Hardtuned レビュー 

147
•
TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I'm really very satisfied with my order! I really like the clothing and the quality is excellent. The LED sign looks impressive too! I was particularly pleased with the personal and friendly custome... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Have an issue with order #HTAU126605, support is ridiculous, no support after sales. Package never arrived and already paid custom duty once, expecting me to pay duty and taxes for 2nd and requesting... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Absolut enttäuschend! Mein Paket ist nie angekommen, weil mein Name falsch geschrieben wurde – und das, obwohl ich ihn korrekt angegeben hatte. Nach unzähligen Nachrichten und drei Monaten Wartezeit h... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

MAJOR shipping issues including a likely theft during transit (probably due to branded packaging), but after almost 3 weeks it was ultimately made right by Hardtuned. I would recommend NOT going wit... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

World famous for automotive apparel & accessories. We offer the best range of tees, hoodies, leggings, footwear, accessories and more. Daily shipping worldwide.


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

147件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 33%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.1

すべてのレビュー

(147)

過去12か月のレビュー数: 12件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great service and support!

Have bought multiple times from HardTuned with no problems; This time had an issue with one of their shoes but shout out their sales and customer support for resolving and responding so quickly! Will definitely continue shopping with HardTuned

2023年6月21日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hey there - thanks for the feedback! Shoot us an email and we will organise something special for you!

5つ星のうち5の評価

Some of the best customer service I've received yet!

Bianca D put a whole heap of work into sorting out a sweater for me. My interaction with them was excellent and carried a whole heap of charm and reassurance.

She helped me order a sweater that was no longer available on the website and exercised her patience with me for 2 weeks to sort out this order.

It's customer service like that that comes with excellent clothing too that really makes shopping at Hardtuned worth it.

2023年6月10日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hey there - thanks for the kind words, we really appreciate it!

5つ星のうち5の評価

This is one of the best company out…

This is one of the best company out there the products are amazing top quality there shipping is on time even to the states boys hard tuned is where it's at. An then Bianca D an there top notch customer support she answered every email within mins seemed like an fixed everything with no fuss no fight they didn't ask a million questions or make me prove the world to them they jus fixed it which is rare these days. I am definitely hardtuned for life an no they are not a sponsor even know inwish inwas an I'm not paid this is jus facts. Bianca D hope.your running the place one day you deserve it.

2023年6月20日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hey there - thanks for the feedback, we will definitely pass it on to Bianca D :)

5つ星のうち1の評価

Nadat je iets besteld hebt hoor je een…

Nadat je iets besteld hebt hoor je een lange tijd niks en dan opeens komt het gezeik... geen track and trace mogelijk geeen aankomst mail... als je er achteraan maild wordt je gewoon afgewimpeld met de befaamde refund min de kosten die gemaakt zijn voor verzenden... ook geven ze aan dat t de klant hun schuld is en niet dat van hun.... het is een zooitje ongeregeld en het zijn een stelletje boeven daar!

2023年6月2日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hi Thomas, sorry to hear about your bad experience.

I have had a look through the email thread with you and our support team, and it does appear that you left some key details out of this review.

What happened here, is the package was delivered to the local post office and was awaiting pickup/local taxes to be paid.

After 7 days of no contact, it was marked return to sender due to an unclaimed package.

We also attached track and trace links and screenshots in that email, clearly showing that a track and trace was supplied to you.

The reason we can only refund product costs (and not shipping costs) is because we have to pay for it to be shipped to you, and also shipped back to us. It is not financially viable to resend packages free of charge when it is unclaimed and/or local taxes are not paid.

After you contacted us, we promptly issued the refund minus shipping costs.

We do as much as we can to help the customer out here and often we will offer reduced return shipping rates (which we did) but in certain cases of unclaimed packages, the customer is at fault. It is not our duty to pick up packages from the post office.

5つ星のうち1の評価

2nd hand gunma white sneakers

I bought the gunma white sneakers, they were on special, I paid $160NZD. Turned up 2 weeks later, all is well.
I went to put them on the day after receiving them and noticed there was a black smudge on the side of the sole, I just figured they had been packed by grubby hands. Then I noticed the toe area was creased and when looking at the sole I saw that there was obvious wear on the heel and toe. I had obviously been sent a return.
I contacted the help desk with the issue and supporting photos. I received a prompt reply. An excuse was offered that sometimes the toe can crease in transit... on shoes that are packed with paper and in a sturdy box? I've bought alot of shoes online and this is not a thing. I was told that I had to pay for postage to exchange them, which I found unfair considering I paid for a new pair of shoes and that is definitely not what I got. I asked if they could organise the shipping as this was none of my doing and was told they don't do that.
I was offered a 30% discount of further purchases and free shipping. The shoes were of a price where shipping was free anyway and why would I want to use the company again when the first transaction has been crap. They model themselves on the Japanese side of things, but that most definitely does not extend to their customer support. A Japanese company would be mortified that the shoes were sent out in such a condition. I do not recommend using this company. 2nd hand shoes at brand new prices and no accountability or responsibility taken.

2023年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Ordered an rx7 bundle haven’t even got…

Ordered an rx7 bundle haven’t even got a confirmation email edit: it arrived haha

2023年4月2日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hey Kieran, thanks for fixing this up! Glad to hear it arrived safely.

On odd occasions, confirmation/shipping emails will got to a spam or junk folders - just for future reference be sure to check there! :)

5つ星のうち1の評価

Geen levering, geen klantenservice

Ondanks meerdere contactpogingen is mijn bestelling met nr. 1541 dd. 4 februari 2023 nog altijd niet toegekomen. Verder geen enkele reactie gehad na meerdere contactpogingen.

Zeer spijtig dat dit zo verloopt.

2023年2月4日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hi Joachim, can you please send us your Hardtuned order number (usually in the format of #HTxxxx) as we can not find any details of your order from the information provided.

We always respond to emails within 1 business day, so I would say there is some confusion or miscommunication here.

Looking forward to getting this resolved for you!

5つ星のうち1の評価

never arrived

never arrived, now down 40 quid and a christmas present

2022年12月2日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hi Jane, sorry for the delay in response here.

Are you able to supply us with your order number and email and I will be able to look into this further for you.

Did you try to contact our support team at all? Our team always respond within 1 business day and can often locate missing packages or arrange a replacement.

5つ星のうち5の評価

Could not have asked for a better experience

My experience dealing with this company was more than I could have asked for, amazing customer service and the delivery was within 3 business days, packaging was perfect and the quality of the items was immaculate, I am extremely happy overall and will definitely be a returning customer!

2022年12月4日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hey Nicole, thank you for your kind words! We look forward to your next order.

5つ星のうち1の評価

Geen reacties en geen bestelling

Ik heb op 24 november een bestelling geplaatst voor een les sticker. Er zijn al meerdere berichten gestuurd door mij naar de website maar tot heden nog steeds geen reactie, terwijl de site aan geeft 7 dagen per week ook buiten openingstijden bereikbaar te zijn. Ik heb geen bevestiging gekregen geen tracking informatie. Vind dit erg schandelijk. Zou graag nu nog een reactie willen en ik hoop dat dat door deze review te schrijven gaat gebeuren.

2022年11月24日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hi Mellany, apologies for the delay in response on here.

We have had a look through our emails and have found a conversation with you.

It does look like this one was ordered through a different (fraudulent) website and we have helped you out with this.

Hopefully you can alter or remove this review to reflect it.

Thanks.

5つ星のうち1の評価

Total scammmm

Total scammmm. It’s been 3 months now and still waiting on ca stickers I ordered l. Received a email from them angry about my first bad review and 4 months later still no stickers. Be careful purchasing at this company. They don't have anything on stock what you purchase and then tell you as an excuse to add some extra stuff in your order.

2022年6月6日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hi Ron, we have looked into this and we can see that a replacement package was sent out and delivered on the 19th of September.

To clear any confusion, the original order was received mid July (we are unsure where the 4 months come from)

We were then contacted and made aware of the sticker not arriving mid August, in which we promptly investigated with Australia Post and sent a replacement late August for the package to safely arrive mid September.

We are hoping you can amend or remove this review as we worked as quickly as possible to get this resolved for you.

5つ星のうち5の評価

HardTuned Automotive Clothing.

Have been ordering stuff from the guys at Hardtuned for years and they've never disappointed me in any way shape or form. I've even bought some of their kids hoodies which are of excellent sizing and still fit perfect even 2 heats later. Prints excellent on the garmets, tshirts are also excellent. I have another package on the way. Will be buying again in the near future.

2022年7月13日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Thanks for your positive feedback, Sarah! :)

5つ星のうち1の評価

Be careful purchasing at this company

Be careful purchasing at this company. They don't have anything on stock what you purchase and then tell you as an excuse to add some extra stuff in your order. My package arrived today and nothing extra was included. Feeling like this was a big mistake, good way to loose customers.

2022年2月2日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hi Leon, sorry for the delay in response here. Are you able to let me know your order number and email so we can look into this and make things right by you.

Reading the review, I would say what happened here is that our stock count was out by 1 or 2 on what you ordered. We have a large warehouse at our HQ with all of our stock on hand, but occasionally our stock numbers are slightly out. We find at peak times (sale periods) stock can diminish very quickly.

Let us know the best way to contact you and we would love to send you a package free of charge as an apology for this happening.

5つ星のうち5の評価

Allright this is for everyone reading…

Allright this is for everyone reading this - I am a regular customer of this shop and only buy my drift gear from here , so if your unsure you trust it or not then trust me ! I absolutely love their store and couldn't ask for better gear or service from the staff , Everytime I have a question they reply almost instantly and respond with helpfully information (your speaking to real people that care aswell not just a robot)- they want to help you so their service is outstanding , I can not promote the store any better they are amazing to deal with , I have spent hundreds through this store and allways get all my products ontime and intact , the quality of the material lasts ages and doesn't fade fast like some do or fall apart , the printing on the clothing is very good aswell lasts a long time , I can't get enough of the hard tuned store honestly - there's no better place I can go for all my favourite naoki Nakamura , Miki takagi , n style , pink style , origin labo , bn sports , team alive , taka gear , I highly reccomend this store but save some for me too heehe 😉 get shopping guys you's won't regret it

From Sean Woods - New Zealand

2021年11月22日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Thanks Sean, we appreciate the kind words - hope you still love our stuff!

5つ星のうち5の評価

10/10

Top business. Offered a fair compromise to something which was ultimately an error made by myself. Would 100% recommend buying off them if you require any form of good quality apparel or car accessories.

2021年8月4日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Thanks for the kind words, Ryan!

5つ星のうち5の評価

Super car accessory company !

I have purchased some shoes, sweat and key ring from Hardtuned, and even if first they sent me the wrong key ring, for free, they sent me the one I ordered, the customer service is superbe, really reactive and really friendly.
There products are high quality, even if I live in france, the delivery was quick, just be carefull with customs duties wich may be expensive.
I will not hesitate to purchase something else from this website ! :)

2021年6月13日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Glad we could get that one fixed up for you Quentin, we are still humans and do occasionally make mistakes with packing but we try our best to resolve these quickly and efficiently!

5つ星のうち5の評価

Customer Service GURUS!

The products are top notch, but that's not even the best thing about these guys! I accidentally input the wrong addresses for shipping, and sent a desperate late email ad got a reply on minutes and it was fixed that easy

2021年5月5日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Thanks Allen, our reply here wasn't as quick as the email but we are always easily contactable for any changes ;)

5つ星のうち1の評価

Would not order from again.

Ordered the additional tracking with my order.
I never received the tracking info.
After a week I reached out to inquire about said info. Was told order would ship soon.

A week later I reach out to cancel my order and was told the item already shipped and could be returned after I receive it.

After checking the info, they had shipped my order two days before I reached out to cancel my order. And they knew that when they sent me a message saying the order will ship soon.

Very poor customer service, not sure how anyone else on here got good service

2021年4月12日
自発的なレビュー
Hardtuned ロゴ

Hardtuned からの回答

Hi Adam, sorry that your experience wasn't the best with us, we do everything we can to give each and every customer the best shopping experience possible.

I have personally looked into this matter to find out what has happened.

I can see that we responded to your initial email stating that your package would be sent in our next dispatch, which was the case as it was sent hours after that email was sent. Then as you mentioned, 6 days later you reached out to cancel your order, which is not possible due to the package already being sent.

I believe the confusion around this was the tracking email not being seen when the order was shipped. This can happen for a number of reasons, most commonly, the email being automatically directed to your spam folder, giving you the impression that it hadn't shipped.

If you would like me to reach out to you personally regarding this issue, I am more than happy to find a resolution for you - Luke H.

5つ星のうち5の評価

Extraordinary Customer Service

Inquired about an out of stock shoe on Facebook customer service and was helped by Luke H. He worked with me for over an hour as I hemmed and hawed about sizes. After a day or two of thinking about it I eventually worked out a deal with them. Luke was extremely and helpful and patient with me. If Hardtuned’s shoe quality is anywhere near Luke’s quality of service I will be wearing these shoes forever. Thanks so much.

2021年3月25日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報