and transparency in every customer interaction, so it's disappointing to hear that we've missed the mark in your case. Please reach out to us again, as we want to promptly resolve this and ensure you receive the service you deserve. --MA Team

5つ星のうち5の評価

I am so happy with my shaver

I am so happy with my shaver. It works so well. Takes the hair off so easily. No rashes or lumps or bumps. Safe to use . The Web page was easy to use. Came quickly in the post. Best shaver I have ever used. I highly recommend.

2024年10月27日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Dear Cheryl! Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear you're loving your new shaver and that it arrived quickly. It’s great to know it’s working so smoothly for you without any irritation. We appreciate the recommendation and hope you continue enjoying it! --MA Team

5つ星のうち1の評価

FRAUD

FRAUD - STAY AWAY!!!
Ordered my items over 1 month ago and everytime I enquire about it they come back with, its the couriers fault and the package has gone missing. I have been promised twice now that they will send another package and investigate independently and nothing happens. I have now informed them that I will lodge a claim with the ACCC and notify my bank of consumer fraud. Buyer beware!

2024年10月9日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

G'day Bisika!

We’re very sorry to hear about the difficulties with your order. Please rest assured that your refund was processed, and you should see it reflected in your account. We hope to have the chance to serve you better in the future. Thank you for your understanding.

--MA Team

5つ星のうち5の評価

Top Service

Not only a brilliant item but fast postage and splendid communication. What more could one wish for !

2024年10月1日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Hi David!

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you’re pleased with the item, our fast shipping, and communication. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support!

Cheers,
Laura

5つ星のうち3の評価

I've ordered those game boys through…

I've ordered those game boys through your service/ afterpay unlike ordering on ebay I have no tracking number or sufficient information to track the item on the 19/9 and just starting to get worried my orders is going to be stuck in postal limbo?

2024年9月28日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Hi Dyllan,

We understand your concern and apologize for the lack of tracking information. We're here to help! Please check your email for an update on your order. If you still need assistance, feel free to reach out, and we’ll ensure you get the information you need. Thank you for your patience!

Thank you,
Laura

5つ星のうち4の評価

Honestly best thing I've bought in a…

Honestly best thing I've bought in a while! It brings back so much childhood memories and just absolutely love this handheld console in general. Shipping was excellent as well! Only took a week from order to my doorstep.

2024年9月27日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Hi Bailey,

Thank you for your amazing review! We're thrilled to hear that the handheld console is bringing back childhood memories and that you loved your experience with us. Your support means a lot, and we’re glad the shipping was quick too! Enjoy your nostalgia!

Cheers,
Laura

5つ星のうち1の評価

Do not buy from them

Do not buy from them, they are not Australian based. I did not do my own due diligence and for something I thought would take 3-5 business days is taking over 2 and half weeks. If I get it at all. Very disappointed in myself for buying from this company. They should make it known that they do not hold stock in Australia at all!!!!

2024年9月23日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Dear Peta,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. We appreciate your feedback and will take it into consideration to improve our communication regarding shipping times. If you need assistance with your order, please reach out, and we’ll do our best to help resolve the issue. Thank you for your patience!

Thank you,
Laura

5つ星のうち4の評価

Sceptical but very happy

I was sceptical at first and from ordering..but decided to give it a go. We bought the mini hand held gaming console (like a mini gameboy) and it is fantastic! Exactly like advertised and arrived in just over a week.

2024年9月4日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Hi Alana,

Thank you for your fantastic review! We’re so glad to hear that you took a chance on the mini handheld gaming console and that it exceeded your expectations. Your satisfaction means a lot to us, and we appreciate your support! Enjoy your gaming!

Cheers,
Laura

5つ星のうち1の評価

SCAM. DO NOT ORDER.

I ordered the hand held vac. It is useless. Does not pick up anything. Contact with the company has been problematic. Have phoned and phoned. Once I got an answer from an overseas call centre. Totally unhelpful. Email response said thanks for your email. That's it.
DO NOT TRUST THIS COMPANY. THEY ARE NOT AUSTRALIAN. SCAM
SCAM. SCAM.

2024年9月20日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Hi Lu,

We’re truly sorry to hear about your experience with the handheld vacuum and the difficulties you've faced in contacting us. Your feedback is very important, and we want to make things right. Please reach out directly via email with your order details so we can assist you further. We appreciate your patience and will do our best to resolve this issue for you.

Thank you,
Laura

5つ星のうち5の評価

Best game ever!

Has a great experience with these legends. I emailed to ask them where my product was as it was a bit late and they got back to me promplty and a little added gift as well.
My hand held game is the best!!!!

Thanks heaps guys and girls 😍😍

2024年9月5日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Hi Bel,

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear you had a great experience and that you love your handheld game! Your kind words mean a lot to us, and we're glad we could assist you. Enjoy your gaming, and thanks for being a valued customer! 😍🎮

Cheers,

Laura

5つ星のうち4の評価

Loved how quickly it removed the hair…

Loved how quickly it removed the hair and left skin feeling smooth.

2024年9月17日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Hi Louisa,

Thank you for your great feedback! We’re delighted to hear that you loved how quickly it removed hair and left your skin feeling smooth. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support!

Cheers,

Laura

5つ星のうち5の評価

Thanks for the gaming system I love it…

Thanks for the gaming system I love it cheers will definitely be ordering again for my nieces and nephews cheers

2024年9月9日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Dear Aaron,

Thank you so much! We're glad you're loving the gaming system, and we appreciate your support. Your nieces and nephews will have a blast! We look forward to your next order. Cheers!
Luke

5つ星のうち1の評価

Don’t waste your money

I purchased a product advertised as being a sleeping aid/companion for my baby. It took longer than expected to ship and when I received the item it was not as advertised. This site uses photos and videos of reputable brands but sends out poor quality, knock-off versions.

This product is not safe for me to leave with my child for its intended purpose, and there are several problems with this product that would have stopped me from buying the product had I known about them before hand including:
- the level of noise from the motor
- the battery pack being easily accessible by a baby
- the light does not fade in and out as the video on the website shows, it is solid on one setting only
- the quality level is not the same as the one pictured on the site, they are clearly different products when compared side by side (the one on the site has tags in different places, the materials look different, the one pictured is taller and has a different shell shape too.)

I have been in contact with the company requesting a refund since the 10th of August. They advised me on the 26th that they would process the refund, however, today they have reneged on this and have told me I’m not entitled to a refund.

Do not purchase from this company. They are a waste of money and have poor customer service which is NOT 24/7 as their site claims

2024年8月10日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Hi Cait,
We're truly sorry to hear about your disappointing experience with our product and customer service. Your concerns regarding safety and quality are extremely important to us, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

Please reach out to our support team again, as we would like to readdress your situation and resolve it to your satisfaction. Your feedback will help us improve, and we are committed to ensuring that your experience with us is made right.
Thanks,
Luke

5つ星のうち1の評価

MISLEADING

Company name is misleading. Brought a compact iron which was shipped from China taking over 10days..Won't purchase from them again.

SCAMMERS....NO I WONT DELETE MY REVIEW.
Hi Lorraine,
Good day, I am Laura from Customer Complaints
Dept. of Modern Aussies
I wanted to personally reach out to express our
sincerest apologies for the inconvenience you've
experienced with your recent purchase of mini iron.
We genuinely value your feedback and are committed
to ensuring the satisfaction of every customer. l'm
sorry to hear that the product did not meet your
expectations.
Could you consider deleting the review please
Lorraine? As a THANK you, we will process a $40
refund of your order and please keep the item.
Alternatively, we can provide a full store credit and
this will allow you to purchase any items in our range,
We hope this gesture will help to address your
dissatisfaction.

I hope to hear from you. Thank you for your help and
support.
Best regards,
Laura

2024年9月12日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Dear Lorraine,

We’re sorry to hear about your disappointment. While shipping times can vary, we do our best to be transparent. Please feel free to message us directly, and we’d love the chance to make it right. 😊

Thank you,
Luke

5つ星のうち4の評価

I've ordered threw them using after…

Yeah it came .... was abit pissed if that it went on sale 60% off 5 days after I bought it

Seems to running OK battery life's not the best, and the gta vice land is only a little demo version I beleave...

2024年9月6日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Hi Harrison,

We're really sorry for the frustration you're experiencing. This definitely isn’t the service we aim to provide. Please send us an email directly with your order number, and we’ll get this sorted for you right away. We appreciate your patience and will ensure this is resolved. 😊

Thank you,
Luke

5つ星のうち1の評価

This company is a joke

This company is a joke! I bought what I thought was a broom to scrub floor with. It's nothing but a cheap nasty window cleaner. I'm so sorry I spent $40.00 on something you could buy in a $2.00 dollar shop. I will never ever purchase from this rip-off company again again.

2024年9月3日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Dear MaszX,

We’re sorry to hear you were disappointed with your purchase. It sounds like the product may not have met your expectations. We strive to provide quality items, and we would love the chance to make this right. Please reach out to our customer support team, and we’ll do our best to assist you.

Cheers,
Luke

5つ星のうち5の評価

Breathing Otter. …

I bought my grandson the breathing otter recently worked perfectly for the first night. Then it wouldn’t breath. I let Modern Aussies know and they were fantastic with helpful instructions. All working again my grandson loves it. Thank you Modern Aussies

2024年9月1日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Dear Julie,

Thank you for sharing your experience! We're so glad we could help get the breathing otter working again, and it's wonderful to hear your grandson loves it. If you ever need further assistance, don’t hesitate to reach out! 😊

Cheers,
Luke

5つ星のうち5の評価

This travel bag is the best item I…

This travel bag is the best item I bought for my trip. Big enough for everything but small enough to carry every day. The pockets kept everything organised and I never had to worry about losing where anything was. Well made and sturdy. Love it.

2024年8月20日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Dear Neetie,

Thank you for the awesome review! We're glad to hear the travel bag worked perfectly for your trip and helped keep everything organized. Great to know it hit the mark on both size and durability. Safe travels and enjoy! ✈️😊

Cheers,
Luke

5つ星のうち5の評価

Positive experience

I ordered 2 lipsticks. They are as described, good quality and arrived within a week.

2024年9月5日
自発的なレビュー
Modern Aussies ロゴ

Modern Aussies からの回答

Dear Tiffany,

Thank you for your feedback! We're happy to hear you're pleased with the quality of the lipsticks and the fast delivery. Enjoy! 💄😊

Cheers,
Luke

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報