VR Perfumery レビュー 

183
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Ordering from this company has actually been very positive. My first order missed the expected delivery date, so I contacted them asking for an update and I received a thorough response really qui... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Ab dem 13.02.2026 steht meine Bestellung als versendet. Keine Sendungsnummer! Keine Updates. Kontaktaufnahme probiert 2 Mal - keine Antwort. Keine möglichkeit auf eine Rückzahlung! Kein Wunder da... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Die Ware am 22.04. bestellt ging am Transportweg verloren. Die Nachbestellung wurde dann schlussendlich am 05.06. geliefert. Also eineinhalb Monate Lieferzeit ist eindeutig zu lange. Sehr positiv erwä... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I bought some things that was supposed to be in stock. Weeks later they claimed that the parcel was lost by the courier service, although a tracking number couldn't be presented. I was promised a refu... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 化粧品・香水提供業者

当該企業による記述

Online Store - Free delivery - Luxyry Perfume


連絡先

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

183件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(183)

過去12か月のレビュー数: 50件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I would like to support team of this…

I would like to thank to the support team of this site. The product was as described

2024年5月6日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Thank you for your wonderful 5-star review! ⭐ We’re delighted to hear that you enjoyed your shopping experience with us. Your feedback is incredibly valuable, and we’re so glad to know that our efforts are appreciated. If you need any assistance in the future, don't hesitate to get in touch. We look forward to serving you again!
Daniel M.

Warm regards,

5つ星のうち1の評価

VRPERFUMERY IS STEALING MONEY

Order KQOWCESKJ
I placed my order on April 4th. On April 16, they canceled the order themselves and tried to blame the carrier (similar method as comments below). First, they promised to refund, then they continued to blame the bank and POS for having problems, and said they had confirmed the transfer and would receive it in 2-3 days, now it's been 4 days and still no problem. whatever happens. They should change their fake company name to BLAME. If I were in Spain, I would report it to the police and on social platforms. And I will also notify the DPD carrier because vrperfumery is fake and using DPD's name, affecting the reputation of the DPD carrier. Everyone reading this comment, please denounce vrperfumery together.

2024年4月4日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

We regret that your order had to be canceled due to unforeseen circumstances, and we understand the disappointment this has caused. Regarding the refund process, we apologize for any confusion or delay you've encountered. We assure you that we're actively working to resolve the issue and ensure that your refund is processed promptly.

It's worth mentioning that we have offered a bank transfer to refund the money, but unfortunately, we have not received a response from you. We remain committed to finding a solution that meets your needs.

We value our customers' trust and are committed to providing a positive shopping experience. We appreciate your patience and understanding during this time.

If there's anything specific we can assist you with or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us directly at info@vrperfumery

Once again, we apologize for the inconvenience and appreciate your feedback as it helps us improve our services.

Best regards,
Daniel

5つ星のうち5の評価

Servizio speciale!

Servizio speciale!
Nonostante alcuni ostacoli sulla spedizione, Daniel ha veramente fatto l’impossibile per farmi arrivare il profumo a casa!
Disponibile, gentile e professionale.
Grazie!

2024年4月25日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Grazie mille per il tuo apprezzamento! Siamo felici di sapere che hai ricevuto il tuo profumo nonostante gli ostacoli di spedizione. Sono felice di essere stato in grado di aiutarti e di fare il possibile per garantire che il tuo ordine ti sia stato consegnato. Siamo qui per te e siamo felici di poterti fornire un servizio di qualità, disponibile e professionale. Grazie ancora per il vostro sostegno!

5つ星のうち1の評価

Cancellation. Non-fulfillment of refund

1.order # : MYMWEETBS : 387.19 Euro
2.order# : SNZKBESG : 209.61 Euro
Total : 598.80 Euro

I made the above 2 orders on 3.12th and 3.15th. I even write order# to prove that it is not any falsehood.

However, I was told that it had been delivered, and a few days later, I was suddenly informed that there was a delivery problem. I asked for a refund after receiving an e-mail that said I was sorry for the passage of time and that if I asked for a refund, I would process a refund immediately.

I received an e-mail saying that I refunded 2 orders on the April 2nd, but the refund has not yet been made and the card payment has been withdrawn from the account.
After that, I sent a lot of emails about this issue, but I haven't received any response yet.

I just don't understand.
I'm currently considering a lawsuit through a credit card company.

p.s)
I would appreciate it if any Spaniards or Spaniards watching this review could call this company and ask why they haven't canceled my 2 orders (see above for order number) and when they will be refunded.

And if you know the e-mail address of the police station near this company address, I would greatly appreciate it if you could let me know.

If the refund is delayed or there is no answer, we will proceed with the lawsuit through the credit card company, and we will charge interest in the meantime. Also, I would appreciate it if you could tell me how to report it to the Spanish police by fraudulent agreement.

In addition, we will disclose all the order invoice, refund guarantees, and e-mail contents so far, and we will update the progress by date
(update dated 25 April.2024)

After posting the review on Trustpilot, the email only received an answer from the seller.
He gave the wrong reason and said he would process the refund soon. The fact that it was refunded on the 2nd of April was a lie.

Anyway, to prevent another victim from happening, I will keep updating the progress until I get a refund. I would appreciate it if you could keep an eye on it.
(April 28 update)

After a long time, I finally received an e-mail on the 30th of April that the refund will be made to my bank within a few days from this company.

However, it has not been refunded yet.

I'll wait a little longer to see if I can get a refund, and I'll update you again when I get a refund.
(May 6, 2024 update)

I received an e-mail from this company on May 9 that the refund has been made, but it has not been refunded yet.

I keep lying that I will get a refund several times since April 2nd and I'm delaying my time.

I don't understand that these companies are still doing business. I don't understand what the hell any government agency other than the Spanish police is doing.

Continuing to find a number of ways not to let others suffer from these scammers. Will keep you updated on the progress. (update May 13)

The answer below is still just an excuse.

The content of the email on April 30th was that it would be refunded soon. But now you're making an excuse for the bank..
Then, what does it say about the refund on April 2nd?

I keep making excuses, but I just can't believe it. I don't need any reason, please give me a refund quickly. I need you to know that everything is your problem.

I'll keep you updated on the progress
(May 14.2024)

For the usage details of [VRPERFUMERY] $428.37 (local amount 387.19 EUR) on March 12 and [VRPERFUMERY] $132.32 (local amount 209.61 EUR) on March 15, the purchase of cancellation slips is not confirmed. (May 16, 2024)

The above is the reply received from our card company today.

Still, you are not fulfilling any cancellation or refund. We will continue to have you sue the card company and international regulations if you cancel or fail to refund.
We will also report your fraudulent activity by any means other than the Trustpilot site.
(updated May 16, 2023)

2024年4月22日
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Dear Mr Wook,

We hope this message finds you well. We would like to follow up regarding your recent inquiry. As explained in our previous email sent on April 30th, we received notice from your bank of a chargeback for an order that was not received. This chargeback significantly impacted our ability to resolve the issue immediately, as we were required to comply with the procedures mandated by the banking institution.

Our bank has confirmed that the related funds were released on May 27th. We have sent a copy of the bank transaction details to the email address you registered with us.

At this point, we are unable to take further action from our end. We kindly ask that you address this issue with your bank as soon as possible to ensure it is resolved.

We sincerely apologize for any inconvenience this situation may have caused and appreciate your understanding and patience.

Warm regards,
VRPERFUMERY

5つ星のうち5の評価

Gave 5 stars before.

Gave 5 stars before.
Had some issues in the past which seemed to be related to the carrier.
Though this is quickly resolved by the excellent customer service.
Delivery times can be a bit long but it’s not really an issue for me personally.
Would recommend 5/5.

2024年4月18日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you've had a good experience with our customer service. We apologize for any issues you may have encountered with the carrier in the past, but we're pleased that our team was able to quickly resolve them for you. We appreciate your feedback regarding delivery times, and we're continuously working to improve this aspect of our service. Thank you for your recommendation and for rating us 5/5! Your continued support means a lot to us.
Daniel M.

5つ星のうち3の評価

Package still not delivered nor refunded after 3 months

On January 6th I placed an order of €106.61.
On January 25th, the package was still not delivered.
When I contacted VR Perfumery they claimed the carrier could not locate the parcel, and agreed on a refund.
They allegedly tried twice to refund me trough Paypal, which failed.
Then in March I proposed a direct wire transfer of the refund, on which they answered "I confirm that I have just sent the provided info to accounting department".
We are now April 14th and I did not receive the parcel nor the refund.
VR Perfumery also no longer answers to my messages.
If this is not a scam, it is at least a poorly organized company. Better stay away from it.

Update 4/5/2024; I finally received my refund. Upgraded rating.

2024年1月6日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Thank you for your feedback, and we apologize for the frustration you experienced. We understand the inconvenience caused by the delay in your order and refund process. We're glad to hear that you finally received your refund, and we sincerely appreciate your updated rating.

Please rest assured that we are actively working on improving our communication and processes to ensure a better experience for all our customers. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out.

Thank you again for your understanding, and we hope to serve you better in the future.

Best regards,
VRPERFUMERY

5つ星のうち4の評価

Buona

A parte il disguido che c’è stato con la prima consegna andata persa, con la seconda consegna ho apprezzato molto l’omaggio, grazie!!

2024年4月10日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Grazie per il tuo feedback! Siamo spiacenti per il disguido con la prima consegna, ma siamo lieti di sapere che hai apprezzato il gesto con la seconda consegna. Speriamo che il nostro omaggio abbia reso l'esperienza più piacevole per te. Apprezziamo il tuo supporto e la tua comprensione. Grazie ancora e speriamo di servirti ancora in futuro!
Daniel

5つ星のうち1の評価

I made an order, but get anything

I made an order on 03/11/2024 for an amount of more than 285euros, I received no confirmation by email. I received a notification on the site that the order has been shipped, and would be delivered on 03/27/2024. Almost a month passed since placing the order, I have not received the ordered perfume or a tracking code. On 02/04/2024 I contacted the seller by sending a message, but there was no response. I hope they contact me and tell me the perfume has bin shipped.

2024年3月11日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Dear Customer,
We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced with your recent order. We take feedback seriously and are committed to addressing any issues that arise.
It deeply concerns us that you have not received your order or any tracking information. We understand how frustrating this situation must be for you.
Despite not having details about your specific order, we want to assure you that we are investigating this matter thoroughly. We are actively looking into any potential communication errors or shipping delays that may have occurred.
If you could provide us with any additional details or contact information, we would greatly appreciate it. Alternatively, please feel free to reach out to our customer support team directly so that we can assist you further.
Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience caused.
Best regards,
Daniel

5つ星のうち1の評価

Be prepared to wait and apply pressure

Finally, and going on 7 weeks after ordering, and several mail exchanges and 2 Trust Pilot reviews, my perfume arrived. That was my experience, you can decide for yourself if you find this acceptable, I know I will never use this company again

2024年3月25日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Dear [Sinead,

We sincerely apologize for the extended delay and any inconvenience you experienced with your order. We understand the frustration that comes with waiting for a long period, and we regret that we fell short of your expectations in this instance.

We appreciate your patience throughout this process and want to assure you that we are taking steps to prevent similar delays in the future. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to improve our services.

While we understand your decision not to use our company again, we hope you will reconsider in the future. If there's anything we can do to regain your trust or assist you further, please don't hesitate to reach out to us directly.

Thank you for taking the time to share your experience with us, and we apologize again for any inconvenience caused.

Sincerely,

5つ星のうち1の評価

Stay away from this online store.

I made an order on 03/01/2024 for an amount of more than 230 euros, I received a confirmation by email. On 03/06/2024 I received a notification that the order had been shipped, it would be delivered on 03/18/2024 - 03/20/2024 and they would soon send me a parcel tracking code. 31 days have passed since placing the order, I have not received either the ordered perfume or the parcel tracking code. From which I conclude that my order was never sent. On 03/27/2024 I contacted the seller in two different ways, but there was no response from him to any letter. Stay away from this online store.

2024年3月1日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

I am very sorry to hear about your negative experience, and I appreciate you bringing this to our attention. We take all feedback seriously and strive to improve our service continuously.

Upon reviewing your case, I see that we sent a replacement for your order, which was confirmed to be delivered on April 25th by GLS. We understand how frustrating it must have been to experience delays and a lack of communication initially. Please check your records or contact your local courier to verify the delivery of the replacement.

If you did not receive the replacement or if there are any other issues, please let us know immediately so we can resolve this matter to your satisfaction. We are committed to ensuring our customers are happy with their purchases and will do everything we can to make this right.

Kind regards,
Daniel

5つ星のうち3の評価

A difficult progress

I ordered a perfume early march around the 8th, it said it would arrive on march 22-28. they took the money out my account from the day I ordered. They also said that I would be given a tracking number, I didn't get the package on the 28th or anytime before nor did I get the tracking number.

I have tried to contact support about this issue and I, haven't gotten any response from them

Update:
They have gotten back to me which is good.
But the process is still too annoying and complicated for the prices at least for me but if u want to cheapest perfumes and don't care about the effort you need to put then this site is fine.

2024年3月28日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Dear Joey,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced with your order. It's truly disheartening to hear about the delay in receiving your perfume and the lack of communication regarding the tracking number.

We understand the importance of timely deliveries and efficient customer support, and we deeply regret falling short of your expectations in this instance. Rest assured, we are taking steps to address the issues you've encountered and improve our processes to prevent similar situations in the future.

We're glad to hear that you've received a response from our support team, but we acknowledge that the overall process has been less than satisfactory for you. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to make necessary improvements to ensure a smoother and more seamless experience for our customers.

We appreciate your patience and understanding throughout this process. If there's anything further we can assist you with or if you have any additional feedback to share, please don't hesitate to reach out to us directly.

Thank you for bringing these concerns to our attention, and we apologize again for any inconvenience caused.

Warm regards,

5つ星のうち1の評価

SCAM

SCAM, prøvede at købe en parfume i januar, har stadigvæk ikke fået den.
IK KØB HERFRA

2024年3月26日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Selvom det er beklageligt at høre om din dårlige oplevelse, så ønsker jeg at forsikre dig om, at vi tager alle kunders bekymringer alvorligt. Jeg vil gerne undersøge din sag nærmere og forsøge at løse problemet. Vil du venligst give mig dit ordrenummer, så jeg kan se nærmere på sagen? Tak for din tålmodighed.

5つ星のうち3の評価

They took so long to react

Update: After posting my review here, they contacted me and refunded my cash. So, I changed my rating from 1 star to 3.

I placed an order on February 26th, and I still haven't received the product as of today, March 26th. I've written to them several times, but I haven't received any replies.

2024年2月26日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the delay in responding to your messages and the inconvenience you experienced with your order. We are glad to hear that your refund has been processed, and we appreciate you updating your rating.

We are working on improving our communication and response times to ensure a more seamless experience for all our customers in the future. If you have any other concerns or questions, please don’t hesitate to contact us again.

Thank you for your understanding and for giving us the opportunity to resolve the issue.

Best regards,
VRPERFUMERY

5つ星のうち4の評価

My journey has been up and down

My journey has been up and down, I was told the perfume was lost by the currier but upon contacting VR Perfumery the kept me in the loop through email and assured me that a replacement would be sent out. It arrived today in a well packaged parcel by DHL and it’s a great scent that I’m pleased I now have though the journey has taken a few weeks, but I’m happy now. Yes I would order from VR Perfumery again, their prices are good and proved to be solid and trustworthy

2024年3月22日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the delay and any inconvenience caused by the issue with the initial delivery. We're glad to hear that your replacement order arrived safely and that you're happy with the product.

We truly appreciate your patience throughout the process, and we're grateful for your trust in us. Your positive comments about our prices and service mean a lot, and we’ll continue to work on providing a smoother experience moving forward.

We look forward to serving you again in the future!

Best regards,
VRPERFUMERY

5つ星のうち5の評価

Todo perfecto

Todo perfecto. El servicio muy rápido y muy atentos.

2024年3月14日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

¡Muchas gracias por tu excelente reseña! Nos alegra saber que el servicio fue rápido y que nuestro equipo fue atento. Nos esforzamos por ofrecer siempre la mejor experiencia y es genial ver que lo hemos logrado.

Esperamos verte de nuevo pronto en VRPerfumery. ¡Gracias por confiar en nosotros!

Saludos cordiales,
VRPERFUMERY

5つ星のうち2の評価

Didn't recieve my order

Didn't recieve my order, and only got notified about some shipping issues after having to ask what was going on. I asked for a refund, to wich I was told to get in a couple of days. A week later still no money, so another email was send: no reaction.

Another week later I finally recieve an answer, my messages was in their spambox. The money has been transferred to my account.

2024年3月7日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Thank you for your review. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your order and the lack of communication. We take your feedback seriously and are continuously working to improve to prevent situations like this from happening again. We're glad to hear that you finally received the response and the refund.

We appreciate your patience and again apologize for the delay. If you have any further questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out.

Kind regards,
VRPERFUMERY

5つ星のうち4の評価

Mi pedido

Mi experiencia ha sido la siguiente ,hubo un problemilla a lo primero porque no me llegaba mi pedido ,pero me puse en contacto con ellos y en 3 días todo solucionado ,en casa lo tenía y la atención muy buena .

2024年2月28日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Gracias por tu reseña. Lamentamos que tu pedido no llegara a tiempo, pero nos alegra saber que pudimos solucionarlo rápidamente y que quedaste satisfecho con la atención recibida. Apreciamos mucho tu comprensión y tu feedback, y esperamos poder atenderte nuevamente en el futuro.

¡Gracias por confiar en nosotros!
VRPERFUMERY

5つ星のうち5の評価

MUY BUENA EXPERIENCIA, Y GRAN SERVICIO DE ATENCIÓN AL CLIENTE

EL PASADO 14 DE NOVIEMBRE 2023 HICE UN PEDIDO CON N.º DE REFERENCIA GAOQNYSHM, EN EL QUE COMPRÉ DOS UNIDADES DE PERFUME EROS POUR FEMME EDT 100ML, POR UN IMPORTE TOTAL DE 128.70. EL 24 DE NOVIEMBRE RECIBO EL PAQUETE, PREVIA LLAMADA DE LA EMPRESA DE MENSAJERIA.

TUVE UN PROBLEMA CON UNO DE LOS ENVASE, ME PUSE EN CONTACTO SERVICIO DE ATENCIÓN AL CLIENTE POR CORREO ELECTRÓNICO, Y RECIBÍ INMEDIATA RESPUESTA DE DANIEL, A LA SEMANA SIGUIENTE TENIA EL NUEVO ENVASE EN MI CASA.
MI EXPERIENCIA HA SIDO MUY BUENA, AGRADECER EL TRATO RECIBIDO POR DANIEL, HABÉIS GANADO UN NUEVO CLIENTE. MUCHAS GRACIAS.

2023年11月14日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

¡Muchas gracias por compartir tu experiencia! Nos alegra saber que pudimos resolver el inconveniente de manera rápida y eficiente. Agradecemos mucho tu confianza y el reconocimiento al servicio de atención al cliente. Daniel y todo el equipo trabajamos para garantizar que nuestros clientes estén satisfechos, y es un placer saber que hemos logrado cumplir tus expectativas.

Esperamos seguir contando contigo como cliente. ¡Muchas gracias por elegirnos!
VRPERFUMERY

5つ星のうち1の評価

Scam!

Scam!
I ordered a perfume nearly €100 worth.
They didn't send anything for months.
When I asked they said unfortunately it's not in stock.
So I asked refund.
They didn't transfer the money back of course.

Stay away from this scammer.

2024年2月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

parfum jamais livré ni remboursé

j'ai commandé un parfum qui n'est jamais arrivé car perdu apparemment, j'ai demandé le remboursement et j'attends toujours après plusieurs relances d'être remboursée !!!! cela dure depuis fin décembre 2023 inacceptable. De plus sur mon espace client il est marqué remboursé alors que je n'ai rien eu du tout.
et PERSONNE NE REPOND A MES MESSAGES
JE VEUX ETRE REMBOURSEE
site lamentable

2023年12月12日
自発的なレビュー
VR Perfumery ロゴ

VR Perfumery からの回答

Je comprends votre frustration et je tiens à vous présenter mes excuses pour les désagréments que cela a pu causer. Le remboursement a été confirmé sur votre compte bancaire le 26 février dernier. Nous avons également tenté de vous contacter à plusieurs reprises pour vous informer de la résolution du problème, mais nous n'avons malheureusement reçu aucune réponse à nos e-mails. Je vous assure que nous prenons votre situation très au sérieux et ferons tout notre possible pour éviter que ce problème ne se reproduise à l'avenir. Nous vous remercions pour votre patience et votre compréhension.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報