レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I ordered a game on March 3rd and paid right away,but it never showed up. Tried emailing customer service a few times,no reply. Knda disappointingsince i was really looking forward to it.

5つ星のうち1の評価

Ich habe mir das Spiel "Euro Truck Simolator Legendary Edition" auf dieser Seite gekauft, jedoch habe ich keinen Spiele-Schlüssel erhalten als auch keine E-Mail Benachrichtigung über den Kauf. Ich gin... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Bought a game in 2019 (activation code on Steam). Then suddenly got a message from Steam in 2022 saying the game had been removed from my inventory. When I contacted Steam support they said the activa... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Pré-commande de hogwarts legacy version deluxe sur steam effectué via rakuten, délai de livraison annoncé sur le site en 2 heures, et surprise clé livré en 54 secondes chrono ! (Oui il y a un compte... もっと見る

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

5180件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.9

すべてのレビュー

(5,180)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

It's a SCAM

Bought a game key for New Rest for the Wicked and recieved a copy of GOONS: Legends and mayhem.
It's a scam don't buy form here

2024年4月19日
自発的なレビュー
DLGAMER ロゴ

DLGAMER からの回答

Dear customer,

There was an issue with this product in our systems yesterday. Since then, we have refunded all orders and got in touch with every single customer that was affected by this issue to offer them compensation for their trouble and the inconvenience our system issue caused.

If you haven't gotten your refund or compensation yet, please get in touch with us at support@dlgamer.com and we will resolve immediately.

Thank you for your patience,
DLGamer Staff

5つ星のうち1の評価

Awful customer experience & lacking communication

I had a disappointing experience with this company due to their lack of communication. Despite the product being listed as 'in stock' when I placed my order, I waited 19 hours without receiving any updates. To my surprise, my order was suddenly cancelled without any prior notice. What's worse, the cancellation notification provided a generic list of possible reasons without specifying the actual cause, none of which applied to my situation.

It's disheartening to see such disregard for customers, especially after they've already processed payment. If there's a delay or an issue fulfilling orders, transparency is key. Either accurately reflect stock availability or promptly inform customers of any setbacks. The silence in this case speaks volumes about their professionalism—or lack thereof.

_____________________
Reply to DLGAMER:

Indeed, I attempted to contact your support team via the website's support feature but, regrettably, received no response. It's disheartening when communication channels fail to address customer concerns effectively. This experience has left me feeling undervalued as a customer.
Thanking me for my patience feels like a mockery given the lack of response and failure to deliver my order. Waiting patiently only to be met with silence and no resolution is beyond frustrating. Moving forward, I hope to see a genuine effort from your team to address these issues and provide better customer service experiences for all

2024年3月17日
自発的なレビュー
DLGAMER ロゴ

DLGAMER からの回答

Dear customer,

I am sorry to hear about the issue you experienced. Did you try contacting our support team at support@dlgamer.com after you did not receive your order, and your issue was still not resolved (or your order refunded)?
We apologize for the trouble our stock issues might have caused you, and thank you for your patience.

DLGamer staff

5つ星のうち1の評価

They take your money automatically and…

They take your money automatically and fast. Then you have to wait for them to manually verify you have the right to receive the game even. And apparently you're only allowed 1 copy of the game for the whole household. I just wanted to enjoy it with my partner, but they decided I'm not allowed that.

2024年2月8日
自発的なレビュー
DLGAMER ロゴ

DLGAMER からの回答

Hi, you have created 2 different accounts to make 2 different orders, which is forbidden.

Kind regards,
DLGamer Staff

5つ星のうち1の評価

It's a scam, stay away

Tried to order a key, made an account and gave my details. They took the money, blocked the order for 30 minutes then cancelled it with no reason provided. Extremely unprofessional behavior and their support refuses to answer. Complete waste of time.

REPLY: yes, because me and my husband were trying to buy the same game, are we the first customers you have ever had that live in the same house? we tried to buy 2 games not your entire stock.
And did you have to block our transaction for one hour to find that out? How come you are replying to this review within 5 minutes of it going live while my support ticket is still lying unanswered?
You are a scam site, that's why.

2024年2月8日
自発的なレビュー
DLGAMER ロゴ

DLGAMER からの回答

Hi, you have created 2 different accounts to make 2 different orders, which is forbidden.

Kind regards,
DLGamer Staff

5つ星のうち1の評価

Order says delivered but no key was…

Order says delivered but no key was provided.

2024年1月28日
自発的なレビュー
DLGAMER ロゴ

DLGAMER からの回答

Hello,

We are very sorry to hear about the issue you ran into. Did you try contacting support@dlgamer.com? Getting in touch with our support team will help resolve the problem straight away.
In any case, orders for which the key has not been delivered are automatically refunded before the end of the day. Please contact us if you have not received your refund already.

Thank you for your patience and we apologize for the inconvenience,
DLGamer Staff

5つ星のうち5の評価

Great site.

The site was easy to use.
The game I was looking for was on sale.
The price was at or better than previous sales.
The checkout process was easy.
The valid game key was available immediately.

2024年1月14日
5つ星のうち5の評価

achat fm2024

Recherche des produits très facile, tarifs attractifs, installation du jeu très simple.
Seul bémol, le temps de téléchargement beaucoup beaucoup plus lent que pour mes précédents achats. Après cela est peut-être dù à un problème internet de mon coté ce jours là.
En tout cas, comme d'habitude, ravi de mon achat

2023年10月20日
5つ星のうち5の評価

Tenia mis dudas

Tenia mis dudas, dado que el producto se vendia en todos lados a mas del doble, no me daba mucha confianza, pero el proceso ha sido satisfactorio y super rapido pagando con tarjeta, en menos de 2 minutos tenia mi clave y la canjee en steam sin problema

2023年10月24日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報