レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Very grateful for Susan’s help with our cloakroom refurb. Her patience & expertise meant we were able to bring our small project to fruition, with an excellent choice of fittings. Many thanks!

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent. Great products at a good price. Ordering online was straightforward. Customer service excellent, I received a call to check when would be suitable for them to delver. Delivered the day a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had an excellent experience working with Lily at West One and I couldn’t be happier with the results. Lily was so helpful and gave me a lot of good advice. She kept everything moving very smoothly a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Louise from West One has been amazing from start to finish, helping us choose and design our bathrooms and going way above and beyond to help out when needed. The price was also very competitive and t... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. バスルーム用品店
  2. 浴室リフォーム業
  3. インテリア デザイナー

当該企業による記述

Established in 1978, West One Bathrooms have long been regarded as Europe's most illustrious and innovative supplier of bespoke bathrooms. From the beginning, the essence of the company has always been to deliver a tailored and unique end-to-end solution sales and design service, offering clients the widest selection of products paired with exceptional advice and service. A visit to any of our showrooms throughout London and the South East is to truly experience and understand the vast product portfolio of over 750 global manufacturers that we are able to offer clients unrivalled access to, as well as extensive bespoke options. The designers within our Award Winning Design Team are skilled to plan any type of bathroom, irrespective of size or shape, and provide expert advice to guide the whole process.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

258件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

All expectations exceeded!

I worked with Kirsten Wain on my bathroom design and cannot recommend her highly enough. Her design was beautiful and she provided excellent advice and assistance throughout the design and construction phases. I's so pleased with the final result. It exceeds all my expectations. It genuinely makes me feel happy every time I walk into the bathroom (even 5 months after it was completed)

2023年9月25日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Isabella,

Thank you so much for your review, we really appreciate your feedback on Kirsten's design and advice!

Even more delighted to hear your bathroom still makes you smile every time you walk in :)

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Amazing Products and a great service

It is my pleasure to express our love for the products we purchased from the London Store. Was just passing through the street where the West One store in London 2 years before our house in Cyprus completed renovation. Purchased all bathroom sinks on the spot. The attention and service I received was very professional and the assistance I received from Ms. Ella was so helpful. Moreover, the quality and style of the sinks are so good. Thank u so much for the care and all the help. All products were shipped and received as expected.

2023年9月22日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Tarek,

Thank you so much for your review! We are so delighted to hear of your experience and feedback on our product.

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

In a world of faceless online shopping…

In a world of faceless online shopping what a delight to come across West One Bathrooms - exceptional service - charming - personalized - professional and the most Devine products in the world. We are delighted with West One Bathrooms and grateful for their existence. Really out of this world - a big thank you.

2023年9月20日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Suzie,

We are so delighted to receive your review and really appreciate you taking the time to write it.

Thank you so much,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

I would like to commend Amandeep for…

I would like to commend Amandeep for his professional conduct in his dealing with my wife and myself when we purchased bathroom items for our renovation for a period of over six months. He was very helpful in his advice and recommendations on our choices. This minimized the mistakes that could have occurred during our project. Anytime we called him he was always willing to help and put us at ease. His interaction with us was first class.We couldn’t have asked for a better sales person.
Regards
Habeeb & Yvonne Fasinro
Kensington court London.

2023年2月25日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Habeeb,
Thank you so much for taking the time to write about your experience with Amandeep in our Battersea showroom. We are so delighted to hear and very pleased we provided such a positive experience for your bathroom renovation!
Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

I had a very pleasant experience

I had a very pleasant experience, Alberto has been very professional and caring, always available when I needed advise or help.
Thank you !
Fabio

2023年6月22日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Fabio,

Thank you very much for taking the time to leave your feedback on your experience dealing with Alberto, its very much appreciated.

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

We worked with Alberto at the…

We worked with Alberto at the Clerkenwell showroom to design our bathroom for our new loft conversion. He was very patient with us as we tried to work out exactly what we wanted, and gave us lots of good suggestions. He also helped make sure everything came in on budget. We are really happy with the final result and would absolutely recommend West One Bathrooms.

2023年8月15日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Emily,

Thank you for taking the time to provide your feedback, we are delighted to hear you are pleased with the final result!

Kindest, West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Shower Room Refurb with West One Bathrooms

We decided to redo our downstairs shower room in our Georgian townhouse and West One Bathrooms came highly recommended. Alberto in the Clerkenwell branch was a joy to work with. We went into the shop with a pretty fixed (and dull!) view of what we wanted and came out with a far more ambitious and creative design. Being an old, listed building, there were quite a few redesigns that needed to happen as we discovered lots of unpleasant surprises as our builder pulled back the layers. But Alberto remained patient and courteous throughout. His creative eye was incredibly valuable. We wouldn't hesitate in recommending West One Bathrooms

2022年11月1日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Gareth,

Thank you for taking the time to provide your feedback, we are delighted to hear you are pleased with the final result!

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち1の評価

Bought a shower cartridge for £436 then…

Bought a shower cartridge for £436 then noticed it’s not the right one returned the same day. After a month later and 20 calls they managed to refund me. They also deduct £110 for restocking!! Disgusting service.. wouldn’t recommend them to anyone.

2023年7月17日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

We are sorry to hear that you aren’t happy with the service that has been provided by West One Bathrooms. As per our Terms & Conditions we do charge a restocking fee, this fee was shown on the quote as well as mentioned in the conversation you had with our manager upon returning the item.

We apologise for our delayed response and refund. Customer service is something we pride ourselves on and we are sorry to hear it appears to have fallen short on this occasion.

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Excellent Service

Mark at the Wansdworth Branch has been so very helpful in helping me find suitable products and confirming suitability.
Highly recommended!

2023年8月10日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Lucy,

Thank you for taking the time to leave a review, your feedback is really valued.

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Beautiful Chelsea showroom and…

Beautiful Chelsea showroom and excellent service. Will definitely use them again.

2023年7月26日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Thank you very much! We are delighted to hear your feedback on our showroom and service! Thanks for choosing us for your project.

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Great service and design ideas

Great service from Joel Fry
We have used West one Bathrooms on several occasions.
He always has great design ideas and is very helpful
We will continue to use them in the future

2023年7月1日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Thank you for taking the time to leave a review, we are really thrilled to hear and thank you for choosing West One Bathrooms!

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

I have used Amadeep Ladhar at the…

I have used Amadeep Ladhar at the Battersea show room and he was fantastic. Very knowledgable and helped me in detail with my bathrooms. I have used them several times and always very happy. He resolved a specific issue we had with design of radiators and found us the perfect match. I will be using his services again and will be recommending Amadeep at West-one bathrooms to everyone I know. Thank you again! ✨⭐️🌟✨⭐️

2023年7月27日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Thank you so much for your review, we are thrilled to hear! Thank you for choosing us to help you with your projects.
Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

My experience with West One bathrooms…

My experience with West One bathrooms was FANTASTIC! From their service to their selection and prices. I did several bathrooms and my kitchen taps with them. It was all great quality. Yessica Villar from the Kings Road Chelsea location is incredibly knowledgeable. She extremely professional and so helpful. I would have been lost without her. I could not recommend them enough.

2023年1月28日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Anna,
Thank you so much for your kind feedback, its really lovely to read!
Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Thank you Deep at West One Battersea

We went to West One Bathrooms Battersea for a full bathroom renovation and Deep was incredibly helpful. He helped us select all our fittings, provided advice, was very quick to turnaround any questions we had and was on hand throughout. I would definitely recommend Deep (and have even sent family members his way!). A very high level of customer service and a great showroom in Battersea!

2023年5月20日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Thank you so much for taking the time to leave a review for your experience with Amandeep in our Battersea showroom, it is really lovely to receive and thank you very much for the recommendation to your family!
Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち1の評価

Very disappointing experience in…

Very disappointing experience in Battersea showroom this morning.
Wanted to buy a couple of the clearance sets for our new build . Asked a question about what was included in the price of one. Salesman asked us to wait whilst he finished working on something . He eventually came over and said he had just answered phone ( instead of coming back to serve us) and had just sold the set we were waiting to buy. But it was first come first served so tough luck . Better customer service would have been for him to attend to us as promised .. so the 10k we were planning to spend will now be spent at CP Hart where they know how to treat and serve waiting customers

2023年7月22日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Mavis,

We are really sorry to read your review and your dissatisfaction with the service you received in our showroom. We are sorry for what happened and will be looking into this internally in further detail.

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち2の評価

Problems continue

Posted in October 23 re. a leaking shower installed late 2019 before lockdown. Action was taken - repairers from door company (showerlab) sent - changed seal - couldn’t change direction of door opening (to inward) as hinges supplied in wrong colour. Leaking again and now awaiting action. Nearly 4 years - would be good to have a shower without a leak. Helpful staff but not seeing any real action, just want this sorted please

2022年10月1日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Raj,

We are sorry to hear that your issue is ongoing. As you are aware, we have spoken to the manufacturer and based on the information you have supplied, they inform us that there is to leak as such and that it is residual water that is running down the door when you open it and thus landing on your floor. The only solution they can offer to avoid this, is to swipe the door down with a squeegee before opening it. The manufacturer reinstalled the door recently as per your previous request and are unable to provide any further solution. They are happy to discuss this directly with yourself, please let us know if you are happy to pass your details onto them and they will contact you.

We remain at your disposal to assist where we can.

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち1の評価

Order didn't include the items we saw in the photo.

I ordered a bath and the pictures on the website showed the plug and waste system fitted in the bath so I believed they were included but these parts were not provided.

The person I spoke to about this said the photo was not relevant and they don't have to provide what's in the picture or explain in the listing if something included in the photo is not provided.

He seemed to think it should be obvious to me that these items were not included but as a customer if you see something in the pictures then it is logical to assume it is included unless it states otherwise.

Had we know that critical parts were not included then we could have factored this into our decision at the start rather than having to go over budget buying them afterwards.

2023年6月22日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Chris,

We are really sorry to receive your review regarding your purchase on our online shop. The plug and waste were not listed as being included in the description, but where in our 'Required Parts' tab on the page, we are sorry if this wasn't clear to you and for the inconvenience caused.

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Thank you Lily at West One Battersea

Lily at West One Battersea was wonderful from start to finish - especially as, apart from my initial in-store meeting with her, everything was handled long distance! She is knowledgeable, responsive and extremely helpful and even with a last minute tile problem was able to resolve it in less than 12 hours! We are delighted with the look of our new bathroom and the quality of the fixtures and fittings so much so that our daughter is now hoping to work with Lily to renovate the bathrooms in her new home.

2023年5月1日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Dear Frances,

Thank you so much for taking the time to leave a review for Lily. We are so pleased to hear of your experience and glad you are happy with the final result. We look forward to helping your daughter too!

Kindest,
West One Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Tiago was such a help

Dealing with Tiago was such a help. He provided solutions to our requirements at every stage and was wonderfully helpful.

2023年5月2日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Hi Fatima,

Thank you very much for taking the time to leave a review, it is a pleasure to hear of your experience.

Kindest,
West one Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Great experience with West One

Great experience with West One. Lily was very helpful in the design process and put us in touch with a great installer. A very good experience from start to finish.

2023年5月23日
自発的なレビュー
West One Bathrooms ロゴ

West One Bathrooms からの回答

Hi Matthew,

Thank you so much for taking the time to leave a review! We are so pleased to hear of your experience with Lily in our Battersea Showroom and hope you enjoy your new bathroom!

Kindest,
West One Bathrooms

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報