Steak King レビュー 

416
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Overall the process of purchases is smooth and satisfactory. The date of delivery can be chosen to suit our own planning and schedule. Prices are attractive in most cases. Even better if more diversi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Edit - Steak King responded immediately when they saw my original review and they generously offered a significant store credit to enable me to reorder. I look forward to a better experience when co... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Have been buying from Steak King for a while... overall good service and quality of Meat. But Technical glitches affect over user experience. 1.) Used loyalty points to redeem coupon, but wa... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Been ordering a lot from Steak King lately. Good meat, good price. My wife and I are enjoying their products so far. The last order had a few bumps around which coupon or promo code could be use... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 食料品配達業
  2. ・
  3. ステーキハウス
  4. 海鮮市場
  5. 肉製品提供業者

当該企業による記述

Steak King was formed by Johnny Glover; a chef, butcher and fishmonger of 30 years who founded The Butchers Club & Pacific Gourmet here in Hong Kong. Steak King products are sourced directly from farmers and fishermen from around the world, we pride ourselves on working with the finest producers that care about their products the same way that we do. Meats and Seafoods are flown in fresh and processed by our own expert butchers here in Hong Kong before being blast frozen and delivered to your door.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

416件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 70%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(416)

過去12か月のレビュー数: 224件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

AVOID!!

AVOID!!! My first order was fine, but this second order was an absolute disaster. The meat was completely sour, and inedible. They tried to excuse it by claiming it was just the end of the striploin, but even the texture and taste were nowhere close to what they should be and it didn't even look like the M9+ grade they advertise.

When I reached out, they completely deflected and hid behind a pathetic 'company policy' to offer an insulting token refund, while trying to blame me.

They spend all their budget running flashy ads on social media to push faulty products, but refuse to take accountability. Save your money and look elsewhere!

EDIT (24 August 2026) :
I had to put the steaks in the freezer because the first two packs I opened were already spoiled with a strong sour smell, leaving me no choice to protect the rest while dealing with your team. Your team wouldn't do anything meaningful except push a 10% refund, so there is no need to reach out.

2026年8月21日
自発的なレビュー
Steak King ロゴ

Steak King からの回答

Hi Jess,

I hope you're doing well. We sincerely apologize for the experience you encountered. After reviewing your chat with our Customer Service team, we found that we promptly offered you an exchange. Subsequently, you informed us that the chilled meat had been placed in the freezer. According to our policy, exchanges or refunds are only applicable if the products are kept in their original state. We appreciate your understanding of this policy.

As a gesture of goodwill, we offered you a $150 refund, which you accepted. If you would like to discuss this further, please feel free to contact me directly. I am Sanwal, the Customer Service Manager, and you can reach me at sanwal@steak-king.com. I would be more than happy to have a chat with you.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Steak King

5つ星のうち4の評価

everything came in good condition

everything came in good condition, safe packing, only bad thing is the delivery is late for a few hours.

2026年8月14日
自発的なレビュー
Steak King ロゴ

Steak King からの回答

Hi there,

Thank you for your feedback. We apologize for the late delivery; at times, large order volumes and weather conditions can cause delays.

Please be assured that we will do our best to make the process even smoother in the future.

Thank you for your understanding.

5つ星のうち5の評価

Incorrect order

Made my first order and it was incorrect,instead of 2kg i received only 1kg however thanks Sanwal to looked in to my case and sort everything out for me, also nice M9 quality and taste of Steaks is different to other places, so highly reccomend.

2026年8月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Cheap cut sold for expensive cut price.

First order on Steak King UK, 18/06/26 a piece of Picanha and an 800 g. Chateaubriand, to the tune of £132.
While Picanha was ok, the Chateaubriand was not.
First: half of it was sectioned and couldn't make a nice Chateaubriand out of it.
The texture and shape of the Chateaubriand had nothing to do with a tenderloin, but reminded me more of the Petit Filet/Petit tender, a much cheaper cut.
Emails back and forth with photos, did bring nothing. Last email from 17 days ago, unanswered.
Based on the fact that very few people can tell the difference between a tenderloin Chateaubriand and a petit tender/filet, Steak King takes advantage and cheats.
I can not recommend this company and I would suggest you get your meat, online, from other, real honest butchers.

2026年6月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

It would have been nice to get a reply…

It would have been nice to get a reply from steak king… the order was with the Hong Kong team also complained to the customer service.. advised this is normal ..it’s the first time after many years using steak king to experience this.. Used to use Steak king quite a lot very upset and disappointed regarding last weeks delivery.. 9 cuts of meat.. Quality has dropped, The T bone steaks had gone green along the thin fatty tissue along the bone.. customer service informed me this is normal.. and caused by vacuum sealing.. the steaks are sealed but not under any vacuum.. to me it looks like the steak was not stored at the correct temperature during transportation. Would have never purchased or eat steaks in this condition.. with green slime on the fatty area.. Made me rethink purchasing meat and fish online.. good meat shame they can’t deliver in good conditions.

2026年7月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Tasteless shrimp carpaccio

While the steaks were ok, the shrimp carpaccios we bought were a big disappointment. The expiry date was approaching (oct or Nov26) and the shrimps were tasteless and not fresh, definitely not recommended! Paid 600+ for 10 and not sure who would eat the 8 left over discs…

2026年8月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolute disaster

I ordered the taster box on the 30th of July for delivery on the 6th of August (today). At 5:30 this morning, they sent an email to say that part of the taster box (the most important one - the fillet steaks) won't be arriving and they're giving me £26 credit to my store account (so not even a refund).

There has not been any dispatch notification as yet, so there is no chance this arrives today, regardless. I will be flagging this with my bank since they clearly aren't honoring their service and don't care about repeat business.

Update from later in the day on 6 August: they now said they won’t deliver today (again, surely this is something they’d have known yesterday, but ok), and offered to have a delivery next week or a refund. At no point have they actually replied to my email, so I won’t be taking delivery and asked for a full refund. Disgraceful service.

2026年8月6日
自発的なレビュー
Steak King ロゴ

Steak King からの回答

Hi there,

We hope you're doing well. We sincerely apologize for the experience you had. Initially, we tried our best to arrange the service, but unfortunately, we were unable to do so.

In our second email, we offered you options: either to have the item sent next week or a full refund, along with an additional 10% credit for your next purchase.

Once again, we apologize for this disappointing experience and truly hope you will give us another chance to serve you better.

Please feel free to contact us again. Thank you for your understanding.

5つ星のうち5の評価

Steak King is my prime choice

I've ordered from Steak King a few times since March 2025. Compared to other online chilled/frozen meat competitors I've used, Steak King is my prime choice. What I like: consistent quality products that are as advertised, kind and responsive customer/delivery service (shout out to Kitty and Meera!), and their Meat Emporium sales. Up until now, I have no beef with Steak King.

2026年7月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Used to use Steak king quite a lot

Used to use Steak king quite a lot, very upset and disappointed regarding last weeks delivery.. 9 cuts of meat.. Quality has dropped, The T bone steaks had gone green along the thin fatty tissue along the bone.. customer service informed me this is normal.. and caused by vacuum sealing.. the steaks are sealed but not under any vacuum.. to me it looks like the steak was not stored at the correct temperature during transportation. Would have never purchased or eat steaks in this condition.. Made me rethink purchasing meat and fish online..

2026年7月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

First order worth £140

First order worth £140 - Delivery date was missed - Half the order was off and had to be binned, not fit for consumption, rest of the parcel found the meat quality not matching the price, quality on the low side vs price. Customer service reply, sorry to hear that better luck next time. Wouldn't refer them to friends and family. Anyway good luck with your purchase i ended up £100 out of pocket and very average expensive meat.

2026年7月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great quality products

Great quality products, professional service. Convenient location in Wong Chuk Han to pick up. Miss the USDA prime steak which I bought the first time. When will it be back?

2026年7月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great place to get meat from

Great place to get meat from, especially when they have their promotions. It is always great quality and I regularly purchase steaks and salmon from Steak King. I appreciate the option to pickup my order from a Flat Iron shop as it gives me some flexibility. One request I would have is to have the option to have the steaks vacuum sealed separately, especially when buying 1kg of meat separated into 2 or 3 steaks, as I can't eat all of that at once.

2026年7月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Experience was great

Experience was great, however I bought the mascarpone and when I realized the expiry date was really close to my buying date which is not very nice I had to rush to use it and turned bad pretty quickly

2026年6月29日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報