Latexpillowshop レビュー 

69
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

The reply re returning the pillow is simply not accurate. Check their returns page and see if it makes it clear the product has to be returned to Thailand “ We retund the price you paid, incl... もっと見る

5つ星のうち4の評価

I only came across these poor reviews today whilst waiting for my pillow to arrive. Obviously I was very upset and worried. However, my parcel has just been delivered and I am delighted with it. Unlik... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Be ware buyers This is not British company supplier of British pillows Latex pillows come vacuum packed from Thailand They take admin charge of £15 if you want to return and you pay cost pos... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

So, I was expecting the worst after reading the reviews on here, however, I was reassured by the customer service team that the pillow would be fine. It’s arrived and my daughter is very happy with... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 寝室家具店
  2. ・
  3. マットレス専門店
  4. 寝具店

当該企業による記述

Under new ownership since 1 August 2026. Latex Pillow Shop is now operated by a new ownership and management team. We understand that customers who purchased before 1 August 2026 reported concerns about communication, product descriptions, delivery, returns, and refunds, and we are reviewing those issues carefully. Our priority is to provide clear product information, transparent shipping and returns guidance, responsive customer support, and a better overall customer experience. We are based in Thailand and serve customers in the United Kingdom through latexpillowshop.co.uk. If you have questions about an existing or recent order, please contact our customer support team with your order details. We will review each enquiry individually and explain the available options. We welcome all genuine feedback, positive or negative, and are committed to responding openly and respectfully.


連絡先

2.3

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

69件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 85%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.3

すべてのレビュー

(69)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I’ve had excellent service from this…

I’ve had excellent service from this company, not only their great products. I bought two latex pillows, excellent quality and prompt delivery but their customer service couldn’t be better.

2023年10月1日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Caroline, Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased you had a positive experience with product descriptions and materials, customer communication and delivery. The business has been under new ownership since 1 August 2026, and our current team appreciates your feedback as we continue improving our service.

5つ星のうち1の評価

Pillows are not Dunopillows

Pillows are not Dunopillows, this is a Thailand company and not shipped from the U.K. a total waste of £54. I have no idea what is in this but I have awoken with my face covered in a rash. The pillow itself is not UK size, it’s much smaller, so also doesn’t fit the pillow case. Stay clear

2023年9月14日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Sharon, We’re sorry your experience involving shipping and business-location transparency and product sizing fell short of expectations. A new ownership and management team took over on 1 August 2026, and we are carefully reviewing feedback about earlier experiences. If you contact our present support team with your order details, we’ll review what happened and explain the options available.

5つ星のうち5の評価

A good pillow arrived swiftly

So, I was expecting the worst after reading the reviews on here, however, I was reassured by the customer service team that the pillow would be fine.
It’s arrived and my daughter is very happy with it. When she initially opened it, it did look tiny, but when she released it from its vacuum packaging and ‘whacked it a few times’ it became average pillow size. There is no smell whatsoever and it’s very comfortable.

2023年8月8日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Dawn, Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased you had a positive experience with product sizing, pillow comfort and suitability and customer communication. Our new team took ownership on 1 August 2026, and your feedback helps us understand what customers value most.

5つ星のうち1の評価

*PAY ATTENTION TO THE OTHER REVIEWS**

*PAY ATTENTION TO THE OTHER REVIEWS**

Awful company who:

- Are not UK based (don’t let the Union Jack flag trick you). This means any returns are extortionate (if they even accept them)
- Truly AWFUL customer service. They are very rude and u helpful. Once they have your money they really don’t care!
- The dimensions of the pillows do not match the ones on the website, meaning they don’t fit properly in the pillow case (again, they do not care about this)
- Returns have to be sent tracked and out of the UK. This is at your own cost!

This company intentionally makes it hard for you to raise a complaint, get replacements or issue refunds. Please save yourself the headache and buy from elsewhere. It may be slightly more expensive to do that, but the quality and process will be worth it.

2023年7月26日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Catherine, We’re sorry to hear about the difficulties you experienced with refunds, return arrangements and charges and product sizing. The business has been under new ownership since 1 August 2026, and our new team is reviewing concerns raised before the ownership change. Please contact our current customer support team with your order details so we can review your circumstances and explain any available options.

5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. The quality is poor and the standard pillow does not fill a pillow case. The customer service team are sarcastic in their response and demand a tracked return to outside of the UK to get a refund.

2023年7月25日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Consumer, We’re sorry your experience involving refunds, return arrangements and charges and customer communication fell short of expectations. A new ownership and management team took over on 1 August 2026, and we are carefully reviewing feedback about earlier experiences. If you contact our present support team with your order details, we’ll review what happened and explain the options available.

5つ星のうち1の評価

SCAM latexpillow.irish

SCAM! company sends product from China, but websie was
latexpillow (latexpillow.irish)
and product is completely is different. And Incase you want to refund, they ask you to send the kargo to Polland. !!!! Unbelievable. I lost 150 euros

2023年6月25日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi I, We’re sorry to read about your concerns regarding refunds, shipping and business-location transparency and product descriptions and materials. Since 1 August 2026, Latex Pillow Shop has been under new ownership, and we take feedback about previous orders seriously. Please share your order details with our current support team so we can investigate your concerns and explain the available next steps.

5つ星のうち4の評価

I was hesitant to invest in a latex…

I was hesitant to invest in a latex pillow with them being more expensive than a regular pillow. But now that I have this one I will never go back. It is incredibly comfortable and has made a huge difference in how well rested I feel each morning.

2023年6月11日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Melanie, Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased you had a positive experience with product descriptions and materials and pillow comfort and suitability. The business has been under new ownership since 1 August 2026, and our current team appreciates your feedback as we continue improving our service.

5つ星のうち5の評価

I've always struggled to find a pillow…

I've always struggled to find a pillow that's just the right thickness, but this one is perfect. It conforms to my neck and head in a way that no other pillow has. The latex is soft but supportive and great value for money.

2023年4月26日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Marianne, Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased you had a positive experience with product descriptions and materials, pillow comfort and suitability and customer communication. Since taking over on 1 August 2026, our new ownership team has been committed to clear communication and a positive customer experience.

5つ星のうち1の評価

What a load of rubbish, SCAM

What a load of rubbish, turned up under size they stated then smell so badly you can’t use them,.also a big con there not uk based like you’d think from what there page shows you, it’s from Thailand so when you need to return as not what you’d expected it will cost you over £35 plus on top of that they will take another %15 restocking fee please be carful this is not someone you should buy from ever its a scam

2023年4月21日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Clinton, We’re sorry to read about your concerns regarding return arrangements and charges, shipping and business-location transparency and product sizing. Since 1 August 2026, Latex Pillow Shop has been under new ownership, and we take feedback about previous orders seriously. Please share your order details with our current support team so we can investigate your concerns and explain the available next steps.

5つ星のうち1の評価

Awful

Awful.

Cheap crap pillow, very flimsy no support!!
Requested a refund, and they removed £15 for 'repacking' fee.

Avoid at all costs as a waste of money!
Awful service and robbing company

2023年4月5日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi J, We’re sorry to hear about the difficulties you experienced with refunds, return arrangements and charges and customer communication. The business has been under new ownership since 1 August 2026, and our new team is reviewing concerns raised before the ownership change. Please contact our current customer support team with your order details so we can review your circumstances and explain any available options.

5つ星のうち1の評価

Very poor quality product, with rip off prices and returns

Going by the name you would imagine that the shop is based in the UK...Well no, the pillow came from Thailand. The pillow was not as expected, it was tiny and had no support whatsoever. When going to return it, that when I discovered where the pillow was shipped from. The pillow cost £54 sterling, £26 to return and because I never read the returns' policy, they take a further £15. A total rip off, I will make sure never to make that mistake again and insure I read all the information from where the company is actually based as the name of this company is very misleading, to the returns information, to reviews

2023年3月11日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Samantha, We’re sorry your experience involving return arrangements and charges, shipping and business-location transparency and customer communication fell short of expectations. A new ownership and management team took over on 1 August 2026, and we are carefully reviewing feedback about earlier experiences. If you contact our present support team with your order details, we’ll review what happened and explain the options available.

5つ星のうち1の評価

My wife who is a pensioner purchased…

My wife who is a pensioner purchased one of their pillows unfortunately it was not as good as was advertised.She enquired about sending it back within her 30 days allowed and was told to send it to Thailand at our expense plus a £15 handling fee so beware of returning items.

2023年3月27日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Ian, We’re sorry to read about your concerns regarding return arrangements and charges, shipping and business-location transparency and product descriptions and materials. Since 1 August 2026, Latex Pillow Shop has been under new ownership, and we take feedback about previous orders seriously. Please share your order details with our current support team so we can investigate your concerns and explain the available next steps.

5つ星のうち1の評価

Scamming or Careless

Purchased 2 low profile latex pillows. Stated height was 7cm. They would be lucky to be 4 cm. Made in Thailand but that's fine by me. Though Thailand has the same metric measurement system as Australia it seems that accuracy of sizes does not count. So what is the reason ?
Scamming?
Genuine mistake?
Stupidity?
Couldn't care less?
All of the above?

2023年3月25日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Lindsay, We’re sorry to hear about the difficulties you experienced with shipping and business-location transparency, product descriptions and materials and product sizing. The business has been under new ownership since 1 August 2026, and our new team is reviewing concerns raised before the ownership change. Please contact our current customer support team with your order details so we can review your circumstances and explain any available options.

5つ星のうち1の評価

Terrible company not Irish

Terrible company, dishonest, thought it was an Irish company until I was charged import duty, latex pillow costing €59 arrived and it was child sized, I wanted to return it and was informed I would have to pay a non refundable €19 shipping and handling fee. Avoid at all costs, very mis-leading website and contact details.

2023年3月13日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Michelle, We’re sorry your experience involving refunds, return arrangements and charges and shipping and business-location transparency fell short of expectations. A new ownership and management team took over on 1 August 2026, and we are carefully reviewing feedback about earlier experiences. If you contact our present support team with your order details, we’ll review what happened and explain the options available.

5つ星のうち1の評価

Please do not purchase anything from this website!

This company is misleading their customers into believing they're a British company when in fact they're Thai. I received a poor quality, defective pillow which I was then told I would have to pay to return this item, tracked to Thailand. When they state on their website 'Buyer Protection - Refund and keep items if not as described' they are outright lying because they are refusing to do so. I'm having to try and get a refund from my bank. Save yourself the hassle and stress and avoid.

2023年1月6日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Charlotte, We’re sorry to read about your concerns regarding refunds, return arrangements and charges and shipping and business-location transparency. Since 1 August 2026, Latex Pillow Shop has been under new ownership, and we take feedback about previous orders seriously. Please share your order details with our current support team so we can investigate your concerns and explain the available next steps.

5つ星のうち1の評価

Do not use Latex Pillow Shop

Do not use Latex Pillow Shop. PayPal have refunded my money today after upholding my claim. This process took 2 months. Latex Pillow Shop is based in Thailand and pose as British. My order arrived and the pillows were undersized, misshapen, uneven and lumpy. I complained and asked for a refund. Latex Pillow Shop tried to get me to accept replacements that would be ‘different’. When I refused Latex Pillow Shop then asked for the pillows to be returned to a residential address in Birmingham. I refused to pay for returning the pillows given that initially Latex Pillow Shop hadn’t asked for them back when trying to get me to accept ‘different’ replacements. I initiated a claim with PayPal and then Latex Pillow Shop insisted on me returning the pillows to Thailand at my cost. Because I didn’t do that, the robot resolution service at PayPal awarded the claim to Latex Pillow Shop. I filed a complaint with PayPal and got through by telephone and the agent refunded me. Save yourself the hassle and stress. Buy the proper product from Reylon. Using Latex Pillow Shop is false economy and you may not get a refund for these rejects Latex Pillow Shop are selling.

2022年12月17日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi MrsMack, We’re sorry to hear about the difficulties you experienced with refunds, return arrangements and charges and shipping and business-location transparency. The business has been under new ownership since 1 August 2026, and our new team is reviewing concerns raised before the ownership change. Please contact our current customer support team with your order details so we can review your circumstances and explain any available options.

5つ星のうち4の評価

I only came across these poor reviews…

I only came across these poor reviews today whilst waiting for my pillow to arrive. Obviously I was very upset and worried. However, my parcel has just been delivered and I am delighted with it. Unlike some reviews on here my latex pillow came in a cotton cover and after releasing it from the vacuum packaging it puffed up to a full sized pillow. I am genuinely surprised and delighted.

2022年10月31日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Sharon, Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased you had a positive experience with product descriptions and materials, product sizing and delivery. Since taking over on 1 August 2026, our new ownership team has been committed to clear communication and a positive customer experience.

5つ星のうち1の評価

Con merchants.

Just like most of the reviews avoid this ghost company at all costs.
I paid £47.00 and received a low quality item.
You can send it back but will lose most of your money due to shipping back to Thailand. In short I would say it's a scam.

2022年8月6日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Eric, We’re sorry to read about your concerns regarding shipping and business-location transparency and delivery. Since 1 August 2026, Latex Pillow Shop has been under new ownership, and we take feedback about previous orders seriously. Please share your order details with our current support team so we can investigate your concerns and explain the available next steps.

5つ星のうち1の評価

AVOID!

AVOID!! Yet another dissatisfied customer of this company pretending to be British. I placed 2 orders for 2 pillows,one order was fine but the second contained one firm pillow and the other very soft and floppy,very different qualities. I have sent 2 emails and not had the courtesy of a reply,yet another example of the very poor customer service. AVOID!!

2022年7月13日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Jane, We’re sorry to hear about the difficulties you experienced with shipping and business-location transparency, pillow comfort and suitability and customer communication. The business has been under new ownership since 1 August 2026, and our new team is reviewing concerns raised before the ownership change. Please contact our current customer support team with your order details so we can review your circumstances and explain any available options.

5つ星のうち5の評価

Not exactly local, but very good product and delivery.

okay so while they appear to be a British company there are indications they're not...the phone number is a giveaway. So I ordered a pillow THEN looked here and all your reviews had me panicked.

But...

The pillow arrived quicker that stated and after following the instructions (which clearly some of you below didn't), the vacuum packed pillow turns out to be just as good as another latex pillow I own. Very happy with it!

Thank you latexpillowshop!

2022年2月25日
自発的なレビュー
Latexpillowshop ロゴ

Latexpillowshop からの回答

Hi Tristan, Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased you had a positive experience with shipping and business-location transparency, product descriptions and materials and delivery. Since taking over on 1 August 2026, our new ownership team has been committed to clear communication and a positive customer experience.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報