Tubble レビュー 

763
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We’re so happy with our Tubble Royal! It’s perfect when there’s no room for a bathtub in the bathroom. With the additional pump, we can enjoy a bath in our spacious kitchen, which makes for such... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Waardeloos, bestelling geplaatst en betaald wordt beweerd na 1 dag bezorgd te worden. Niet dus dagen verder krijg geen contact met klantenservice meerdere malen gemaild tevergeefs, geld weg en geen... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Vielen Dank an Bogdan vom Tubble Service. Wir haben uns sehr über die große Hilfsbereitschaft und gute Lösung bei einem kleinen Problem gefreut. Die Qualität und Größe der Tubble Badewanne Royal ist... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Very good expérience of buying process Very good SAV avalilability Very good product One thing that could be improved : the manual ton install it and use it in French and english with mutch... もっと見る

企業情報

  1. 温泉

当該企業による記述

Tubble is an inflatable tub that fits into almost any home ✓ Strong material ✓ Softer and more comfortable than a standard bath ✓ Ready in 1 minute


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

763件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 95%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(763)

過去12か月のレビュー数: 154件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Achtung zzgl Zoll

Achtung, lieferung in die Schweiz, ca. CHF 45.- Zollgebühren. Lieferung kam aber prompt. Die Wanne funktioniert und sieht gut verarbeitet aus.

2025年10月20日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Hi Simon!
Thanks for the heads-up and for sharing your experience 🇨🇭 While customs fees are unfortunately out of our hands, we’re glad to hear your Tubble arrived quickly and meets expectations. Wishing you many relaxing baths!

5つ星のうち3の評価

The tub is too small

The tub is too small.
And after 2 times in the tub, its sqeeking.I can't find the tiny hole.
I find it too expensive, for two times bath en then its broken.

2025年10月18日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Hi there!
We’re really sorry to hear this — that’s definitely disappointing 😕 If you haven’t already, please reach out to our support team at hello@tubble.com. We’d love to help you find the right solution under warranty. Everyone deserves more than just two good baths and we are here to resolve this right away for you!

5つ星のうち5の評価

warranty replacement

After having used my tubble around 6 times (and handled it with care) my tubble showed a problem (seam delamination) and I was offered a replacement under warranty. I’m super happy, thank you Tubble Team.

2025年11月10日
自発的なレビュー
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Hi!
Thanks so much for sharing this — while we’re sorry the issue occurred, we’re really happy we could sort it out for you quickly 💙 Enjoy your new Tubble and many stress-free baths ahead!

5つ星のうち4の評価

satisfait

produit conforme et agréable. Il n'est pas évident de retirer l'eau de la baignoire et cela vient un peu gâcher le plaisir. Il faudrait une pompe incluse.

2025年10月21日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Bonjour Charles!
Merci beaucoup pour votre retour 😊 We agree — draining can be a bit tricky, and your suggestion for a pump is noted! Enjoy your baths, and thanks for helping us improve.

5つ星のうち5の評価

I’m really happy with my Tubble

I’m really happy with my Tubble. It was easy to set up, simple to drain, and fits perfectly in my small bathroom. Shipping was timely enough, and overall the whole experience was smooth. Highly recommend for anyone looking for a practical and comfortable solution!

2025年10月20日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Hi!
This made us smile 😄 We’re so glad your Tubble fits perfectly and that everything went smoothly. Thanks for the recommendation — happy relaxing!

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Great customer service, informative and quick responses

2025年11月12日
自発的なレビュー
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Hi!
Thanks a lot — we’ll pass this on to our support team (they love hearing this 💙)!

5つ星のうち5の評価

I am super happy about my experience

I am super happy about my experience
I had a problem with my address and I got help right away
Thank you for it

2025年11月12日
自発的なレビュー
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Thank you for your kind words, Amir. We are happy to hear you enjoyed the experience.

Greetings from Amsterdam.

5つ星のうち5の評価

funktioniert

schneller versand, gute kommunikation und information, ware sehr gut

2025年10月6日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Thank you for your kind words, Amir. We are happy to hear you enjoyed the experience.

Greetings from Amsterdam.

5つ星のうち5の評価

Väldigt hög kvalitet

Bra badkar med hög kvalitet

2025年9月24日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Thank you for your kind words, Anders. We are happy to hear you are loving your new Tubble.

Greetings from Amsterdam.

5つ星のうち4の評価

Service ausbaufähig - Artikel sehr gut

Nach einmaligem Verwenden der Luftpumpe ist diese defekt. Kundendienst gab keine Antwort. Nach mehreren Nachfragen dann doch neue Pumpe bekommen. Kommunikation könnte besser werden. Besagtes Video wurde von mir 3x gesendet.

2025年10月6日
自発的なレビュー
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Uwe, we completely understand your concern and truly want to help resolve this for you. I hear that you wrote to us and we emailed back but never received a reply. Perhaps, you missed it. We request you to please reply to the email and we will resolve this immediately. Thank you!

5つ星のうち5の評価

Goed geadverteerd, product werkt echt

Goed geadverteerd, duidelijk, het product is een uitkomst echt bruikbaar, wel even werk maar dat hoort er bij, ook weer eenvoudig op te ruimen, ik heb het over de baden

2025年9月29日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Dank je wel, APE. Je lieve woorden hebben onze dag goed gemaakt. Groeten uit Amsterdam. Met vriendelijke groet, Annikka

5つ星のうち3の評価

I was excited to receive my Tubble

I was excited to receive my Tubble.
The design looks well made and I like the fact that the cover now you can close with a zipper which keept the warmth really in.
I also like the thicker quality of the PVC.

In use however it turns out that specially emptying isnt so convenient as told, it takes ages to empty even with all the "orders" followed exactly as stated.
I have the feeling that this is happening because there is no "venting option".
suspect it would also be good to place the tubble on a surface that slopes slightly towards the drain.
I now empty it with a small bucket, but that means the relaxing effect of having had a bath is lost.

2025年9月25日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Jeannette, we would like to help resolve this issue for you urgently so you can continue enjoying the Tubble. Could you please write to us at hello@tubble.com and we will provide a solution right way?
Dank je wel!

5つ星のうち5の評価

Fair Price

Fair Price, easy HomePage og fast delivery

Great communications during the proces

2025年9月18日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Thank you for the feedback, Martin. We appreciate it.
Greetings from Amsterdam.

5つ星のうち5の評価

Das Produkt ist ausgezeichnet 5 Sterne

Das Produkt hält alles was es verspricht, die bequemste Wanne die ich je hatte.
Viel bequemer als jede echte Badewanne.
Bin dankbar über dieses tolle Produkt.
Danke vielmals.

2025年9月23日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Dank je wel, Angela. Je lieve woorden hebben onze dag goed gemaakt. Groeten uit Amsterdam.

Met vriendelijke groet,
Annikka

5つ星のうち5の評価

All the old values in a compact modern package..

Tubble is one of the greatest companies, I've had the pleasure to come in contact with on the recent years.. they are everything a business used to thrive for, and everything You would love from a product and the people behind it..

There are likely plenty of people going into the details of the products, I'm not gonna do that here, but I do appreciate what you've created, how you have meticulously thought through your products and made something to be proud of. Communication also top notch!

2025年2月11日
自発的なレビュー
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Thank you so much, Alari. We strive for excellence everyday. Your review made our day. Greetings from Amsterdam.

Kind Regards,
Annikka

5つ星のうち5の評価

Der Kundenservice ist (besonders…

Der Kundenservice ist (besonders heutzutage) wirklich sehr freundlich und handelt bzw. kommuniziert stets kundenorientiert. Ich schreibe nicht oft Rezessionen aber das Team von Tubble hat es sich auf jedenfall verdient, macht weiter so ihr seid ein tolles Team.

2025年10月9日
自発的なレビュー
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Thank you for the feedback, Daniel! We are happy to hear you appreciate the customer service. Greetings from Amsterdam.

Kind Regards,
Annikka - Team Tubble

5つ星のうち1の評価

A literal waste of money.


UPDATE 06-01-2026:
After this review, the ball started rolling on being helped. Or so it seemed.
I was offered a new Tubble, which showed the exact same production-error upon its first use.
I got in contact with customer service again and was promised a full refund as I had now received two faulty Tubbles and lost all hope of ever receiving a decent product. Ever since this promised refund, on the 17th of november, I have been emailing Tubble weekly to ask for a status-update on my refund. I was initially told processing would only take 2 - 3 days. Each reply consisted of a vague reason: there's been an error in the system,or my colleague must have made a mistake, but I for sure fixed it this time!
Yet here we are, January now and I am yet to receive my refund. I'm no longer getting replies to my e-mails either... If you ever considered purchasing a Tubble because of how relaxing they seem... It's not worth the stress of dealing with customer service.

Original review 04-09-2025
I've had to buy a repair-kit after the one delivered with the tubble had to be used fairly quickly after receiving it. Upon contacting the company over the first leak, their advice was simply to use the repair kit that was included in the original delivery. My concerns about the leak being a problem due to being a factory mistake were dismissed entirely. A few weeks later, a second leak appeared in a similar spot as the first.
The initial repair kit I used worked well, so when I ordered a new one, I expected to receive the same product. Instead, I received a stretchier film that I seem to have been able to purchase for less elsewhere.
I'm very disappointed that the Tubble I received has had these problems despite normal use. I'm especially disappointed that the customer service did not take my concerns seriously.

2025年9月4日
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Thanks for your feedback! We’re sorry to hear about the leak and the experience you had, that’s definitely not what we aim for. Could you drop us a short message at hello@tubble.com so we can sort this out for you? We’d love the chance to make things right and ensure your Tubble experience is a great one.

Kind regards
Annikka - Team Tubble

5つ星のうち5の評価

Tubble is fantastic

Tubble is fantastic, one of the best things I have ever bought in my life. I purchased myTubble through Bol.com on 10 December 2023 and have used it on average about a couple times a week ever since.

In almost all respects, the design of the Tubble is impressive-- it is sturdy and strong, very fast to inflate and deflate, comfortable for two when inflated but compact when deflated, smooth and easy to keep clean, it holds the water hot for a remarkably long time, and is soft and much more comfortable than a traditional hard bathtub.

The drain and hose are slightly less robust than the rest of the tub. After quite some time of hard use, they gave way, but Tubble customer service was excelent for resolving this and I am very satisfied.

2025年10月8日
自発的なレビュー
Tubble ロゴ

Tubble からの回答

Thank you for the kind words, Jo! We appreciate the feedback on our products, it helps us improve. Amazing to hear. Greetings from Amsterdam.

Kind Regards,
Annikka - Team Tubble

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報