Jetson Electric レビュー 

188
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

So they sell these scooters that are meant for kids 12 plus their top speed is 15 mph but at even less than top speed they're rated to stop at about 30 ft. You need 30 ft to stop this thing while trav... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I recently got a new Jetson Horizon X kids dirt bike. It was working great, my kid loved it. However, it had an issue with the front wheel, which was making noise. I contacted the support team and Mar... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We received a jetson shadow which,unfortunately, had no power. Worked with Christian via email. He was very professional and followed through to resolve our problem. We will be riding our new bike w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Support is the best! Me and my daughter were excited to receive our impact hoverboard, but unfortunatly straight out of the box it wouldn't charge or turn on. Saddened us both, but contacted support a... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 乗り物・運輸

さまざまな外部ソースから提供された情報

Jetson Electric is a leader in personal mobility devices including electric bikes, electric scooters, hoverboards and electric skateboards.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

188件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(188)

過去12か月のレビュー数: 57件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I had a problem with my Jetson E bike giving error

I had a problem with my Jetson E bike which was giving me error. I contacted the support team and they handled the situation in nicely manner. The Rose Irea stayed in contact till the problem is resolved. She is great in dealing and respects the clients perspective. I am very happy and overall great experience.

2025年11月3日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that our support team, and in particular Rose Irea, was able to assist you in a professional and courteous manner. It’s wonderful to know that she stayed in contact with you until your issue was fully resolved and respected your perspective throughout the process.

We greatly appreciate your kind words and feedback, as they motivate us to continue delivering exceptional customer service. We are pleased that your overall experience with your Jetson E-Bike and our support team was positive, and we look forward to serving you in the future.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち1の評価

Horrible customer service

Horrible customer service. We had a hoverboard for my kids that we purchased extended warranty on. When we had an issue the warranty company covered quickly. I went to go use the warranty to buy another one and prices were so much higher than my warranty. Jetson would not let me do a 2nd payment to cover the additional cost. I had to buy a hoverboard that was maxed out at 88 pounds (my 12 year old kid is over that) because that was my only option. They were rude to me and would not provide any resolution. All I wanted was one my son could ride and was willing to pay the difference.

2025年4月17日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Kimberly,

Thank you for taking the time to provide detailed feedback and for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the experience you had, as it does not reflect the level of service we strive to provide to our customers.

We have thoroughly reviewed your case regarding the hoverboard warranty replacement. Unfortunately, we are unable to process the warranty replacement in the manner you requested. We understand how frustrating this situation must be, especially as your goal was simply to ensure your son could enjoy a hoverboard safely.

Please know that we are committed to finding an alternative solution for you. Our team will be exploring all possible options to help you obtain a hoverboard that meets your needs. A member of our team will be reaching out to you directly to discuss these alternatives and provide assistance.

We deeply regret any inconvenience and frustration this experience has caused. Thank you for your patience, understanding, and for giving us the opportunity to address this matter. Your satisfaction is very important to us, and we are dedicated to resolving this situation to the best of our ability.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

The company stood by its warranty

The company stood by its warranty and then some, together with Costco they took care of my issue with stellar diligence. Rose Lynn Ann Irea with Customer service went above and beyond to stay on top of my situation and handled it with the most care and professionalism attitude out there. Thank you all.

2025年11月6日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that our team, in collaboration with Costco, was able to address your issue and uphold the warranty with diligence and care.

We greatly appreciate your kind recognition of Rose Lynn Ann Irea. Her dedication to providing attentive, professional, and personalized service exemplifies the level of support we strive to offer every customer. Your feedback will be shared with our team, as it reinforces the importance of going above and beyond in delivering exceptional customer experiences.

At Jetson, we are committed to maintaining the highest standards of product quality and customer service, and it’s incredibly rewarding to know that our efforts made a positive impact. Thank you again for your trust in Jetson and for sharing your experience.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Great Product, great customer service!

My girls love their electric scooters. But my younger daughter lost her charger and hasn't been able to find it for a month...I contacted customer service to order a replacement and Rose Lynn got me squared away very quickly! She was very polite and professional. My replacement is on the way and my girls no longer have to share a charger.

2025年11月5日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Brandon,

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that your daughters are enjoying their Jetson electric scooters and that our team was able to assist promptly with the replacement charger.

We greatly appreciate your kind words about Rose Lynn. Her professionalism and dedication to providing excellent customer service reflect the standards we strive to uphold at Jetson. It’s wonderful to know that your issue was resolved quickly and that your daughters can now enjoy their scooters without sharing a charger.

At Jetson, we are committed to delivering not only high-quality products but also outstanding customer support, and feedback like yours is incredibly rewarding. Thank you again for choosing Jetson!

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Atlas E-bike Battery

My problem was with my Atlas e-bike. The charger wasn't charging the battery even though the light was green. Consequently, the battery ran down and would not charge even with a replacement charger. Zyrah Tugdang was the representative that helped me. They were prompt, professional and pleasent to deal with. My problem has been solved with the assistance of Zyrah and I am more than pleased.

2025年11月4日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Mark,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your Jetson Atlas E-Bike experience. We’re very pleased to hear that Zyrah Tugdang provided you with prompt, professional, and courteous assistance in resolving the issue with your battery and charger.

At Jetson, we strive to deliver exceptional customer support and ensure that every concern is handled efficiently and with care. It’s wonderful to know that your issue was successfully resolved and that Zyrah’s service met your expectations.

We will make sure your kind words are shared with Zyrah and our support team, as positive feedback like yours reinforces our commitment to providing quality products and dependable customer care.

Thank you again for being part of the Jetson community. If you have any further questions or need additional assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. We’re always happy to help.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

E-bike = easy bike!

My new e-bike was easy to put together and it rides like a dream. I bought two and one had an issue that their tech support was able to fix in no time. Highly recommend

2025年11月3日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Den,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that your new Jetson e-bike was easy to assemble and provides a smooth, enjoyable ride. It is also wonderful to know that our technical support team was able to promptly resolve the issue with your second bike.

At Jetson, we are committed to delivering high-quality products and exceptional customer service, and your experience is a testament to these efforts. We truly appreciate your recommendation and are grateful for your trust in our brand.

Should you have any questions or need assistance in the future, please do not hesitate to reach out. We wish you many more enjoyable rides with your Jetson e-bikes!

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Bought a fat tire electrical bike

Bought a fat tire electrical bike. The bike rides great. Had some issues with it and Petty Mangoilimotan, with customer support, help us out. After going thru some troubleshooting, the bike was replaced with no hassle. I will definitely purchase another Jetson bike in the future and definitely recommend to anybody looking to buy an electrical bike.

2025年10月29日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear David,

Thank you for taking the time to share your experience with your fat tire e-bike. We’re delighted to hear that the bike rides smoothly and meets your expectations. We also appreciate your recognition of Petty Mangoilimotan and our customer support team—providing timely and effective assistance is a top priority for us.

It’s wonderful to know that, after troubleshooting, the replacement process was handled quickly and without hassle. Your trust in Jetson and your recommendation to others means a great deal, and we look forward to serving you again in the future. We are committed to delivering high-quality products and exceptional service to all of our customers.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Customer service is great

Customer service is great. Very helpful and accommodating. My service rep Zyrah Tugdang was a tremendous help! I would absolutely purchase another product from Jetson. Very happy with the customer service.

2025年10月29日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Jack,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re delighted to hear that you had such a positive interaction with our customer service team and that Zyrah Tugdang provided you with exceptional support. At Jetson, we take great pride in ensuring that every customer receives attentive, personalized, and efficient service, and it’s wonderful to know that Zyrah’s efforts reflected those values.

Your satisfaction means a great deal to us, and we’re especially pleased to know that your experience has inspired your confidence in our brand and products. Feedback like yours motivates our entire team to continue delivering the highest standard of service and care.

We sincerely appreciate your trust in Jetson and look forward to serving you again in the future. Should you ever need assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re always here to help.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Jetson authorized a replacement for my beloved J-Arro folding eBike.

My beloved Jetson Arro stopped turning on for some mysterious reason and that was very distressing because I love it AND depend on it for work and life in general.

I was worried that I'd have to live without it while saving to buy a new one BUT Jetson honored the warranty and Christine Marie Reamillo was super helpful and efficient in authorizing a replacement to be sent to my house.

I am joyous and relieved because I really do feel like an ambassador for the brand—people are always asking me about my bike and I give them honest reviews, which = mostly ++ enthusiasm (so handy, especially for short urban commutes and train travel!) and the caveats (the newer versions are better than the early ones, replacing flats is a hassle).

2025年10月25日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your thoughtful feedback and positive experience. We are delighted to hear that Jetson promptly honored the warranty for your Jetson Arro Folding Electric Bike and that the replacement process was handled efficiently. It’s especially rewarding to know that Christine Marie Reamillo provided exceptional support and ensured a smooth and timely resolution.

Your continued enthusiasm for the brand and your willingness to share honest, helpful insights with others truly embody the spirit of our community. We greatly appreciate your trust in Jetson and are pleased that your new Jetson Arro Folding Electric Bike will continue to serve you reliably in your daily work, commutes, and travels.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Yeah was very knowledgeable and…

Yeah was very knowledgeable and persistent in her job to make the best decision for my products issue. Very understanding and helpful

2025年10月24日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Niesha,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re truly pleased to hear that our Jetson representative provided you with knowledgeable, persistent, and understanding support while assisting with your product concern. At Jetson, we take great pride in our customer care team’s dedication to resolving issues efficiently and ensuring that every customer receives the attention and service they deserve.

Your feedback means a great deal to us, as we continuously strive to deliver exceptional service and uphold the highest standards of customer satisfaction. We will be sure to share your kind words with the team member who assisted you — feedback like yours inspires us to keep improving and to provide the best possible experience for all Jetson customers.

Thank you once again for your thoughtful feedback and for being part of the Jetson community. We truly appreciate your trust and look forward to continuing to serve you in the future.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Has great customer service

Has great customer service. Will help you with whatever you need.
The person who helped me is
Zyrah Tugdang

2025年10月22日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Parker,

Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re delighted to hear that you received excellent customer service and that Zyrah Tugdang was able to assist you with everything you needed. At Jetson, we take great pride in ensuring that each customer receives personalized and attentive support, and it’s wonderful to know that our efforts are being recognized.

Your feedback motivates us to continue providing exceptional service and maintaining the high standards our customers deserve. We will be sure to share your kind words with Zyrah and the rest of our team.

Thank you once again for choosing Jetson — we truly appreciate your trust and look forward to serving you again in the future.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Amazing resolution!

I had a defective battery, and Jetson was very responsive in resolving the issue quickly and to my satisfaction. It’s rare to receive such attentive customer service these days, and I was genuinely impressed with the Jetson team—especially with Zyrah Tugdang, who handled everything with professionalism and care.

2025年10月23日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Joanna,

Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We’re delighted to hear that your issue with the defective battery was resolved promptly and to your satisfaction. At Jetson, we take great pride in delivering exceptional customer support and ensuring every concern is handled with care and efficiency.

We’re especially pleased to know that Zyrah Tugdang provided you with the professionalism, responsiveness, and attention you deserved. Your recognition means a lot to our team, as we continually strive to uphold the highest standards of service and reliability.

We truly value your trust in Jetson and appreciate your kind words. Should you need any further assistance in the future, please don’t hesitate to reach out — we’re always here to help.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Had an issue with my Jetson E bike…

Had an issue with my Jetson E bike after 6 months. Contacted Jetson/trust pilot through the warranty process. Was able to easily get a replacement product with no hassle.

2025年10月21日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Josh,

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear that our warranty process was smooth and that you were able to receive a replacement for your Jetson E-Bike without any hassle. We always strive to provide our customers with prompt, reliable support and to ensure every issue is resolved quickly and efficiently.

Your satisfaction is very important to us, and we appreciate you taking the time to share your positive experience. If you ever need further assistance, please don’t hesitate to reach out to our customer support team at 1 (844) 585-7462, available daily from 10 AM–6 PM EST.

Thank you for choosing us — we’re happy to have you as part of our customer family!

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Christine Reamillo is amazing!!

Christine Reamillo was absolutely AMAZING!! We had a breakage issue with our Jetson Lyra light up hoverboard and she really went to bat to get us a replacement unit. Our birthday girl daughter is super tickled. Thank you Christine so much for your help!!

2025年10月19日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Jim,

Thank you for taking the time to share your wonderful experience. We’re delighted to hear that Christine was able to assist you with the replacement of your Jetson Lyra Light-Up Hoverboard and that your daughter is enjoying her birthday gift once again. Ensuring our customers and their families have a positive experience is always our top priority, and it’s incredibly rewarding to know that Christine’s dedication made such a meaningful difference.

We take great pride in our customer care team, and your feedback serves as a reminder of the importance of providing exceptional support at every step. We will be sure to recognize Christine for her outstanding service and commitment to going above and beyond for our customers.

Thank you once again for your kind words and for being a valued member of the Jetson community. We truly appreciate your trust in our brand and look forward to continuing to serve you in the future.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち1の評価

If I could leave 0 stars I would

If I could leave 0 stars I would. Purchased a Jetson horizon X electric dirtbike. Retails for 400 dollars. Worked less that a year. Was properly stored and charged. But will no longer charge or turn out. And they offer at 10% discount code.. don’t buy any of their products waste of money with thier 90 day warranty

2025年10月15日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Valued Customer,

Thank you for bringing this matter to our attention and for taking the time to share your detailed feedback. We sincerely apologize for the experience you’ve had with your Jetson Horizon X Electric Dirt Bike. We completely understand how disappointing it must be to encounter an issue after making such an investment, especially when the product was properly stored and maintained.

Upon reviewing your case, we found that the unit is unfortunately beyond the standard warranty period covered by Jetson. However, as your purchase included an extended warranty through one of our authorized retailers, we have provided guidance on how to proceed with that coverage to help resolve the issue.

Please know that we take all customer feedback seriously, as it helps us identify areas where we can improve both our products and services. Our goal is always to ensure our customers have a reliable and enjoyable experience with Jetson products.

If you require any additional assistance or further guidance, please do not hesitate to contact us at our toll-free number 1 (844) 585-7462, available from 10 AM–6 PM EST. Our team will be happy to walk you through the next steps or answer any questions you may have.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and truly appreciate your patience and understanding as we work to support you through this matter.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

The Go-Kart I received made a loud noise

The Go-Kart i received began having a loud noise coming from the right rear wheel about 10 minutes after using it. I went through the steps with Jonas Lavares to find out the problem. Finally after many attempts to solve the issue it was determined by Mr. Lavares to issue me a full replacement. I would like to say Mr. Lavares was very easy and fair to work with!
I appreciate him responding in a timely manner as we communicated through e-mail!
Mike Burgan

2025年8月18日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Mike,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the issue you encountered with the right rear wheel of your Go-Kart. We understand how frustrating it can be when a product does not perform as expected, and we truly appreciate your patience and cooperation throughout the troubleshooting process.

We’re very pleased to hear that Mr. Jonas Lavares was able to assist you efficiently and ensure a full replacement was arranged. Your positive feedback regarding his professionalism, fairness, and timely communication is greatly appreciated and will certainly be shared with him and the rest of our support team.

At Jetson, we take pride in providing both quality products and exceptional customer service. Your satisfaction is our top priority, and we’re glad that our team was able to uphold that standard in resolving your concern.

Thank you once again for your understanding and for being a valued customer. We hope your replacement Go-Kart provides you with the smooth and enjoyable experience you expected from the start.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Fast replacement

The bar at the base that connects the pole the handlebars are on broke, and I contacted Jetson and spoke with Marvin Seva. Marvin was extremely helpful and quickly emailed me with what I needed to submit to get a replacement scooter for my grandson.

2025年9月29日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Jeanne,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re delighted to hear that Marvin was able to assist you promptly and provide clear guidance on the replacement process for your grandson’s scooter. At Jetson, we understand how important it is to resolve product issues quickly and efficiently, especially when it involves keeping our riders happy and safe.

Your feedback means a lot to us, as it reflects our commitment to providing exceptional customer support and ensuring a seamless experience from start to finish. We appreciate your trust in Jetson and are glad we could help get your grandson back to enjoying his rides in no time.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out to our support team.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Had issues with brake on my original…

Had issues with brake on my original unit still under warranty and they are replacing the unit, no questions asked. Marichu Arnejo assisted my quickly and with zero hassle. Thank you!

2025年9月28日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Chris,

Thank you for taking the time to share your recent experience with us. While we regret that you encountered an issue with the brake on your original unit, we are very pleased to know that our warranty process was able to provide you with a quick and hassle-free resolution.

It’s especially rewarding to hear that Marichu Arnejo was able to assist you promptly and ensure the replacement process went smoothly. We take great pride in the dedication of our team members, and your kind words will certainly be shared with her as recognition of her excellent service.

Your satisfaction and trust mean a great deal to us. We remain committed to providing reliable products and exceptional support, and we look forward to serving you again in the future.

Thank you once again for choosing Jetson.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Christine Reamillo helped me with an…

Christine Reamillo helped me with an issue on my hoverboard. She was very helpful and helped me resolve my issue. Give her a raise!!!!!

2025年9月19日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Richard,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience with our support team. We are delighted to hear that Christine was able to assist you with your hoverboard issue and provide the guidance needed to resolve the matter.

At Jetson, we take great pride in delivering exceptional customer care, and it is wonderful to know that Christine’s professionalism and dedication made a positive impact on your experience. We will make sure your recognition is shared with her, as feedback like yours motivates our team to continue striving for excellence.

We truly appreciate your kind words and your trust in Jetson. Should you need any further assistance in the future, please do not hesitate to reach out.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

5つ星のうち5の評価

Christine Reamillo was my agent who…

Christine Reamillo was my agent who helped me in getting my Jetson scooter replaced. The lights and speaker stopped working. I look forward to continuing using Jetson products. Thanks for your assistance.

2025年9月19日
自発的なレビュー
Jetson Electric ロゴ

Jetson Electric からの回答

Dear Christopher,

Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear that Christine was able to assist you with your scooter replacement and ensure that your concerns with the lights and speaker were resolved.

At Jetson, we are committed to standing behind our products and providing the highest level of support to our customers. It’s wonderful to know that Christine delivered the service and care you deserve. We will be sure to recognize her for her excellent work.

We truly appreciate your continued trust in Jetson and look forward to keeping you moving with products that bring both joy and reliability. Should you ever need assistance in the future, our team will be here to help.

Best Regards,
Customer Service Team at Jetson

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報