PetWorld.ie レビュー 

85
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Crap customer service. They knew of a delay in dog food being delivered but yet hadn't the courtesy to inform the customer. They waited till I got annoyed waiting, emailed them and then respond with... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Our house was infested with fleas. I ordered 4 flea floggers on Tuesday night. They did not arrive until Monday in the following week. I try to buy from an Irish company but I have been let down with... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ordered bits & pieces including feed when we had babychicks hatch earlier than expected & were not ready for them. Company got in contact to say some things had to be ordered in & gave a delivery date... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Poor customer service, slow shipment. Not very responsive. I ordered on the 23rd of March ( Tuesday) chick crumbs and chicken tonic as all my local suppliers run out. As the new chicks arrived the fo... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ペットショップ

当該企業による記述

Petworld.ie is Ireland's largest one-stop pet shop. The Petworld staff have exceptional knowledge of pet supplies, pet-care. Our online pet shop stocks 1000’s of pet supplies for all types of animals including, dogs, cats, reptiles, fish, birds and more. We stock a huge range of dog food, cat food, pet care and grooming products at great prices. Order online and we will do the rest! We care about your pets!


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

85件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(85)

過去12か月のレビュー数: 16件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Service and delivery is excellent

Service and delivery is excellent. Staff have been extremely helpful in resolving issues when supplies not readily available in size required

2022年8月16日
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Ms Fowler, thanks so much for leaving us such a positive review we really appreciate it. Thanks for choosing to order with us.

The PetWorld Team.

5つ星のうち5の評価

Always 5 star

Always 5 star, easy site to use, super quick delivery and at a great price.

2022年8月16日
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Hi David, we really appreciate your positive review and thanks so much for ordering with us.

The Petworld Team.

5つ星のうち5の評価

Reliable

Reliable, efficient and fast service. Good prices for branded dried dog food. Never let me down yet!

2022年8月16日
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Hi Joan, many thanks for ordering with us and leaving such a positive review, we really appreciate it!

The PetWorld Team.

5つ星のうち5の評価

Fantastic price and delivery time

Ordered two 12kg bags of dog and puppy food online. The price was €40 cheaper than my local pet store, I got free delivery, and a 10% discount! Delivered within 2 working days, couldn't be happier 😊

2022年8月16日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Hi Hannah, thanks so much for leaving such a great review, we really appreciate you shopping with us!

The PetWorld Team!

5つ星のうち5の評価

Fast Delivery and Excellent Customer Service

Very fast delivery and excellent customer service! I have ordered from them twice now. Faster than Amazon and great to support an Irish company.

2022年8月4日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Hi Cat,

Thanks so much for taking the time for leaving a review, we really appreciate it. So happy your were happy with our service! Thanks for shopping with us!

The PetWorld Team!

5つ星のうち5の評価

Fast and reliable

Ordered from petworld.ie for the first time on Saturday afternoon and I had my order by Monday morning. Brilliant service, fast and reliable. Will definitely be ordering from pet world again.

2022年6月28日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Hi Leah,

Thanks so much for ordering with us and also taking the time to leave us a review, we really appreciate it. We are delighted to hear that you will be ordering from us again.

The PetWorld team!

5つ星のうち5の評価

Cheapest option for the item I could…

Cheapest option for the item I could find on the internet. Trackable free shipping. Item arrived exactly when stated. Super robust packaging 💪. Highly recommended

2022年5月18日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Hi Mark, thanks so much for leaving such a great review, we are delighted that you are happy with the service. Much appreciated, the PetWorld team!

5つ星のうち5の評価

I must say I am well impressed with…

I must say I am well impressed with Petworld.ie's response to an issue with an order, there customer service is outstanding will definitely be ordering again from here. Thanks so much again Petworld

2022年1月11日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Thanks so much for taking the time to leave a review Valerie, we are delighted to hear we were able to resolve the issue and that you will order from us again.

5つ星のうち5の評価

Excellent online experience

Since Covid kicked in I have ordered wild bird food from Petworld.ie a number of times. The ordering process is zero fuss and easy. The package in most cases 25KG of bird peanuts has arrived the following day or at worst 2 days. Excellent work, very good price and I will be ordering again I have no doubts.

2021年12月14日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Thanks so much for taking the time to leave a review, we really appreciate your custom.

5つ星のうち1の評価

Poor customer service

Poor customer service, slow shipment. Not very responsive. I ordered on the 23rd of March ( Tuesday) chick crumbs and chicken tonic as all my local suppliers run out. As the new chicks arrived the following Sunday. On the 30st of March I am getting informed chicken food is out of stock with suggestions for alternative. I agree on the product. Now April the 2nd another 3 days later still no confirmation of shipment or a delivery.
Not a happy customer, will not order again.

2021年4月2日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

We sincerely apologise about the trouble you had with your order, due to the pandemic stock issues have been a problem and we are trying our best to ensure we get our orders out on time.

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent experience with my first order online, one of the products was out of stock and I was called by a very nice lady who offered me an alternative product or a refund. Also, great quality products and very good value. I had the parcel delivered in less than 24h with DPD, can’t get any better, I will definitely order again.

2021年2月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don't order online

Normally go into shop but ordered online because of Covid situation. A complete mess 1) Two parcels arrived on different days 2) Delivery left short but charged full amount 3) No invoice or delivery docket 4) Customer service unhelpful, I'm expected to do all the work even though the mess up is theirs.

2021年1月6日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Hi Colette, we apologise you had a negative experience with us, during Covid we were having major issues getting stock into our store which was out of our hands. When you order online you are issued an invoice which goes to your email address. We outsource our delivery service so once it leaves the store you get a tracking number and you can follow up with them the status of your order. However, we are very sorry you had a negative experience and it is not our usual standard of service.

5つ星のうち5の評価

Fast and Reliable Service

I have ordered from Petworld a few times now. Delivery is fast and reliable and free. Products seem to be good value. My complete order may not necessarily come in one delivery, but the items do all arrive quite quickly and within a day or two of each other. I would recommend them.

2020年11月30日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Thanks so much for taking the time to leave a review, we are delighted that you were happy with our service.

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Excellent customer service. Within 5 mins of placing my order I received a phone call telling me that the cat beds I wanted came in a variety of colours and asking if I would like to choose they then apologised that delivery would be a little longer than usual because of the Bank Holiday. Goods arrived a day earlier than expected and there was a handwritten note inside thanking me for my order lovely touch.

2020年10月27日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Thanks so much for taking the time to leave a review, we are delighted that you were happy with our service.

5つ星のうち5の評価

Excellent Customer Service

Tried to order an item that was unable to be found anywhere in UK or from the Belgian manufacturer (a specific divider for a dog crate already bought elsewhere). Petworld do not normally send orders out with Ireland but when I explained the problem they sourced a couple of couriers and I received the divider within two days. Excellent service.

2020年9月3日
自発的なレビュー
PetWorld.ie ロゴ

PetWorld.ie からの回答

Thanks so much for taking the time to leave a review, we are delighted that we could be of help to you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報