レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Go I've been a loyal customer for a while now, and every new launch brings me back. I genuinely look forward to what SamsÞe SamsÞe put out next. What keeps me coming back is the combination of clea... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Parfait, trÚs bonne expérience de la part du service client. TrÚs réactif , solutions trouvée rapidement. Je recommande

5぀星のうち1の評䟡

Köp inte klÀder frÃ¥n SamsÞe. Köpte en skjorta och det blev en stort hÃ¥l vid underarmen efter endast 6 mÃ¥nader med mÃ¥ttligt anvÀndande. Butiken dÀr jag köpte den kontaktade SamsÞe som vÀgrade att göra... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I have purchased a cardigan in store. It looked lovely and seemed high quality. After wearing it less than 5 times it has started pilling as cheap polyester (even though it's mostly wool and alpaca)... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 衣料品店
  2. ファッション アクセサリヌ店
  3. ランゞェリヌ専門店
  4. 玳士衣料店
  5. 婊人服店

圓該䌁業による蚘述

An international fashion brand rooted in Scandinavian simplicity. At SamsÞe SamsÞe you’ll find a wide selection of both women’s fashion and men’s fashion, online and in stores. Collections transcend trends, drawing on Denmark’s renowned design tradition to result in minimalist, affordable and accessible fashion clothes with a clear Nordic look. Our online fashion store collection includes all you’ll need for the everyday and special occasions, from workwear and elevated everyday styles to shoes and accessories. We aim to give you the best in variety and quality in men’s style and women’s fashion online.


連絡先

3.5

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

231件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Så dålig service har jag aldrig varit


Så dålig service har jag aldrig varit med om!! Ville köpa klÀder till barn och son. Men personen ville inte ta betalt för de stÀngde om 1 minut.

2024幎7月16日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

KÊre Nathalie

Tak for at dele din oplevelse med os.

Det er virkelig beklageligt at hÞre, at du har haft en negativ oplevelse i en af vores butikker. Det er altid vores mål at levere den bedste kundeservice og sikre, at vores kunder fÞler sig velkomne og vÊrdsatte.

Du må meget gerne kontakte os enten via e-mail: Customercare@samsoe.com eller ringe til os på tlf. 0045 3528 5000 og informere os om, hvilken butik du har besÞgt, så vi kan videregive din feedback.

Endnu engang beklager vi for hÊndelsen, og vi hÃ¥ber at se dig igen hos SAMSØE SAMSØE.

Du Þnskes en rigtig dejlig dag,

Julie, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE.

5぀星のうち1の評䟡

Virkelig dårlig kundeservice!

Havde bestilt et par jeans, jeg hÞrer fÞrst fra SamsÞe samsÞe efter tre hverdage at de er blevet afbestilt fordi de ikke er på lager alligevel. Man kan ikke skrives op på en venteliste og den medarbejder jeg senere snakker med er hverken interreseret i at se ol hun kan hjÊlpe mig eller andet. Virkelig dårlig kundeservice!

2024幎7月9日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

KÊre Klara

Tak for at dele din oplevelse med os.

Det er virkelig beklageligt at hÞre, at du har haft en negativ oplevelse med vores kundeservice, da det altid er vores mål at levere en fremragende kundeservice og sikre, at vores kunder fÞler sig hÞrt.

Da vi holder lukket i weekenden, og din ordre blev lagt fredag aften, havde vores lager fÞrst mulighed for at håndtere din ordre om mandagen, hvorefter den desvÊrre blev annulleret.

Som det blev forklaret under samtalen, forhandler vi ikke altid de samme varer online, som i vores butikker. Derfor var det desvÊrre ikke muligt for dig at besÞge en af vores butikker i stedet for at foretage dit kÞb.

Du blev ydermere informeret om, at den Þnskede vare vil vÊre tilgÊngelig igen d. 9/8, hvor du har mulighed for at genbestille varen på Samsoe.com.

Vi har i Þjeblikket ikke en funktion, hvor man kan skrive sig op og få besked når varen er tilgÊngelig igen, dette blev du også informeret om er noget som vi i Þjeblikket arbejder på at få indfÞrt.

Endnu engang beklager vi, at du fÞler den givne information ikke har vÊret tilstrÊkkeligt.

Du er altid velkommen til at skrive til os på Customercare@samsoe.com eller ringe til os igen på +45 3528 5000, hvis der skulle vÊre andet vi kan hjÊlpe dig med.

Tak for din feedback, vi håber at se dig igen hos SAMSØE SAMSØE.

Julie, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち2の評䟡

Werde hier nicht mehr kaufen

Letztes Jahr im November bestellt. Versand mit GLS war eine Katastrophe. Der Lieferant hat natÌrlich nicht geklingelt. Im Paketshop war mein PÀckchen nicht zu finden. 3 Mal war ich dort...

Die QualitÀt entspricht definitiv nicht dem was Samsoe verspricht. Beim Rollkragenpullover bereits nach dem 2. Mal waschen Pilling. Die T-shirts nach ein paar WaschgÀngen auch sehr verwaschen.

FÌr den Preis und das Image erwarte ich bessere Produkte. Und eine Zustellung mit der (verlÀsslichen) Post, nicht GLS.

2023幎11月21日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Melanie

Thank you for taking your time to give us your review.

We’re genuinely sorry to hear that you've encountered an issue with some of our products and we take all feedback seriously.

To better understand the situation and assist you effectively, could you kindly contact our Customer Care team by mail: Customercare@samsoe.com.

Please share a brief description along with some photos of the concern in order for us to assist you further on.

Wishing you a lovely day ahead,

Best
Julie, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE.

5぀星のうち1の評䟡

Greenwashing at its finest, terrible quality

I bought SAMSOE trousers at a fancy retailer, I have a receipt and all. Trousers for 120 EUR and they lasted to be worn a few times. A brand that is positioning themselves as "sustainable" and "high quality" greatly disappointed me. I emailed SAMSOE customer support about it, as I think the producer and designer is responsible for the product as a sustainable company and should be accountable, offering some solutions. They completely distanced themselves realizing no fault.
I was a loyal customer for many years - no longer! H&M clothes last much longer and are 1/10 of the price. If you are looking for a replacement of the design I recommend "& Other Stories" or "Kauf dich glÃŒcklich"!

2024幎5月23日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Sara

Thank you for sharing your experience with us.

We sincerely value your loyalty throughout the years and as mentioned in your review, we are committed to provide high-quality products for our customers to enjoy for many years. We are therefore truly sorry that you have experienced issues with your trousers.

We take all feedback seriously and want to address any malfunctions or defects in our products to find solutions and use the feedback to improve where needed.

However, as we mentioned in our email correspondence with you, because the purchase was made through a retailer and not directly with SAMSØE SAMSØE, we don't have access to the purchase and transaction details in our system to process a refund or an exchange. We kindly ask that you return to the retailer where the item was purchased with your receipt, for them to be able to assist you in finding a satisfactory resolution.

Should you have any questions or other concerns, you are always welcome to reach out to us again.
We appreciate your understanding and hope to see you again at SAMSØE SAMSØE.

Best
Josefine, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service 🙏🏌

2024幎4月26日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Cristina

Thank you so much for taking the time to give us your kind review.

We're really happy to hear that you've had a good experience with our Customer Care Team. We look forward to see you again at SAMSØE SAMSØE.

I wish you a lovely day ahead,

Best
Julie, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち5の評䟡

Great shopping experience and customer service

I have often ordered from Samsoe: The delivery and booking always went quickly and without any problems. Great clothes and super quality.

Unfortunately, I recently had a problem with DHL: the parcel was not delivered and was stuck in the tracking system and was therefore probably lost.

This was the first time I had contact with customer service: great support and help. I received a proactive update every day and they tried their best in the background. The problem was ultimately resolved. Thank you so much Bayan for your help!

So I can only have positive things to say about Samsoe.

2024幎4月22日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Marc

Thank you so much for taking the time to share your kind feedback with us.

We're so happy to hear that our Customer Care team, particularly Bayan, has been helpful in assisting you with your parcel.

Have a wonderful day,

Best
Julie, Customer Care Team, SamsÞe SamsÞe

5぀星のうち5の評䟡

fast response

2024幎4月9日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Topi

Thank you so much for taking the time to give us your kind review. We look forward to see you again at SAMSØE SAMSØE.

Wishing you a lovely day ahead,

Best
Julie, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち1の評䟡

DÃ¥rlig kundeoplevelse

Jeg returnerede en vare den 20. marts og jeg venter stadigvÊk på mine penge.
Lovgivningen siger, at jeg skal have dem senest 14 dage efter den dato, jeg må vente 24-25 dage ud fra en MobilePay meddelse jeg har modtaget, og kun fordi jeg gemte kvitteringen ellers ved jeg ikke om jeg havde fået dem.

2024幎4月4日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

KÊre Roger

Tak for at dele din oplevelse med os.

Som det fremgår af vores korrespondance på mail, har vi bekrÊftet at din refundering er gennemfÞrt d. 03-03-2024, hvilket er helt indenfor lovgivningens rammer.

Som vi har oplyst tidligere, er belÞbet som oftest synlig på din konto indenfor et par dage, dog afhÊngig af hvilken betalingsmetode eller kortudsteder man har benyttet ved ordreplacering. Vi vil altid anbefale at du tjekker din kontooversigt som giver et mere reelt billede af hvilke belÞb der går ind og ud af kontoen.

Vi forsÞger altid at ekspedere refunderinger så hurtigt som muligt, og vi håber på din forståelse for den tid, det kan tage at behandle og refundere din returnering i overensstemmelse med vores interne procedurer og den gÊldende lovgivning.

Skulle du vÊre i tvivl om andet, må du endelig kontakte os direkte, så vi kan sÞrge for at hjÊlpe dig bedst muligt.

Tak for din feedback og god dag,

Josefine, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち1の評䟡

DÃ¥rlig service

SamsÞe plejede og vÊre en dejlig butik med styr på tingene samt god service, dog bliver man nu mÞdt med grov attitude og meget uprofessionel betjening. IsÊr fra en lyshåret medarbejder fra SamsÞe borgen. Oplever flere gange ikke at blive hilst på og at personalet har mere travlt med telefoner, giver en fÞlelse af at privatlivet er vigtigere end kundens oplevelse. Det er gået fra at vÊre en af mine foretrukne butikker, til en jeg nu undgår.

2024幎3月27日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

KÊre Mille

Tak for at dele din oplevelse med os.

Det er virkelig beklageligt at hÞre, at du har haft en negativ oplevelse i vores butik da det altid er vores mål at levere en fremragende kundeservice og sikre, at vores kunder fÞler sig velkomne og vÊrdsatte i vores butikker.

Vores kunder er vores hÞjeste prioritet, og vi sÊtter pris på din feedback, så vi kan sikre, at dine fremtidige besÞg hos os altid er behagelige og imÞdekommet.

Vi håber derfor at du har lyst til at besÞge os igen så vi kan give dig den service og oplevelse, som du tidligere har vÊrdsat hos os.

Endnu engang tak for din Êrlige feedback, og vi hÃ¥ber at se dig igen hos SAMSØE SAMSØE.

Josefine, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち2の評䟡

Ingen tilbakemelding på reklamasjoner

Ingen tilbakemelding på reklamasjons.
Har forsÞkt å få tak i SamsÞe SamsÞe i over 3 måneder uten å få svar.
70% av mitt klesskap er SamsÞe SamsÞe, i mange år har jeg vÊrt fornÞyd med kvaliteten på merker, men de siste årene har kvaliteten på tÞyet deres falt betraktelig, etter min erfaring.
Jeg kjÞpte en bukse på nettsiden deres, som ble Þdelagt etter kort tid og prÞvde da å hÞre om de kunne finne en lÞsning på dette.
Jeg har sendt de gjentatte påmindelse i flere måneder, men aldri fått svar.
Har også prÞvd å sende fra en annen e-post adresse uten å få svar.

Servicen i butikken deres i Bogstadveien er også helt forferdelig.
Gir en ekstra stjerne til butikken deres i Vestby, der er de i det minste hyggelige og behjelpelig

2024幎1月23日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

KÊre Maria

FÞrst og fremmest vil jeg gerne takke dig for din feedback og for din loyalitet over for SAMSØE SAMSØE gennem Ã¥rene.

Vi er samtidig kede af at hÞre om dit problem med dine bukser og din oplevelse af servicen i vores butik i Bogstadveien, og vi vil selvfÞlgelig sÞrge for at give din feedback videre.

Vores kundeservice har en svartid på op til 48 timer, og vi kan sige med sikkerhed at vi ikke har nogen ubesvarede henvendelser liggende fra dig, hvilket har gjort det vanskeligt for os at hjÊlpe dig med din reklamation.

For at sikre, at din situation bliver håndteret hurtigt og effektivt, vil vi opfordre dig til at kontakte os direkte på customercare@samsoe.com eller via vores kontaktformular. Dette vil give os mulighed for at se nÊrmere på din sag og finde en tilfredsstillende lÞsning. Du er også velkommen til at ringe til os indenfor vores åbningstid og du finder vores kontaktinformationer her: https://www.samsoe.com/da-DK/contact.html

Vi vil også gerne påpege, at e-mails, der er autogenereret såsom nyhedsbreve og ordrebekrÊftelser, sendes fra en no-reply e-mailadresse. Dette betyder desvÊrre, at svar på disse e-mails ikke når frem til os. Derfor er det vigtigt at bruge de nÊvnte direkte kontaktmetoder for at sikre, at din henvendelse bliver modtaget og behandlet korrekt.

Vi ser frem til at hÞre fra dig og Þnsker dig en dejlig dag,

Josefine, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち5の評䟡

lovely and excellent service

I sadly lost my jumper on the tube recently. I bought it a long time ago and contacted SS customer care team to see if they had any left anywhere in stock. Bayan could not have been more lovely or helpful. Best customer service I have had in a long time. Thank you Bayan.

2024幎3月15日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Charlotte

Thank you very much for taking the time to share your lovely feedback with us.

We are delighted to hear that our Customer Care team, particularly Bayan, has been helpful in assisting you with your inquiry. We have of course made sure to forward your kind words.

We are looking forward to see you again at SAMSØE SAMSØE and wishing you a wonderful day ahead,

Josefine
Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service ! All questions were solved.

2024幎3月6日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear ЮлОя

Thank you very much for taking the time to give us your lovely review.

We are happy to hear that you are enjoying our brand and we look forward to see you again at SAMSØE SAMSØE.

Wishing you a wonderful day ahead,

Best,
Josefine, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち4の評䟡

Helpful and understanding

I had to return a parcel to smasoe samsoe warehouse in Denmark from a different country (Austria). The kurier unfortunately didn't deliver it properly and had to send it all the way back to me. The Samsoe samsoe customer service was very helpful and understanding, replied quickly and especially extended the refund-timeframe in order for me to resend the parcel after some time had already passed. I was very thankful to the friendly and problem-solving attitude of the customer service.

Nonetheless I think a free return service should be included from Samsoe Samsoe considering the rather high prices of the products. It would probably avoid dealing with a lot of Kurier-related problems for the customers and the customer-service.

2024幎3月5日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Ala

Thank you very much for taking the time to give us your lovely review and feedback.

We are happy to have been able to assist you through the challenges with your lost parcel and despite the delivery mishap, we're glad everything was resolved.

We are committed to continually improving our return solutions, and we aspire to provide an even more enhanced return service from your destination in the future.

We are looking forward to see you again at SAMSØE SAMSØE and wishing you a wonderful day ahead,

Best,
Josefine, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち1の評䟡

TrÊkker for meget i porto

KÞbte en bluse hos SamsÞe SamsÞe online.I forbindelse med dette betalte jeg fragt kr. 39,00. DesvÊrre passede bluse ikke og jeg returnerede den herefter. I den forbindelse blev jeg trukket yderligere kr. 45,00. Jeg kontaktede dem, da man Iht. kÞbeloven kun mÃ¥ fratrÊkke 1x porto ifm. nethandel (enten ved fremsendelse eller ved returnering). De forklarede, at kr. 45,00 ikke var fragt, men returomkostninger - det er vel egentlig det samme 🀔
Det kan meget hurtigt blive dyrt at handle online hos dem.

2024幎3月1日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

KÊre Marianne

Tak for at give dig tid til at give os din feedback. Vi sÊtter pris på muligheden for at give yderligere indsigt i vores beslutning om at tillÊgge returgebyrer.

Da vores marked fortsat oplever en stigning i mÊngden af returneringer, er beslutningen om at indfÞre returgebyret forankret i denne stigning og i omkostningerne ved håndtering af returnerede ordrer. Returgebyret hjÊlper os med at opveje alle operationelle omkostninger, herunder lagerhåndtering, og gÞr det muligt for os at opretholde den service og produktkvalitet, som vores kunder forventer ved at shoppe hos os.

Vi vil gerne forsikre dig om, at returgebyret på 39 DKK ikke er en betaling for din porto/retur forsendelse. Det er derimod et håndteringsgebyr, som bliver pålagt når vi har modtaget og behandlet din pakke retur på vores lager.

Vi tilbyder derudover altid en problemfri og fleksibel returpolitik på 30 dage, og alternativt til at sende retur, tilbyder vi mulighed for at returnere varer gratis i vores butikker.

Vi takker for din forståelse, og hvis du skulle have yderligere spÞrgsmål eller behÞver hjÊlp med din returnering, er du altid velkommen til at kontakte os direkte.

Du Þnskes en dejlig dag,

Josefine
Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち5の評䟡

I had a very good experience with the


I had a very good experience with the customer care team. I had an issue with the shipping of my order, my order was lost by the delivery service, and they supported me through the process to be refunded.

2024幎2月16日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Chiara

Thank you very much for taking the time to give us your lovely review.

We are happy to have been able to assist you through the challenges with your lost parcel. Despite the delivery mishap, we're glad everything was resolved satisfactorily.

We are looking forward to see you again at SAMSØE SAMSØE and wishing you a wonderful day ahead,

Best,
Josefine, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち5の評䟡

Will buy more on samsoe samsoe

Very kind and want to help you.

2024幎2月26日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Hazel

Thank you very much for taking the time to give us your lovely review.

We are happy to hear that you are enjoying our brand and we look forward to see you again at SAMSØE SAMSØE.

Wishing you a wonderful day ahead,

Best,
Josefine, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち5の評䟡

Great brand, great service 👌🏌

Not only one of my favourite brands style- and qualitywise, but also amazing customer service. Keep up the good work!

2024幎2月22日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Jill

Thank you very much for taking the time to give us your lovely review.

We are thrilled to hear that you are enjoying our brand and we look forward to see you again at SAMSØE SAMSØE.

Wishing you a wonderful day ahead,

Best,
Josefine, Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち1の評䟡

Products look nice but are poor quality


Products look nice but are poor quality and don't last. Bought a pair of jeans that ripped after a bit over a year; relevant consumer research bodies suggest jeans should last 2-3 years. This doesn't happen with jeans from other brands, and hasn't happened with other pairs of jeans from this brand. There is an obvious quality issue here. Looking at other reviews on here, this appears to be a common problem.

I offered to return the faulty product and requested a replacement. Customer services refused to recognise the issue when it was pointed out to them. They made the absurd argument that they do not need to comply with UK law even when selling in the UK, because they are an EU company, and were unwilling to help.

I would strongly advise against buying from them.

2024幎2月16日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Oscar

Thank you for taking your time to give us your review.

We're first of all very sorry to learn that you've encountered issues with the jeans you purchased from us.

Upon reviewing your case, we'd like to clarify a few points. Firstly, we understand your mention of the UK law, and as you were questioning our policy we adhere to EU regulations and standards which our terms and conditions are based on. Nevertheless, we always strive to find solutions ensuring our customers satisfaction which is why we offered you to go and visit our store for a second opinion, where our dedicated staff will have the option to better examine your jeans.

However, we would also like to emphasize that while we aim to deliver high-quality products, wear and tear, as well as accidental damage to the item, are not covered by our 2 year warranty, which was also informed in our previous email correspondences.

Your feedback is valuable to us, and we take quality concerns seriously. We apologize for any misunderstandings there might have been and please don't hesitate to contact us directly if you'd like to discuss this further or arrange for a visit to our store.

Wishing you a lovely day,

Josefine
Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち5の評䟡

very good customer service

2024幎2月13日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Margalll

Thank you very much for taking the time to share your lovely feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed our service.

We are looking forward to see you again at SAMSØE SAMSØE and wishing you a wonderful day ahead,

Josefine
Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

Could not locate an item at a store near me and customer service went above and beyond to ensure I was able to receive it. Responses to all correspondences was quick and courteous.

2024幎2月8日
自発的なレビュヌ
SAMSØE SAMSØE ロゎ

SAMSØE SAMSØE からの回答

Dear Catriona

Thank you very much for taking the time to share your lovely feedback with us.

We are delighted to hear that our Customer Care team has been helpful with locating your item and making sure that you got the item you were searching for.

We are looking forward to see you again at SAMSØE SAMSØE and wishing you a wonderful day ahead,

Josefine
Customer Care Team, SAMSØE SAMSØE

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報