The Patented Original SHHHOWERCAP® レビュー 

330
•
TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ordered over a month ago, had to go through a strange and invasive identity verification process that seemed like it could be a scam. Was told that shower cap would be sent shortly. But it was n... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Horrible business practices - Do not trust this company. I placed an order, and they took my money. Then for three weeks, they completely ghosted me - no shipping notification, no updates, nothing.Whe... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I've had only positive experiences - surprised by negative reviews. Have bought for myself twice and buy as gifts without issue. The longest lasting shower cap out there.

5つ星のうち1の評価

Company is taking payment and then demanding customers provide them ID before they send the showercap. It took about 6 weeks to get a refund via paypal. Not sure if a scam, or just insane to think... もっと見る

企業情報

  1. 布地製品メーカー
  2. ・
  3. 美容製品提供業者
  4. 毛髪製品店

当該企業による記述

SHHHOWERCAP® is an established, industry-leading e-commerce brand operating at scale, fulfilling hundreds of thousands of orders. With that volume, occasional operational issues can occur under normal circumstances. What is not normal is the inaccurate and misleading narrative currently reflected on our Trustpilot page. The current reviews do not reflect our business, our ethics, or our 10-year track record. They are the result of a documented competitive attack. We have been actively working with Trustpilot to address this ongoing reputational harm. However, the platform’s response has been insufficient. The same gaps in policy and enforcement that allowed this exploitation to occur continue to allow it to persist. As a result, the original harm is being extended — long after the underlying issue has been resolved. While we are shipping orders on time and fulfilling all customer obligations, the false narrative has created unnecessary customer concern. This has led to increased sensitivity around routine shipping variables, escalated interactions for our Care team, and additional operational strain as we manually review patterns of inauthentic activity across platforms. This is not a reflection of our business. It is a consequence of platform failure. The continued visibility of inaccurate and manipulated reviews is materially harming our company and misrepresenting who we are. It also impacts customers directly — creating confusion and undermining trust where it should not. We have been in business for a decade. For eight of those years — while generating millions in revenue and fulfilling hundreds of thousands of orders — our Trustpilot presence reflected fewer than ten total reviews. The sudden surge of approximately 300 reviews aligns directly with the moment we enforced our patent and intellectual property rights against an accused knockoff of our female-founded invention. We have operated with integrity since day one. That has not changed. We will continue doing the work to restore an accurate representation of our business — but we would much rather be focused on serving our customers than responding to a distorted narrative across multiple platforms. At its core, our objective remains unchanged: To design, sell, and ship SHHHOWERCAP® to our customers without interference, misinformation, or unnecessary disruption. For Customers For accurate and up-to-date information: • Please review our FAQs at shhhowercap.com • Email team@shhhowercap.com to connect with a real person • Visit @shhhowercap for updates and support If you love your SHHHOWERCAP®, we welcome your honest review reflecting your true product and ordering experience. If you left a review during this period and have since received your order, we encourage you to update it to reflect your full experience. For Trustpilot Corporate Stronger fraud detection, clearer accountability standards, and meaningful intervention are required when platforms are exploited in coordinated attacks. Small businesses — especially those built on original innovation — should not be left exposed to this level of reputational manipulation. For Press For inquiries, please contact press@shhhowercap.com . We are available to speak both on our brand and the broader issue of platform vulnerability and its impact on independent innovators. ABOUT SHHHOWERCAP® Founded in 2015, SHHHOWERCAP® is a female-founded company that reinvented the shower cap for the 90% of women who do not wash their hair daily. Our patented turban design redefined the category through elevated design and functional innovation. Featured in Vogue, The New York Times, Allure, and ELLE, and carried by retailers including Violet Grey, Detox Market, Thirteen Lune, Anthropologie, Nordstrom, Saks, and Selfridges, SHHHOWERCAP® has built a loyal customer base over the past decade. After millions sold and hundreds of thousands of customers served, our commitment remains unchanged: innovation, integrity, and customer satisfaction. We appreciate those who continue to support The Original SHHHOWERCAP®.


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

330件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.9

すべてのレビュー

(330)

過去12か月のレビュー数: 20件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Delayed Order > 4 months and no customer support

The order was delayed by more than 4 months, and I received no updates on the order during that time. I contacted customer support multiple times to understand my order status and did not once hear back. This was an incredibly disappointing and frustrating experience and I would not order from shhhowercap again.

2024年4月10日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We're so sorry that your order fulfillment timeline was impacted due to our competitor's attacks on our Small Business last year. We're really happy we were able to get it to you! Looking forward to timely shipments as we have for our almost 10 years in business - for future orders moving forward! xxoo

5つ星のうち1の評価

Great product but where is my order 9 months on?

I’m a repeat customer as I love the product, however I placed my order back in August 2023, for two shower caps and contacted customer service and requested an update - I have received one reply saying it will ship by end September 2023 and one or two automated replies, but it’s now May 2024 and I still have no update from customer service, no caps and no refund.

I appreciate they have had some issues and I hope they can get back on track but it’s appalling to treat customers like this when you are holding their money for 9 months. I feel it is safer to buy from a reseller who has stock on hand than take a risk with this company until things demonstrably improve.

2024年5月14日
自発的なレビュー
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We're so sorry that your order fulfillment timeline was impacted due to our competitor's attacks on our Small Business last year.

If it has not been received that means it was cancelled last year as we have no pending backorders in our system. This is most likely due to chargeback or refund received. If anything is still remaining please reach out to team@shhhowercap.com as they're standing by to support resolution on any outstanding issues. Looking forward to timely shipments as we have for our almost 10 years in business - for your future orders of The Original SHHHOWERCAP® moving forward! xxoo

5つ星のうち3の評価

I like the product once I finally got…

I like the product once I finally got it. I placed the order in early November for the new black one. My credit card was immediately charged. Four months later when I had heard nothing from the company I was totally unable to find any method of contact to inquire. Then finally, one day around early April, out of the blue I get an email from the company saying it has shipped.

2024年4月9日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We're so sorry that your order fulfillment timeline was impacted due to our competitor's attacks on our Small Business last year. We're really happy we were able to get it to you! And, we're EXTRA happy that you love our patented Original product so much. Our newly updated FAQs have more information for the reasons behind the delays.

Looking forward to timely shipments of our beloved patented invention as we have for our almost 10 years in business - for all your future orders moving forward! xxoo

5つ星のうち5の評価

Shhhowercap Redeemed Themselves

After being a solid Shhhowercap customer since 2019–I was greatly disappointed when the company never sent my new cap after about 5 months. When I reached out about the issue, they apologized and refunded me. Then a couple of weeks ago, I received an unexpected message from Shhhowercap saying that they were sending me a new can from the order I made months ago. My other one from 2019 was starting to break apart, so this was such an exciting surprise!!!! I truly appreciated them sending it to me for free and it has definitely made me excited to purchase more from them again in the future. 😊

2024年5月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I waited over nine months for delivery

I waited over nine months for delivery. No communication, or response to my multiple attemps to reach out.

2024年4月10日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We're so sorry that your order fulfillment timeline was impacted due to our competitor's attacks on our Small Business last year. We're really happy we were able to get it to you! Looking forward to timely shipments as we have for our almost 10 years in business - for future orders moving forward! xxoo

5つ星のうち1の評価

Would definitely give zero stars if…

Would definitely give zero stars if that was an option. Scam! Take your $ immediately but does not ship product for months. Ask for refund, but they will not do that. Still waiting on 1of 2 caps 8 months later

2023年9月13日
自発的なレビュー
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We're so sorry that your order was impacted due to our competitor's attacks on our Small Business last year. We're really happy we were able to get one out to you and see the replacement in our system processing on it's way to you! Looking forward to timely shipments as we have consistently for our almost 10 years in business - for all your future orders moving forward! xxoo

5つ星のうち3の評価

Great shower cap, but bad communication on backorders

Great shower cap, terrible customer communication, no phone number. I placed my order in December I think, knew it would be on back order ( all prints were), and while fully charged , didn't get the shipment for about 3 months, ( not looking up dates now). Multiple emails , form answers, no phone to speak to anyone. I wouldn't order if it's not in stock bc who knows when you'll get it.

2024年4月10日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We wish we could say more and so sorry that your impacted order was complicated by the events of last year! Thank you for allowing up the change to make it right. Uur FAQ page is updated and we're on the other side of the issue that unfortunately had kept us silent. So, what we'll have forever is the love of our patented innovation! xxoo Give us a chance in the future. We also reopened our phone line (601) 617-SHHH and can always be reached there via text or call, well, during business hours.

5つ星のうち1の評価

Arrived 16 months last

I ordered a shower cap in December 2023 and sent multiple messages . I DID finally receive it in April 2024.

2024年4月10日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We're sorry your order was impacted! Happy we could get it to you! xxoo

5つ星のうち1の評価

I received my order one year after…

I received my order one year after placing it.

2024年4月10日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

That happened! Hope you love your SHHHOWERCAP! xxoo Excited to get you and your friends and family more timely shipments in the future.

5つ星のうち1の評価

I waited over a year for your product

I waited over a year for your product. I figured it would never come.

2024年4月10日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We're so happy it did! Apologies for the delay and frustration on your impacted order - its an issue that's behind us so you can trust us for timely shipments moving forward. Thanks for waiting for the patented Original waterproof turban SHHHOWERCAP®

5つ星のうち2の評価

Ordered 12/2022 delivered 4/2024, what???

Considering that I had forgotten about this product because it was delivered 1 1/2 years AFTER I ordered it, it works pretty well and is well made but way overpriced. Apparently I’m not the only one with this experience.

2024年4月9日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We had some challenges last year that impacted a pocket of orders. So sorry yours was one of them! We appreciate the feedback and if you sign up to our newsletter list you'll be the first to know about promos and sales on our patented innovation. As you live with it you'll also see that your SHHHOWERCAP® should last for 3-5+ years (at minimum! some last as long as 10 years depending on care) so thats where the value reallllly pays off.

5つ星のうち5の評価

Amazing product

Amazing product ! Works great between washings

2023年12月8日
自発的なレビュー
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

AAAAAAAMAZING PRODUCT. YAY. Some shhhipping delays and complications on a small pocket of orders last year because we *literally created a category with our Patented invention* of our very amazing product and innovation features. Ha. Thanks for the support!

5つ星のうち1の評価

This item was delivered 17 MONTHS late

This item was delivered 17 MONTHS late. Inexcusable. It's wild that you even sent this survey.

2024年4月9日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

No excuses but eventually a long overdue explanation and currently LOTS of apologies for the delays and frustration while we couldn't speak out. So happy that you got your impacted order! Hope you're loving your SHHHOWERCAP! xxoo

5つ星のうち3の評価

Took 4 months to receive …

Love the product but it took 4 months to receive. I thought it was a scam. I didn’t hear anything from the company until they shipped it 4 months after purchasing.

2024年4月10日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We're so sorry for the radio silence! We had our hands full shipping out all the orders in the wake of some pretty crazy business challenges. We're standing tall on the other side of it now and soooo happy you love your SHHHOWERCAP because that's what we'll sell (and ship timely) FOREVER. <3 <3 <3 Thhhanks for your patience and support!

5つ星のうち3の評価

Back order took 5 months

I love the product and have purchased several, but this one took 5 months to send. I knew it would be awhile when I ordered it, but 5 months is a seriously long time. I won’t gift one of these again.

2024年4月10日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We're so sorry for the delays last year. Lean into the previous experiences because this last one was just a moment in time complicated by some continued surprises. We'll ship timely forever more and be super upfront and communicative (as we always aim to be) next time we ever have to deliver unfortunate news. Especially during our important holiday periods.

*** we'll also send you a little something to help that trust come holiday!

Thhhanks for your patience and support! We're so happy you love your Original Patented SHHHOWERCAP® or SHHHOWERCAP(s) because we see allll your order history. xxoo

5つ星のうち5の評価

Love my shhhhowercap

I have been using my shhhowercap for years! It’s comfortable and is the best!

2024年5月8日
自発的なレビュー
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

Yay, thanks Jodi! We love you too. YOU'RE THE BEST!

5つ星のうち3の評価

Order status

Good quality product but I’ve ordered 3 times and each (in stock item) took over 9 months to receive. Email status updates were few and vague.

2024年4月9日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

Whoahhh! If this happened twice then we owe you a giftcard - and a blowout in your hometown. Its a rare occurance but it seems we got unlucky with you. Please let us make it right now that things are back to normal this year. xxoo

5つ星のうち5の評価

Style, Function, Quality!

I have a beautiful shhhowercap that has been taken over by the two other (young) ladies in my home ;) it’s stylish AND functional. The fabric feels luxurious and the grip to keep your hair from getting wet is awesome. I’ve even used it at night to keep my hair from knitting while I sleep. I love that I’m supporting a woman-owned small business by telling all my friends to get one!

2024年5月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

The delivery took 6months

The delivery took 6months. Each time I enquired about the order , I either got no reply or a computer generated reply--really saying nothing! I was in the process of trying to claw back the money when they suddenly appeared.

2024年4月10日
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

We wish we could've said more and we can't wait to come forward with the truthhh of what happened here. We were silenced for far too long. We appreciate your understanding and the opportunity to make it right in the years to come.

5つ星のうち1の評価

Regret

**ZERO Star rating**
WORST purchase experience of my LIFE. Can’t even get a refund after TWO years….. I purchased 1 x Black shower cap on 4 April 2022. It hasn’t arrived, I’m still waiting, and they have stopped responding to my countless emails. I have proof of everything and everything I have said is truthful. I should not have ordered from this company in the first place. It would have been very helpful to have seen reviews like mine at the time of purchase.

To add based off reply: your team offered to refund “cost of shipping” only as a “sorry for taking so long to ship your order”. I have not been refunded for the cap itself. I would like the rest of my money refunded. I have sent you a couple more emails in the last couple of weeks…no response from you until your response to my public review!

As of 27 July 2024, I haven’t received this shower cap you offered to send me in your reply to this review OR a full refund of the cap you never sent.

2024年4月4日
自発的なレビュー
The Patented Original SHHHOWERCAP® ロゴ

The Patented Original SHHHOWERCAP® からの回答

Hi, Emily - we're so sorry your experience with us started during this challenging time in our company's history. We're understanding and apologetic of the frustrations and desperately trying to reset our brand's (otherwise stellar) reputation as a result of our Competitor's digital attacks. Please know we see a refund processed for you on April 15th in our system and team@shhhowercap.com is standing by if you have any further issues and this is not received. In addition, we'd love to send you a SHHHOWERCAP to Australia! xxoo

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報