レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

0 sterren zijn gewoon oplichters goedkoop spul en dan niks meer laten horen. Totaal onbereikbaar! Nooit bestellen aub!!!

5つ星のうち1の評価

Wat een stelletje oplichters! de spullen die geleverd zijn, zijn van een waardeloze kwaliteit en de maten kloppen helemaal niet. Reacties zijn standaard en kloppen niet. Retourneren is niet mogeli... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Op olyc.nl besteld, alles leek Nederlands: .nl-domein, Nederlandse taal, KvK – nummer, Moordrechts adres. Maar pas na ontvangst bleek dat retourneren naar China moet op eigen kosten. Dit stond nergens... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Pas op met Olyc.nl! Bestelling te laat geleverd, weigeren terugbetaling ondanks aangetekende retour. Retour moest naar China, terwijl ze zich voordoen als Nederlandse webshop. Klacht ingediend bij... もっと見る

企業情報


連絡先

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

77件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Nooit geleverd

Een artikel besteld. Alles keurig verlopen, een Nederlandse site. Na de bestelling en betaling ontvang je nog wat reklame en dan wordt het heel stil. Je ze ook niet meer bereiken via mail. De kous is af. Alweer opgelicht door de Chinezen!

2025年5月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ik heb hier twee paar sandalen besteld.

Ik heb hier twee paar sandalen besteld.
Maar die worden maar niet geleverd.
Mijn mails worden niet geaccepteerd en komen terug.
Heb net weer de mails retour gekregen en er komt bij te staan dat ze mijn mails niet accepteren,en als je op een andere manier contact opneemt kom je op een verhuur site uit. Wat ook totaal niet klopt.
Daarom mensen wees gewaarschuwd.

2025年5月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Helaas kan je niet -1 punt geven

Helaas kan je niet -1 punt geven. Oplichters, leer is plastic etc. Site is volgens mij inmiddels ook offline kan nergens meer iets vinden om mijn klacht in te dienen. Zit je dan met schoenen van plastic te lelijk om te dragen en als ik helaas nu pas de reviews lees is terugstorten en je geld terug krijgen geen optie!!! Schandalig dat mensen andere mensen dit aan kunnen doen!!! Mocht de site weer online komen of wel weer vindbaar zijn KOOP HIER NIET !!!

2025年5月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Misleidende webshop – lijkt Nederlands, maar is het niet!

Op olyc.nl besteld, alles leek Nederlands: .nl-domein, Nederlandse taal, KvK – nummer, Moordrechts adres. Maar pas na ontvangst bleek dat retourneren naar China moet op eigen kosten. Dit stond nergens duidelijk vermeld. Klantenservice reageert standaard en ontwijk iedere echte oplossing. Pure misleiding!

2025年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichters

Oplichters. Krijg een broek van china en komt totaal niet overheen met de afbeelding.
Uiteindelijk 1 maand moeten wachten.

2025年5月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Helaas ook ik te naïef geweest.

Helaas ook ik te naïef geweest.
Geen reviews of Trustpilot gecheckt. Schoenen zagen er op site aardig uit, maar het blijkt goedkope dropshipshit.
Na onderstaande comments gelezen te hebben ga ik niet eens een poging doen met retourneren en neem ik mijn verlies.
Be wise!

2025年5月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Enorme oplichters!!!

Enorme oplichters!!!

Dhl zei bezorgd maar niks ontvangen. Contact opgenomen van allebei de kanten maar je wordt heen en weer geslingerd.
Ze wilden geen geld terug storten maar wel dat ze weer opnieuw de jas gingen bestellen maar verzendkosten zijn mijn rekening. Bij Olyc.nl doe ik geen bestelling meer en raad dit ontzettend af. Oja Jas komt uit China van Temu. Profiteren dus.
Heb er geen 1 goed woordt voor over met dit bedrijf.

2025年3月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichters

Oplichters! Misleidende foto's en als ik vraag voor een refund, mag ik het product houden en krijg ik 20 % terug van mijn geld ! Beter voor de natuur, minder verzendkosten volgens hun!!!! Ik zou heel het bedrag moeten terug krijgen en mijn product mag in de vuilbak! Schandalig!!!!!!!!

2025年3月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichters!

Misleidende foto’s van kledij op hun website. Kledij ziet er deftig en zeer chic uit op de website, echter bij aankomst lijkt het en goedkope carnavals jurk. Bij vraag (via e-mail) welke stappen ik moest ondernemen om mijn geld terug te krijgen, negeren ze dit en vragen of ik een ander product extra wil (waarbij ik dan weliswaar zelf de verzendkosten nog eens moet betalen).

2025年3月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wanpraktijken

Om te beginnen is zelfs 1 ster al teveel.
Het zijn bandieten.
Stuur je het artikel terug naar hun retouradres komen ze achteraf met het Chinees retouradres.
Krijg je gelijk je artikel niet meer terug, ook je geld niet.
Nogmaals, het zijn bandieten, wanpraktijken.
KOOP HIER NIETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2025年2月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Afzetters

Afzetters. 25 januari besteld, nog steeds geen levering. 20 dagen.
Geen communicatie
Telefoon nr bestaat niet
Email geen antwoord

2025年2月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Op 11Januari 2025 heb ik 2 paar…

Op 11Januari 2025 heb ik 2 paar mocassins besteld, op de dag van levering krijg ik van de DHL bezorgdienst een bericht dat zij het pakketje niet konden leveren, als reden geven ze aan dat er niemand thuis was.
Ik heb Olyc diverse keren gemaild en als antwoord kreeg ik telkens te horen voor €14,99 kan ik het pakketje alsnog laten bezorgen geen garantie natuurlijk!
Een ander optie was volledige restitutie minus de gemaakte kosten van € 20.00 per product. Ik heb volledige restitutie gevraagd, het gaat om een bedrag van €50,53.
In mijn laatste mail heb ik vermeld dat ik aangifte doe van oplichting tevens heb ik een klacht neergelegd bij de consumentenbond.
Ben benieuwd naar hun reactie en vervolgstappen..
×××××××××××××××××××××××××××××××

Ik raad een ieder aan om hier niets te bestellen!! " ordinaire dropshipping "..
Stelletje oplichters zijn het!!!

Wie wel een bestelling heeft geplaatst, doe aangifte bij de politie en melding maken bij de consumentenbond..

Samen staan wij sterk!!!

2025年2月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Let op! Oplichters, zooi komt rechtstreeks uit China

Let op: oplichters! Het lijkt allemaal Nederlands te zijn, maar de zooi komt rechtstreeks uit China. Je kunt fluiten naar je geld. Als je wilt retourneren, geven ze een adres in China, terwijl op de website een Nederlands adres staat. Het telefoonnummer is niet in gebruik. De naam van het retouradres zie ik terugkomen op andere websites! Let op! Bacarta.nl bijvoorbeeld. Same same.

2025年1月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dit is geen correcte firma, namaak Chinese produkten

Dit is geen correcte firma, ze verkopen goedkope Chinese namaakproducten. Volgens hun website heb je 30 dagen retourrecht, maar je moet het wel op eigen kosten en verantwoordelijkheid naar China sturen.
Terwijl je iets koopt bij een Nederlands bedrijf.
Zelf als het beschadigd is moet je het op eigen kosten naar China sturen.
Goede raad koop hier niets!!!!!

2025年1月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichters

Oplichters. I Phone hoesje besteld, zou 1 tot 3 dagen levering zijn. Na een week zonder nieuws probeerde ik mijn bestelling dan maar te annuleren, dit bleek niet mogelijk. Na 3 weken kreeg ik een pakje rechtstreeks van China in mijn brievenbus.

2025年1月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Retourneren is niet mogelijk

Product besteld, voordat het product was geleverd, al gecommuniceerd dat ik de koop ongedaan wilde maken, was niet mogelijk volgens OLYC.nl, en ik moest het retourneren zodra het geleverd werd.
Pas toen ik het retourformulier aanvroeg, en het product dus al geleverd was, maakte OLYC duidelijk dat het product moest worden geretourneerd naar China, de kosten voor consument zijn, en dan pas een terugbetaling mogelijk was.
Na meerdere keren heen en weer te hebben gemaild, telkens OLYC erop te hebben geattendeerd, dat dit niet wettelijk is toegestaan. OLYC heeft voorgesteld een gedeeltelijke terugbetaling te doen (20%, daarna 30% en ten slotte 40%). Maar blijft zich verschuilen achter dat het naar China moet worden geretourneerd voor volledige terugbetaling. Zij weten natuurlijk ook dat de kans vrij klein is dat het aankomt, en hier belachelijke verzendkosten aan vastzitten.

Na heen en weer te hebben gemaild, zaak gemeld bij nietbezorgd.nl. We zullen zien hoe dit verder uitpakt.

2024年12月20日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報