Utrolig god service. Altid hjælpsomme medarbejdere der spørger om man har brug for hjælp. Ingen sure miner ved kassen, hvis man glemmer at scanne en varer. Fantastisk sortiment.
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
Jeg har handlet i Inco i over 12 år. Men efter at have besøgt slagteren i Inco Glostrup kommer jeg ikke i butikken mere. Flere gange har jeg oplevet dårligt kød og kød hvor pakken var skåret åben og k... もっと見る
I dag var min første tur til inco i glostrup og det var en virkelig dejlig oplevelse :-) Medarbejderne vi tog kontakt til var utroligt flinke og hjælpsomme (en sjældenhed mange andre steder). Kommer... もっと見る
Jeg handler tit i Inco – dejlig nemt – ligger nærmest lige i mit nabolag – de har alt, hvad vi har brug for. Nogle ting er måske lige i den høje ende af prisen, men de har så mange gode varer, super... もっと見る
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューに回答していません
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
En hyggelig og kvalitetsbevidst butik
Jeg har i dag været i Inco Cash and Carry i Glostrup, hvor jeg lavede nogle gavekurve. Det er altid en fornøjelse at handle her! Personalet yder en rigtig god service og er kvalitetsbevidste omkring deres produkter. Det er nemt at parkere, og der er sjældent kø, hvilket gør besøget hurtigt og behageligt.
Der er også tit og ofte prøver af forskellige vare for eksempel gløg, varm kakao eller juice.
Det eneste minus er, at priserne er en smule højere end i almindelige supermarkeder, men kvaliteten og servicen gør det værd. Jeg kan varmt anbefale butikken!
En fornøjelse at handle hos Inco – hver gang!
Jeg handler tit i Inco – dejlig nemt – ligger nærmest lige i mit nabolag – de har alt, hvad vi har brug for. Nogle ting er måske lige i den høje ende af prisen, men de har så mange gode varer, super friske. For eksempel deres kasse med avocadoer. Selvom der er mange i en kasse, og det måske er lidt for meget til en almindelig familie, så er alle avocadoerne i kassen helt perfekte. Ingen madspild, fordi alle kan bruges. Selvfølgelig skal de spises inden for rimelig tid, men det er ikke som i de almindelige supermarkeder, hvor man køber fire og i bedste fald kan bruge to.
Altid super service – flere gange har jeg oplevet, at medarbejdere kommer og spørger, om de kan hjælpe med noget. De kan se, når man leder efter noget, man ikke helt kan finde. Det gør de ikke i de store supermarkeder. I kødafdelingen er der altid god betjening og et smil på læben. Jeg har også talt med kundeservice i dag i forbindelse med adgang for en medarbejder – samme gode service igen, helt i top.
Utrolig god service
Utrolig god service. Altid hjælpsomme medarbejdere der spørger om man har brug for hjælp. Ingen sure miner ved kassen, hvis man glemmer at scanne en varer.
Fantastisk sortiment.
Dårligt kød
Jeg har handlet i Inco i over 12 år. Men efter at have besøgt slagteren i Inco Glostrup kommer jeg ikke i butikken mere. Flere gange har jeg oplevet dårligt kød og kød hvor pakken var skåret åben og kødet fordærvret. Alle gangene har slagteren sagt at det var for sent når jeg kom med kødet dagen efter. Men sidst afleverede jeg kødet tilbage en time efter at have købt det. Slagteren var grov og fornærmende da han sagde at jeg selv havde gjort det alle gangene og at han ikke havde ansvar for kødet. Altså skal du åbne dit kød i butikken hvis du vil være sikker på at det ikke er dårligt. Naturligvis er dette umuligt og derfor bør man aldrig købe kød i Inco - eller noget andet for den sags skyld, når man nu kender butikkens politik på reklamationer.
I dag var min første tur til inco i…
I dag var min første tur til inco i glostrup og det var en virkelig dejlig oplevelse :-)
Medarbejderne vi tog kontakt til var utroligt flinke og hjælpsomme (en sjældenhed mange andre steder).
Kommer igen/tak
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。







