Primepaint レビュヌ 

85
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Bought three large tins of paint. On arrival, one tin had been damaged in transit and had leaked. I emailed Primepaint, sent pictures of the tin and packaging and a replacement tin was sent within 12... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service. I'll definitely use again. The paint arrived promptly, via a decent courier, so all very smooth. Very well packaged so the paint tins arrived in perfect condition. On top of this,... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

My order of Farrow and Ball was the most competitively priced could find anywhere, even after adding on a little extra for postage. My paint arrived quickly and was well packaged. Would definitely use... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

Good price. However, paint slow to arrive. Delivery not 10 working days but 17 days in my case & that was with chasing twice. When delivery eventually arrived, one large F&B tin had obviously been dro... もっず芋る

䌁業が回答したした


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

85件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.2

すべおのレビュヌ

(85)

過去12か月のレビュヌ数: 36ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I placed an order 11 working days ago

I placed an order 11 working days ago. Still not arrived. I was told that it would be here by the 10th working day. I received a tracking number for DPD
but they have not received the consignment. I keep messaging customer services who have not replied. I know I saved 20% but that’s not good if the paint doesn’t arrive for the time you need it for. Very disappointing

2025幎3月13日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Truday Anderson.

Thank you for your review and apologies that you have had issues using PrimePaint this time.

I have checked your order and it is showing as out for delivery today (Saturday) with DPD.

Tracking: 15502721989926 - Out for delivery
Tracking: 15502721991913 - Out for delivery

GU34 4AQ

We dropped off at our local depot a number of days ago and kept you in touch along the way as soon as we have further information. I can see that you left 8 emails yesterday, but did not give us enough time to answer (we usually answer emails within 4 hours of receiving). Sincere apologies about that.

We are trying to save customers money, but sometimes at the expense of having longer lead times. This is very clearly stated on the website.

If you have any further questions, please don't hesitate to contact me and will be more than happy to answers any concerns you have in regards to your order.

Kind Regards
Steven - PrimePaint

5぀星のうち5の評䟡

First class all round

Fantastic Experience - I feel sorry for these Companies who receive bad reviews purely from people ordering & expecting a quick delivery. The website makes it perfectly clear of the time you should allow/expect your items. This was the best price for Farrow & Ball paint I could find online and received confirmation of my order straight away and an update when the paint was out for delivery. I was not in any hurry to receive the order (again because I read the information on the website as to when to expect it) I will not hesitate to use Primepaint again for my next DIY project. First class all round

2025幎1月24日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Thank you Debbie. I am really glad we could help you with your project! Your review is very much appreciated. It makes all the differene to have positive feedback from customers. Best wishes, The whole PrimePaint Team.

5぀星のうち4の評䟡

4 stars. Good communication

Very good price. Ordered paint 12 working days before I needed it. I wrote on day 10 asking for an update. Quick response saying paint was being sent that day by dpd and delivery day 11 or 12. Paint delivered next day on day 11. Can’t fault price and communication. Slight spill from one of tins but nothing dramatic. Would use again. Thank you

2025幎1月24日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Thank you for your honest review. It's lovely to have feedback from customers. Regards PrimePaint

5぀星のうち5の評䟡

Very positive experience.

Order placed knowing it could take up to 10 days for f and b paint. Order was dispatched on day 9 and arrived day 10 so can't fault their service and would definitely use again.

2025幎1月24日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Thank you! Very much appreciated. Kind Regards, the PrimePaint Team.

5぀星のうち5の評䟡

Very happy with the service

Very happy with the service! We managed to get some F&B paint at much cheaper price point and with swift delivery. Very responsive customer service via email too. Highly recommended

2024幎12月19日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello. Many thanks for your kind words. Very much appreciated.

5぀星のうち1の評䟡

Don’t bother simply never turns up


Don’t bother simply never turns up although they kept saying it’s on the way! Useless waste of time

2024幎12月3日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Bea Buck. Thank you for your email and apologies that you have had a bad experience shopping with us this time. There is always a chance that delivery could be delayed at this time of year as the entire courier network is under extreme pressure delivering parcels before Christmas. However, we have tried our best to keep you informed along the ordering process and let you know of any possible delays. We also cancelled and refunded your order for you immediately as per your request. We have been in business for more than 15 years now and sent paints to hundreds of thousands of customers in that time, so it is always very upsetting when a customer feels the need to vent their frustration in this way. With that in mind, if you would like any further information or need to speak to anyone here, please email us at: hello@primepaint.co.uk.

5぀星のうち1の評䟡

Don’t bother!

Similar to everyone else. Don’t be drawn in by the discount. Our order took 15 working days (not including Saturdays) to arrive. Emailed a few times to chase up, kept being told it would be dispatched in a few days. When it became obvious it wasn’t going to arrive on time I asked if we could cancel the order (as it still hadn’t been dispatched at that point) and what the refund options were - no response. Ultimately we ended up paying twice as had to buy the paint from elsewhere. Avoid! Not worth the discount!

2024幎12月2日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Elise Alasadi

Thank you for your review and apologies for not having a good experience shopping with us this time.

I have checked your order details and can see that we delivered your paint on day 13 from the point of ordering. We would normally expect to have delivered within the 10 days, but leading upto Christmas is always extremeley busy. Sincere apologies about. I can also see that we replied to your initial enquiry giving you details on your order, but can't see any emails you have sent asking for us to cancel the order otherwise we would have advised accordingly. If you have any furhter questions, please don't hesitate to contact us. Kind Regards, Steven - PrimePaint

5぀星のうち4の評䟡

The delivery came within the expected


The delivery came within the expected timescale (9 working days), and all communication with Steven was dealt with promptly and clearly. The only suggestion I'd have is to find a way of acknowlede orders by email, which I think customers would find reassuring.
Thanks for a very cost-effective way to order Farrow and Ball paints!

2024幎11月28日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Many thanks for your review. It's very much appreciated!

Also, just to clarify, we send a confirmation/acknowledgement email once an order is placed and a further email once the paint has been shipped. I would ask all customers to check spam/junk folders if they don't receive. We also reply to all customer emails, usually within 4 hours or receipt to try and keep updated along the way.

Thank you again for your review.

5぀星のうち1の評䟡

Avoid at all costs

Waiting for my paint 15 days
Emailed to ask for an update
Got a reply saying it would be delivered a few days later
Still waiting 15 days
DPD say they have my parcel details but do not yet have my parcel
Went to contact primepaint and they don’t have a phone number which is dodgy
Also Facebook account had been removed - extremely dodgy
Absolute worst customer service ever
I will be opening up an investigation with my bank and also have the right to cancel my order and full refund
I will also contact trading standards
Prime paint you should not be operating at you do not meet your deadlines and offer poor communication options

2024幎11月27日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Kathryn

Thank you for your email.

Just to confirm, I have cancelled and refunded the order now for you.

Sincere apologies for the inconvenience.

However, I would like to point out the following:

In regards to the delivery, we shipped the order exactly when we stated, ie on the 25th November (which would have meant delivery within our standard 10 working days). DPD have not given you the correct information saying they don’t have the package. This happens from time to time, when they do not scan the package correctly or indeed at all during either the drop-off at the depot or collection by the local driver.

This can sometimes lead to mis-communication when it comes to receiving information via the DPD app and leads us to contact them and open an investigation and/or organise a full replacement or refund, which we have obviously done.

We don’t have a Facebook, Insta, telco or any other forms of social media
 this is not because we don’t want any, but because we just don’t have the resources to maintain to any decent level.

We offer our customers the best possible prices online, but with longer lead times than popping down to your local stockist. We are simply a different point of contact if our customers can wait a few days longer.

So, again please accept our apologies but could I kindly ask you to consider your actions in future before making rash statements about companies. It’s very distressing to receive such hateful comments. It really is.

If you have any further questions, please don’t hesitate to contact me.

Kind Regards
Steven - PrimePaint

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE!!

DO NOT USE!!! This is a scam website - do not trust the other reviews that give 5 stars. We ordered paint 3 weeks ago and it still hasn’t arrived!! I have had two responses from Steven saying that the paint will be here last Saturday or Tuesday this week and when you track on Shopify it says that it hasn’t even been shipped yet! This has hugely delayed our work. We accounted for the 10 working days but this is not good enough. We are not sure how we will get our money back as we have had to shop elsewhere now for the paint as no one replies and there is no contact number. We will be reporting to trading standards. So unhappy!!

2024幎11月14日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Amy. Thank you for your review. I can assure you that the paint we supply is genuine Farrow and Ball paint and you know we are not a scam company. We emailed you on many, many occasions updating you on your order and giving you as much information as possible each time. You are also fully aware, we did not receive any notification in regards to cancelling the order until 25 minutes before the paint was due to arrive with you via DPD. Unfortunately, once the paint has been shipped, we can't cancel the order.

The DPD information below also clearly shows your paint arrived:
15509751759771 (Complete) - Delivered
Your parcel has been delivered and received by AMY at 12:16 on Thu 14 Nov 2024

5぀星のうち1の評䟡

Awful delivery

Waited the 10 working days as stated, contacted the company and they advised would be shipped either working day 13 or 14 so would arrive day 14 or 15, three weeks waiting, tried to cancel the order but they didn’t reply. Not the best at all, also not sure if real paint as stated no refunds as paint mixed to order 🀷‍♀. Won’t use again

2024幎11月11日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Nikki. Thank you for your review and apologies that you have had a bad experience using PrimePaint this time. I've checked your order and can confirm the paint was delivered and signed for a couple of days ago now. We only sell genuine Farrow and Ball paint and use one of their state of the art in-can tinting machines for orders... this is the same as the factory in Dorset, and all major stockists have one of these machines to help fulfill orders. However, Farrow and Ball have had stock issues with some finishes in the last few weeks which have lead to delays in certain colours/finishes/sizes. The Dead Flat finish is one of these paints affected. We have emailed all customers whose orders have had longer than standard delivery times (yourself included) to try and keep our customers well informed, but I am not sure you have received our correspondence. Sincere apologies about that. The last thing we want is to have unhappy customers. If you have any further questions, please don't hesitate to contact me at: hello@primepaint.co.uk .

5぀星のうち1の評䟡

Now understand why people have marked


Now understand why people have marked this company down. If you want to get on with the job don’t order from them. I have been waiting for 10 working days and still waiting with no sign of my paint. Not a great way to run a business.

2024幎11月8日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Margaret Katz. Thank you for your email and sincere apologies you have had a bad experience with primepaint.co.uk this time. However, we would like to point out that although we aim to deliver paint within our specified times. Due to cirmumstances beyond our control, it is not possible to do this every time and we advise customers who are in need of orders in a hurry or have a deadline to meet, to actually order elsewhere. We are simply trying to offer our customers the paint they love at the best price available anywhere in the UK (which we do very happily). Every customer has to agree to these terms and conditions before placing an order. All our delivery details are also cleary marked on every website page at the bottom.

5぀星のうち5の評䟡

Very pleased with the service

Very pleased with the service. The website clearly states in several places that delivery takes 10 days. I factored into this into my ordering and it arrived on Day 10. Steven was extremely helpful in the admin department. Would definitely buy from again.

2024幎10月14日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Many thanks for taking to the time to write your review. It is very much appreciated.

5぀星のうち3の評䟡

Cheap paint but slow delivery - a false ecomomy?

Sorry primepaint - only 3 stars. This business certainly succeeds in its primary aim - to supply premium paint products at discounts unobtainable elsewhere. But it comes at a price which is not readily apparent when you order - your paint may take several weeks to arrive, and you will have no ETA in the meantime to allow you to plan the timing of your painting project. Prime paint will say that they make it clear that they aim to deliver within 10 working days of your order. But I certainly missed this vital info when ordering - and it simply is not flagged prominently enough when you order. But worse, the 10 days is an aim not a guarantee. I ordered 2nd October, and apparently my paint is scheduled to arrive on 18th October - outside the 10 day window. In future I will be happy to pay full whack and have my paint when I want it. Its a false economy to save a few quid on the paint and then mess your painter around over start times.
Primepaint if you want 5 star reviews a couple of tips. 1/. Make the delivery delay crystal clear to your customers before they place an order. 2/. Within a couple of days of order try to provide your customers with an ETA. 3/. Make customer contact far easier - your site provides no readily accessible contact details.

2024幎10月2日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Many thanks for your review. It's very much appreciated.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service with added flexibility

Excellent customer service with added flexibility. Placed the order, realised I had forgotten something a couple of days later and Steve and the team were brilliant! Added the extra item and refunded the extra P&P. They clearly state 10 day delivery time and I was ordering in advance so thanks again for your great service and excellent pricing!

2024幎9月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

*Unacceptable delay in receiving item


*Unacceptable delay in receiving item ordered.
*No answer to my email request for an update.
*Wish I'd read reviews before ordering.

2024幎9月20日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Voyin. Thank you for your email and apologies you have had a bad experience. On our website, we are very clear about delivery times and actively ask customers to find a local supplier for express or urgent orders, or indeed very small single tin orders like yours where it is really more practical to source locally (if your local supplier has in stock). Your particular order was for an Exterior Eggshell paint that was not readily available to us and this caused the delay in shipping. All of which was relayed to you via email.

5぀星のうち4の評䟡

Paint arrived on time

Paint arrived within the quoted time frame & customer service was extremely helpful I would recommend primepaint

2024幎7月31日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Many thanks for your kind review. It is very much appreciated!

5぀星のうち1の評䟡

Avoid!

It’s been 3 weeks and still no paint or tracking number despite being promised this multiple times. The communication is poor and they have no number for you to call. Avoid if you can!

2024幎8月2日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Chad Tyrell-Styles. Thank you for getting back to us with your order details and sincere apologies for the issues you encountered with your order. We obviously cancelled and refunded your order in a timely manner as per your request and apologied for the inconvenience caused.

5぀星のうち1の評䟡

Don’t buy paint from this website.They


Don’t buy paint from this website.They are scammers. Paint never arrived.

2024幎7月12日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Hello Rafal/Jessica. I would like to clarify your review. We are not a scam company and as youare fully aware, your paint did arrive. Here is the information from DPD: 15503806872118 (Complete) Delivered. Your parcel has been delivered and received by JESSICA at 10:22 on Mon 22 Jul 2024.

5぀星のうち3の評䟡

Genuine, but needs improvement

This is a legitimate company and you do indeed receive your F&B paint with 20% off.

However, it didn't feel like this for the three weeks that I waited for delivery for these reasons:-
- You don't receive a confirmation email with your order (only a text message).
- There are no order updates along the way so once the '10 working day' delivery timeline had passed, I had started to worry.
- It was tricky to contact anyone at the company. No one responded to my query through the contact form. I eventually found an email (which it won't let me add here, it started with 'hello at ...') and got a response there.

For these reasons, I'd potentially use them again but I would place the order on a credit card for peace of mind (ie to feel protected in case of non-receipt).

2024幎7月5日
自発的なレビュヌ
Primepaint ロゎ

Primepaint からの回答

Thank you for the feedback. It's very much appreciated.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報