レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Batteries never got out of customs in China. Wouldn’t refund purchase even at 5 weeks late and multiple emails telling me to be patient. Then told me to contact US postal service to change destination... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

The order took awhile to get here, presumably because it was coming from China. The parts I needed to repair my HS360S were exactly what I needed and was able to install them myself.

5぀星のうち4の評䟡

The replacement left rear arm and propeller were reasonably priced. I’m glad the drone was low enough to survive the crash after the original propeller failed. I had a local hobby shop do the sol... もっず芋る

䌁業情報

  1. ホビヌショップ
  2. ・
  3. おもちゃ屋

圓該䌁業による蚘述

To share the joy of flying a drone and exploring the wonderful world, Holy Stone provides high-quality quadcopters also drones with camera.


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

188件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 50に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.9

すべおのレビュヌ

(188)

過去12か月のレビュヌ数: 57ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

Issues with HolyStone OEM battery quality

4 OEM batteries that came with 2 drones, had limited hours of usage, were always charged with the OEM chargers supplied, but all 4 batteries are now too swollen to insert/remove and of course should not be used anyway. I reached out to HolyStone "Support" and my inquiry was not even acknowledged.

2026幎8月31日
自発的なレビュヌ
Holy Stone ロゎ

Holy Stone からの回答

We’re sorry to hear about the swollen batteries and apologize for the frustration. We have replied to your email, but it may have been filtered into your spam or junk folder. Please check there.

For safety, swollen batteries should not be used or charged. We will also proactively follow up with you to help resolve this issue. We sincerely apologize for the inconvenience.

5぀星のうち1の評䟡

Kundensupport nicht mehr O.K und keine gutes Produkt

Hatte Anfangsschwierigkeiten mit einer HS 175D, die aber vom Kundendienst vollkommen und professionell erledigt wurden. Hier ein Dank an Brenda.
Ich habe diese Drohne dann auf eine HS 720G getauscht. Die Videoaufnahmen waren zwar deutlich besser, aber die versprochene Reichweite von einem Km werden absolut nicht gehalten. Und dieses Wochenende hat sie leider bei einer Entfernung von nicht mehr als 500m die Verbindung verloren. Alles auf dem Display am Handy und der Fernbedienung war rot und hat geblinkt und gepiepst und sie war nicht mehr wieder gesehen. Habe noch einige Minuten versucht sie zu orten. Leider ergebnislos. Nun bin ich am ÃŒberlegen, ob ich nicht eine vom bekannten MarktfÃŒhrer nehme......

Hallo Holy Stone Team,

vielen Dank fÃŒr Eure RÃŒckmeldung auf meine Bewertung. Ich habe mich, wie von Ihnen vorgeschlagen, bereits direkt per E-Mail an Ihren Kundensupport gewendet.

Leider habe ich bisher noch keine RÌckmeldung oder Antwort auf meine E-Mail erhalten. Ich wÌrde mich freuen, wenn Sie mein Anliegen prÌfen und sich kurzfristig bei mir melden könnten.

Viele GrÌße,

Christoph

2026幎8月19日
自発的なレビュヌ
Holy Stone ロゎ

Holy Stone からの回答

Vielen Dank fÌr Ihr Feedback und Ihre freundlichen Worte Ìber Brenda. Es tut uns sehr leid, dass Sie die Verbindung zu Ihrer HS720G verloren haben. Da uns Ihre Kontaktdaten nicht vorliegen, kontaktieren Sie uns bitte unter unserer Support-E-Mail-Adresse. Wir kÌmmern uns gerne um Ihr Anliegen und suchen gemeinsam nach einer Lösung.

5぀星のうち3の評䟡

Great customer support!

Sent the wrong propellers, but handled it amazingly. Immediate apology, full refund, and told me not to worry about shipping the wrong items back. Great customer support!

2026幎7月20日
Holy Stone ロゎ

Holy Stone からの回答

We’re sorry that you received the wrong propellers. We sincerely apologize for the inconvenience. We have issued you a full refund and hope this resolves the issue. Thank you for your understanding.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible Drone Experience and Replacement Parts

Drone does not calibrate well and always drifts no matter how much you try to fix it
even with no wind. It is crap. Eventually the terrible calibrations caused it to fly into a wall and the drone arm broke and I had to buy a whole new arm assembly.

I bought that and they didn't send instructions or include any pre-buying warning that replacing it would require soldering (yes you heard me right... soldering the wires onto the internals of the unit).

Terrible Chinese crap that I would never recommend to anyone ever. Honestly I wish I could return the whole thing.

2026幎6月21日
5぀星のうち5の評䟡

It took awhile to get my batters as


It took awhile to get my batters as always holy stone delivers. Even though most of the drones I have purchased have been low quality holy stone has always been there to help anyway the can. If they have a really good drone I wish they would send it to me to try and change the way I think of them I won't buy a new one I'm afraid of it flying away and loosing it. A good drone won't do that. Thank you again holy stone for always having the best service and always for reaching out your are the best in that area I think. Ha a good day my friend.

2026幎6月18日
5぀星のうち3の評䟡

Rear right arm replacement

The part I ordered was perfect condition and in good packaging. The only gripe I have is that it took for freaking forever to get it. It would also be great if it were just plug and play. Having to solder the wires to the boards isn’t easy. I’m a sheet metal worker not an electrician. I wasn’t able to solder directly to the boards due to the silicone covering the place to be soldered. I stripped the tiny wires back and connected them, then I put heat shrink on and stuffed them back in the body. All in all the shipping sucks but I’m back flying now. Thanks

2026幎6月18日
5぀星のうち1の評䟡

I bought this drone

I bought this drone, and after using it for the second time, the front left motor failed. I ordered a replacement motor and installed it. However, after the installation, during the test flight, the rear right motor failed after only one minute of flying.
Now I would have to order another replacement motor, but I won't. I'd rather throw this drone away and buy a better brand instead.
I hope Holy Stone improves the quality of its products in the future. After all, drones are generally expected to fly for more than one minute without staging a mechanical protest.

2026幎6月18日

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報