inco Cash & Carry レビュー 36

TrustScore 5段階評価の3

3.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Vi havde købt kød for lige knap 800 kr i Inco Kødbyen i sidste weekend, som skulle kunne holde sig, hvis det lå på køl, til engang i august. Da vi så står og skal bruge det blot én uge efter, at vi ha... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Super venlig service! Sjældent møder man medarbejdere i butikker der er så hjælpsomme og velinformerede som i INCO - Kødbyen. I denne nedslidte forretning overaskes man at et serviceniveau som man s... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Skriver normalt ikke anmeldelser på trustpilot men fordi jeg altid oplever en høj service hos Inco i Glostrup fortjener de ros. De løfter virkelig arven efter metro i Glostrup til noget helt andet og... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Har handlet flere gange i Inco i kødbyen i Kbh. Ofte har jeg brug for hjælp til at finde varer, eller har spørgsmål om dem. Altid, uden undtagelse, bliver jeg mødt med smil og en oprigtig ly... もっと見る

企業情報

  1. 卸売市場
  2. スーパーマーケット

当該企業による記述

inco Danmark er totalleverandør til professionelle i fødevarebranchen, med alle varer til slagter, bager, catering, restaurant og kantine. vi har over 10.000 forskellige varer i sortimentet.


連絡先


3.2

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

36件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

En hyggelig og kvalitetsbevidst butik

Jeg har i dag været i Inco Cash and Carry i Glostrup, hvor jeg lavede nogle gavekurve. Det er altid en fornøjelse at handle her! Personalet yder en rigtig god service og er kvalitetsbevidste omkring deres produkter. Det er nemt at parkere, og der er sjældent kø, hvilket gør besøget hurtigt og behageligt.
Der er også tit og ofte prøver af forskellige vare for eksempel gløg, varm kakao eller juice.

Det eneste minus er, at priserne er en smule højere end i almindelige supermarkeder, men kvaliteten og servicen gør det værd. Jeg kan varmt anbefale butikken!

2025年12月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Råddent kød

Vi havde købt kød for lige knap 800 kr i Inco Kødbyen i sidste weekend, som skulle kunne holde sig, hvis det lå på køl, til engang i august. Da vi så står og skal bruge det blot én uge efter, at vi har købt det, så stinker det af rådne æg og er uspiseligt, fordi det er dårligt på trods af, at det er opbevaret efter anvisning og skulle kunne holde sig til august. Super dårlig oplevelse og virkelig ringe kvalitet fra slagterens side, hvad end han har gjort ved det, inden han solgte os det. Øv!!

2025年7月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

En fornøjelse at handle hos Inco – hver gang!

Jeg handler tit i Inco – dejlig nemt – ligger nærmest lige i mit nabolag – de har alt, hvad vi har brug for. Nogle ting er måske lige i den høje ende af prisen, men de har så mange gode varer, super friske. For eksempel deres kasse med avocadoer. Selvom der er mange i en kasse, og det måske er lidt for meget til en almindelig familie, så er alle avocadoerne i kassen helt perfekte. Ingen madspild, fordi alle kan bruges. Selvfølgelig skal de spises inden for rimelig tid, men det er ikke som i de almindelige supermarkeder, hvor man køber fire og i bedste fald kan bruge to.

Altid super service – flere gange har jeg oplevet, at medarbejdere kommer og spørger, om de kan hjælpe med noget. De kan se, når man leder efter noget, man ikke helt kan finde. Det gør de ikke i de store supermarkeder. I kødafdelingen er der altid god betjening og et smil på læben. Jeg har også talt med kundeservice i dag i forbindelse med adgang for en medarbejder – samme gode service igen, helt i top.

2025年7月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Super service

Super service. Det er ligemeget hvilken afdeling super sevice og super betjening. Har været kunde over 8 og ilke engang en negativ som jeg oplivet…😘🫶

2025年6月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Utrolig god service

Utrolig god service. Altid hjælpsomme medarbejdere der spørger om man har brug for hjælp. Ingen sure miner ved kassen, hvis man glemmer at scanne en varer.
Fantastisk sortiment.

2025年5月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Vanvittig DYRT

Vanvittig DYRT ! Fortrød jeg overhovedet købte noget.. Hvad er berettigelsen for det sted?
Engros i udlandet er langt under alm. priser i supermarkedet..
De har ikke noget du ikke kan få i en delikatesse afdeling..
Og så er det også besværligt oveni.

2025年5月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dårlig service og ubehagelige oplevelse som vi aldrig vil glemme…

Hvis jeg kunne vælge 0 stjerne, havde jeg valgt det!
Det var en ubehagelige oplevelser da vi var inde og handle i Inco Tilst Århus i dag d. 08/02-2025 kl. lidt over 12.
Mig og min mor var inden i frugt og grønt afdeling for at kigge på grøntsager, og da vi gik hen til kassserne hvor der var pære, åbnede vi nogle kasser for at kigge og dermed tog vi 6 pære og lukkede kasserne pænt igen. Da vi så skulle til at gå, kom der en medarbejder som blev så sur og sagde til os at vi roder og har åbnet alle kassserne uden at lukke dem igen. Han sagde at vi skulle lukke kasserne igen og vi skal ikke rode i dem ellers må vi ikke handle derind mere. Vi prøvede at forklare ham, at det ikke var os der åbnede de kasser, men at det var nogen andre som kom før os, og som havde åbnede kasserne uden at lukkede dem igen.
Men næh nej han påstår at det var os, da han kun så at vi stod der! Vi prøvede at forklare, men han talte bare i munden på os og dermed ikke lad os sige noget.
Vi tænkte, ok fint vi gider ikke diskutere mere så vi tog tilbage og lukkede kasserne og stillede dem pænt på plads igen, så har vi gjort en god gerning. Da vi så gik ud til frost afdeling, begyndte han at komme og snakke ondsindet til os og truer os med at hvis vi gjorde det igen så må vi aldrig handle derind mere.
Der er altid overvågningskamera, som man kan tjekke, men han nægter og bliver ved med at give os skylden for noget som vi ikke har gjort.
Det er virkelig dårligt service og uacceptabelt at vi som forbruger skal finde sig i så noget.

2025年2月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slow checkout

Slog country service. Despite having several counter ques up. Shake om Big organisation med hat cannot maintain Quick check out

5 star for guys in freezer

2024年12月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dårligt kød

Jeg har handlet i Inco i over 12 år. Men efter at have besøgt slagteren i Inco Glostrup kommer jeg ikke i butikken mere. Flere gange har jeg oplevet dårligt kød og kød hvor pakken var skåret åben og kødet fordærvret. Alle gangene har slagteren sagt at det var for sent når jeg kom med kødet dagen efter. Men sidst afleverede jeg kødet tilbage en time efter at have købt det. Slagteren var grov og fornærmende da han sagde at jeg selv havde gjort det alle gangene og at han ikke havde ansvar for kødet. Altså skal du åbne dit kød i butikken hvis du vil være sikker på at det ikke er dårligt. Naturligvis er dette umuligt og derfor bør man aldrig købe kød i Inco - eller noget andet for den sags skyld, når man nu kender butikkens politik på reklamationer.

2024年10月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Fusk fra sælger samt Pisse uforskammet.

Fusk fra sælger samt Pisse uforskammet.
"Mai" deres sælger i afdeling i Kødbyen.

- Inco er et godt sted at handle med gode råvare og generelt godt personale (derfor 2 stjener istedet for 1)

Men i deres sælger team har de godt nok ansat 1 eller flere rådne kar.

Vi har fået tilknyttet en sælger der hedder Mai som bevidst har givet os langt højere priser end vi kunne få som kunder der bare trådte ind i butikken uden en sælger. Det er udelukkende gjort for hendes egen "provisions" skyld. - Det er simpelthen for langt ude at man lader sådan noget stå til for kunder der bruger 6 cifret beløber om måneden på at handle hos dem. - Det vilde er at når man opdager hende i "Aktet" så får man bare en besked der hedder : "Hvis du er utilfreds kan du snakke med min chef"
- DER ER 0 SAMVITTIGHED.

2023年1月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

or mere end en uge siden købte jeg en…

or mere end en uge siden købte jeg en drink kaldet "Prime"
De fortalte mig, at jeg kun kan købe en pakke med 12 flasker af hver type, da der var 5 typer. De begrundede dette med, at mængden er begrænset.
Jeg gik til dem i dag for at købe mere.
Efter mere end en uge var gået,
Da varerne var tilgængelige og næsten de samme som i sidste uge, blev der kun solgt få af dem.
De fortalte mig dog, at jeg kun kunne købe én pakke.
Fordi jeg købte for mere end en uge siden den andel, der blev tildelt kunden.
Denne urealistiske og ulogiske behandling chokerede mig.
Jeg bad dem om at møde lederen af ​​drikkevareafdelingen. De tog mig til en person ved navn Jacob.
Han kunne ikke svare mig om den periode, hvor jeg skal vente for at kunne købe denne vare igen.
Han ringede til afdelingslederen og bad ham komme: "Jeg tror, ​​han hed Timmi"
Da jeg stillede ham mit spørgsmål, fortalte han mig, at jeg var nødt til at vente, indtil dette måltid var færdigt, og det andet nye måltid ville komme. Dette er, hvad vi ikke kan angive en periode for det.
Det kan være 3 måneder, eller måske meget mere end det.
Er det logisk, dem der er ansvarlige for at sætte sådanne love i en stor virksomhed som inco?
Sådanne love skader dit omdømme og din troværdighed, og hvis en evaluering var tilgængelig med negative stjerner, ville jeg give dig fem negative stjerner.
Jeg håber, at du vil rette fejlen i dine love, så du ikke mister dine kunder.

2022年11月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Super venlig service!

Super venlig service!
Sjældent møder man medarbejdere i butikker der er så hjælpsomme og velinformerede som i INCO - Kødbyen. I denne nedslidte forretning overaskes man at et serviceniveau som man savner mange steder! Søde både ældre og yngre folk der ved hvor man finder de varer man søger og de går med hele vejen for at vise hvor man skal finde varerne! Fik også en god faglig snak med en slagter der kunne råde og vejlede konkret på produktet på en meget overbevisende måde. Priserne er ikke så billige mere men man sparer trods alt fortsat ift. traditionelle supermarkeder på flere varer og så er sortimentet enormt! Tak for en god oplevelse INCO
Henrik Busch

2022年11月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Besøgte for første gang i dag

Besøgte for første gang i dag
Og sikke en god oplevelse super service hved oprettelsen af min kort til gennemgang af hvordan jeg handler
Lækkert udvalg ikke alt er billigere
Personalet på gulvet var vendelige og kunne svare på spørgsmål
Kommer igen

2022年5月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Glostrup afdeling

Glostrup afdeling.

Virkelig dårlig kundeservice oplevelse af Gitte Dyhr.
Har altid handlet inde i Kødbyen, og fået en rigtig god service derfra, men Gitte i Glostrup er slet ikke serviceminded. Spurgte til ang. regler vedr. returnering og fortryd af køb og hvor jeg kunne finde det på jeres hjemmeside. Da jeg ville returnere en vare.
Hun blev rigtig fornærmede og sagde det ville hun ikke diskutere om. Jeg spurgte pænt, hvor man kunne læse det på jeres website, men hun blev sur og ikke ville svare på det. Hvad sker der for det? Kommer ikke i Glostrup mere. Virkelig øverligt når man har været kunne i +20år. Nærmest ligefrem man skal handle hos fullhouse.

2021年12月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Uovertruffen service !

Det er en af mine yndlingssteder at handle !
Det er de mest hjælpsomme glade medarbejdere jeg igen sinde har oplevet ! ALTID ...jeg har aldrig oplevet en der ikke smider hvad de laver for at hjælpe ..med et SMIL !!!
Idag havde jeg en klage over en vare som jeg ikke engang havde bonen på !! ...og selvfølgelig fik jeg bare en ny ...med et SMIL !!!
Sikke en arbejdsplads !! Stort skulderklap til jer alle hos INCO !!!

2021年4月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Skriver normalt ikke anmeldelser på…

Skriver normalt ikke anmeldelser på trustpilot men fordi jeg altid oplever en høj service hos Inco i Glostrup fortjener de ros. De løfter virkelig arven efter metro i Glostrup til noget helt andet og uventet med meget god service. Ikke sjældent man bliver tilbudt hjælp 3-4 gange under et besøg. Flot flot Inco !

2020年9月29日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報