Sale Lab レビュー 

544
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I return an expensive item of clothing over 8 weeks ago. I have emailed all the relevant information required. Emailed 6 times asking for an update or when I can expect a refund and I dont even get a... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I have purchased several items from thesaleslab - why? The quality of their items is amazing!! Where else can you buy designer brands - Jil Sander, Dolce & Gabanna, Valentino to name a few at 90% disc... もっと見る

5つ星のうち5の評価

thesalelab is amazing!! Watch the shows on whatnot with Tom or visit their website. Where else can you get Fantastic Designer items at 90% discount!!! Quality clothes, shoes and accessories I don’t sh... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Fantastic. Perfect product at an incredible discount. I was sceptical given the price but I thought it was worth the risk (I’ve already got the same product) I was genuinely a bit surprised when it al... もっと見る

企業情報

  1. 紳士衣料店
  2. ジーンズ店
  3. ハンドバッグ店
  4. ベルト店
  5. 婦人服店
  6. 宝飾デザイナー

当該企業による記述

About Sale Lab At Sale Lab, we’re committed to bringing you premium branded products at unbeatable prices. With over 25 years of experience in sourcing high-quality stock, we’ve worked with major players like TK Maxx, ensuring our products are always top-notch. In 2021, we decided to go directly to the customer, offering the same incredible savings we’ve been known for, now through our website and popular marketplaces. Since then, we’ve built a reputation for fantastic deals and exceptional customer service. Whether you're shopping online or visiting one of our retail locations in Stoke-on-Trent, Corby, or Plymouth, we’re dedicated to providing you with a seamless, positive shopping experience. Why choose Sale Lab? - Authentic, branded products at unbeatable prices - 25+ years of industry experience - Fast shipping and reliable service - Customer satisfaction is our top priority We value every customer and are here to help you save big on your favourite brands!


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

544件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 30%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(544)

過去12か月のレビュー数: 85件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent selection of Stone Island at…

Excellent selection of Stone Island at fantastic prices . Cannot fault this company from order to delivery .

2025年7月18日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you were happy with the Stone Island selection and your experience from start to finish. We really appreciate your support and look forward to having you shop with us again soon! 🙌🖤

— The Sale Lab Team

5つ星のうち5の評価

10 out of 10

Sales lab have top marks from me.the post office failed to post my parcel card so I panicked that something was wrong but the customer service were superb helped me sort things out and I now own a beautiful stone island cardigan which I purchased at a brilliant price.thank you 10 out of 10 from me...I will be using this site again without hesitation..thanks sales lab👍

2025年7月10日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for the amazing review! We're really glad to hear everything worked out in the end and that you’re loving your Stone Island cardigan 🙌

It means a lot to us that you appreciated our customer service and took the time to share your experience. We’ll be here whenever you’re ready for your next order and we can’t wait to have you back!

Thanks again for the 10/10!
– The Sale Lab Team 🖤👍

5つ星のうち5の評価

Great clothing for great prices

Great clothing for great prices. Plus fast shipping, no complaints here.

2025年7月1日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for the great review! We're really glad to hear you're happy with the clothing, pricing, and speedy delivery.

We appreciate your support and hope to see you back again soon!

Best regards,
The Sale Lab Team 🖤

5つ星のうち5の評価

Never a bad experience

Not sure why there are peeps moaning on here… clearly just like to moan about shit!
Once again everything was 🔥🔥🔥🔥. Smooth process from start to finish! Love the top! Quick delivery! I have done returns before too and got refunds fine! And even if there is an issue with anything I just reach out to customer service and they are always willing to help!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Loving the new stock that the are getting in! The team really is amazing! 🤛🤩

2025年7月4日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Wow! thank you so much for the incredible review! 🔥 We're absolutely thrilled to hear that you've had such great experiences with us, from smooth orders to quick deliveries and hassle-free returns.

It really means a lot to have supportive customers like you who take the time to share their honest feedback. We'll keep working hard to bring in exciting new stock and give you the best service possible.

Thanks again for the kind words and continued support, you're amazing! 🤩

– The Team at The Sale Lab 🤛🖤

5つ星のうち3の評価

everything is smooth but not the refund…

everything is smooth but not the refund the most imported one is not smooth you have to chase

2025年6月28日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you for your feedback, we're really glad to hear that most of your experience was smooth.

Your return was delivered to us on Monday afternoon as the warehouse was closing. We tried to refund you yesterday (Wednesday 11am) but as you have opened a case with paypal our system is not allowing us to. We have processed the refund in paypal.

We’re sorry to hear you found the refund process frustrating. As we explained over email, we do inspect returns. Your refund was issues just over a day after we recieved your return.

You can view all of our returns and refund information here on the website. We try to make it as clear as possible but if you are ever unsure please just reach out and we are always happy to help.

👉 https://thesalelab.com/pages/returns

We really appreciate your patience and your input, it helps us continue improving. If you have any further questions, feel free to reach out.

5つ星のうち1の評価

Bizarre. Ordered a blazer and some trousers

Ordered a blazer and some trousers. Blazer has a few pulls and bobbles - doesn’t look new even though it has labels. But the real problem is the trousers. Completely unfinished. Several inches too long with no hem, just a raw edge. Never had this when ordering direct from Paul Smith. Is this stuff genuine? Maybe better to pay for them to be finished rather than risk issues with returns, based on other reviews. Will you pay for the alterations if I prove the issue with photos?

2025年6月26日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

We're truly sorry to hear about your recent experience with the blazer and trousers you ordered. This certainly doesn't meet our usual standards. For further assistance, could you please contact our customer services team at customerservices@salelab.co.uk? They will review your concerns thoroughly and assist you accordingly.

5つ星のうち5の評価

Sale Lab Service.

The choice is great, the prices are great and the delivery is spot on.
This is a first class store.

2025年6月6日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you for the amazing feedback! We're so glad you enjoyed the selection, prices, and speedy delivery. Your kind words mean a lot to us, it’s our goal to be a first-class store, and we're thrilled to know we're hitting the mark. Looking forward to serving you again soon!

5つ星のうち5の評価

Great place to shop great price fast…

Great place to shop great price fast delivery

2025年5月8日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for your lovely review! We're really glad to hear you enjoyed shopping with us, found our prices great, and were happy with the fast delivery. Your support means a lot, and we hope to see you again soon!

5つ星のうち5の評価

Splendid site

Splendid site and rates are the best of best

2025年6月24日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for the wonderful feedback! We're delighted to hear you enjoyed the site and found our rates competitive, it truly means a lot to us. We're always working to offer the best experience and value, so your kind words really make our day!

Looking forward to having you back again soon.

5つ星のうち5の評価

Great products easy to order and super…

Great products easy to order and super fast delivery

2025年6月5日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you were happy with the products, found the ordering process easy, and received your delivery quickly. We really appreciate your support and hope to serve you again soon!

5つ星のうち5の評価

Really impressed with recent order,

Really impressed with recent order,

2025年6月16日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much! We're thrilled to hear you were impressed with your recent order. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

5つ星のうち5の評価

Very happy

I've bought from the website a few times now and have been really happy with my purchases. Great branded items with good discounts, handy for buying gifts.
I recently returned an item that didn't fit and the process was quick for the money to arrive back in my account.

2025年5月5日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for your kind words and for being a returning customer!

We’re really happy to hear that you’ve been pleased with your purchases and found some great deals, especially when shopping for gifts! 🎁

It’s also great to know the return process was smooth and quick for you, we work hard to make things as hassle-free as possible.

Thanks again for your support, and we look forward to having you shop with us again soon!

5つ星のうち1の評価

Cancellation due to pricing error, lied by saying out of stock.

I ordered a pair of trainers on Secret Sales. Two days after ordering (and having received an order confirmation and my status showing as shipped) I received a refund without any other notification.
I contacted Secret Sales who told me they were out of stock. When I checked, they were not in fact out of stock, and had increased in price significantly.
After a bit of digging, I eventually found out that Sale Lab were the seller and were responsible for pricing and content on Secret Sales' website.
Despite me pointing out that a contract had been agreed, it was eventually admitted that my order was cancelled due to a pricing error.
Consumer law states that this can only happen if the purchaser could reasonably have believed it to be a mistake. I did not.

Sale Lab have refused to honour the contract, so I am considering my options.

If they were that confident in their entitlement to cancel, they surely would have just admitted it.

2025年5月31日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you for your review. We’re sorry to hear of your disappointment and appreciate the opportunity to clarify the situation.

Firstly, your order was placed via Secret Sales, who initially informed you that the item was out of stock. However, as you've since been informed, Sale Lab — the seller — confirmed that the order was cancelled due to a genuine pricing error.

We understand this was frustrating, but it's important to clarify a few key points:

No binding contract was formed. The confirmation email you received is an acknowledgment of your order, but as clearly outlined in Secret Sales’ Terms and Conditions (which you agreed to at checkout), it does not constitute a binding contract in cases where a pricing error has occurred.

UK consumer law allows a seller to cancel an order in the case of a genuine and obvious pricing mistake — even if an order confirmation was issued. In this instance, the item was listed at approximately one-quarter the price of other Balenciaga trainers on the platform (typically listed at £500+), and significantly below the brand’s usual market value (often around £800). This made the pricing error evident and material.

We are not in a position to offer the item at the incorrect price, and the order has already been fully refunded. No funds are owed, and we will not be able to reimburse any future purchases made elsewhere.

We understand this may not be the outcome you had hoped for, but we believe it’s important to remain transparent. We hope this helps clarify the matter.

Kind regards,
Sale Lab Support Team

5つ星のうち2の評価

Quick delivery / wrong size

Quick delivery. However, wrong size item sent due to stock error (I'm assuming). Think they need to sort out stock internally.

2025年6月19日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you for your feedback, and we're really sorry for the mix-up with your order.

Unfortunately, there was an issue with how the sizing was displayed online at the time you placed your order. This has since been corrected to prevent future confusion. We completely understand how frustrating this must have been and appreciate you bringing it to our attention.

We're glad to hear your item arrived quickly, and we’re working to ensure our stock and listing information stays accurate going forward.

As a gesture of good will we have emailed over a discount code for you to use with us.

Thanks again for your patience and for giving us the chance to improve

5つ星のうち1の評価

Ordered first time from company ,they…

Ordered first time from company ,they gave misleading information about a product, give one description, then offer to sell from a different brand which in plain English is misleading. The company Saleslab have applied for payment from my bank,however not even dispatched item.Now I will have to wait probably a week to get refunded especially a vulnerable person with Anxiety diagnosed. Then they suggest they r getting good reviews certainly not in my experience, will deffo not use again, waste of time

2025年6月16日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Hi Mr. Rafiq,

We’re truly sorry for the frustration caused and appreciate you taking the time to leave a review, even though we regret that your experience wasn’t a positive one.

To clarify, the issue arose due to a temporary glitch on our website, which incorrectly listed the brand as Hackett instead of Duchamp. When our warehouse team went to pick the item, they discovered the discrepancy. We contacted you immediately to explain the situation and offered three clear options: proceed with the correct item at a revised price, choose an alternative, or cancel the order for a full refund. You chose to cancel, and we processed the refund right away.

While we always action refunds promptly, the time it takes to appear in your bank account depends on your bank’s processing time — something we, unfortunately, cannot control. Like many businesses, we take payment at the time of order to confirm availability and ensure the customer has sufficient funds. This is a standard practice and is not intended to disadvantage anyone.

Throughout, we responded quickly to your queries and did everything we could to provide transparency and resolution. We are genuinely sorry for any distress this caused, especially given your personal circumstances, and we regret that we weren’t able to turn the situation around for you.

We wish you all the best.

5つ星のうち5の評価

Authentic Bargain Stone Island Pieces 🔥

Legends mad stone island collection and even madder prices ordered some stone island sweatpants paid £160 you ain’t getting them anywhere else for that much 🔥 came in some nice packaging too and delivered in 2 days Absolute stars🫶🏻 even the stone island outlet store has nothing on these dudes

2025年6月11日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Hey! Thanks so much for the amazing review 🙌 We're buzzing to hear you’re loving the Stone Island collection (and the prices 🔥). We work hard to bring top-tier gear at unbeatable value, so it means a lot to hear it’s appreciated. Glad the packaging and fast delivery hit the mark too. You’re an absolute star for the support!

Big respect,
The Sale Lab Legends Team 🖤

5つ星のうち5の評価

Just beautiful

Just beautiful and items was sent quite quickly

2025年5月31日
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you for the lovely review! We're so glad you found the items beautiful and that they arrived quickly. We truly appreciate your support and hope to see you again soon!

5つ星のうち5の評価

Great shop

Fast delivery and excellent quality of goods

2025年5月31日
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you were pleased with the fast delivery and the quality of our products. Your satisfaction means a lot to us, and we look forward to serving you again soon!

5つ星のうち5の評価

Excellent experience

This is a great online platform selling designer clothing at rock bottom prices but it also has excellent customer service.when I emailed them to say I was on a budget they were very helpfull to me giving me a discount code and waivering the shipping costs also will shop here again in future

2025年5月29日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for your kind words! We're really glad to hear that you had a positive experience with both our pricing and our customer service team. It means a lot to us that we could help you out, and we're delighted to know you'll be shopping with us again in the future.

Your support is truly appreciated!

5つ星のうち5の評価

Don’t think twice, Sale Lab is amazing

I thought Sale Lab was too good to be true but it’s simply amazing!
Authentic items at brilliant prices, quick delivery.
I’ve purchased several times over the past few months & items arrive no less than perfect.
Customer service is excellent.

2025年5月1日
自発的なレビュー
Sale Lab ロゴ

Sale Lab からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you've had such a positive experience with us and that we've earned your trust. It's fantastic to know you've been happy with the quality, pricing, and service across multiple orders. We truly appreciate your continued support and look forward to serving you again soon!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報