ozerty-australia.com レビュヌ 

108
•
TrustScore 5段階評䟡の1

1.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

This is a scam. Not only do you not receive what you order, they charge a subscription without you knowing or signing up. Luckily I checked my account and they only stole once. Will report to my bank... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

Delivery was delayed but in the end everything arrived and I received what I ordered. But the sting in the tail was that I was told AUD$98.98. When I received my bank statement I was also charged an... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Being charged twice for one product and they say they are raising awareness for people to consolidate their purchases
.. I only ordered one product, I only wanted one product, and apparently because... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

This company added an additional charge of $30 after the checkout had taken place. No warning whatsoever. My bank fraud dept rang me to query what seemed to be a card scam. The amount quoted was no... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報


連絡先

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1

108件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 7に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

1.2

すべおのレビュヌ

(108)

過去12か月のレビュヌ数: 14ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

STAY AWAY FROM THIS COMPANY

STAY AWAY FROM THIS COMPANY. THEY ARE FRAUDULENT SCAMMERS. I wish Product review introduces zero stars and negative rating since ozerty doesnt deserve even a 1 rating. I had added a $25 product in my card and inputted my payment details and when I clicked proceed, it asked me to buy an insurance for the product which was more than the product value so I cancelled the transaction immediately but they still went ahead and took the money. Shipping was free but charged $29 as eco charges for a $25 product so the total cost is $55. Reached out to them immediately when I received the order email and they refused to cancel the order stating its processed which is a lie. Their shipping timeframe was 19 to 21 days. Have reported to the bank and have changed my card details.

2025幎6月19日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Scam business set up a monthly direct debit

Bought a chicken coop door. It did arrive but was faulty/not working. Was very difficult but I did get a replacement sent. The bank then notified that they blocked my card because this was a known scam business. They had charged me $14 in another transaction, plus set up a MONTHLY direct debit for the full purchase price. Then the item failed a month later. :(

2025幎4月15日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Dean,

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution. If you could reach out to our customer service team at contact@ozerty-australia.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Unauthorised charge

I selected two products to qualify for free postage, only to be hit with an unexpected eco charge that ended up costing more than my order. This fee wasn’t displayed at the final checkout, so it was an unwelcome and unauthorised charge to my credit card.

2025幎6月15日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Michelle,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

They said my delivery failed!!

They said my delivery failed!!! my parcels go to ppost office and they send a card for me to pick up so how could the delivery fail? Still waiting and its been over 2 weeks ... I have contacted them but they are not answering now... :(

2025幎5月26日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Dawn,

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution. If you could reach out to our customer service team at contact@ozerty-australia.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

So disappointed

So disappointed. My son saved to buy some magnets with his own money. Unknowingly he was charged an "eco-charge" of nearly the same price as the item. They said they would refund if we posted it back to China, but that is only for the item and not the nearly $30 eco fee!

2025幎6月13日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Tracy,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Thieves, stay away!

Like almost everyone else on here, I fell for the excellent reviews on the Ozerty website and did not check trust pilot. I saw there was an 'eco-charge' but never expected it to be more than my order!!!! There was never any information about the cost of this charge until after I authorised a payment of $26.45 and found an extra $29.95 was added. Thieves! Now trying to dispute with my bank.

2025幎6月14日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Felicity,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

RIPOFF ALERT

Re: Order OZ26106AU 3/6/25 Order $37.47 , charged $67.42 This company is a scam. They charged me a $29.95 "service fee" because I didn't spend $40 - despite advertising free postage - it's in their very small print! Don't deal with them. Unethical, deceitful and a complete ripoff. When you place an order, you don't get an invoice or a confirmation email. It's only when you check your bank statement that you find out about the extra $29.95. When you email them, they tell you it's a 'service fee" because you spent less than $40 and refer you to their T&C's. I emailed them immediately (within a few hours) to cancel the order and they said it was "too late" because they have an automated order system, but that I could return the goods when I received them. When I tried to return them them, they said I had to pay for the postage (they estimated ANOTHER $30) and I knew that they would only return my $37.47 if I was lucky and not the service fee, so I'd then be out of pocket $59.95. They've covered all the angles! I'm going to try to dispute with my bank, but I'm not optimistic! STAY AWAY FROM OZERTY!!!

2025幎6月3日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Liz,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

This page is a huge scam

This page is a huge scam - do not buy from them. Bought an item for $26 and they charged me an extra $30 on top. Then I requested a refund because the item was absolutely terrible and the website said 20 day refund policy. But I would need to pay $30 shipping to send it back to china. Stay away from them

2025幎6月12日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Lumi,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Stole my credit card details immediately

Stole my credit card details and tried to use them from France. Citi was very quick to pick it up as fraud. (5 minutes after transaction)

Never ever use this website or buy anything from it. It is complete fraud.

2025幎6月12日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Ian,

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution. If you could reach out to our customer service team at contact@ozerty-australia.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Chinese thieves

These guys are Chinese thieves, avoid if you can. Will cheat you on evry step and then blame it on your lack of attention - 'were sorry that you didn't notice that we will charge you $40 more than we said we were going to'. On the top of that they send a Chinese imitation of a product you thought you were buying. And then send you an email back saying that they will give you $10 back if give them 5 stars review. It's a joke!

2025幎6月5日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Luka,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Bought a $13 product...charged $60.93


Bought a $13 product...charged $60.93 extra!!!!!! WILL NEVER use again.

2025幎5月23日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Carol,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Don’t ever buy from them

Don’t ever buy from them. The reviews are obviously fake because I have tried to leave a terrible review about six times and it always disappears within seconds. The adds are very misleading and the products are terrible quality and sometimes not even what they claim to be. Cheap and nastily made.better of to get things of Temu.

2025幎4月10日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Muckle,

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution. If you could reach out to our customer service team at contact@ozerty-australia.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Its probably legal but dishonest to the


Its probably legal but dishonest to the point of being a scam. I'm annoyed I fell for it. I knew it but thought that I'd agreed a price but the extra 100% appeared straight away. Deal with bigger online names only. Pay the extra and avoid these shysters.

2025幎5月26日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Mark,

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution. If you could reach out to our customer service team at contact@ozerty-australia.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

This company is indeed a scam as per


This company is indeed a scam as per customer's reviews. My first time to fall to these lowlifes who prey on unsuspecting and trusting customers.

I bought a denture solution wrongly as I thought it was a false teeth, however, I don't wear one yet. This company uses ozerty.co.nz. They priced the item I bought at NZD22 with a discount code they've sent at 15%. So, my card was supposed to be debited with only NZD18.70. Alas, when I checked my card, I was debited with NZD49 without my consent. This is simply THEFT by this company.

I will report this to the Commerce Commission because this is WRONG and VIOLATES the FAIR TRADING ACT of 1986. Shame on this company.

2025幎5月25日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Marilou,

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution. If you could reach out to our customer service team at contact@ozerty-australia.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

non disclosed fees = robbery

Add on non disclosed fees after checkout. Low life criminals.

2025幎5月25日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Michael,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Do not buy from this company

Do not buy from this company, it's a scam - they charge extra 'eco charges' without telling you and there's nothing you can do about. Their so-called '24 hour customer service turnaroud' is also a scam as I was unable to get hold of them. I rarely fall for things like this so annoyed with myself - stay away, everyone!

2025幎5月24日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Tor,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Ozerty scam website

Ozerty scam website. I bought a watch with free shipping total came to $18.49 and no mention of any services fee. Then you click pay and then after the transaction goes through, you get a confirmation email with a new total of $48.44 because they have added a $30 services charge. So I check my bank and sure enough $48.44 has been taken.
I immediately sent an email to cancel my order and of course no reply.
I have now contacted the bank and hope to get my money back.
Never again will I deal with these thieves.

2025幎5月22日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Graham,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

5぀星のうち2の評䟡

Initially I thought I'd been scammed as


Initially I thought I'd been scammed as extra charges were added to the purchase price. In reality the price of my purchase was too cheap. So I tracked my product as it traveled around the world and it was clear extra charges were needed for delivery. So I accepted this as reasonable. My purchase did arrive some 4 weeks later. So I wasn't really scammed. BUT here today and a month after my delivery OZERTY deducted from my card $59.85Au and $1.80 intfee for whonosewhat. Wasn't me. So Card is now canceled, dispute lodged and based on my/this experience I can call OZERTY A SCAMMER. So sad these ppl exist in this world.

2025幎5月23日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Julee,

I understand how concerning unexpected recurring charges can be, and I’m very sorry for any confusion.

If you reach out to our support team at contact@ozerty-australia.com, we’d be happy to look into your account and clarify exactly what happened. We want to ensure everything is transparent and properly resolved for you.

We’re here to help.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡

Charged me a $25 processing fee on a


Charged me a $25 processing fee on a $23 pair of gloves without disclosing it 

.. do not deal with this company, I’m going to take them to court , absolutely disgraceful behaviour

2025幎5月22日
自発的なレビュヌ
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Stephen,

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution. If you could reach out to our customer service team at contact@ozerty-australia.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

5぀星のうち1の評䟡
ozerty-australia.com ロゎ

ozerty-australia.com からの回答

Hi Ayan,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact@ozerty-australia.com so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報