Absolutely delighted with the Parla tablets . My teeth feel fantastic and look and feel clean, really white and very shiny . Easy to use . So happy with the ethics of the product and no compromise on... ãã£ãšèŠã
ã¬ãã¥ãŒã¯ã¬ãã¥ã¢ãŒã®å人çãªæèŠã§ãããããç¹å®ã®èšèŒå å®¹ãæ€èšŒããããšã¯ãããŸããããã ããããžãã¹äžã®ååŒãè¡ãããããšã確èªã§ããå Žåãã¬ãã¥ãŒã«ãç¢ºèªæžã¿ãã®ã©ãã«ãä»ããå ŽåããããŸãã詳现ã¯ãã¡ã
ãã©ããããŒã ã®å¥å šæ§ãç¶æãããããåœç€Ÿã®ãã©ãããã©ãŒã äžã®ãã¹ãŠã®ã¬ãã¥ãŒã¯ãç¢ºèªæžã¿ãåŠãã«ãããããã幎äžç¡äŒã§çšŒåããèªåãœãããŠã§ã¢ã«ãã£ãŠå¯©æ»ãããŠããŸãããã®ãã¯ãããžãŒã¯ãæ¬åœã®çµéšã«åºã¥ããŠããªãã¬ãã¥ãŒãªã©ãã¬ã€ãã©ã€ã³ã«éåããã³ã³ãã³ããç¹å®ããåé€ããããèšèšãããŠããŸãããã ãããã¹ãŠãæ€ç¥ã§ããããã§ã¯ãããŸããã®ã§ããæ°ã¥ãã®ç¹ãããããŸããããã©ãããç¥ãããã ããã詳现ã¯ãã¡ã
ã¬ãã¥ã¢ãŒã®ã³ã¡ã³ããèŠãŠã¿ãŸããã
Please avoid this company. Like so many other customers we experienced a substantial delay in receiving the products. The customer service is appalling and emails do not receive a response for days.... ãã£ãšèŠã
äŒæ¥ãåçããŸãã
I love my Parla toothpaste! The ingredients are cleaner, my teeth feel so smooth after using it and itâs completely plastic free! Anything I can do to reduce my plastic footprint on this planet is ama... ãã£ãšèŠã
Absolutely love PÃRLA! ð My teeth always feel so clean and fresh after using it, and I love that it's a more sustainable swap without feeling like a compromise. The products are gorgeous, the whole b... ãã£ãšèŠã
äŒæ¥æ å ±
åœè©²äŒæ¥ã«ããèšè¿°
PÃRLA is a sustainable, ethical and effective choice of toothpaste that looks after your smile â and the environment too! It ticks all boxes for eco-friendly tooth care! Good for you and good for the environment!
é£çµ¡å
Lister House, 11-12 Wimpole Street, W1G 9ST, London, è±åœ
- hello@parlatoothpastetabs.com
- parlatoothpastetabs.com
æè¿ã®ã¬ãã¥ãŒäŸé Œã®èšé²ã¯ãããŸãã
ãã®äŒæ¥ã¯æè¿ã顧客ã«ã¬ãã¥ãŒãäŸé ŒããŠããªããããã¬ãã¥ãŒãå šäœã®æèŠãåæ ããŠããªãå¯èœæ§ããããŸãã
ãã¬ãã£ããªã¬ãã¥ãŒã® 88ïŒ ã«åçããŠããŸã
éåžž1ã«æä»¥å ã«åç
ãã®äŒæ¥ã®Trustpilot å©ç𿹿³
ã¬ãã¥ãŒãè©äŸ¡ã®ååŸæ¹æ³ãã¹ã³ã¢ãªã³ã°ãã¢ãã¬ãŒã·ã§ã³ã®ããã»ã¹ã«ã€ããŠç¢ºèªããã
ãã®äŒæ¥ãé²èЧãã人ã¯ã以äžã®äŒæ¥ãé²èЧããŠããŸãã
Took my money but didn't even bother with my order!
I was keen to order from this company and try their product. They took my money and didn't even bother shipping my order? 2 contact forms completed and 3 emails sent, as of course no phone number to call, and no response back at all. They did refund my order and cancel the subscription as requested in the email but why no interaction? Very poor service and disappointing for a company that apparently doesn't want the business?
Great until they changed the formula
I've been a customer of Parla for a couple of years now, and I am generally really happy with them. Their customer service is fine. Their website is a bit rubbish, especially the user/subscription pages. Their toothbrushes aren't great so I've stopped using them. The main thing of course is the toothpaste tablets. Up until this month I really loved them. The flavour and level of foaminess was perfect. Now they have changed their formula to make them foam more, but the flavour is also different: it's so sickly sweet I actually dread brushing my teeth with them. Disappointed I'm going to have to find another brand.
No update, no communication
Ordered on 28th January. No update or shipping email so far and no response to emails.
I like their product but won't buy direct from the company again, and as I paid by PayPal, I will be claiming back my money.
All good
All good. Delivered within a few days. Just started using and so far our teeth feel good. Yes, Amazon delivered my package, but I donât know why people are bothered about this. Amazon packages always arrive and never go missing.
I have tried to contact PARLA 6 timesâŠ
I have tried to contact PARLA 6 times via email, twice on messenger on Instagram and left messages on their Insta posts yet no response so I cancelled my subscription. ZERO customer service. Absolutely no-one responds to you whatever avenue you try to speak to someone through. I would never use again and I would recommend alternatives if you want to go down the tab route.
no stars really
no stars really: they dont respond to solve the issue of having me charged twice for the order. now I cancelled but one cant cancel the credit card online.
that is serious. I might take steps.
Beware, unreliable delivery.
Despite this company making some good products (though they really need to hygiene seal them, numerous times Iâve bought them from the supermarket and the jar looks tampered with) buying from them directly is misleading.
They clearly state delivery by Royal Mail, DPD or Parcelforce.
However, they actually use Amazon and Evri (two of the absolute worse companies) via Parcelhub, which is a Whistl company - another appalling delivery service.
Misleading consumers in this way is unlawful under the Consumer Contracts Regulations and is also covered in the Consumer Rights Act.
Too many of these start-ups ignoring/being ignorant of legislation.
No response from them to my email.
Terrible communication
Been waiting 2 weeks for my subscription renewal to be despatched, no communication or response from parla to let me know whatâs going on, tried emailing and using the chat on their site but radio silence back
Misleading Subscriptions & Bad Customer Service
Subscription stated 4 month subscription, but the box of floss I received states 2 month supply and the confirmation email states the next lot will be sent in 5 months time, not 4.
I have essentially spent almost £12 for 2 months worth of floss, absolute rip off. I realised that with it being eco friendly it would be more expensive and was willing to pay that for a 4 month supply but not 2 months!
I queried this all via email with them and no response so far - awful experience so will definitely not be using them again and will pass the feedback on to my dentist who originally recommend the company.
Really disappointed
Really disappointed. Paid £52 for toothpaste and mouthwash tabs on 18 August and theyâve still not arrived.
Messages on the website go unanswered. Iâm beginning to wonder whether the business is still going concern.
Cancelled subscription and still taking money
This is the second or potentially third review as the company gets worse.
Although I cancelled the subscription and had been informed I had done so, months later they are yet again trying to take money from me. Poor customer service and no response.
Great Product & Service
Great concept, an easy order process and great customer services in answering my questions.
Well so far Iâm still waiting
Well so far Iâm still waiting for my Parla toothpaste tabs to arrive, the money has been taken from my bank (6thFeb) and itâs now 12thFeb so I really hope and have fingers and toes crossed they arrive this week which is too late for me to take on holiday (Iâm off in the morning) so letâs hope they are on the door mat when I return. Yes Iâve emailed, no reply yet I am sure thereâs a good explanation for the delay âŠâŠ.
Iâll let you know when they arrive.
Underhand tactics to refuse cancellations, cheeper from supermarkets and not very good as a product
I canceled the day I ordered as itâs cheeper with a high end super market than online
They confirmed the same as canceled
Now they are sending me a refill and have stayed I didnât cancle the whole package just the first month
Thatâs not correct no what was asked and shows how despiser the company is to make money
Avoid this awful company
I didnât find the product any good either
I thing the hype from dragons den was Excactly that.
Not buying again
Bought Parla Pro used for a month no difference what so ever ð expensive useless product
Tasty and works well
Tasty and works well. Have tried similar products from others which didn't taste good. This one is nice and minty. No palm oil, no plastic packaging. Great customer service. I'm very satisfied.
Wonât cancel your subscription unless you provide feedback! Avoid at all costs!
ProductâŠThereâs no way you can clean your teeth with just one tab, you need at least 2 so it makes this product really expensive.
Customer ServiceâŠ.Cancelled my subscription by sending an email. Received an email back saying please provide feedback. I donât need to provide feedback to cancel a subscription.
I then see that PÃRLA had taken payment and then received an email stating that I would receive my order. Contacted their customer services to be advised because I didnât provide feedback they didnât cancel my subscription!! Although thereâs no T&Câs to this effect. I now have to go out of my way to send the parcel back to them at my cost to receive a refund!! Be aware that this company is a joke!!
Obviously all of your attention went onâŠ
Obviously all of your attention went on glossy advertisingâŠ. Still waiting for this mythical order after 3 weeks. No replies to emails⊠nothing. Absolute waste of my time.
AWFUL CUSTOMER SERVICE!
I subscribed to the tooth tabs and paid a fortune. My order was taking so long to arrive, and my emails to customer services were ignored for a while. Then I sent another email cancelling the order and subscription and requesting a refund. I was on the verge of attempting a refund from my credit card company at this stage. I kept on requesting an automated code so I could get access to my subscription and cancel it, but the automated email never came through. I tried this five times! It wasn't in my inbox or spam folders. I finally received a reply stating that my refund had been processed, but no mention of the subscription. Then I received a reply to my first email that queried where my order had gotten to. It stated that orders were going out on Friday. This confused me even more as the person clearly hadn't checked the status of my order. Had it been refunded or not!? I then checked my credit card account and the refund had been made. So I confirmed this with customer service and just asked for confirmation that the subscription had been cancelled so I wouldn't go through this again the next month. My email has been ignored. Now I have to call my credit card company, which will have me waiting on the phone for over an hour so that I can block them from taking any more money because I don't know whether the subscription has been cancelled!
Shoddy outfit -unfufilled orders -not refunded
Initial order placed, not delivered by a week later, contacted Parla - generic email regarding supply issues, advising will be with you next week- nope.
Contacted again fobbed off will arrive soon ! Requested a refund and subscription cancelled due to non-fufilment and poor communication- same generic response received. Three weeks on-No order, no refund, no customer service - shoddy outfit, agree with others about suspect glowing reviews.
email transcript below :
order delivery #54263 estimate
Sun, Oct 2, 9:34 AM (10 days ago)
to info
Hi
I made an order eight days ago for a regular subscription when is it likely to arrive?
I have ordered other things on the same day and received them.
Thanks
Lindsay
Info Parla
Mon, Oct 3, 1:40 PM (9 days ago)
to me
Hi there,
We hope you are doing well!
I wanted to let you know that unfortunately due to demand way ahead of what we expected, our PRO Subscription jars and refills are now out of stock.
I am sure you are tired of hearing about all the product delays and stock issues happening at the moment, unfortunately it is a tricky time to be a small consumer start up with supply chains stretched to the extreme. We are doing our best to navigate through these times so thank you for bearing with us - we really appreciate your continued support!
We are working as fast as possible to make sure the new stock arrives in the next 10 days and expect your order to arrive in the second week of October. We will keep you updated if anything changes.
As a thank you for bearing with us and being such a loyal customer, we would love to send you one of our newly designed Bamboo Brushes with you order.
As a young company your continued support means the world to us!
Please let me know if you have any questions.
Best wishes,
Portia
--
Head of Customer Support
E:info@parlatoothpasteta
HQ: Lister House, 11-12 Wimpole Street, London, W1G 9ST
Dear Portia,
Thanks for your response,
I appreciate your difficulties but maybe you could have intimated this to me when I first ordered?
Opposed to me having to contact you a week down the line when nothing arrives and I have to buy something alternative as I have ran out of an essential product
I'm not impressed with the lack of communication, people are more understanding if they are advised promptly of issues and can work round this. If my order fails to arrive as stated above I expect a full refund and will be cancelling my subscription and leaving a reflective consumer review.
Regards
Lindsay
no response received
Dear Sirs/madams,
As per my last two emails, the latter I received no response to, I am once again emailing to request an update on the status of my order given Parla seems to busy to communicate with their customers.
Particularly given your customer care team person, Portia indicated, I was likely to receive my delivery the second week of October. Which is this week.
As per my last unacknowledged email. If I am unlikely to receive said delivery this week, I would like an immediate and full refund and a cancellation of any subscription.
Regards
Hi,
We are very sorry for the delay to your order If it is your first PRO order and is a subscription we aim to have your order with you Mid October if you are expecting a refill subscription for PRO we aim to have them out to you at the end of the week this is due to a supply chain issue and we are so thankful for your continued patience and understanding.
Dear Portia,
As per my last email, given parla have not fulfilled the order in a timely fashion and failed to communicate fulfillment issues to me without my own enquiry.
I would respectfully request a full refund and subscription cancellation otherwise I will be taking up with trading standards,
Regards
To customer service at Parla,
Further to my now several emails regarding Parlas abject failure to deliver goods promised and lack of communication regarding this until prompted by myself. I again request that I am refunded monies already paid and my subscription cancelled. I received another blanket" we are sorry for delay, it will be with you in another week, have another free toothbrush to make up for email, without any acknowledgement of my polite request to get a refund and cancel my subscription. It appears Portia, head of customer service, doesn't read emails but sends out a standard response. Shoddy outfit with poor customer service.
Trustpilot ãšã¯ã¹ããªãšã³ã¹
Trsutpilot ã®ã¬ãã¥ãŒã¯èª°ã§ãæžãããšãã§ããŸããã¬ãã¥ãŒãæžãã人ã«ã¯èªåã®æžããã¬ãã¥ãŒããã€ã§ãç·šéãããåé€ãããããæš©éãããããããã®ã¬ãã¥ãŒã¯ã¢ã«ãŠã³ããã¢ã¯ãã£ãã§ããéã衚瀺ãããŸãã
ãã©ãããã©ãŒã ä¿è·ã®ãããå°éããŒã ãšé«åºŠãªãã¯ãããžãŒãé§äœ¿ããŠããŸããåœã¬ãã¥ãŒãšã®éãã«ã€ããŠã®è©³çްã¯ãã¡ãããäžèªãã ããã
Trustpilot ã«ãããã¬ãã¥ãŒ ããã»ã¹ã®è©³çްã«ã€ããŠã¯ãã¡ããã芧ãã ããã
ããã¬ãã¥ãŒãæžãããã®8ã€ã®ãã³ããã芧ãã ããã
確èªãè¡ãããšã§ãTrustpilot ã«æçš¿ãããã¬ãã¥ãŒã [LINK-BEGIN-PEOPLE]å®åšã®äººç©[LINK-END-PEOPLE] ã«ãã£ãŠæžããããã®ã§ããããšã®ä¿èšŒã«ã€ãªãããŸãã
ã¬ãã¥ãŒã«å¯ŸããŠã€ã³ã»ã³ãã£ããæäŸããããéžæçã«ã¬ãã¥ãŒãäŸé Œãããããããšã¯ãTrustScore ã«ãã€ã¢ã¹ãçãå¯èœæ§ããããŸãããã㯠åœç€Ÿã®ã¬ã€ãã©ã€ã³ã«åããŸãã








