Banner for Dis-loyalty

Dis-loyalty レビュー 

415
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

The program is nice, but the most frustrating thing is the incredibly long wait for service. You almost forget you’re in a place that serves food and drinks… It’s ridiculous! I’ve been sitting... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I was pleased to deal Mr Caesar from customer service who solved my problem without any delay . Really appreciated , Best regards , Mohamed

5つ星のうち5の評価

We used them for our trip to Dublin. It was great to have a spot right in the downtown, a chain of boutique hotels across Europe and having the Dis-Loyalty membership more than covered itself with the... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

was not made clear that the year membership had to be cancelled within 14 days of signing up for the program. Our waiter (who strongly encouraged us to do so) didn't make this point clear. you're lock... もっと見る

企業情報

  1. 旅行代理店
  2. ・
  3. ブティック ホテル
  4. レストラン
  5. 高級ホテル

当該企業による記述

Dis-loyalty is the travel and food membership that beats boring. Created by Ennismore, Dis-loyalty is a unique programme dedicated to lifestyle, bringing together more than 120 hotels and 200 restaurants and bars from 11 globally renowned brands, including The Hoxton, 25hours Hotels, Mama Shelter, Mondrian and SLS. Dis-loyalty is based on simplicity and transparency, with five core benefits: 50% off just-opened hotels in the first three months after opening; 20% off every first-time stay in every hotel; 10% off for return stays; 10% off food and drink in any of our restaurants, bars and coffee shops, and 365 free barista-made drinks, one every day of the year. Dis-loyalty is not a traditional loyalty scheme — there is no need to earn points, no tiers to climb, and no need to wait for the rewards. For £12/15€/$18/AED60 per month, Members will get instant perks and gratification from the moment they sign up, and other limited-time benefits through signature “Drops”. See more at www.dis-loyalty.com


連絡先

3.7

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

415件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 88%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.7

すべてのレビュー

(415)

過去12か月のレビュー数: 270件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Die Angebote sind keine Angebote.

Die Angebote sind keine Angebote.
Auf Booking gibt es quasi den selben Preis.
Ganz ohne teure Clubmitgliedschaft.
Ärgere mich, dass ich darauf hereingefallen bin.

2026年7月3日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Dirk, thank you for sharing your feedback.

We’re sorry to hear you feel the membership hasn’t delivered the value you expected. We understand how important it is to feel confident you’re getting a great rate.

While you may occasionally find lower prices, these are often limited-time offers that require prepayment and come with stricter cancellation terms. With Dis-loyalty, Members receive up to 50% off the Flexible Rate, plus 10% off return stays, giving you more flexibility and encouraging you to discover new places. In addition, your perks also include a daily free barista drink and 10% off food and drinks.

We hope this clarifies your concerns and our team is available 7 days a week should you wish to discuss further.

5つ星のうち5の評価

Membership question

I had a very pleasant experience with the Dis-Loyalty team. i I had an inquiry about my membership status. The team has been very helpful and tiredly investigate the issue until it was resolved.

2026年7月23日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Holy, thank you for your kind feedback.

We're delighted to hear that you had such a positive experience with our Membership Services team. It's great to know they were able to investigate your membership query thoroughly and get it solved.

Thank you for being part of the Dis-loyalty community, and if you ever need any further assistance, we're here to help :)

5つ星のうち5の評価

Amazing people and great architecture

Amazing people and great architecture. Cool concept and prime location.

2026年7月2日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Nick, thank you for your feedback.

We're delighted to hear that you're enjoying the team, design, and locations of our hotels. With more than 100 hotels across 50+ destinations, there's always a new place to discover within the Dis-loyalty collection.

And of course, exploring is even better with your exclusive discounts and a free barista-made drink every day along the way ;)

We look forward to welcoming you back very soon!

5つ星のうち1の評価

This is a This is not a sales technique, this is a scam!scam

This is a scam. The lady at the front desk at the Hoxton Hotel in Berlin gave me a code for a one month free subscription and apparently when I used it, I received a one year commitment subscription and now I can't cancel it and have to pay 15 euros every month until July 2027. This is not a sales technique, this is a scam!

2026年7月24日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hey Majd, thank you for your feedback.

We’re sorry to hear the information provided wasn’t as clear as it should have been. We’re always looking for ways to improve the experience for our Members, and we truly appreciate you taking the time to share your thoughts.

Our Membership Services team will be in touch shortly to discuss further your experience.

5つ星のうち1の評価

Mario did not understand what I was…

Mario did not understand what I was asking. He was not helpful. He did not name any reasonable alternatives.

2026年7月23日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Travis, thanks for your review.

We're sorry to hear that we weren't able to assist you straight away, but we're glad that our team was able to resolve your enquiry in the end.

We appreciate your patience and understanding.

5つ星のうち5の評価

The app support is excellent

The app support is excellent. I had a very positive experience with Cindi - a very professional and helpful person.

2026年7月18日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Mahmoud, thank you so much for your review.

We're delighted to hear you had such a positive experience with our Membership Services team. We'll be sure to pass your kind feedback on to Cindi, she'll be thrilled to know she made such a great impression!

We truly appreciate your support. If you ever need any assistance with your Dis-loyalty membership, our team is here to help 7 days a week :)

5つ星のうち2の評価

I had cancelled my membership but they…

I had cancelled my membership but they pretended like I hadn’t. Had to spend quite a bit of time on the phone with them to get it cleared up. That said, I saved a little bit on my room in Edinburgh for 3 nights, but the joining fee negated much of the savings. Unless you plan on traveling all year long to a sparse list of too-expensive hotels, it’s really not worth the price.

2025年9月17日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Heidi, many thanks for sharing your feedback.

We're sorry to hear that you didn't feel the membership delivered the value you were expecting. While many of our members save an average of £290 on a hotel stay or around £270 a year by enjoying a barista-made drink once a week—more than twice the annual membership fee—we appreciate that the value depends on how often you use the benefits, and we understand that the membership may not suit everyone's travel habits.

We're pleased we were ultimately able to resolve the cancellation issue, and we appreciate you taking the time to share your experience. Your feedback helps us continue to improve both our service and our member experience :)

5つ星のうち1の評価

An absolute nightmare/scam of a loyalty…

An absolute nightmare/scam of a loyalty programme.

Dis-loyalty is presented as something designed for customer convenience, but my experience felt more like being trapped in a membership I no longer wanted. Customers should have the basic right to cancel a service they do not use or no longer wish to pay for. Instead, the cancellation process appears deliberately difficult and frustrating.

A loyalty programme should make customers feel valued—not powerless. Refusing to provide a simple, transparent way to cancel destroys trust and leaves an extremely bad impression of the company behind it.

Think very carefully before signing up. Joining may be easy, but leaving is another story.

2026年7月8日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Mike, thank you for your feedback.

We're sorry to hear that your experience left you feeling this way, as that's certainly not what we want for our members. We aim to be as transparent as possible about our membership T&Cs, including the 12-month minimum commitment, which is highlighted at several points during the sign-up process. We understand that this may not suit everyone, but this allows us to offer benefits such as a free daily barista-made drink and exclusive Member rates throughout the year.

We appreciate you sharing your experience, and your feedback has been passed on to the relevant team as we continue to review and improve the Member experience.

5つ星のうち1の評価

Charging continues after cancellation

Sorry to have to post a negative BUT Dis-loyalty senior management need to look into how a routine and timely request to cancel membership was 'not processed correctly' and how I continue to be charged. It was time consuming to sort this out and frustrating. Leaving systemic issues like this to be faced by front line agents is not acceptable. I would like a senior person to contact me to explain how this can happen.

2026年7月6日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Roger, many thanks for taking the time to share your experience.

We're very sorry to hear about the issues you encountered with your membership cancellation. This is not the standard of service we strive to provide, and we understand how frustrating this must have been.

We're reviewing our internal processes to help ensure this doesn't happen again and to improve the experience for all our Members. We're pleased that your case was resolved promptly once it was brought to our attention.

We take feedback like yours seriously, as it helps us identify opportunities to improve. Thank you again for bringing this matter to our attention and our sincere apologies for any inconveniences caused.

5つ星のうち5の評価

fast communication !

fast communication !! Glad Cindi helped us setting everything she’s the best

2026年7月5日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hey Selma, thank you so much for your kind review.

We're delighted to hear that you had such a positive experience with our Membership Services team and that Cindi was able to get everything set up for you. We'll be sure to share your kind words with her, they'll absolutely make her day :)

Thanks for being part of the Dis-loyalty community!

5つ星のうち5の評価

Disappointing experience in London…

Disappointing experience in London ..room not in line with what was shown at booking

2026年7月1日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Karan, thank you for your review.

We're sorry to hear that your room wasn't in line with what you were expecting from your booking. We want every stay to be a great experience, so we're sorry this wasn't the case for you, and we'd be happy to discuss your experience further. Please feel free to get in touch with us at hello@dis-loyalty.com.

Thank you again for your feedback.

5つ星のうち5の評価

The drinks a great

The drinks a great, the workers cares about customers without disturbing them, and the places are good.
The only thing can be improved is how to give the dis-loyalty to the waiter more efficiently.

2026年7月2日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Abel, thank you for taking the time to share your feedback.

We're so pleased to hear you're enjoying your free daily drink (it's one of our favourite perks too!) and that you appreciated the attentive service. It's wonderful to know you've had such a positive experience at the Dis-loyalty venues. With more than 250 venues to choose from, there's plenty more to discover!

We also really appreciate your suggestion about making the redemption process even easier. Feedback like yours is incredibly valuable, and we'll be sure to share it with the team as we continue improving the experience for all our Members.

We look forward to welcoming you back again soon :)

5つ星のうち5の評価

Super fast feedback

Super fast feedback. My query was dealt with and sorted so quickly.

2026年7月2日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hey Aisling, thank you so much for your review.

We're delighted to hear that our Membership Services team was able to resolve your query so quickly. Providing fast and efficient support is always a priority for us at Dis-loyalty.

If you ever need anything else, we're always happy to help. Thanks for being part of the Dis-loyalty community :)

5つ星のうち1の評価

I purchased a membership card yesterday…

I purchased a membership card yesterday to book a hotel in Florence.
My bank account was debited, but it is impossible to process to book a stay !
I would prefer to cancel my member card and book directly through the hotel website ...

2026年7月1日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Sophie, thank you for taking the time to share your experience.

We're sorry to hear you've had trouble completing your booking after purchasing your Dis-loyalty membership. That certainly isn't the experience we want for our Members. Please contact our support team with the email address linked to your membership so we can investigate the issue and discuss the options available to you.

We appreciate your patience!

5つ星のうち5の評価

Great expérience

Great expérience

2026年7月1日
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Sophie, thank you so much for sharing your experience.

We're delighted to hear you've been enjoying your Dis-loyalty membership and making the most of all the perks it has to offer.

We're so pleased to have you as part of the Dis-loyalty community, and we can't wait to see where your next adventure takes you. Happy travels!

5つ星のうち1の評価

Their sign up flow is misleading - beware

Their sign up flow is misleading. I work in user experience design, and I never would have knowingly signed up for an annual membership, so make sure you understand what you are signing up for. I asked for it to be cancelled, having never done anything with the membership, and they refused. I'd go as far as to say this is maliciously designed - if their offer was good enough, they wouldn't need to trap you in a membership. Stay away.

2026年3月10日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Jo, thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience with us didn't meet your expectations.

Our goal is to make our membership sign-up process and subscription terms as clear as possible, and the membership purchase is highlighted at several stages during the reservation process. We genuinely appreciate you sharing your perspective, and we'll be sure to pass your comments on to the relevant team as we continue to improve the experience.

We understand your disappointment regarding your cancellation request. While we review each request on a case-by-case basis, we're not always able to make exceptions where the savings received have significantly exceeded the annual membership fee.

Thank you again for taking the time to share your feedback.

5つ星のうち5の評価

Dis-loyalty membership is a no-brainer

Dis-loyalty has been a no-brainer for the 3 years I've been a member. From the excellent hotel options in most cities at a great discount, to the flexible cancellation and rescheduling policies. Plus the free coffee and restaurant discounts are a nice perk as well.

Lucy at Dis-loyalty in particular has been a great help to me recently when I my partner had a medical emergency and we needed to cancel a stay last minute. Her kind and considerate customer service is greatly appreciated and is indicative of the customer service you can expect with them overall

2026年6月28日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Dpramz, thank you so much for taking the time to share your experience and for being a Member for the past three years!

We're thrilled to hear you've been getting so much value from your Dis-loyaltt membership, from our discounted hotel stays with full flexibility to the coffee and restaurant perks.

We're especially grateful for your kind words about Lucy. We're so sorry to hear about your partner's medical emergency, and we hope they're doing better now. It's wonderful to know that Lucy was able to support you with kindness during such a difficult time, and we'll be sure to pass your lovely feedback on to her :)

We really appreciate having you and look forward to seeing where your membership takes you next!

5つ星のうち5の評価

Laeticia was really useful

Laeticia was really useful, thank you!

2026年6月25日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi AD, thank you so much for your review.

We're so pleased to hear that Laeticia was able to help and provide you with a great experience. There's nothing quite like the human touch!

If you ever need a hand in the future, our Membership Services team is here for you seven days a week and always happy to help :)

5つ星のうち5の評価

Very helpful and swift in assisting

Very helpful and swift in assisting. Cindi, you are the best.

2026年6月16日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hey Faiza, thank you so much for your kind words.

We're so pleased to hear you had such a positive experience with the Membership Services team. We'll be sure to pass your lovely feedback on to Cindi, she'll be delighted to hear it!

We really appreciate your support and look forward to speaking with you again soon :)

5つ星のうち5の評価

I love dis-loyalty

I love dis-loyalty, for all their services

2026年6月19日
自発的なレビュー
Dis-loyalty ロゴ

Dis-loyalty からの回答

Hi Marie, thank you for your lovely feedback.

We’re delighted to hear you’re enjoying your Dis-Loyalty membership and making the most of the perks. It truly means a lot to us!

With over 120 hotels and 250 restaurants to discover in the collective, we’re excited to see where you’ll go next ;)

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報