scrub-supply.com レビュー 

195
•
TrustScore 5段階評価の3

2.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Best customer service I had in a long time! I knew the items I bought were back-order, so it can take a bit of time. But surprisingly it shipped faster than expected! My friends scrubs fit amazingly,... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I am very disappointed with this service. I received my scrubs 2 pairs of pants 2 tops. I only wanted to keep one set as they are a poor fit. Too big for me. I tried to return I emailed for inform... もっと見る

5つ星のうち1の評価

After I had placed the order I was informed that the items were not actually in stock and that there would be a delay in dispatching them. As soon as I became aware of this delay, I attempted to cance... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Voor het eerste maal bestelde wij hier eerst proefmodellen van de scrubs en broeken, voor ons Medisch centrum. Hiervoor koos ik het contact via whatsapp te leggen. Wat een verademing hoe vlot en... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品提供業者
  2. ・
  3. 医療用品店

scrub-supply.com について

当該企業による記述

About scrub-supply.com

We are the international supplier for colourful scrubs, lab coats, jackets and accessories such as facemasks, compression socks and scrub caps. With our worldwide free shipping, we will make it easy for you to order medical scrubs for your company. We are always there for you when you need new scrubs or accessories.

Our brands

In our online scrub shop you can find medical scrubs from the popular brands Jaanuu, Koi, Life Threads, Treat in Style and our own simply-scrubs. All items are chosen for you to have the best quality, and fashionable scrubs available today.


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

195件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 76%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.9

すべてのレビュー

(195)

過去12か月のレビュー数: 33件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Excellent customer service , prompt responses . my order was lost in the delivery process and even though it was NOT their fault but they sent me another top on a short notice , honestly thank you . Would definitely order again .

2025年3月6日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Hi Shang,

thank you for your review it means a lot to us and we were happy to have this solved for you! Looking forward to supplying you next time.

Best regards,
Team scrub-supply.com

5つ星のうち5の評価

Super service

Super service, zeker aan te bevelen!!!

2025年2月20日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Hoi Raymond,

Hartelijk dank voor je review!!

Met vriendelijke groet,
Team scrub-supply.com

5つ星のうち4の評価

Read the product description thoroughly…

Ensure that you read the full product description before you order, especially if you need the scrubs quickly. Virtually all, if not all of the products are listed as back order. This means that you will have to wait much longer for your order than stated delivery time.
Products ordered on 18/12/2024 arrived on 20/01/202.
Communications were replied promptly.

2025年1月20日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Hi Emma,

Thank you for taking the time to leave us a review. We indeed have had many items on backorder end of the year due to extreme high demand. We are receiving new stock weekly and are trying to stock-up quicker then we sell. Normally your backorder should have reached you sooner only with the holidays your order took indeed longer then we would like to.

Thanks again for shopping with us and for your review!

Best regards,
Team scrub-supply.com

5つ星のうち2の評価

Ogólnie jakość odzieży jest dobra, ale czas oczekiwania bardzo, bardzo długi

Ogólnie jakość odzieży jest dobra. Natomiast czas oczekiwanie na zamówienie od 26.09. do 18.11. to duża przesada. Najwidoczniej firma ma problemy logistyczne. Nie skorzystam z usług tego sklepu już więcej.

2024年11月26日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Drogi Marcinie,

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią – bardzo doceniamy Twoją szczerość.

Jak zapewne wiesz, część zamówionych przez Ciebie produktów była w przedsprzedaży, co spowodowało opóźnienia wynikające z dużego popytu w tym okresie. Niestety, były to opóźnienia po stronie produkcji, za co serdecznie przepraszamy. Dodatkowo zauważyliśmy, że przesyłka była gotowa do odbioru po nieudanej próbie dostarczenia, ponieważ nikogo nie było na miejscu w momencie dostawy – na co niestety nie mamy wpływu.

Mamy nadzieję, że jakość odzieży spełniła Twoje oczekiwania i że dasz nam szansę w przyszłości, aby udowodnić, że takie opóźnienia są incydentalne. Jeśli jest coś, w czym możemy Ci pomóc, prosimy o kontakt – chętnie pomożemy.

Z pozdrowieniami,
Dave i zespół scrub-supply.com

5つ星のうち5の評価

Great range of products and sizing…

Great range of products and sizing options. Delivery was quick with regular updates. Customer service is very good, I would definitely use Scrub Supply again!

2024年11月23日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Hi Chels,

Thank you so much for taking the time to leave us a review, we really appreciate it!

Best regards,
Team scrub-supply.com

5つ星のうち1の評価

Worst online shopping experience ever!!!

Do NOT order from this site. I placed my order on october 16 and received it today, november 19. Firstly, the shipment was postponed for almost two weeks due to a backorder problem. When I finally received the email confirming the order was shipped it ended up in Canada instead of Croatia and if I hadn't noticed it and contacted them I probably wouldn't have ever gotten it. The customer service is quick to respond but isn't of any help as they give very general answers and never reach out themselves instead you have to beg them for some news or info. Spare yourself some time and sanity and avoid this site.

2024年11月19日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Dear Mia,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your order.

To clarify, the item you ordered was indeed on backorder, as it required a special order. We communicated this with you beforehand and worked diligently to ensure it arrived as quickly as possible.

Regarding the shipping issue, we are very sorry for the unexpected delay caused by the shipment being routed incorrectly to Canada. While we rely on our shipping partners for accurate and timely delivery, we understand how frustrating this must have been. Unfortunately, as this was the first time we encountered such an issue, we were reliant on DHL's investigation and updates, which delayed our ability to provide you with more specific answers at the time.

Please know that we responded to all your inquiries promptly and took every possible step to resolve the issue. We genuinely appreciate your patience and understanding as we worked to ensure your order reached you.

We deeply regret that this experience did not meet your expectations and will take your feedback to improve both our communication and service in the future.

Thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

Best regards,
Dave & team scrub-supply

5つ星のうち5の評価

Best support team I’ve ever met

Best support team I’ve ever met, every member of the staff is so helpful.
Quality products.

2024年9月24日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Hi Lili,

So happy to hear, was our pleasure to assist you!

Best regards,
Team scrub-supply.com

5つ星のうち1の評価

Very poor experience

Very poor experience. For buyers in Ireland you can buy direct from the manufacturers in America + use (redacted) for a fraction of the price and quicker
I paid for a product 2 weeks ago that they still do not have in their possession. I asked for a refund but they denied me and now I have to wait for the product to be delivered and then process a refund. Thus wasting another 2 weeks of my time and the waste and expense

2024年8月22日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Dear David,

Thank you for your feedback. I’d like to start by addressing the claim regarding pricing in your review. While it may seem that purchasing directly from the U.S. offers significant cost savings, this comparison doesn’t account for additional costs such as import duties, VAT, and shipping fees to Ireland. These extra charges can substantially increase the final price when ordering from overseas. For example, the base price of your items is $32 USD (approximately €28.65), but when you include the 12% import duty, 24% VAT, and shipping fees, the total cost will exceed what you paid with us. We aim to offer competitive pricing that takes these factors into account, providing our customers with a transparent and convenient shopping experience.

We understand that the delay in fulfilling your order has been frustrating, and we sincerely apologize for this inconvenience. Due to unexpectedly high demand, 3 of the 4 items you ordered were temporarily out of stock, which we communicated to you via email. However, we recognize that this information may not have been as clear as it should have been at the time of purchase, since you ordered 4 of the same items the back order notification was not shown correctly in the product page and checkout. We are actively working to improve how we display stock availability during the purchasing process.

Regarding your request for a refund, we regret that we were unable to cancel the order once it had been processed. The items were already prepared for shipment, which prevented us from canceling the order at that stage. We understand the frustration this has caused and are committed to enhancing our procedures to better accommodate such requests in the future.

If you need any further assistance, please feel free to reply to the email I sent you.

Best regards,
Dave & team scrub-supply.com

5つ星のうち1の評価

Don't bother ordering

Don't bother ordering. It's been three weeks since I placed my order and my scrubs are nowhere to be found. The customer service gives generic responses, unintrested in providing help or support. 1/5 would not recommend to anyone.

2024年8月13日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Dear Karlo,

As mentioned over and over per email is the order with Hrvatska Posta. Why they have delay is unclear to us and as mentioned how much we would like to give you more information about the delay we do not get more information then yourself from them. I’m sorry that you have the idea that our response is “generic” but we can not share you more information then you receive yourself from Hrvatska Posta about the delay they are having.

As mentioned in my emails we are happy to assist you with anything.

Best regards,
Dave & team scrub-supply.com

5つ星のうち5の評価

Great customer service!

I had questions about a return and about certain items, and I messaged them on whatsapp. And they helped me out perfectly! Definitely recommend and dont hesitate to message their customer service

2024年8月1日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Hi Nikki,

thank you for leaving us a review we really appreciate it!! Our pleasure to assist you!

Best regards,
team scrub-supply.com

5つ星のうち5の評価

Best online service never seen

Best service . Best quality. Whatsapp assistance 24/7 . Shipment arrived in good condition from germany to Qatar . Very happy with them they are professional they deserve more than 5 stars

2024年7月13日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a review, we really appreciate it! It's always a pleasure to assist you!

Best regards,
team scrub-supply.com

5つ星のうち1の評価

Worst company I ever dealt with

Worst company I ever dealt with, first I’ve been waiting for my order nearly one month, after 2 weeks I’ve sent an email with cancellation which apparently cannot be found in their records. When I finally received my order I’ve decided to return straight away, but I’ve been told I can only exchange because it was sale item (never mentioned before), not professional and lack of contact. Oh forgot to mention return label are not provided you have to post it on your own costs ( to Netherlands)
It was my first and last order!!! Don’t recommend

2024年3月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

WARNING?!!

WARNING?!!
SCAMERS
be careful everyone don't order from this company
I have been waiting for 70 days, after that they told me we are sorry your order is lost during transit (hard luck) and when I asked for refund they told me it's non refundable

If you are lucky in this life and ready to risk your money try to order from this company ..

2024年2月20日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Dear Mohannad Alsaadi,

As you know your order was shipped with standard shipping as you ordered

https://www.dhl.de/en/privatkunden/pakete-empfangen/verfolgen.html?piececode=LF459176895DE

Standard shipping is not insured as is clearly stated in checkout and in our shipping policy. How sorry I am that the parcel is lost in the United Arab Emirates there is nothing we can do at this point as we communicated with you per email.

If there is anything feel free to contact us anytime!

Best regards
Dave & Team scrub-supply.com

5つ星のうち1の評価

SCAM?

Stay away from this company. They’re misleading their customers. On their website it says they have to back order the items and may take 10 days for the items to arrive but I was waiting for nearly 3 weeks now and still no items. BEWARE!

2024年2月20日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Dear Dawn Bancolo,

Thank you for reviewing us only your review is not correct as you know. As you know we had to special order the pants for you in petite. Unfortunately, due to an error by our team the tops were not reserved correctly for you what caused them to be on backorder as well.

Your order has per your request been canceled and fully refunded since you did not want to wait. So I do not know what your referring to exactly but indeed after you request to cancel the order the items will indeed not be delivered.

As you know we are happy to assist you if you need anything!

Best regards,
Dave & team scrub-supply.com

5つ星のうち1の評価

I had a really bad experience with…

I had a really bad experience with scrub-supply.com. Their delivery service was much slower than their promised policy. After I posted my return, it took them about a month to respond, only to accuse me of sending back an item in bad condition, seemingly as an excuse not to refund me. This entire ordeal was frustrating and showed a lack of professionalism on their part.

I caution others to be wary when dealing with this company.

Choosing them was a regrettable decision and I do not recommend their services.

Hi,

I deal with companies on a daily basis, but I've never experienced anything like this before. My review was a truthful account of my bad experience, not a false one.

You informed me about the supposed damage to the returned item after a month, without providing substantial proof. This situation leads me to believe it was a deliberate attempt to avoid refunding me.

I felt it was important to share my experience publicly. I had hoped for a more professional response from your side. As for the €50, you can keep it as a gift.

For sure not going to spend any penny on your products and by the way low quality products for the prices you asking!

2024年1月20日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Dear Carmen, as you threatened us per email you followed through with a false review. I’m sorry but also now we still can not and will not accept a damaged item in return. Neither is the rest of your review reflecting anything close to the truth.

Therefore I’m happy to post here the conversation we had per email to you to keep things transparent.

———

Dear Carmen,

Your order was placed on the 11th of December at 20:59 and shipped instantly the next morning as is also shown in the tracking (https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/LA612318906NL-IE) the delivery is indeed normally in 3 to 5 business days however since you used free standard shipping is this not a guarantee, especially the days leading up to the holidays is there unfortunately sometimes some delay what resulted that the delivery was in 7 business days (on December 20) instead of the normal 3 to 5. Although we just as you want to have the orders delivered as quickly as possible, I think this falls for the time of the year within a reasonable time frame.

The return is instantly processed the moment we receive the parcel in with us. The shipping time the return takes to reach us is not something we control furthermore is our advice always to use an insured and tracked service on orders of more value. Besides that I do not know when you posted the item back to us will also here have been delay due to the holidays because of the high volume of parcels that are being processed by the postal service and customs.

Regarding the rest of your email, I do not completely understand, first of all we do not hold you liable in any way as you state, we just inform you that we cannot accept the return since the item is not returned undamaged to us. Neither do I understand what you mean with “first of several service shortcomings” if there is anything I’m not aware of then please let me know then I gladly look into this. The same regarding our communications which are disappointing according to you. If you mean with this that we not simply accept the return of the damaged item then it is what it is, again if I miss something here then please explain.

Again, we are very keen on customer service however does this not mean that we will deviate from our policies, as mentioned earlier we are committed to customer satisfaction in full compliance with our established policies and cannot involve exceptions that would contravene these guidelines. These policies are in place not only to maintain the integrity and standards of our operations but also to ensure fairness and consistency for all our customers.

I appreciate your understanding on these matters and am looking forward to assisting you with any other doubts you might have, needless to say that after reevaluation the decision will not change regarding the wet and stained top.

P.s. to my knowledge the pictures were already attached in the first email that my colleague sent you, but I have them attached here again as well.

Best Regards,
Dave & team scrub-supply.com


Hi,

I am writing in response to your latest communication concerning the return of my order. The entire handling of this situation has been deeply disappointing and, from my perspective, unprofessional.

In light of these issues, I have decided to share my experience with your company publicly. Transparency is crucial, and potential customers should know about the level of service they might encounter. Negative reviews could deter future customers and could impact your reputation more than the €50 at stake in this transaction.

I still expect a full refund for the returned items, as was initially agreed upon. This outcome will demonstrate your commitment to customer satisfaction and service integrity.

Best regards,
Carmen

5つ星のうち3の評価

Simply Scrubs Size 35-37 is measures 32!

Simply Scrubs Size 35-37 is measures 32!
Just received 3 sets of Simply Scrubs turtle neck zip up (mens) scrubs). Love the fabric and the style but they are considerably smaller that we expected and smaller too than the sizing as detailed on the website. The large trousers should be 35-37 inch waist (per website) but measure exactly 32 inch. The largest size is XL which is (based on the size L) also going to be too small. I have sent an email and would ideally like the set in a XXL. I have also asked that they cover the cost of the return shipping as the mistake is theirs, not ours.

2023年7月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

The only company that have Koi Scrubs in petite sizes!

This is the only company that has actually been able to fulfill an order for me for Koi scrubs in petite sizing.

Whilst delivery took a while I was contacted by the company to explain that the trousers were on back order and I was given a tracking reference to follow once they were dispatched.

Unfortunately the trousers I ordered were too big so I'll be returning them to exchange for a smaller size but I will definitely order from this company again. The scrubs are such good quality, wash well, available in a wide variety of colours, and the communication and customer service from the company has been excellent!

2023年4月4日
自発的なレビュー
scrub-supply.com ロゴ

scrub-supply.com からの回答

Dear Kristine,
Thank you so much for taking the time to review us, it means a lot to us! I saw your return is not in with us yet, if there is anything we can assist you with let us know, our team is always happy to assist you!

Thanks again!

Best regards,
Team scrub-supply.com

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報