The Loftman Company レビュヌ 

1,224
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely amazing job by the lads at loftman company from getting a quote all the way through to completion such an easy process! The pricing is fair, we love our loft again ! The lads turned up o... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Very quick, efficient and friendly job done today. Professional experience from start to finish. Thoroughly recommend this company for loft insulation. Fitted a new loft hatch and ladder. Very happy.... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We had a fantastic experience with the Loftman Company who boarded up our loft as well as creating a new hatch and installing a loft ladder. Mark & Daniel have done a brilliant job and also left the... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Excellent communication from beginning to end by Jay who carried out the initial survey of our loft. Two brothers, Danar and Matt completed the installation in a day. They were extremely pleasant and... もっず芋る

䌁業情報

  1. 建蚭䌚瀟

圓該䌁業による蚘述

Here at The Loftman Company, we are the leading loft ladder and storage room specialists in the UK. We have an expert team who can assist with the supply and installation of a wide range of products and accessories that will transform your unused loft into a practical and safe storage space. Every member of our team is fully qualified and trained within their respective field; for instance our Roof window fitters are Velux Certified Installers and our Electricians are NICEIC Certified and City and Guilds Qualified. All our fitters also hold a CSCS Card. CSCS cards provide proof that individuals working on construction sites have the required training and qualifications for the type of work they carry out. Such as Asbestos identification, working at height and risk assessment, allowing us to provide only the most expert, reliable service on all of our projects. As such, we can offer a complete solution for your loft storage requirements, no matter whether you simply need a loft ladder and hatch, or a comprehensive service including full plasterboard, insulation, floor raising and strengthening, and Velux window installation. We can advise you on all your storage options, helping you to create the most practical space for your requirements, and we will ensure you obtain the relevant permissions and certifications from Building Control. Call Us Now For A FREE No Obligation Quote: 0800 689 5805 One of our specialist team are at hand to help with any more information or queries you may have. Why Choose The Loftman Company? • We are one of the UK’s leading loft specialist; • We carry the government endorsed Trustmark • We are NOT a Franchise and so give impartial advice; • We can offer 0% Interest-Free Finance over 10 months • We use high-quality products with manufacturers guarantees; • Lifetime Guarantee on our raised/strengthened boarding systems • Projects are managed from start to finish; • We have a team of professionally trained installers; • We are fully Insured; • We guarantee to beat any like for like a quote; • We can provide a structural survey, calculation, drawing and certificate on any project if required.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

1224件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 68に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.5

すべおのレビュヌ

(1,224)

過去12か月のレビュヌ数: 188ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Loftman company

Loftman company texted me that they were on their way, arrived put dust sheets on the stairs and landing. Did the loft hatch ,cleaned up after and took old hatch away, professional job happy with the new hatch and work

2026幎3月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Good work but double check the quote

Really nice chap who did the install and the quality of work is great. I did think I was paying to get the whole of my loft boarded up but apparently this was not the case which is unfortunate. The access also ended up being very tight but some manual adjustments have fixed that

2026幎3月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Workmen were friendly arrived on time

Workmen were friendly arrived on time. Work carried out to excellent standard. There was a lack of communication with electrician as he turned up over an hour after loft hatch had been done. He hadn t been advised that workmen had got to us earlier. Light fitting had been moved & needed to be moved further over anyway so it worked out well. Very satisfied with everything overall. Thank you. Kelvin.

2026幎3月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

We were very pleased with the service we received from Loftman. We initially got in touch because our home had very little existing insulation (around 25mm from the 1970s), along with various debris left by previous owners. We wanted to bring the insulation up to modern standards and add some boarding for light storage.

Our surveyor, Rhys, was excellent - polite, thorough, and knowledgeable. He carried out a careful inspection of the loft and took the time to clearly explain the available options. Importantly, there was no pressure or pushy sales approach, which we really appreciated.

The pricing felt fair and sensible: not the cheapest, but certainly not excessive for the quality of service provided. Booking the installation was straightforward, and the team arrived around four weeks after we made our decision.

On the day, the installers arrived on time and were polite, efficient, and professional throughout. The job was originally estimated to take a day and a quarter, but they completed it within a single day. When they encountered an unexpected issue with a fixed passageway, they adapted their approach without any fuss and worked around it effectively.

The transformation of the loft is fantastic - it’s cleaner, better organised, and even smells fresher. Most importantly, the house already feels noticeably warmer and retains heat much better, even during the recent strong winds.

We would be very happy to recommend Loftman and are extremely pleased with the result.

2026幎3月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Think twice Booked in never turned up I


Think twice Booked in never turned up I had to keep ringing them first earlier morning Friday then text saying 12 then changed 15:00 .
16:30 still no sign no phone calls to apologise I had to ring them Monday afternoon couldn't give me a reason
Got my money back ill go elsewhere

There's a surprise I'll show you proof of deposit paid that you have since returned no wonder they never came round

Try Angela she booked it I paid for it

2026幎3月27日
自発的なレビュヌ
The Loftman Company ロゎ

The Loftman Company からの回答

Hi Adrian

We dont have you on our system so we have flagged this with trustpilot. Can you provide more information in the meantime please.

Please email richard@theloftmancompany.co.uk as we are all looking. Are you using a different name maybe ?

Regards

Richard

5぀星のうち5の評䟡

Loft done in a half day

Loft done in a half day. Very polite and efficient workers. They cleaned after themselves. Very happy with my new loft and the ladder is wooden and easy to use.Paperwork done online, quick and easy payment.

2026幎2月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Poor quality, bad finish, took balance of the payment whilst issue remains unresolved using the card payment details given for the deposit

Shoddy workman ship, dreadful finish, wrecked my walls with multiple chunks taken out of them, damaged skirting board, door frame, a chest of drawers, and a bedside table. Left the house filthy, dirt all over the walls and surfaces despite them "cleaning" it - with a leaf blower. (My concerns with this was that on the phone to fitter earlier they said that i didnt need to take anything out of the room to stay clean - i left bedding in there, absolutely filthy, they could have given me a judgement call that there were either unable to cover it or that the covers would leave it filthy... and the walls are covered with marks from clothes, hands, tools, whatever).Mind boggling. They said they needed a card payment, i said i needed to speak to their office before i make payment. Multiple phone calls with Gavin, their boss. The installers ledt while Gavin said he would call me back to "sort it". They then took the rest of the payment remotely... despite them insisting they needed a card payment... and are uncontactable, 5 calls over 1.5 hours, all diverted to voicemail. Absolutely appalling. Cowboys, avoid.

Contrary to their reply, I have not screamed at anyone. They were working by the chest of drawers. They have also damaged a bedside table, the walls, with chunks of plaster now missing from it. I have only spoken to gavin, as far as I am aware, no one has introduced themselves as anyone else. You have contently ignore points that I have raised in this, and I mentioned in passing that I thought it was meant to be upvc, but accepted that I had multiple quotes at the time and it wasnt an issue. Ill leave you to decide if its a professional finish when we speak and I show you the pictures. I also like that you have flagged this for offencive content... I wonder if you do that regularly with negative reviews.

I have contacted Richard by the number provided and he is now unwilling to discuss this.

Me: Hi, let me know when you're free to dicuss the issues with today's fitting. Thanks

Richard: I'm not doing that with you starting like this

Me: Like what, sorry? You have offered to speak to me about it, and I have asked when you're free.

Richard: Just going off at my staff and reviews like you have. If you want my help take a step back. Start again.

Me: Sorry, going off at who?

Richard: Have a good weekend.

Me: Youve claimed ive "screamed" at some one, which i haven't.

Me (in reply to their last message): Great, thanks

Richard" 👍

I wouldn't recommend this company to anyone. You can make your own mind up. My comments are factual, their reply is not. Since reading this, and validating me doing this, Richard has been in touch:

Richard: Your one of those aren't you. All the best

Me: And you are one of those. I don't want anyone else to have this experience. Best people know what could happen to them. All the best.

2026幎4月2日
自発的なレビュヌ
The Loftman Company ロゎ

The Loftman Company からの回答

Hi Steve,

I am writing to address your recent feedback. While we take all customer concerns seriously, it is important to clarify the facts regarding your installation.

Our records show that you have already spoken with Jay (Director), Gavin (Operations Manager), and our customer service team. Regarding your specific complaints:

- Property Damage: You accused our team of damaging a chest of drawers; however, our fitters were not working near that piece of furniture.
- Dust: As outlined in our Terms and Conditions, work involving lath and plaster ceilings—which are fragile due to age—inevitably creates dust. Our terms explicitly state that while we take precautions, we do not assume liability for cleaning or repainting resulting from this process.
- Hatch Specifications: You mentioned expecting a UPVC hatch; however, your quote clearly specifies a white powder-coated architrave, noted as primed and ready for paint.

Our fitter’s work appears professional in the documented photos, and we do not tolerate staff being shouted at during service calls. We are currently operating on a bank holiday schedule with reduced staffing, which has impacted our usual turnaround times.

We never shy away from addressing legitimate issues. If you wish to discuss this further, you can reach me directly at 07846363768. We are happy to visit the site to review any specific concerns that fall within our scope of work.

You appear to be inserting messages out of context to suit your narrative. The general idea was that we start over, we understand you are frustrated. We dont agree with a lot of what you are saying, You can of course leave what you want when this is sorted but we just ask you give us chance to work through this with you not like this on truspilot and all the other review platforms you've left us and many other companies reviews. It seems many others have experienced similar dealings with you.

Kind regards,

Richard Jones

5぀星のうち1の評䟡

Do not use this company

I totally agree with Caroline Stephenson. DO NOT USE The Loftman Company. They just want your money, surveyor Jake messed up my installation by suggesting the existing ladder was moved to an alternative location without taking any measurements. I have contacted Gavin to ask for the botched installation to be rectified but he hasn't even had the decency to respond to my email. I've now had to employ someone else to sort out the issue. So Caroline you have my sympathies re this appalling company (your experience sounded even worse than mine) and to anyone else just avoid using this company.

2026幎3月26日
自発的なレビュヌ
The Loftman Company ロゎ

The Loftman Company からの回答

Dear Caroline,

We are currently in the process of resolving this matter. However, I am concerned that you have chosen to go public with your complaint while we are still attempting to assist you.

The ladder was installed in the specific location you requested. You also agreed to the placement and the quality of the work upon our demonstration and prior to making your payment. It now appears you have changed your mind regarding that original agreement.

A 1000+ satisfied customers would not agree with your statement.

Regards,

Richard
Director

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Company to work with.

Everything from start to finish was very easy and professionally done. Everyone we came into contact with was excellent, from booking the appointment, to having the survey and the fitting, all brilliant. Would Highly recommend this company.

2026幎3月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellant work!

Both Ashley and Josh were polite and professional, the job was finished in a few hours with absolutely no mess. I would highly recommend. I now have so much storage space, my loft is completely transformed and I'm so pleased!

2026幎3月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

End to end customer service

Dominic and his team did a brilliant job for the installation part of this project. Hard working, respectful, conscientious, cleaned up after themselves. Before the installation, the project was reviewed to ensure that my expectations were met.

From the initial home survey and quote to the final deliverable of installation, everyone who was involved in the process have been very professional and are a credit to the company. I would highly recommend to anyone to use The Loftman Company

2026幎3月23日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報