レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

0 sterren zijn gewoon oplichters goedkoop spul en dan niks meer laten horen. Totaal onbereikbaar! Nooit bestellen aub!!!

5つ星のうち1の評価

Wat een stelletje oplichters! de spullen die geleverd zijn, zijn van een waardeloze kwaliteit en de maten kloppen helemaal niet. Reacties zijn standaard en kloppen niet. Retourneren is niet mogeli... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Op olyc.nl besteld, alles leek Nederlands: .nl-domein, Nederlandse taal, KvK – nummer, Moordrechts adres. Maar pas na ontvangst bleek dat retourneren naar China moet op eigen kosten. Dit stond nergens... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Pas op met Olyc.nl! Bestelling te laat geleverd, weigeren terugbetaling ondanks aangetekende retour. Retour moest naar China, terwijl ze zich voordoen als Nederlandse webshop. Klacht ingediend bij... もっと見る

企業情報


連絡先

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

77件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Wat een slecht bedrijf

Wat een slecht bedrijf, levering gekregen na 1 mnd wachten...wat een troep is dit...armbanden van zeer slechte kwaliteit( Chinese troep , nooit meer bij dit bedrijf iets bestellen...gewaarschuwd mens telt voor 2...dus let op bij Olyc.nl...

2025年8月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Spullen uit China die je voor duur terug mag sturen

Product lijkt minderwaardige kwaliteit, het heeft geen (verplichte) materiaallabel en retour gaat uiteraard met Track and Trace naar China. Op de website staat dat het linnen moet zijn, maar het voelt toch alsof het product eerder van plastic vezels is gemaakt, zeker aan de binnenkant.
Op de website is geen retourformulier beschikbaar, deze moet je eerst opvragen.
Je ontvangt dan een standaard bericht met het aanbod "20% korting en het product houden (want beter voor het milieu!), of gewoon retour, maar kosten voor rekening klant" - in mijn geval betaal ik dan óf ~60€ voor een product dat ik niet wil, en dat niet aan de wet voldoet, of ~20€ Track en Trace naar China.
Tussentijdse beoordeling met 2 sterren, want ze reageerden wel binnen een dag.

Update 2 dagen na ontvangst: het aanbod is nu 30% en artikel houden, 50% cadeaukaart of terugsturen voor 20€. Het lijkt dat ze je bericht niet eens lezen, dus we gaan van 2 naar 1 ster.

Update 2: Volgens hun zie je op de foto precies wat er op de website te zien is. Dat dit niet waar is en dat het product nog steeds niet conform de wet is boeit niet. Ik ga maar 20€ lesgeld betalen en een melding maken bij de ACM :)

Update 3, eind november: pakket is nog steeds niet bij ontvanger aangekomen, zij hebben geen import duties betaald. Geen gehoor meer. Pakket moet nog terugkomen. Ondertussen is Olyc.nl opgeheven en daar is nu noumirt.com voor in de plaats gekomen: baby accessoires voor verkoop in Canada. Dit is simpelweg fraude.

2025年7月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Goed

Ten eerste begrijp ik de beoordelingen hier niet. Ik had 2 truien besteld en toen pas kwam ik erachter dat de website 1 ster had. Ik sloeg natuurlijk in paniek maar dat was helemaal niet nodig. Wanneer ik een mail stuur kreeg ik keurig 1 terug binnen de dag. Na mijn bestelling duurde het 7 dagen dan kreeg ik mijn truien in de brievenbus. En ja de kwaliteit is misschien niet 100% maar de rest verliep gewoon heel vlot.

2025年7月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Heb zojuist mijn sandalen…

Heb zojuist mijn sandalen ontvangen...wat een goedkope troep is me dat... waarom blokkeren jullie die niet?...dan zijn we ons geld niet kwijt?...ik kende deze verkoper niet... plastic in plaats van leder ..in plastic zakje in de brievenbus gedumpt... smerig... gewoon goedkoop spul... een schande....heb nu TotalAV...die me beschermd tegen malafide verkopers zoals Olyc!... spijtig genoeg stond die er nog niet op 3 weken geleden...had jullie niet leren kennen... erg.

2025年7月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Schandalige service!

Schandalige service!
Ik heb een jurkje retour gestuurd naar China, netjes met een trackingcode en op eigen kosten (ruim €20 verzendkosten). Het pakket is nog steeds niet bezorgd, en nu krijg ik mijn geld niet terug. In totaal gaat het om een flink bedrag, en ik heb nu geen jurkje én geen geld.
Dit is echt onacceptabel en getuigt van slecht klantenbeleid en gebrekkige service. Je mag van een serieuze webshop verwachten dat ze klanten niet op deze manier laten zitten. Voor mij nooit meer!

2025年5月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dropshipping

Dropshipping, pure oplichting. Spullen komen uit China. Helft van de bestelling waren ze vergeten. Retoursturen komt te veel. Eerst bieden ze 20% aan en artikelen houden, als je weigert 30%. Dat maar gedaan. Bestel hier niet mensen!

2025年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

B E D R O G E E R S T E K L A S S E

Om te beginnen wil een negatieve score geven maar dat kan ik dus niet.
DEZE ONLINE VERKOOPSITE IS PUUR BEDROG.
ERGER KAN NIET.
Vooreerst beantwoorden de geleverde artikelen niet aan de geïllustreerde foto's op hun website.
Ik heb onlangs een short en een hemd besteld.
Ja, waarom doe je dat.
Oké, ik heb te vlug gehandeld zonder reviews te checken.
Grove fout van mij.
Beiden zijn erbarmelijk om aan te zien.
Vodden eerste klas
Je durft daar niet mee de straat op.
De kwaliteit is van pure Chinese massaproductie.
Ocharme die menskes die daar van s'morgens vroeg tot s'avonds laat een habbekras mee verdienen.
Op de website èn het etiket van het hemd staat 50/50% Linen/katoen.
Puur bedrog want het is een 100% Polyester weefsel.
Het staat stijf en kreukt niet eens zoals vlas.
Met mijn kennis van textiel als Kwaliteits- en Productmanager van een Belgisch textielbedrijf weet ik de grondstoffen perfect van elkaar te onderscheiden.
Een draadrestje verhitten tegen de vlam en je weet het.
Alles smelt tussen je vingers.
Zowel linnen als katoen zijn plantaardige vezels en branden volledig op bij de vlam.
Dit is dus bedrog op het vlak van grondstofsamenstelling waarbij in Europa boetes op staan.
De short is een slappe lichte stofvod.
Op de website staat "Hoogwaardig ademend linnen" maar is zuiver viscose want de afwerking is een typisch voorbeeld ervan.
Op het label in de short staat 95% katoen 5% linnen.
Beiden kunnen ze dus niet op elkaar afstemmen en is in beide gevallen dan nog eens bedrog.
De textielnijverheid is uit Europa weggepest met alle gevolgen van dien.
Dat we nu met brol uit het oosten mee opgezadeld zitten, is enkel aan de klant in spe te wijten.
Koop dus nooit meer Aziatisch. Daar help je jezelf en ook vele anderen mee.
Dit gezegd zijnde.

2025年7月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oh oh...een onoplettend momentje en mis!

Oh oh, even een onoplettend momentje en je stinkt erin. Zoals velen hier #me to!

Ik hoop dat de eerst even gegoogeld het op "review onyc.nl. Zo niet welkom hier....helaas.

Het KVK nummer wat behoord bij deze website van een ZZP-er / eenmanspitje in bouw/ civiele wereld geloof ik. "WVR Business" dit bedrijfje tref je aan op linked in als "Wesley van Rijn - Chief Executive Officer at WVR Business" en "Wesley van Rijn - Freelancer - WVR-Business" Anyway Yeap spullen ontvangen, maar dan als je iets retour wil zenden begint met een ontbrekend retourformulier en een aanbediening om "20% terugbetaling + het houden van het artikel"....in diezelfde mail wordt de een soort van bedreigd met zinsneden als "Restituties worden alleen verwerkt nadat onze retourafdeling de bestelling met succes heeft opgehaald. Als niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, wordt er geen restitutie verleend." Wat natuurlijk niet kan en ook niet in de algemene voorwaarden staat. Kortom niet aan beginnen, toch gedaan laat vooral jouw ervaring hier achter om anderen te helpen.

2025年7月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

NOT A RELIABLE COMPANY :

NOT A RELIABLE COMPANY :
1) I received the goods (2 suits) after 21 days instead of 5 days. The color was wrong.
2) the arm lengths (left and right) were not the same
3) the color was not the one ordered.
4) the contact person in the Netherland is not even capable to speak English

2025年7月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dropshipper

Dropshipper. Mooie website. China kwaliteit producten. Dus komt totaal niet overeen met de foto's en prijs/kwaliteit verwachting. En retour sturen kost je 20,-

2025年6月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Alles ik heb een paar slippers besteld…

Alles ik heb een paar slippers besteld en betaald 40,95 euro bellen heeft geen zingen reagerenniet 2x een mail gestuurd ook daar komt geen reactie op zijn gewoon oplichters dit zijn bloedzuigers en zeker mensen met een hart mensen bestel niets ze zijn alleen op het geld uit

2025年6月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

oplichters

Gewone oplichters ! KVK in het Nederland en voor retour moet het naar China ! Dat zijn gewoon SHEIN producten ! Mensen let op voor deze oplichterij

2025年5月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Vuile oplichters

Idd oplichters! Broek besteld, maar wilde m retour sturen, mail ervoor gestuurd en krijg niks terug! Website is er inmiddels van af gehaald...

2025年5月26日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報