The Face Mask Store レビュー 

846
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Next day delivery with Royal Mail, and the expiry date on the masks was 1 year from purchase, which feels reasonable. Though I was disappointed at the number of out of stock products on the website th... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Easy internet navigation and payment. Kept updated with delivery date and time. Very fast delivery. Good quality product which fits well.

5つ星のうち5の評価

The customer service is exceptional. Quick postage and any problems are dealt with promptly. The quality of the face masks are good and the price is very competitive.

5つ星のうち5の評価

Everything made so easy. Clarity of the web site: easy to order & pay : almost an instant acknowlement with tracking link. Tracking link supplied didn't work for me but notified company and withi... もっと見る

企業情報

  1. 保護服提供業者
  2. ・
  3. 安全装置提供業者
  4. 安全服・作業服店
  5. 医療機器提供業者
  6. 歯科用品店

当該企業による記述

We are an mutli-award winning supplier of Personal Protective Equipment (PPE), we specialise in Face Masks, Replacement Filters, Gloves, Coveralls and Covid Tests. As the home of Respiratory Protective Equipment (RPE) equipment, we specialise in supplying FFP3 masks, FFP2 masks, Type IIR Surgical Masks, Half & Full Face Masks, replacement filters and face shields. We also are one of the only suppliers offering FFP3 and FFP2 children’s masks. We carry a full range of reusable and disposable masks from the top brands such as 3M, Moldex, JSP, GVS, Alpha Solway, Omnitex, Rosimask, Handanhy and Honeywell. We supply the general public, dentists, care homes, construction sites, police forces, private hospitals and the NHS.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

846件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(846)

過去12か月のレビュー数: 19件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Honestly blown away by the service

Honestly blown away by the service. Patrick was amazing — friendly, super helpful, and got my order sorted in no time. He really went the extra mile, which you don’t see often these days. Everything was smooth from start to finish, and I felt really looked after. Will 100% be ordering again. Massive thanks to Patrick and the team at The Face Mask Store!

2025年5月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Don’t bother signing up for out of stock items

The first time I ordered was great, that’s because they had the stock…

I was on the list for an email when another mask was back in stock. I received the email at 15:51, and purchased the same day at 20:59. I received an email confirming purchase, an email confirming dispatch the next day and an email thanking me for purchase. A couple of hours later on day two I get an email telling me I can’t purchase the items, would I like a substitute or get a refund? These masks are for very young children. You cannot purchase them for a reasonable price besides this website in the UK: on eBay and similar platforms they are priced at extortionate prices.

I asked the company how they had sold out in 5 hours and they simply said they had sold out: they gave no information about restock times, the especially high demand, whether I needed to sign up again for alerts, and they didn’t try to explain the unusual circumstance to their customer. I cannot fathom that they are so popular in 2025 in the UK that the entire shipment sold out in 5 hours.

Not a good company to deal with.

2025年3月27日
自発的なレビュー
The Face Mask Store ロゴ

The Face Mask Store からの回答

Hi there,

Thank you for taking the time to share your experience. I’m truly sorry for the confusion and frustration this has caused. After investigating what happened, we discovered an internal error that caused the masks to appear in our inventory even though we had already sold out. As a result, your order was inadvertently accepted but couldn’t be fulfilled.

We understand how important it is to get the right-sized masks for very young children at a fair price, and we’re sorry we let you down. Your full refund has already been processed and should appear in your account shortly. Unfortunately, because this is a very niche item with limited supply, we don’t have an immediate substitute to offer.

I apologise for the inconvenience this has caused you.

TFMS

5つ星のうち5の評価

Outstanding at correcting mistakes

Everyone makes mistakes. This company originally sent me the wrong box of masks. Fair enough - that happens. But it's how they put things right that distinguishes a good company.

They found that I don't have a printer so can't print my own labels, and that I am disabled so it isn't easy for me to get to a post office (I can, but have to arrange a lift). So they sent me a box of replacement masks with a pre-printed return label in it, and arranged for Royal Mail to collect the erroneous box from my house. I could really not ask for better service. They actually thought about it and tailored things to my needs, rather than giving me a boilerplate response. I am exceedingly impressed.

2025年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Sold me a used mask

Sold me a used mask. 3m half mask arrived with bits of white fluff and dust from something inside. Looked used.

2024年8月15日
自発的なレビュー
The Face Mask Store ロゴ

The Face Mask Store からの回答

Dear Jon,

Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience with the 3M half mask and understand your concerns regarding its condition. We appreciate you bringing this matter to our attention.

Please be assured that we take quality control very seriously. After reviewing your case, we arranged for the return and processed a full refund as per your request. We regret any inconvenience this has caused and are committed to preventing such issues in the future.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Kind regards,
The Face Mask Store - Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Stock-free waste of time

Seemingly they have no stock of any reusable or washable face masks, which you discover by repeatedly clicking on the images of different models and sets only to be asked when the item page loads after a delay, whether you want to be informed via email when it comes back into stock. After finding this out the hard way with 8 or so different models I was losing the will to live and gave up. How hard can it be to say under the photos of the items "in stock" or "out of stock" or "low stock" like a proper online retailer, to save fruitless journeys around the site? Just a complete waste of my time and effort.

2025年1月18日
自発的なレビュー
The Face Mask Store ロゴ

The Face Mask Store からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience with our website. We're sorry to hear that navigating our stock availability was frustrating and that the process left you feeling disappointed.

We understand how important it is to have clear and immediate information on product availability. Your feedback regarding the need for visible "in stock," "out of stock," or "low stock" indicators is incredibly valuable, and we're currently reviewing our website design and functionality to improve this aspect of our service.

Please know that your experience is not what we aim for, and we appreciate your honest input as it helps us work towards a better shopping experience for all our customers. We hope you'll consider giving us another chance in the future.

Kind regards,
The Face Mask Store Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

my first choice for masks

i regularly buy from here both to purchase my usual masks and to try new ones as they are often sold as singles. also able to buy sipmasks which saves the hassles of buying from abroad

2024年11月25日
5つ星のうち5の評価

Facemasks small.

Excellent service as usual. Have ordered from you before and will again. Although an adult, I have a small face but the kids facemasks are a good fit for me.

2024年11月24日
5つ星のうち5の評価

Easy to reach - One issue, but well resolved

First order - excellent. Masks in date, matching ones we used to buy from Amazon for a higher price. Free shipping takes a few days, but all good
Second order - masks in date, but Covid tests had expired. It was listed lower down in the web page listing, but I did not get that far, as all the information I would look for was higher up on the page and then there was the “add to cart” option.

Called them (yes, a phone number at the top of the menu, quick to get through too)
We’ve agreed that they will take the cost of the expired tests off my next order, which seems fair (they also offered me the option to post them back, but wouldn’t be worth the shipping cost I’d have to pay).

Not sure about selling expired tests even if you note it somewhere (but as I have a reasonable resolution, I won’t deduct stars for that), but Sam took my feedback in good faith and agreed to add the word expired to the listing’s title, rather than just a date, which I thought was the date of manufacture.

Thanks Sam

2024年10月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great choice of face masks

Great choice of face masks. Also really helpful to have the option of buying individual masks which makes it easy and affordable to try different masks to find out which ones fit best. Super quick delivery too!

2024年9月25日
5つ星のうち5の評価

Great value

Have purchased these face masks before, even cheaper now- great value, quick delivery, would recommend this site.

2024年9月26日
5つ星のうち1の評価

Received unsafe product

I received a box of face masks with an expiration date of one year ago (Sept 2023). Face masks deteriorate and these are unsafe to use for health purposes.

2024年9月14日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報