The Citizenry レビュー 

253
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

Sold an item that wasn’t available to ship and I had to track down that information myself. If something isn’t available in the window it shows on your website, you should inform the customer before t... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ordered in June, still haven't received it. Contacted support a number of times and got only generic canned emails, no tracking, no real answers, no refund. Three months of waiting and zero accountabi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Customer service is so professional! I was very disappointed I yes I couldn’t get my pillow but situation was handled properly and I will be back shopping with you all soon

5つ星のうち1の評価

I never received half of my order and gave up on trying. There are comparable retailers, in quality and price, that have proven more organized and reliable.

企業情報

  1. 日用品店
  2. ・
  3. 寝具店

当該企業による記述

Artisanal home decor with a soul and story, all Fair Trade guaranteed.


連絡先

2.4

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

253件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 94%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.4

すべてのレビュー

(253)

過去12か月のレビュー数: 128件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

The other two items from my order that…

The other two items from my order that were supposed to be in stock in early October and sent to me apparently got removed from my order even though I emailed and said that I still wanted to receive them. I already paid for those items, but if they got removed I should have received a refund. I have gotten no notification that I am getting any refund.

2025年10月1日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Lisa,

We’re very sorry for the confusion and lack of communication around your order, especially after you confirmed you still wanted the remaining items. That’s not the delightful experience we aim to provide!

Our customer experience team is reviewing your order now to confirm the status of the removed pieces and any applicable refund, and you’ll hear from us shortly with an update. Thank you for your patience and the opportunity to earn your business!

5つ星のうち5の評価

Unique lumbar pillow that tied…

Unique lumbar pillow that tied everything together!

2025年10月1日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Mary,

Thank you for sharing! We love hearing that your new lumbar pillow was the perfect finishing touch for your space. We hope you enjoy it for years to come!

5つ星のうち5の評価

LOVE!

LOVE! The quality of the Azad Leather Bins is extraordinary. Sleek, stylish and elevated. And customer service was super kind and efficient. Overall, so happy with the value and experience. Thank you!

2025年9月30日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Colleen,

Thank you for sharing your experience! We’re thrilled to hear how much you love the Azad Leather Bins, and it’s wonderful that the quality, design, and service all exceeded your expectations. We’re so happy that they brought style to your space!

5つ星のうち5の評価

Amazing products

Amazing products, love these linen sheets and quilt. Long time customer and won’t sleep in any other sheets!

2025年9月30日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Toni,

We’re so happy to hear how much you love your linen sheets and quilt! It means the world to know you’ve been with us for so long and continue to enjoy our products night after night. Thank you for being part of the Citizenry family!

5つ星のうち3の評価

Don’t get me wrong

Don’t get me wrong, we love your products! But these orders need to be on time rather than delayed not once but twice! If they got to me on time, you would have five stars but if you can’t deliver on time, then you need to find another solution besides a minor gift card.

2025年10月6日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Antoinette,

We appreciate your feedback, and we completely understand your frustration. While we’re so glad to hear you love the products, we know that delays can be incredibly disappointing, especially when they happen more than once. Our team is actively reviewing our shipping processes to improve reliability and timeliness in hopes that we can ensure a more positive experience in the future!

5つ星のうち3の評価

Quality is good

Quality is good, linen is soft and cozy. It did take over a month to receive the quilt and had quite a bit of confusion in the whole process, which was frustrating when it said it was in stock upon ordering.

2025年10月5日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Hannah,

We’re so glad to hear you’re enjoying the quality and feel of your new linen quilt! That said, we completely understand how frustrating the shipping confusion must have been, especially since the item was listed as ‘in stock’ at checkout. We truly appreciate your feedback, and we’re using it to actively improve our communication and stock visibility to make the ordering process smoother in the future. We hope that you’ll consider us again when the time comes to order a new set of linens!

5つ星のうち1の評価

Worst customer service

Worst customer service

2025年10月1日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Laurence,

Thank you for sharing feedback about your experience. We understand that one of your items was on a longer backorder than expected, and we're truly sorry for any frustration and disappointment this has caused.

We can confirm that this portion of the order has been cancelled and refunded per your request, and while we know this doesn’t erase your experience, we hope it demonstrates our commitment to making things right and restoring your confidence in us. If you need any additional support with your order or future purchases, please don’t hesitate to reach us directly at assistant@the-citizenry.com. We’d be glad to help!

5つ星のうち5の評価

Delayed shipping but everything is okay

After being concerned about the shipping delay which was longer than the original estimate, I was worried about what kind of quality I could expect; however, after several updates from the customer service rep Haryl R, who was helpful, honest, and professional throughout my ordeal, I’m more than satisfied with my experience. It also helps that the linen sheets I ordered are so soft and gorgeous.Big thanks to Haryl for turning a somewhat concerning experience into a positive one.

2025年9月30日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Whitney,

We’re so happy to hear that Haryl was able to turn things around for you and provide such thoughtful support along the way! Delays can be frustrating, but it’s wonderful to know that the frequent updates and personalized care made your experience a positive one.

We also love that your new sheets are living up to the comfort and beauty you hoped for. Enjoy!

5つ星のうち1の評価

Every time I place and order it never…

Every time I place and order it never ships and then somehow goes on back order. Then once I ask to cancel it, it magically is being shipped out that week. Then you wait another week still no tracking. Then you email them back for the 11th time and somehow the tracking is available. Had the same experience both times I placed an order. Customer service is great. Fulfillment center not so much

2025年9月30日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Shelby,

Thank you for sharing your experience. We completely understand how frustrating those delays and back-and-forths must have felt, and we're so sorry for the disappointment caused.

While our team has already reached out with your tracking information, we're glad to confirm that your order is now out for delivery this evening.

Your feedback is important to us, and we’re actively working on ways to improve both communication and transparency around shipping timelines. We hope that we’ll have the opportunity to restore your confidence in us and earn your business again in the future!

5つ星のうち1の評価

Lindsay is the RUDEST of all the customer reps

Lindsay often writes the RUDEST responses and never offers a solution to their incompetent inventory struggles. Like how hard can it be, lol??? I’d love to see their refunds report. I bet it’s 60% of their revenue. Here’s a good one below...

Ordered rug in July, said it would ship early August, cancelled by Lindsay on 9/23.

“Hi Jonathan,

Thank you for reaching out. I’m so sorry for the confusion here. Unfortunately, your rug was oversold, and we weren’t able to secure additional inventory to fulfill your order. Because of this, we had to cancel the order and process a full refund back to your original payment method.

We apologize for the issue! Please let me know if I can help with anything else.

Very Best,

Lindsay
Customer Experience”

@Citizenry, your photoshoots, and marketing is beautiful but as you clearly know, your customer service is PATHETIC. Act like you’re trying harder?? Joke.

****UPDATE ON 9/25**** CITIZENRY'S RESONSE SAYS I OPTED FOR A REFUND. THIS IS FALSE!! BUYER BEWARE!!!!!!!!!

2025年9月18日
自発的なレビュー
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Jonathan,

Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about the cancellation of your rug order and the frustration it caused. We recognize how disappointing it is to expect an item, only to have those plans disrupted, and that isn’t the experience we aim to provide for our customers.

Although our team has been working through inventory challenges, that doesn’t make up for the inconvenience or the lack of clear communication along the way, and we know that this falls short of the clarity and dependability our customers expect. Our teams are already working to improve inventory accuracy, so experiences like this don’t happen moving forward.

We understand that you opted for a refund this time around, but we’re thankful for the opportunity to earn your business, and would love a chance to improve your opinion of us in the future should you ever need our services again.

5つ星のうち3の評価

Similar to other poor reviews

Similar to other poor reviews, order placed on September 6, item showed as in stock and ready to ship. Their website says shipping / arrival in 6-9 business days. It's 9/24 and nothing, my order shows as placed but no updates regarding fulfillment or shipping. Email replies are polite but don't provide any real information. I just told the I want to cancel the order. Next step is a chargeback, which I don't want to but will. I was already concerned but after reading about all of the issues, even more so.

Update / Add: I received a prompt, professional and helpful response to my email requesting that my order be cancelled due to whatever was causing the lengthy delay in fulfillment. My order was cancelled and I have received notification of the pending refund. I am happy with the resolution. Still wish I had received the linen quilt I ordered but it was my call to cancel so I appreciate their response.

2025年9月23日
自発的なレビュー
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Ali,

Thank you for your feedback. We’re so sorry for the delay with your order and for the lack of clear updates along the way. We understand how frustrating it is when expectations aren’t met, especially when an item is shown as in stock.

We’d love the chance to make this right, and have sent you a request for additional information so we can locate your account. Once we receive this, please be on the lookout for a follow-up email from our Customer Experience team. They will be able to assist with your cancellation request, or help to explore the best resolution here.

5つ星のうち1の評価

Waffle towels faded within 1 week

We received 2 sets of waffle towels for a Christmas gift, but were in the process of building a new home. I got out the towels to use and within the 1st few uses, it had already become discolored. I don't use any type of bleaching products and we have never had towels that have discolored within a week with other brands. Because we are outside our return window, there is nothing that can be done. Just disappointed that such an expensive product would be such a let down. We will go back to using our cheaper, yet better quality products in the future.

2025年9月1日
自発的なレビュー
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Tiffany,

Thank you for taking the time to share your experience. We're so sorry to hear that your waffle towels discolored so quickly, especially after being gifted something you expected to enjoy for years. That’s not the kind of quality or durability we want our products to deliver, and we completely understand your disappointment.

While we do see that your order is outside of our standard return window, we'd still love the chance to look into this more closely. If you're open to it, please reach out to us again directly at assistant@the-citizenry.com. Our Customer Experience team would be happy to review your case and explore whether there’s anything more we can do to help make this right!

5つ星のうち1の評価

Writing my second bad review this year

Writing my second bad review this year. They have a great product, but have been lying about the shipping date. Already 3 months delayed, and they have not sent any notification as to why. I am having to keep emailing customer service to get information. Very Very disappointed!

2025年9月16日
自発的なレビュー
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Adel,

Thank you for sharing your feedback. We completely understand how frustrating it must be to experience such a long delay without any proactive updates along the way, and we're very sorry for the inconvenience and disappointment this situation has caused.

While delays can sometimes happen during production or transit, you should never feel like you have to chase down order updates. Our team would really love the chance to make things right!

We've sent you a request for additional information so we can locate your account. Once we receive that information, please be on the lookout for a follow-up email from our Customer Experience team so that we can provide you with the most accurate, up-to-date information regarding your order.

Your feedback is important to us, and we’re actively working on ways to improve both communication and transparency around shipping timelines. We hope that we’ll have the opportunity to restore your confidence in us and deliver the product you’ve been waiting for!

5つ星のうち1の評価

DO NOT ORDER

I placed an order with The Citizenry on August 23 for an Organic Cotton Gauze Duvet Set. At checkout, the product was advertised as in stock with a promised delivery of 6–9 business days. It’s now September 9 — 17 days later — and my order still shows “Preparing Shipment.”
Customer service told me on August 28 that the item would restock “by next week.” That date has passed with no shipment. I’ve followed up multiple times, but each time I receive vague, stalling replies with no confirmed ship date.
This is false advertising: I paid $230 for a product sold as in stock, with a delivery window the Citizenry could not meet. As a college student moving into my first apartment, I’ve now been left sleeping without bedding for over two weeks because of their misleading practices. I strongly caution others against purchasing from The Citizenry until they fix their fulfillment and customer service (unlikely now that the company has been bought out causing all these issues to turn a quick profit).

2025年9月10日
自発的なレビュー
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Max,

Thank you for taking the time to share your experience. We're so sorry to hear about the delay with your duvet set and the frustration it’s caused, especially during such an important time as moving into your first apartment. We understand how disappointing it must feel to expect your order within the promised delivery window and still be left without the bedding you purchased.

Unfortunately, this item oversold faster than anticipated, which created a gap between the “in stock” message you saw at checkout and the actual availability in our fulfillment system. That’s on us, and we completely acknowledge how it would feel misleading. While our team has been providing updates as we work through restocking, we recognize that those responses have not given you the clear answers you deserve.

We've sent you a request for additional information so we can review your order details and ensure you receive a resolution, whether that’s arranging a replacement or processing a refund. Once we hear back from you, please be on the lookout for additional email follow-up from a member of our Customer Experience team!

We’ve also passed your feedback along to our operations team so we can improve how we communicate real-time inventory and delivery expectations. If there is anything else we can do to improve your experience, please let us know.

5つ星のうち1の評価

Terrible Customer Service

I ordered a rug October 2024 to be delivered mid November 2024. Now I am told it will ship December 2025! Yes every 3-4 weeks when no shipping notice arrives I have to reach out to customer service and ask what’s up. Always it’s coming in 3-4 weeks. All sorts of excuses and platitudes. I’ve gotten a couple of 10-15% discounts. They took my money on October 2024!! I paid in full. And the rug is still listed for sale on their website. I just asked for a credit for the original price to use toward another rug, we will see what they say. But definitely will not be ordering from them again.

2025年9月4日
自発的なレビュー
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Kirsten,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re so sorry for the repeated delays and the frustration of having to reach out multiple times without receiving the clarity or follow-through you deserved. Waiting this long after paying in full is understandably upsetting, and we recognize how discouraging it must feel to see the rug still listed online while your order remains unresolved.

That said, we’d love the chance to turn your experience around! It looks like you're currently in contact with a member of our Customer Experience team regarding this order, and I've asked them to follow up with you again. Be on the lookout for communication within the next business day!

Thank you again for bringing this to our attention. We appreciate your choosing to shop with us, and we’re grateful for the opportunity to make this right.

5つ星のうち5の評価

Fantastic customer service

It was a pleasure browsing the store on Crosby St in SoHo. When I found a bowl I loved, the associate brought the bowls in stock out so I could compare the natural stone markings. I was able to purchase the bowl that I liked most. I appreciated that the associate let me do this.

2025年8月31日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Laura,

We’re so glad that you enjoyed your visit to our Crosby Street store! It’s great to hear that our associate took the extra time to show you different options so you could choose the perfect bowl. Thank you for sharing your experience, and we hope you enjoy your new piece for years to come!

5つ星のうち5の評価

in and out

in and out. no waiting

2025年8月31日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Andrianna,

We're so glad to hear your visit was quick and easy! Thanks for sharing your experience and the five stars. We appreciate it!

5つ星のうち5の評価

Called the SoHo store in NYC, wonderful experience!

Called the SoHo store in NYC regarding bath towels, and Viet was so helpful. This is the third time ordering from The Citizenry and always the experience is wonderful whether it is online, in-store, or phone! The quality of their products is exemplary.

2025年8月25日
自発的なレビュー
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Mary Beth,

Thank you for sharing such kind words about your experience! It’s wonderful to hear that Viet was so helpful during your call, and that every interaction left such a positive impression. We’re thrilled you’ve returned to us multiple times, and it means so much to know that the quality of our products and service continues to earn your trust. We look forward to helping with your next Citizenry find!

5つ星のうち2の評価

Linens nice, customer service awful

I Like The Citizenry and their products, but, I was very disappointed in the customer service. I ordered linens for a design job, a couple of sets, and they were pretty expensive. Because I was dealing with a lot of inventory for this job, when the box came, I peeked inside to make sure it looked correct, it did, and put the box aside. When I took the linens out at the job site, I realized that Citizenry had packed the wrong items. Instead of one duvet cover and two sheet sets, they sent me two duvet covers and one sheet set. They look identical in the packaging. So, I wrote and called Citizenry to ask if they would correct their error and they told me it was past the return date. I explained that I wasn't 'returning' the items, per se, I simply wanted Citizenry to correct the mistake, THEIR MISTAKE, and send me what I ordered and paid for. They said NO. I was actually flabbergasted! Here I am, a designer, with many jobs coming in the future, and they would not correct their OWN mistake. That kind of customer service turned me off so badly, the next job I had, I went local, and bought linens that I could return more easily. And, they lost all my business in the future.

2025年2月7日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Rebecca,

Thank you for sharing your experience with us. We’re truly sorry that your order was packed incorrectly in the first place. That’s not the standard we hold ourselves to, and we understand how disruptive that must have been for your design project.

After you reached out, our team did offer to send replacements along with a return label for the incorrect item. We didn’t hear back with confirmation on how you’d like to proceed, which is why the replacement was never finalized. We’d still be happy to help make this right, however! If you could let us know your preference, we’ll get everything set up as quickly as possible.

We sincerely value your feedback and appreciate the opportunity to support you in your future projects. Please reach out to us directly at assistant@the-citizenry.com so we can continue this conversation and ensure you have the right pieces in hand!

5つ星のうち1の評価

I only recied one of the throw pillows…

I only recieved one of the throw pillows i ordered. I placed an order for two.

2025年7月30日
The Citizenry ロゴ

The Citizenry からの回答

Hi Isabella,

Thanks so much for sharing your feedback. We sincerely apologize for the confusion surrounding your order! Upon checking, it was confirmed that both pillows were shipped, just in separate packages. We’ve shared the tracking details with you via email, so the second one should be arriving very soon!

That said, we completely understand how it can be frustrating when items don’t arrive together, and we appreciate your patience while the final pillow makes its way to you. If there’s anything else you need in the meantime, our team is always here to help!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報