Detectico レビュー 

357
•
TrustScore 5段階評価の2

1.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Absolute scam. Service does not work. They send a message and then need someone to open it and click a link (which no one would, of course). Even if people did, it probably would not work. This, despi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Na próbę spróbowałem zlokalizować swój telefon mając go obok siebie. Błąd lokalizacji wynosił ponad 300 km. Ponadto Detectico pobrało w tym samym czasie 2 x opłatę za subskrypcję. Ponieważ uznałem ż... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Right so the trial is cheap yeah but do pay attention to when it ends cos the full subscription is around £30 a month which adds up quick if youre not using it regular. I only needed it for one thing... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Paid .71p for a 1 day trial at 9.30 pm wed 21st May, Following morning,nothing but more prompts, not happy so junsubscribed @ 7.30 am 22nd May No information ever received Notified by the bank of s... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ソフトウェア企業

当該企業による記述

Detectico is a phone tracker that locates any phone via number or link—with consent. Also offers reverse lookup, personal info breach detection, all globally supported.


連絡先

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

357件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(357)

過去12か月のレビュー数: 27件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Es una estafa

Es una estafa. Cobros no autorizados y realmente la información que brinda es la misma que es gratuita en Google. ESTAFA
En cuanto a la respuesta, NO ES CIERTO QUE ME HAYAN HECHO ALGINA DEVOLUCION. Me ofrecieron el 50% de reembolso por algo que no solicité y lo mejor, NUNCA LO USE. Así que eviten dolores de cabeza, no tienen la información que ofrecen y en cambio si cobran de manera abusiva.

2025年1月9日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Estimado Javier:

Gracias por comunicarse con nosotros.

Entendemos sus inquietudes y nos gustaría aclarar que, como podemos ver en nuestros registros, ya se emitió el reembolso de su pedido. Si necesita más detalles o tiene inquietudes adicionales, no dude en responder a nuestra correspondencia anterior o compartir sus preguntas aquí.

Nos comprometemos a abordar sus inquietudes y garantizar una resolución clara.
----
Dear Javier,

Thank you for reaching out to us.

We understand your concerns and would like to clarify that, as we can see in our records, the refund has already been issued to your order. If you need further details or have additional concerns, please feel free to reply to our previous correspondence or share your questions here.

We are committed to addressing your concerns and ensuring a clear resolution.

5つ星のうち1の評価

I paid for the subscription to help…

I paid for the subscription to help locate my son's missing ph after a car accident. Took my money but went to another subscription site wanting me to pay more money. I just want to find my son's ph

2025年1月12日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Customer,

We deeply empathize with your situation, and we are truly sorry for the distress this has caused you during such a critical time.

Please note that our service requires the recipient to interact with a link sent to their device for location tracking. If you encountered issues or were redirected to another service, it may not be directly related to us.

To assist you further, could you please provide the email address associated with your subscription? This will help us review your case and clarify any charges or services related to your account.

We are here to help and will do our best to address your concerns promptly.

5つ星のうち1の評価

I was meant to be deducted for a one…

I was meant to be deducted for a one time free trial and they deducted 23$from my account when I clearly did not pick that option and I did not even use the app after that day I contacted them they replied saying they cannot refund me fully but I can accept a 25%refund since December 19th till now they have not refunded me and I’m meant to be getting a full refund because I did not use the app and they just said they will give me 25%refund for what since December 19 I did not even use the app so how come I’m not getting a full refund please I need my money . Scam scam scam do not even try to use it

Imagine getting just 5$ out of 23$ then what is the usefulness of the refund and the person on my case is so rude and unprofessional saying I can only get 25% refund and that was the only option I was given so I just had to accept as at that time but finding out today that it is just 5% for what if yoy can review my account but I did not use the app for anything at all and I unsubscribed that day so how come I can’t get a full refund please I need my refund

2024年12月19日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Ayomi,

Thank you for reaching out to us. We sincerely apologize for any inconvenience you’ve experienced.

To assist you further and locate your case in our system, could you please provide us with the email address associated with your account? This will help us review your case in detail and ensure we address your concerns promptly.

We look forward to your response so we can resolve this matter for you as soon as possible.

5つ星のうち5の評価

Professional Support and Quick Resolution

"I encountered an issue with the automatic subscription renewal, which resulted in a charge I didn’t intend to make. I contacted the support team and received excellent assistance from Freddie Nelson, who handled my case with professionalism and patience. A 70% refund was agreed upon, along with an additional offer as compensation. I’m very grateful for their prompt response and dedication to customer satisfaction. It was a positive experience, and I truly appreciate their efforts in resolving my issue."

2025年1月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolute scam

Absolute scam, je denkt voor een klein bedrag informatie te krijgen maar wanneer dat betaalt is dien je een additioneel abonnement af te sluiten om verder te kunnen. Wat mij betref t oplichting omdat men dit niet van te vore meldt!!

2024年12月29日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Beste Ron,

Het spijt ons om te horen over uw zorgen. De eerste betaling is voor een proefperiode en aanvullende services of abonnementen worden duidelijk beschreven tijdens het aanmeldingsproces. We streven naar transparantie en het spijt ons als dit op dat moment niet duidelijk voor u was.

Als u denkt dat er een misverstand of probleem is geweest, deel dan het e-mailadres dat aan uw account is gekoppeld. We zullen uw zaak graag beoordelen en u verder helpen.

We streven ernaar om alle zorgen op te lossen en al onze klanten te ondersteunen.
------
Dear Ron,

We’re sorry to hear about your concerns. The initial payment is for a trial period, and additional services or subscriptions are clearly detailed during the sign-up process. We aim to ensure transparency, and we regret if this was not clear to you at the time.

If you believe there has been any misunderstanding or issue, please share the email address associated with your account, and we’ll be happy to review your case and assist further.

We are committed to resolving any concerns and providing support to all our customers.

5つ星のうち1の評価

Scam site

Scam site! I was charged for the first payment with 0.71£ to check a phone number only. After few hours I unsubcribed from site. Next day I was charged with 39.99£ straight away. I email them why they unsubsribed me, answer a robot emailer. I made again the steps from the email and again the same email comes up, like the first one. I rise up a ticket with my bank to charge back my money and if they will not comply I will block any future payments with this site. Avoid, avoid, avoid!

2024年12月26日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Adrian,

We are sorry to hear about your experience. Please note that the initial payment of £0.71 was for a 24-hour trial period, as stated during the sign-up process. The subsequent charge of £39.99 was for the extra services you could add.

We encourage you to provide the email address associated with your account so we can review your case in detail and ensure all appropriate steps are taken. If you have already unsubscribed, no further charges will occur.

We are not a scam, and our team is here to assist you. Please contact us at your earliest convenience so we can resolve this matter promptly.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

Scam! Avoid this company!

I was charged $49.80 when the amount that I confirmed to pay was only $0.79.
My friend lost her phone, so I tried to look for it on this website. Initially, it asked for $0.79 for something that was seemingly a 1-time purchase, so I decided to try it. Then it moved to another screen that showed some add-ons that would cost around $50, so I tried to back out of it that there weren't an option. I ended up not even using any service from it.
Fast forward to some time after the incident, I was charged for $49.8. After some digging I found out that the initial payment was for a 1-day trial, which was not made clear at the time of payment. I contacted the customer support trying to get a refund but was declined and could only either froze the subscription or get 1 more month for free, which is not even what I want. I have requested to return my koney back but they didnt accept the request :)
Recommend anyone reading this to avoid this product at all cost. You can see how bad it is from all the 1 star reviews. Ruined my entire day.
After 2hours of messaging they refunded me all the money but what about wasted time? 0 RECOMMENDATION

2024年12月23日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Mariam,

Thank you for sharing your feedback. We deeply regret the inconvenience you experienced. Upon reviewing your case, we can confirm that the full refund of $49.80 has already been issued to your account.

If you have any further concerns or require additional assistance, please don’t hesitate to reach out to our customer support team, and we’ll be happy to help.

We appreciate your patience and understanding.

5つ星のうち1の評価

Absolutely no results, dishonest company

Absolutely no results. A waste of money.
Not trustworthy. Positive reviews are directly linked to the company.
I paid for a subscription for one year, starting December 21, 2024.
According to the invoice, the subscription end October 11, 2025, that's not a year.

2024年12月25日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Arie,

Thank you for sharing your concerns. We’re sorry to hear that our service did not meet your expectations. Regarding the subscription period, please note that our annual plans typically account for 10 months of service at a discounted rate, as outlined in the terms during purchase.

If you have any questions or require further clarification, please provide the email address linked to your account so we can assist you in resolving this matter.

We appreciate your feedback and are committed to improving our services.

5つ星のうち1の評価

Condivido quando gua scritto dagli…

Condivido quando gua scritto dagli altri utenti sotto, in quanto pensavo anxhd io di provare il pessimo servizio pagando un euro, ma poi mi è arrivato un addebito non autorizzato si 57 euro. Li segnslwro alle autorità conpetenti.
Sono dei ladri e truffatori state attenti.
1 l'applicazione non funziona è una stupidaggine è fuffa
2 quando fate la sottoscrizione vi addebitano 1 euro e senza che voi lo richiediate in automatico entro 24 ore ti addebitano 57 euro
3- quando cerchi di disdire ti tirano fuori scuse dicendo che non trovano il tuo addebito e così continuano
SONO DEI LADRI TRUFFATORI

2024年12月21日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Caro Antonio, grazie per la tua recensione!

Come possiamo vedere, il nostro Customer Care Manager ti ha già contattato con una soluzione al tuo problema.

Controlla la tua e-mail.

Grazie per la comprensione e la collaborazione.
-------
Dear Antonio, thank you for your review!

As we can see, our Customer Care Manager has already contacted you with a solution to your problem.

Please check your email.

Thank you for your understanding and cooperation.

5つ星のうち1の評価

Unbelievable… They asked for 1 euro

Unbelievable… They asked for 1 euro - I paid and then in order to continue they asked another 23…. and does not allow u to move on or skip it…. results = nothing

2024年12月22日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Billy,

We appreciate your feedback and regret any confusion caused during your experience with our service. The initial €1 payment is for a trial period, and additional services are optional. Users are informed about the charges before proceeding, and no further charges are applied without confirmation.

If you believe there has been an issue or misunderstanding, please share the email address associated with your account so we can investigate and assist you further.

Thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

5つ星のうち1の評価

On m'a déduit 60 euros pour le service…

On m'a déduit 60 euros pour le service auquel je n'ai jamais consentie. Des arnaqueurs. j étais obligé de bloquer ma carte afin qu'ils ne puissent pas aller sur mon compte chercher de l'argent.

2024年9月14日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Chère Leonora,

Nous comprenons vos inquiétudes et nous excusons sincèrement pour la gêne occasionnée. Notre service fonctionne selon des conditions transparentes et les frais ne sont appliqués qu'une fois que les utilisateurs les ont acceptés lors du processus d'inscription.

Pour vous aider davantage, veuillez fournir l'adresse e-mail associée à votre compte afin que nous puissions examiner votre cas en profondeur. Notre objectif est de répondre rapidement à vos préoccupations et de clarifier les frais.

Merci de nous avoir contactés.
----
Dear Leonora,

We understand your concerns and sincerely apologize for any inconvenience caused. Our service operates with transparent terms, and charges are only applied after users agree to them during the registration process.

To assist you further, please provide the email address associated with your account so we can investigate your case thoroughly. Our aim is to address your concerns promptly and provide clarity regarding the charges.

Thank you for reaching out to us.

5つ星のうち1の評価

Y’all are the absolute worst of scum I…

Y’all are the absolute worst of scum I only paid for the 1 day trial to locate a phone which at the end of it all couldn’t be found none of the methods of tracking provided on the app worked it’s an absolute to scam…I was deducted for MONTH SUBSCRIPTION…something I never even consented to …all I found was my account had been deducted…these people are scum

2024年12月20日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Raji,

We’re sorry to hear about your experience and we understand your frustration. Our service is designed to help customers locate their devices, and the subscription terms are outlined during the registration process, including the trial and subsequent charges if the subscription is not canceled within the trial period.

To resolve this matter, please provide the email address associated with your account so we can investigate further and address your concerns. Our goal is to assist you and ensure transparency in our processes.

Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち1の評価

Un disastro sono dei ladri!!!!

Un disastro sono dei ladri
Quando chiedi il loro servizio ti addebitano 1 euro e poi senza richiederlo ti trovi addebitato dopo meno di 24 ore 57euro nonostante tu chieda di cancellare addebito e abbonamento ladri!!!! Fate attenzione non usate questa applicazione

2024年12月16日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Caro Marco,

Siamo spiacenti di apprendere della tua esperienza e comprendiamo la tua frustrazione. Tuttavia, vogliamo assicurarti che non siamo un'azienda fraudolenta. Tutti gli addebiti sulla nostra piattaforma sono trasparenti e dettagliati nei termini e nelle condizioni concordati durante la procedura di registrazione.

Se hai riscontrato problemi con il nostro servizio o con gli addebiti, ti chiediamo gentilmente di condividere l'indirizzo e-mail collegato al tuo account in modo che possiamo individuare la tua transazione e assisterti ulteriormente. Il nostro obiettivo è risolvere tempestivamente ed equamente qualsiasi problema tu abbia.

Apprezziamo il tuo feedback e ci impegniamo a migliorare i nostri servizi. Non esitare a contattarci direttamente per ricevere supporto.
-----
Dear Marco,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration. However, we want to assure you that we are not a fraudulent company. All charges on our platform are transparent and detailed in the terms and conditions agreed upon during the sign-up process.

If you encountered any issues with our service or charges, we kindly ask you to share the email address linked to your account so we can locate your transaction and assist you further. Our goal is to resolve any concerns you have promptly and fairly.

We value your feedback and are committed to improving our services. Please don’t hesitate to reach out to us directly for support.

5つ星のうち1の評価

Sono dei ladri e TRUFFATORI

Sono dei ladri e truffatori state attenti.
1 l'applicazione non funziona è una stupidaggine è fuffa
2 quando fate la sottoscrizione vi addebitano 1 euro e senza che voi lo richiediate in automatico entro 24 ore ti addebitano 57 euro
3- quando cerchi di disdire ti tirano fuori scuse dicendo che non trovano il tuo addebito e così continuano
SONO DEI LADRI TRUFFATORI

2024年12月18日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Caro Marco,

Siamo spiacenti di apprendere della tua esperienza e comprendiamo la tua frustrazione. Tuttavia, vogliamo assicurarti che non siamo un'azienda fraudolenta. Tutti gli addebiti sulla nostra piattaforma sono trasparenti e dettagliati nei termini e nelle condizioni concordati durante la procedura di registrazione.

Se hai riscontrato problemi con il nostro servizio o con gli addebiti, ti chiediamo gentilmente di condividere l'indirizzo e-mail collegato al tuo account in modo che possiamo individuare la tua transazione e assisterti ulteriormente. Il nostro obiettivo è risolvere tempestivamente ed equamente qualsiasi problema tu abbia.

Apprezziamo il tuo feedback e ci impegniamo a migliorare i nostri servizi. Non esitare a contattarci direttamente per ricevere supporto.
-----
Dear Marco,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration. However, we want to assure you that we are not a fraudulent company. All charges on our platform are transparent and detailed in the terms and conditions agreed upon during the sign-up process.

If you encountered any issues with our service or charges, we kindly ask you to share the email address linked to your account so we can locate your transaction and assist you further. Our goal is to resolve any concerns you have promptly and fairly.

We value your feedback and are committed to improving our services. Please don’t hesitate to reach out to us directly for support.

5つ星のうち1の評価

This company is a scam.the withdrew…

This company is a scam.the withdrew money from card for trial and brainfield withdrew another money.I didn't get any result from what I wanted.please I need a refund.
I do not recommend any to use them.Stay away please.
Refund Refund .please refund.

2024年12月17日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Kliff,

Thank you for reaching out to us. We understand your concerns and are here to assist. Based on your description, it seems there may have been charges from another service, such as Brainfield, which is unrelated to our platform.

Please provide us with the email address linked to your account so we can verify the charges and confirm any refunds already processed on our end. If the additional charges are from another service, we recommend contacting their customer support for assistance.

We appreciate your patience and will do our best to help resolve this matter.

5つ星のうち1の評価

Absolute SCAM stay away

Absolute SCAM stay away, paid 71p for a month, then they've took £39.50 out of my bank😡😡😡

2024年12月16日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Matthew,
Thank you for reaching out and sharing your concerns. We assure you that all charges are intended to be fully transparent, and we are here to help resolve any misunderstandings. If you could provide the email address linked to your account, we would be glad to investigate your case and clarify any unexpected charges. Please reach out to our support team so we can assist further.

5つ星のうち1の評価

Estafa

Hola!! Me suscribí y me cobraron!! Nunca pude acceder a la cuenta!! Devuélvanme el dinero

2024年12月15日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Estimada María:

Gracias por contactarnos. Lamentamos el inconveniente que ha experimentado. Indíquenos la dirección de correo electrónico que utilizó para suscribirse para que podamos localizar su cuenta y revisar los detalles de su suscripción. Una vez que tengamos esta información, haremos todo lo posible para ayudarle con su problema.

Agradecemos su paciencia y esperamos poder resolver este problema.
----
Dear Maria,

Thank you for reaching out. We're sorry to hear about the inconvenience you've experienced. Please provide us with the email address you used to subscribe so we can locate your account and review the details of your subscription. Once we have this information, we'll do our best to assist you with your concern.

We appreciate your patience and look forward to resolving this matter for you.

5つ星のうち1の評価

The whole things is a scam if you have…

The whole things is a scam if you have signed up for this the transfer funds out of your card there brainfield.pro will take $70 AUD and if you don't cancel it repeatedly it daily until you pay it never used this website and make sure to 1 star review bomb them so no one uses it and it fails as a company. To cancel login scroll down and cancel subscription after you do it should stop but be sure to report fraud if they charge you as their website forces you to pay extra so it is fraud and there terms and conditions don't cover these scammers! ALSO IMPORTANT IF YOU CAN'T FIND REVIEW ON A WEBSITE CLICK ON THEIT TERMS AND CONDITIONS UPON SIGNING UP AND PASTE IT INTO CHATGPT AND ASK IT TO REVIEW AND POINT OUT HIDDEN INFOMATION

2024年12月2日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Will,

We assure you that we are not a scam, and we operate transparently within the terms and conditions clearly outlined on our website. Charges are only made based on the subscription plan chosen during the sign-up process. If you believe you were charged incorrectly or need assistance with cancellation, please contact our support team with the email address associated with your account, and we will gladly help resolve the issue.

We are committed to providing a fair and effective service and addressing any concerns promptly.

5つ星のうち1の評価

Absolute scam

Absolute scam. Thought I was paying 85 cents and had 32 swiss francs deducted from my account.

The app does not work. As said the number I was tracking was in Los Angeles where the person was in Switzerland a couple of hours before.

I unsubscribed immediately and demanded a refund

2024年12月3日
自発的なレビュー
Detectico ロゴ

Detectico からの回答

Dear Stephen, our Customer Care Manager has already contacted you with a solution to your problem. Please check your email. Thank you for your understanding and cooperation.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報