Moriahelizabethmerch レビュー 

127
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

UK buyer here - this is our second purchase from Moriah Elizabeth Merch and we cannot fault their service or products. Super fast responses (I emailed during the Black Friday sales and got a reply a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

First expierence ordering TikTok merch, and I'm as disappointed as I anticipated. My daughter was excited to purchase a backpack and keychain, we waited 2.5 months for delivery, and upon opening, the... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Any time we have had a problem with any items delivered they were very helpful and accommodating. We have purchased many times from Moriah Elizabeth! We had an issue with the last company she used and... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The Chess set exceeded my expectations. It was a little late in arriving but I’m not taking away any stars because I expected that, as it is hand made. It is very high quality, large & weighty. My dau... もっと見る

企業が回答しました

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

127件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(127)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Juniper Creates is "based in Ontario"

everything ships out of China, not that that alone is bad but it feels very misleading.

Ordered on September 7 and I am still waiting on an update for my order. Went around in circles before being sent back to the manufacturer.

Tried to email them from the email on their Shopify page but was met with "This email is not monitored." Eventually found an email to send it to and they informed me they would ship it out again and was told the new expected date of delivery is "November 25 to December 2"...... Well it's Dec 2.

2024年12月2日
自発的なレビュー
Moriahelizabethmerch ロゴ

Moriahelizabethmerch からの回答

Hello Montague! Thank you for reaching out and sharing your experience. Our apologies for not being able to respond to your feedback sooner. Our team only recently started managing Moriah Elizabeth’s Trustpilot page and is doing our best to respond to any concerns that may have previously gone unanswered.

I’m truly sorry to hear about the frustration and confusion you’ve encountered. This isn’t the experience we want for any of our customers. While Juniper Creates is based in Ontario, many of our products do ship from international warehouses, including from China.

You can visit our FAQ page on our website for more information about this. Please reach out to us at shop@hellojuniper.com if you had any issues receiving your delivery. We are happy to help! -VV

5つ星のうち3の評価

Official ME shipped by junipur

I have ordered from the official ME site twice
Both shipped originally from juniper first the deck of card they are loved and well played with and of good quality and exactly what we expected shipped and delivered within a week
Then the 2nd generation backpack purse and wallet was punched in July 26 In the first few hours of the release as a Christmas gift
No where on the site it it say it would take MONTHS to deliver (yes I’m aware it is a “custom order” but I was thinking 6-8 weeks) I received it today on October 21 purchasing I also had to contact juniper with quick reply in Aug to find out what was going on
These items seem of decent quality but only time will tell how they hold up
The back pack is a mini medium size puse (not full size backpack) but purse and wallet fits inside these where pursed for my 7 yr old to enjoy and use as intended not to “hold on to and not use”
We will have to wait and see but 3 stars due to lack of proper information on time line and shipping

2024年10月20日
自発的なレビュー
Moriahelizabethmerch ロゴ

Moriahelizabethmerch からの回答

Hello Stacey! Thank you for your review and for supporting Moriah Elizabeth’s merch. We’re sorry it took us this long to follow up. Our team only recently began managing this page, and we’re doing our best to catch up on past feedback.

We truly understand how frustrating the wait must have been for the pre-order, especially when it was meant as a Christmas gift. Your patience means a lot, and we're grateful you shared your honest experience.

If there’s anything we can still assist with, please don’t hesitate to reach out at shop@hellojuniper.com. We’re here to help! -VV

5つ星のうち3の評価

Come on Maria

This is my second review, saying the same thing recently or houses burned down and we miss the pre-order of the 10 million subscribers stuffy. There was only two weeks to order and I found out on like three days before the 18th. We already wrote to Maria with waiting a whole month Super Duper sad videos are good but they make me sad watching them

2024年8月29日
自発的なレビュー
Moriahelizabethmerch ロゴ

Moriahelizabethmerch からの回答

Hi Emma! Thank you for the review you submitted. We recently came across it and wanted to follow up, even though some time has passed. We’re truly sorry to hear about everything you went through, and we sincerely hope things have begun to improve for you since then.

So sorry to hear you missed Moriah Elizabeth's 10 Million Subscriber Celebration launch. The good news is that we’ll have more exciting product releases in the future, and we hope you'll have the chance to take part in them.

We also hope you were able to place an order during one of our past launches. If not, or if there’s anything we can do to help now, please don’t hesitate to reach out. You can contact us anytime at shop@hellojuniper.com. We’ll be glad to assist you. 🙏 -VV

5つ星のうち1の評価

Waiting for almost 2 weeks for my order…

Waiting for almost 2 weeks for my order to arrive. No response to my inquiries. It was guaranteed to arrive at the latest, 4 days ago. This was a birthday present and that date passed yesterday.

2024年6月22日
自発的なレビュー
Moriahelizabethmerch ロゴ

Moriahelizabethmerch からの回答

Hi Chris! We sincerely apologize for not being able to respond to your feedback sooner. Our team, Juniper Creates, only recently took over managing Moriah Elizabeth’s Trustpilot page, and we’re now carefully reviewing past feedback to make sure every concern is addressed.

I'm truly sorry your order did not arrive within the time you had expected. Our estimated shipping timeframe was 7-12 business days. Upon review, it appears your order was delivered a few days after you submitted your review. Please reach out to our team if you did not receive your order. We'll be happy to help! -VV

5つ星のうち2の評価

Not great considering the price…

My daughter loves Moriah Elizabeth and asked for a Pickle plush for her birthday which was on April 27th 2024. Less than three weeks later it already has a hole/rip in the stitching. I’d thought it felt like a good quality item when it first arrived so I didn’t really begrudge the hefty price tag and long delivery time, but unfortunately it has now proven otherwise. It has most definitely not been over played with, my daughter has always really looked after her toys. It seems you’re paying more for the name rather than the quality unfortunately.

2024年4月27日
自発的なレビュー
Moriahelizabethmerch ロゴ

Moriahelizabethmerch からの回答

Good day, Helen! Thank you so much for your feedback, and I’m truly sorry to hear about the issue with your daughter’s Pickle Plushie, especially as it was a special birthday gift.

I also want to sincerely apologize for the delay in our response. Our team, Juniper Creates, only recently started managing Moriah Elizabeth’s Trustpilot page and is doing our best to respond to any concerns that may have previously gone unanswered.

Please allow us to make things right. We’ve reached out to you via email at h******n5@yahoo.co.uk. Please check your inbox and reply at your convenience so we can assist you further. Hope to hear from you soon! -VV

5つ星のうち5の評価

I love her merchandise!!

I love her merchandise, sometimes it takes a little while to arrive, but it is ALWAYS worth the wait!! It’s such good quality, and so soft and adorable!!
And it only takes a while to ship if it’s a pre- order. Obviously. Even then it doesn’t take that long.

2023年12月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Shipment forever overdue?

Still waiting for delivery of item (already paid for) ordered November 2023, first it was supposed to be delivered before Christmas, then late December, then January, now ”early February” (but that’s passed by now). Seems like a scam.

2024年2月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Someone is dropping the ball and it's not moriah

My kids Love Moriah Elizabeth and as a family we enjoy watching but somethings don't make any sense with your merch...there will be themed shirts meaning Christmas or valentines day as well as others im sure but they don't arrive even close to that themed day and who wears a Christmas shirt in june and these are kids so the following year they will have grown out of them so it turns into a rag that goes out to my garage and here it is 25 days after my order still no valentines day shirt and the day has come and gone so the themed holiday shirts are useless because they don't arrive for the occasion! but good news is my paint set that i ordered with the shirts finally shipped from China but i couldn't tell ya where it is or when it will come because tracking makes as much sense as the shirt debacle..my advice is find a vendor/supplier in america and make a certain amount of "special edition" shirts in each size and once there gone there gone..im sure there is enough data to have a close guess on how many shirts are sold and it would be more lucrative for you and your business because your looseing money due to this issue..sure u may not get 3 dollar shirts and make a 34 dollar profit but I'd bet it's still a great profit and this 1.5 rating that detours many people from odering will go up and more people will order.

2024年1月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Disappointed little boy.

Unfortunately I am having to write this review after having purchased many items in the past with no issues. I placed a preorder for the Squishy ghost plushy in September 2023 and it still hasn’t arrived and I’ve gotten nothing but canned responses asking me to verify my shipping over and over. I get being a huge success and needing someone to handle your merch, but this is the second supplier she’s had and it’s been a terrible experience. My son has been waiting 6 months for his birthday present.

2024年2月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. Zero customer service. ZERO. What I ordered for my grand daughter was just a size too small. No big deal, just return it for a larger size right? WRONG. I can't even get a response to an email (I've sent 5 in the last month) and there is no other way to contact them. Apparently I'm just stuck with a useless $50.00 hoodie. THE WORST CUSTOMER SERVICE IVE EVER SEEN.

2024年1月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Moriah Elizabeth, More Like SCAMER ELIZABETH

IF YOU HAVE A LIFE ON A COUCH WATCHING YOUTUBE FOR YEARS, AND YOU HAVE ALL THE TIME IN THE WORLD, HERE IS THE SHOP FOR YOU. I ordered a gift for my younger sister for Christmas, it turned out to be pre-order only, which they only told me four-weeks after order. I get it if I just added to cart without looking at specks, but I spent about an hour skimming the page for any random info. Turned out they added some tags after I ordered saying pre-order only. I got an email from DEREK, well, screw you Derek and thank you for ruining Christmas.

2024年1月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scammers and Amateurs

Ordered several items a month ago and some haven’t been shipped yet. There’s no communication from the company, no customer service, they’ve never responded to my inquiries. It’s an outrage for the prices. Very disappointing.

2023年12月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

She’s a scam artist that’s about it she…

She’s a scam artist that’s about it she sells these items geared towards kids and rips them off. We ordered a plushie from her my computer mouse if bigger than it and it cost $22.00 the items such a scam. We will never support her again! Don’t waste money on her things.

2023年12月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

ME Stationary set used as a Holiday football

I ordered ME Stationary set. Order placed on 11/17/23. Package was received on 11/21/23 - so in plenty time for Christmas. Unfortunately for me, the Juniper staff packaged the cardboard stationary box in a plastic envelope. The shipping agent either tossed it around while processing the package or maybe the delivery agent dropped kick the box to my porch. I have impact holes in the plastic shipping bag as well as pavement impact scars. Needless to say, the stationary box that I paid $34.99 was damaged beyond giving as a Christmas gift. I filed a claim, further asked to provide photos which said were provided. I'm still waiting as the clock counts down to Christmas. That item should have never been shipped in a plastic envelope. I had a rather large order over $120 and was charged $19.50 for shipping. It should have been shipped in a box with bubble-wrap. Ho Ho Ho! Hope this doesn't happen to anybody else!

2023年11月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Unless you have months to wait for a…

Unless you have months to wait for a delivery do not use this company. They also are completely unhelpful, my husband was in the USA for two weeks and I made an order for my daughter for a few items. What they fail to tell you is the product goes in to production when you order so it takes 1 month at the very least to arrive!! They will not refund nor will they assist with changing the delivery address. Please do yourself a favour and don’t order from them, my previous order took 3 months to arrive

2023年11月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Not a great experience

Ordered a backpack and a pencil case for my daughter in July for back to school. The case was a pre-order and was due to arrive mid-August. Backpack arrived quickly, seemed to be nice quality. Mid-August came and went, no case, no update. September almost came and went and by this time we had already bought her a different pencil case. Went to cancel the order and saw it had just shipped. It arrived and was tiny. It was close to $30 and only holds a few pencils. Not even big enough for a pack of post it notes. My daughter now wants a plush for Christmas but we can’t get the checkout to work. We’ve been trying for a week.

2023年7月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Where the heck DO you ship to????

I ordered the nail polish set and a Georgie hoodie last year with no issues, seamless. Tried to buy a beanie hat this week and now her site won’t ship to my area (Virginia Beach) when it already has shipped twice to the same house….nor will it ship to my moms house in New Orleans. What is going on with whatever new program is being used for shipping????? Tried to fix the issue so many times that I got blocked. And then I wrote an email to the company and they sent some generic regurgitation that had nothing to do with my inquiry. Super disappointed. I mean both cities I tried to ship to are fairly large so I’m confused as to where exactly DOES Moriah Elizabeth merch ship???

2023年11月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam Company:

Scam Company:
I've ordered 2 things for my son friend's birthday, have received partial shipment, and it's been more than two months never received the remaining shipment. Contacted numerous times and receiving no response, do not order from them as it's a scam. If you want to waste your time and money and on top of that having stress, so don't bother to order.

2023年9月14日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報