doors2floors.co.uk レビュヌ 

135
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

I ordered a complete set of door handles for installation. Initially, I received only the handles; the hinges and latches were missing. After speaking with a very helpful employee, the problem was res... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I was very pleased with the service I received from Doors to Floors. The 2 gents that I dealt with were very helpful and informative and their expertise enabled me to make the right choices with re... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Was looking for 5 glazed Tribeca doors online and found D2F were only an hour away from our site, so I popped over to see them. Decent set of lads , sorted me out straight away, gave me an order... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Unacceptable – Refusing to Refund Almost £600 Avoid this company at all costs. I purchased a door from Doors to Floors in July for nearly £600, and my experience with them has been an absolute ni... もっず芋る

䌁業情報

  1. ドア提䟛業者

圓該䌁業による蚘述

Leading Online Retailer of Internal Doors & Flooring. Wide range of Fire doors, Glazed & Period doors. Hundreds of Designs to Choose From Our Online Sales Website. Products Delivered Throughout The United Kingdom With High Stock Levels at Fraction Of High Street Prices With a Warm Friendly Service With Direct Despatch from Our Warehouse Within Our Transport Network.


連絡先

3.7

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

135件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.7

すべおのレビュヌ

(135)

過去12か月のレビュヌ数: 37ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

First time buying from this company

First time buying from this company - composite door- high quality door which was reasonably priced. A local company who were exceptionally professional, helpful and friendly.
Plenty of choice to suit.
Would definitely buy again & would certainly recommend👍

2025幎1月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent Service and Quality Products!

I had a great experience with Doors2Floors UK Ltd. From the initial order to delivery, the team was responsive and helpful, especially Ish, who kept me updated throughout the process. There were some delays with the accessories, but Ish promptly resolved the issue and ensured everything was delivered as promised.

The doors and accessories are of excellent quality, and the finish is stunning. The team’s professionalism and commitment to customer satisfaction made the entire experience smooth, even when challenges arose.

Highly recommend Doors2Floors for their top-notch products and excellent service. Thank you for making my home renovation a success!

2024幎12月5日
5぀星のうち5の評䟡

Highly recommended

Good selection of doors. I was interested in seeing a door that was not in the showroom. They kindly arranged for this to be brought across from another store so I could see. Good customer service. Swift delivery. Also had a good selection of door handles.

Really good joiner was also recommended who has fitted the doors perfectly with a lot of care and attention to detail.

2024幎10月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

DISGRACEFUL

DISGRACEFUL! Bespoke door paid 2k for from Ish and Shiraz. Door has cracks in several locations after few months. Terrible customer service quality is embarrassing Shiraz ignored me for weeks making up excuse and now refuses to refund me! Was assured it was made with high quality oak by their quality carpentes yet door has fallen apart within months! Beware of this scam company!

UPDATE:
Since their response I feel obliged to respond.
First of all they never promptly replied to me. They ignored me for approximately 8 weeks after I reported the cracks appearing it was Ish was kept feeding me lies about his carpenter is off then he is investigating the problem which was completely false.
His friend Ish only actually bothered to contact me after I started court proceedings about this scam company and begged me not to proceed.
I have had 3 companies come since and all
Shocked how a bespoke door made within 6 months could be so poorly made who have all advised a new door AND frame needed!
In response to your goals do you actually believe any of the rubbish you type?
High- quality products? FAIL
Excellent customer service? BIG FAIL
Take feedback seriously? FAIL AGAIN
I now have to take this joke of a company through court to get my money I have kept all evidence of messages and photos documented to show.

2024幎8月2日
自発的なレビュヌ
doors2floors.co.uk ロゎ

doors2floors.co.uk からの回答

Hi Adam,

We are truly sorry to hear about your experience and appreciate your feedback.

After you reported the fine line crack in the door six weeks post-installation, we promptly offered to replace the door through legal proceedings. We understand your frustration and the inconvenience caused. While you requested a full refund of £1900, including the frames and door, we believed it was fair to offer a brand new door or a partial refund of £800-£900.

You have insisted on a full refund for the door, glass, frame, lock, and toplight. We have this in writing and have offered a new door or a partial refund on more than one occasion. We are within our rights to only replace the defective part, not the entire order. Our offer still stands.

Additionally, we want to emphasize that we offer warranties of 10 years or more on all our products.

Our goal is to provide high-quality products and excellent customer service, and we regret that our proposed solutions did not meet your expectations. We take all feedback seriously and continuously strive to improve.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
The Doors2Floors Team

5぀星のうち5の評䟡

Doors to floors
 Excellent company

Doors to floors
 Excellent company
Outstanding communications
With constant updates & even enquiries into if I had received my door & was everything ok with it ..highly recommend
professional & polite &
Super fast delivery
Many thanks

2024幎4月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

I recently purchased The Zebrano Abachi


I recently purchased The Zebrano Abachi Four Panel Glazed Fire Door from Doors2floors.. Transaction was completed by phone, the door arrived in less than a week, well packaged and in perfect condition. The finish is so polished I had assumed it was a manufactured material, but on installation discovered its actually natural wood. The door manufacturing is a very high standard, beautifully made, it's dimensions are perfect..

In short, both me and my client are very pleased with the product and service received.

2024幎4月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Satisfied customers

Ordered 7 Suffolk doors and furniture on Tuesday 26th, delivered Thursday 28th. Simply cannot fault the standard of service we have received from these guys.The quality and price of the doors are far in front of the big diy chains. So glad we were recommended to them and understand why. Thank you 🙂🙂

2024幎3月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Lovely doors

Doors arrived within a few days, we had to store them for a couple of weeks but they were finally fitted today and are extremely pleased with them,would recommend the company based on my experience with them

2023幎12月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

We ordered some hardware for a new door


We ordered some hardware for a new door from Doors2Floors. Whilst the delivery time was longer than we would have liked, I understand that was because of the suppliers, and therefore out of Doors2Floors control. The customer service provided by Ish was very good, he followed up frequently with us to update us on a replacement for a damaged item and then followed up again on the day of arrival to ensure we were satisfied.

2023幎12月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

TERRIBLE SERVICE

TERRIBLE SERVICE

Lots of damaged doors and company refused to replace or refund.

The damage was significant not small dents. You cannot see the damage whilst wrapped.

Please avoid

2023幎11月26日
自発的なレビュヌ
doors2floors.co.uk ロゎ

doors2floors.co.uk からの回答

Hi,
Thank you for your feedback. We are very sorry about this. Please can you provide us with further details in regards to your order as we are unable to find any information on our system. Alternatively, please feel free to email us to: sales@doors2floors.co.uk.

Many thanks,
Management.

5぀星のうち5の評䟡

Look No Further than Doors2floors - 10/10

Customer service from this company was excellent from start to finish. Contact with the company and response calls and via email was very prompt and helpful. On placing our order, we were kept informed of delivery times and on arrival of the doors the driver was friendly and very helpful assisting with unloading. The quality of the doors was exceptional; having opted for the pre-finished Suffolk oak doors we were delighted (ps my partner is a carpenter and is not always easily pleased!) Would not hesitate to recommend this company ᅩand look forward to showing them off and recommending them to our friends. Particular thanks to Ash and his super team 👍

2023幎11月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great Service

Quote provided quickly, excellent customer service from Ish who was very helpful. The doors were fantastic quality and as described. Will definitely use again.

2023幎11月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

After being let down by my previously 


After being let down by my previous supplier I found the doors i was looking for on this website.I placed my order for the next day delivery.After the order was placed I received a phone call from them saying they were in stock I explained what had happened previously and they offered to deliver the doors the same day with a discount of £50.The doors were delivered well within the time slot great customer service . A special thank you to Ish he was very helpful and a credit to the company.would I recommend them ? DEFINITELY

2023幎11月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Very good service

Very good service I ordered 5 door handles 2 of which screws were missing. I emailed and screws were received the very next day. I would highly recommend this company and will definitely be using them again. Fast delivery and very good customer care.

2023幎11月7日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報