レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

0 sterren zijn gewoon oplichters goedkoop spul en dan niks meer laten horen. Totaal onbereikbaar! Nooit bestellen aub!!!

5つ星のうち1の評価

Wat een stelletje oplichters! de spullen die geleverd zijn, zijn van een waardeloze kwaliteit en de maten kloppen helemaal niet. Reacties zijn standaard en kloppen niet. Retourneren is niet mogeli... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Op olyc.nl besteld, alles leek Nederlands: .nl-domein, Nederlandse taal, KvK – nummer, Moordrechts adres. Maar pas na ontvangst bleek dat retourneren naar China moet op eigen kosten. Dit stond nergens... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Pas op met Olyc.nl! Bestelling te laat geleverd, weigeren terugbetaling ondanks aangetekende retour. Retour moest naar China, terwijl ze zich voordoen als Nederlandse webshop. Klacht ingediend bij... もっと見る

企業情報


連絡先

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

77件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Ook ik ben de fout ingegaan

Ook ik ben de fout ingegaan. Krijg wel een mail op mijn ontevredenheid over het geleverde product maar geen verdere respons op hoe te retourneren.grrrr.
En dan toch bericht u kunt 50% tegoedbon krijgen en het artikel houden!! Ik heb er niets aan. Dan kunt u het naar China terugsturen.. is in de 50 euro.. meer dan wat ik gekocht heb.
Op de website staat een adres in Moordrecht.. mensen bestel hier niets. Je wordt opgelicht..

2025年1月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Onduidelijk, maar wat zeker is is dat je ze gaan oplichten

Zoals beloofd plaats ik mijn beoordeling nadat ze mij duidelijk gingen oplichten. Deze verkoper heeft me nooit niet geantwoord op de vraag « Hoe moet ik mijn artikel correct retourneren? ». Afzetters, ze gaan er alles voor doen dat je de 30dagen behaald zodat het niet meer mogelijk is voor een retour. Als je het zelf doet dan gaat het niet correct zijn of te laat. Een manier om je geld nooit te moeten terugbetalen.

2025年1月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wat een oplichter

Wat een oplichter, trap er niet in, is gewoon een dief, koop niks van hem, zelfs zijn nummer is niet in gebruik, hij heeft me opgelicht bijna 200 euro, geen rectie op mails en alle dergelijke. Ook stuurt hij geen facturen.

2024年11月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Ik heb hier eerder een negatief…

Ik heb hier eerder een negatief commentaar geplaatst voor een product van Olyc.nl. Had het niet ontvangen en mijn mails werden wel beantwoord, maar ik had er niet veel vertrouwen in, dat het pakket nog zou komen. Maar eerlijk is eerlijk, het is gekomen, wel veel te laat, maar het zou niet juist zijn, als ik op mijn eerdere negatieve commentaar geen kleine rectificatie plaats. Dus toch wel gehad, wat ik besteld had heb ik dus ontvangen. Ook werden al mijn mails keurig beantwoord. Dus toch wel een berichtje waard om te plaatsen.

2024年12月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

artikel nooit ontvangen

artikel nooit ontvangen! artikel besteld en betaald; beloven levering maar krijg het maar niet ontvangen! Bende oplichters. Dik in de zak gezet. Terugbetaling gevraagd; ben benieuwd...
Als ik kon 0 sterren geven, deed ik het!
Zeker hier niets bestellen!!

2024年12月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Chatbot

Ik wil iets bestellen, maar ik had een vraag over het product, ik wil betere foto’s, dus vraag ik daar om. Krijg ik zo’n standaard bericht van een chatbot, stuur ik wat die chatbot vraagt krijg ik exact hetzelfde bericht! Vertrouw deze site nu gelijk niet meer.

2024年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dit is een dropshipper!!(China)

Dit is een dropshipper!!
Denk goed na voordat je hier wat besteld!
Na dat je de bestelling hebt
geplaatst,bestellen zij het in China!
Als het niet goed is dan mag je je
retour mag je zelf naar China regelen wat niet mag volgens de Nederlandse wetgeving!
Of je kan 25% korting krijgen als je het houdt!:(

2024年12月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Nederlandse website met goedkope Chinese producten

Op de website (met teksten te mooi om waar te zijn, rechtstreeks van Chat GPT) wijst niets erop dat het gaat om Chinese producten. Dat blijkt pas bij de wekenlange verzendtermijn, als je de tracking codes nagaat.
Bij melding van een retourzending biedt het bedrijf eerst een terugbetaling aan van 20% en vervolgens van 25%.
Echter: ik stuur de bestelling terug naar China en heb verzocht om volledige terugbetaling. Ben benieuwd...

Inmiddels 06-01-2025: niets terug ontvangen. Betwiste betaling ingezonden bij creditcard maatschappij. Dan heb ik m’n geld terug en mogen ze het verder uitzoeken met ICS.

2024年12月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichters eerste klasse

Opgelet, OLYC zijn pure oplichters eerste klasse!!! Doe hier zeker geen bestellingen!
Wanneer je hen wenst op te bellen werken hun gemelde telefoonnummers vanop de website niet (0031 6 21 83 96 48 78 & 0031 6 47 15 69 43)
Ik heb verschillende e-mails gestuurd en ik kreeg telkens hetzelfde standaard antwoord terug van ene "Wesley".
Het trekkingnummer dat je in je mailbox ontvangt leidt je naar YunExpress, iets chinees-achtig. Daar wordt gemeld dat het pakje niet gevonden werd.
Wanneer ik hen meldde dat ik hen op het web ging aanklagen voor fraude,hebben ze onmiddelijk mijn geld integraal teruggestort. Ze lezen dus wel hun e-mails!
Ik vind toch dat ik deze miserie moet melden.

2024年10月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dit is een SCAM

Dit is een SCAM! Producten worden rechstreeks vanuit China geleverd, en de kwaliteit is zeer ondermaats. 2 keukenkranen waren volledig van plastic gemaakt. Na retour aan te vragen kreeg ik een betaling van 20% aangeboden, ipv een volledige terugbetaling zoals word beloofd in hun retourbeleid. Oplichters!!

2024年11月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scamsite

Erg sketchy, had besteld en kreeg uiteindelijk een trackingscode die niet werkten. Na 2 - 3 weken eindelijk ontvangen maar toen kwam ik er achter dat het rechtstreeks uit China kwam.
Geen aanrader

2024年11月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Is een scam website

Is een scam website, zeker niks bestellen. Ze doen alsof je bestelling vertraging heeft maar uiteindelijk verdwijnt je trackinglink. Ze antwoorden ook met mails vertaald vanuit Deepl dus absoluut niet te vertrouwen. De prijzen op de website hebben ze nu ook verhoogd met meer dan 20 euro voor Black Friday.

2024年11月14日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報