FARAH レビュー 

75
•
TrustScore 5段階評価の2

2.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Toller Service. Mir wurde bei meiner Suche nach einem perfekten Abendkleid super geholfen. Es wurde von Schneider angepasst und war nach drei Werktagen abholbereit. Kann ich weiter empfehlen. Preislei... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Highest numbers of people in hospitals due to Covid, 1 in 20 infected in London, but Farah haven’t made allowances to extend their returns timeframe. So having to go to post office at the height of th... もっと見る

5つ星のうち1の評価

dreadful, dreadul customer experience. do not buy from their website. I bought five diffferent pairs of trousers that were available on their website, the next day they cancelled my order without expl... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ordered a shirt which had clearly been worn by another customer before and returned: black hairs, black marks and bobbled fabric. Sent an email to customer service who asked me to send pictures back t... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

The official Farah® online store. Shop the full collection of iconic shirts, t-shirts, trousers, knitwear, coats & jackets. Free delivery on all UK orders.


連絡先

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

75件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.0

すべてのレビュー

(75)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Woeful

Ordered a shirt from Farah. I washed it before wearing and it shrunk so returned the item as faulty.(Not the only one who had this issue, looking at the website reviews for the shirt) Attempted a live chat and was told the warehouse were looking in to it. Over three weeks on and still not heard anything, losing the will. A painful experience and one that will not be repeated.

2024年5月16日
自発的なレビュー
FARAH ロゴ

FARAH からの回答

Hi Paul,

We apologise that you are unhappy with the service that you have received from us, this is not what we strive to offer.

please contact our customer care team they will be able to refunded the cost of this item for you. please send them a copy of this message and order ID on customer_care@cs.farahstore.co.uk or via the form on our Contact Us page, and somebody will look into this for you.

Many thanks

Team Farah

5つ星のうち1の評価

Stock levels online always wrong. HOPELESS SERVICE

There sale items shown in stock, NEVER ARE. You only find this out days or weeks later after paying . No customer service at all .I paid international shipping for 2 items supposedly in stock .One got cancelled over a week later but the shipping cost doesn't change .You lost another customer Farah. Despite Farah claiming to have refunded for an item not sent and postage NOTHING WAS REFUNDED.

2024年3月15日
自発的なレビュー
FARAH ロゴ

FARAH からの回答

Hi Michael,

We are very sorry that one of your items was cancelled, this item was cancelled with in 2 working days just before order was shipped. On the 26th of March we have refunded this shipping cost for your order. If you have any other issue please hesitate to contact our customer service team.

Team Farah

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service would not…

Terrible customer service would not recommend ordering with them if you wanted to receive your package or a refund for the money you wasted on their products that they never sent

2024年2月23日
自発的なレビュー
FARAH ロゴ

FARAH からの回答

Hi Aisling,

We apologise that you are unhappy with the service that you have received from us, this is not what we strive to offer.

Unfortunately the shoes you ordered had gone out of stock when the order was picked, but I can see from our systems that you received an automatic refund for these on 9th January 2024.

If you believe this to be incorrect, please contact our customer care team with your query and order ID on customer_care@cs.farahstore.co.uk or via the form on our Contact Us page, and somebody will look into this for you.

Many thanks,
Farah Customer Care

5つ星のうち1の評価

Still awaiting refund

Ordered 3 items. One was cancelled with no explanation. Sent two back nearly two weeks ago and still haven't had any confirmation of a refund being processed. So slow. Avoid.

Edited: After I left this review I received a refund notification for one item. I sent two back in the package so still not correct

2024年1月4日
自発的なレビュー
FARAH ロゴ

FARAH からの回答

Hi there,

We apologise that you haven't received the full refund amount for your returned order. Please contact our customer care team with your query and order ID on customer_care@cs.farahstore.co.uk or via the form on our Contact Us page, and somebody will look into this for you.

Many thanks,
Farah Customer Care

5つ星のうち2の評価

Orders always get cancelled.

Orders always get cancelled.
The problem isn’t the clothes. The one shirt that did get delivered is great.
The problem is getting the clothes.
I spend time going through the website deciding what to buy, go through the transaction process, then without fail a few days later an email comes in stating item cancelled.
This has happens now for the last 3 orders. 2 of which I’m sure they probably had but decided not to process any more sale items. As I checked on line for the times and all sale items had been removed.
I always call. Which takes ages too. They don’t know but say it’s likely out of stock at the warehouse. I also requested if it could be looked into and was told yes but nobody got back to me.
I haven’t got time to bother with a company that isn’t bothered about its customers or customer service.
Unsubscribing as of today. A real shame as it is (was) an iconic brand to me.
Note: you can’t even review on Google without buying into its partner app Yotpo hence all the immediate reviews found are the ok ones.

2023年11月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don't buy online

Poor customer service, ordered a shirt, great, then the next day just receive an email saying 'cancelled order', no reason or explanation. Go onto their website and item is still showing as in stock. Spend several minutes waiting to get through to contact centre, they say it's out of stock but that it takes 'some time for the website to catch up' - yes well like 24 hours in this day and age is bizarre. Could have saved my time by firstly having an up to date live website and secondly by putting an explanation in the email cancelling the order. Customer service basics! Wouldn't bother again.

2023年10月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

How NOT to do customer service.

How NOT to do customer service.

"Susan" who seems to be the only one working in their customer service department is either so over worked that she simply doesn't have the time to reply to Your emails or frankly doesn't give a flying toss about addressing any Concerns. I returned 2 faulty items, provided them with proof of delivery (I used their own royal mail return label) and despite that, 6 weeks on I still have no refund. They do not respond to emails, and if they do the respond, they are literally weeks apart. Having gone back and forth for weeks, I finally got told a refund was going to be issued but they wanted to confirm what items I'd sent back and asked me to confirm this!! All this, despite Sending the Items back with a Farah returns form, and weeks of emailing to confirm all of this information.

Avoid Farah direct at all costs. They are total inept at, well, everything.

2023年5月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

dreadful. avoid at all costs

dreadful, dreadul customer experience. do not buy from their website. I bought five diffferent pairs of trousers that were available on their website, the next day they cancelled my order without explanation. i rang their (frankly completely indiffernt) customer service line, waited 10 minutes for them to answer the phone and then was told that they had ALL sold out while my payment was being processed... what absolute bull. never again

2023年6月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I bought a tee shirt for my husband and…

I bought a tee shirt for my husband and he only wore it once and when I washed it as per instructions on the label it has shrunk, I contacted them about this and they did reply back, then asked me for photos which I did send and since then nothing, I have sent another email and told them it was really bad customer service and still nothing, then I looked on here and low and behold the ratings are terrible,I just wish I had looked at this before I ordered, I would score them nothing for the aftercare if I could. I can’t believe they would ignore my emails just because I have an issue, very unprofessional of this company no wonder they can’t improve there ratings they should be trying to redeem the company instead they are making it worse.

2023年5月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I actually rate farah zero

I actually rate farah zero! I ordered from them in December, DPD delivered to the wrong address. I contacted farah twice , no response. I claimed a refund from my bank and now farah are disputing it after 2 months! They are claiming i have never contacted them. They have sent reviews, from other customers of the products i ordered, to my bank as some sort of proof that i have received the orders. Extremely poor customer service and very dishonest company, avoid ! Scammers!

2022年12月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I'd leave zero stars if I could

I'd leave zero stars if I could. Worst customer experience and support our there.
Trying to charge me a shipping fee on a refund issued, when the item was never sent to me. Then claiming that because I received another item from the order, the shipping deduction on my refund still applies. That's simply unacceptable.

If you want to contact the customer service team, you'll be waiting weeks for a response and when you get one, it's a complete waste of time.

My advice would be buy directly from a local store, because they at least will look after their customers. AVOID

2023年2月21日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報