レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

They are primarily truthful. There are a number of on-line suppliers who, in my view, deliberately use the term 'original'. Where as they mean the module into which the lamp is housed is OEM, but th... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Replacement lamp arrived bang on time. As others have commented, lamp packaging is excellent. Along with the protection inside the box, which is good in itself, the box is placed inside a further bubb... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

We needed a new lamp for an 18 year old projector in the church. Finding it here meant not having to replace the whole projector. Dropped one star as they were a bit slow to dispatch but it arrived sa... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

They always seem to have the right lamp in stock, even if it's for an obscure projector from 15+ years ago that other suppliers have never heard of. Delivery was timely, as well, received it within 48... もっず芋る

䌁業情報

  1. 電子機噚のスペアパヌツず郚品の店

圓該䌁業による蚘述

MyProjectorLamps is an online retailer for LCD and DLP replacement projector lamps. We carry and stock over 8,000 different makes, brands, and models. We also sell RPTV lamps for your television.


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

269件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.8

すべおのレビュヌ

(269)

過去12か月のレビュヌ数: 39ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

I have used MyProjectorLamps twice for


I have used MyProjectorLamps twice for replacement bulbs for my Optoma HD30. I ordered the first lamp over 3 years ago. I use the projector daily as a TV and this lamp has lasted beyond its estimated life. I have since replaced the lamp not because it was not working, it was only not quite as bright as it was. I researched other suppliers but found that MyProjectorLamps had very competitive prices. I received prompt delivery which exceptionally well packaged. I will definitely use this company again.

2023幎10月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent experience for replacement


Excellent experience for replacement bulb for BenQ W2000. Went for original bulb in compatible housing and it seems to be working perfectly. Very well packaged and speedy delivery. I actually used lamp replacement as an excuse to do a complete tear down and clean of the projector right down to optical assembly. Relied on a brilliant video on youtube from FixitFrank for HT3050 in case you need to do the same.

2023幎10月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

fingers crossed

order received promptly, not used the bulb yet but I'm hoping it's better than replacements I've bought recently that's why I paid the extra. I was kind of expecting a genuine Epson but hopefully what I've got is good.

2023幎10月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent lamp replacement service

The lamp selection and ordering process was very straight forward, the item was delivered very quickly and very well wrapped. The lamp is now in my projector and functions perfectly. I will have no doubts about using this company again, not least because of their competitive pricing.

2023幎9月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

It was easy enough to see which bulb I


It was easy enough to see which bulb I needed and the price was reasonable. The delivery was extremely fast and then it was packaged really secure. The club works amazing! I can’t believe I had left it so long and how dull the old bulb had gotten. From beginning to end the whole process and the product have been great! 100% recommend! Wish I’d done it way sooner!

2023幎9月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

STAY CLEAR

Where do I start I normally read the reviews even the bad ones but I still like to give them ago. God I wished I didn't. I placed my order 2nd September payment went through, stated bulb would be delivered by 12th September even though their website states it will be shipped in 3 days. Didn't hear anything messaged twice no reply then 11th Sept, I get a message saying bulb is out of stock. What were they doing for 2 weeks. Told that I would have to wait upto 2 more weeks for delivery. I then emailed asking for a refund where they immediately replied and said that's fine 3 to 5 days for a refund. I've learnt to take on board negative reviews they are there for a reason. Awful service and communication. Stay Clear.!

2023幎9月2日
自発的なレビュヌ
MyProjectorLamps ロゎ

MyProjectorLamps からの回答

Hello Amer,

Thank you for your feedback. We show that the lamp was not in stock when you ordered it. Our website clearly states in bold green text an "expected delivery date" below our add to cart button for every product we sell. We are very clear in our communication BEFORE any purchase that it will be 10 days to deliver projector lamps that are NOT in stock.

Projector lamps that are in stock ship same day and arrive to the UK in 2-3 business days. Again, this information is labeled clearly in green on the website BEFORE the purchase.

We also show in our notes that you stated you did not want the lamp because it was not coming from BenQ, however, above you state it's because of slow delivery time.

We refunded you immediately upon request on September 11th.

We are sorry you did not have a good experience, but its also important to keep the facts of your order congruent to what actually happened.

We are happy to offer you store credit of 10 GBP for any future order. Simply show our team the reply to this review. We do have this projector lamp in stock right now.

Thank you for considering us in the first place and we hope you return next time you need a projector lamp.

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic Customer Service

We received a faulty batch of projector lamps. Customer Service could not have been more helpful in arranging collection of the lamps that were faulty and providing a replacement batch. Their service was swift, courteous, helpful and friendly. Thank you.

2023幎7月21日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報