Lyle & Scott レビュヌ 

1,709
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Wanted to check on some product details so contacted Lyle and Scott. Very quick and precise communications. More info needed and provided which got me the information I required so I knew if an older... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Zeer! tevreden over de service van Lyle & Scott. Vorig jaar had ik drie truien gekocht die na een paar keer dragen helaas behoorlijk begonnen te pillen. Ik heb een mailtje gestuurd met wat foto's en... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Bought a t-shirt for my husband's birthday. We noticed a small hole at the back after just one wear. Wasn't sure if it was something he had done or a flaw in the cloth. I contacted customer services w... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Sono alquanto arrabbiata per la, qualità dei tessuti delle magliette. Acquistate in negozi diversi, di colori diversi, a cifre notevoli, risultate tutte bucate sul davanti nello stesso posto. Lavate a... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 玳士衣料店
  2. ・
  3. ファッション アクセサリヌ店

圓該䌁業による蚘述

Quality menswear since 1874.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

1709件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.4

すべおのレビュヌ

(1,709)

過去12か月のレビュヌ数: 401ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service.

The customer service responded to my complaint promptly, kindly, and in a very accommodating manner. I will continue to be a customer, as this experience left a very positive impression—especially in a situation where not everything went smoothly.

2026幎2月13日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Ben,

Thank you very much for taking the time to leave us such a fantastic 5 star review. We’re absolutely delighted to hear that our customer service team were able to respond to your complaint promptly, kindly, and in an accommodating manner.

While we’re sorry that not everything went smoothly initially, it’s wonderful to know that the way your concerns were handled left you with such a positive impression. Providing supportive and solution-focused service, especially when things don’t go to plan, is exactly what we strive for.

Your continued loyalty truly means a great deal to us, and we’re so pleased we could turn your experience into a positive one.

Thank you again for your valued support of Lyle & Scott. We look forward to welcoming you back again soon, and if you ever need any assistance, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle & Scott

5぀星のうち5の評䟡

All was great and very friendly and


All was great and very friendly and helpful

2026幎2月18日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Christine,

Thank you very much for taking the time to leave us such a fantastic 5 star review. We’re absolutely delighted to hear that you found everything great and that our team were friendly and helpful throughout your experience.

Providing welcoming and supportive service is something we truly pride ourselves on, so it’s wonderful to know this came across during your visit.

Your kind feedback means a great deal to the team, and we truly appreciate your support of Lyle & Scott. We look forward to welcoming you back again soon, and if you ever need any assistance, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle & Scott

5぀星のうち4の評䟡

Product received was faulty and not of


Product received was faulty and not of good quality.
That said, customer services was prompt and refund received within 1 day.

2026幎2月17日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Richard,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry that the product you received was faulty and did not meet the quality you expected. We completely understand how disappointing this must have been.

At the same time, we’re pleased to hear that our customer service team was able to respond promptly and that your refund was processed quickly. Ensuring a smooth and efficient resolution is something we take very seriously, and it’s wonderful to know that this part of your experience met your expectations.

Your feedback is important to us and will help us continue improving the quality of our products and service. We hope to have the opportunity to provide a flawless experience for you in the future.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち1の評䟡

I have been buying their lounge wear


I have been buying their lounge wear for many years now (usually through House of Frazer stores). Recently bought few from the online House of Frazer store and the items I received were substandard, I know I used the same style previously which still feels new but the ones I recently bought started showing piling inside and outside, I threw one. When I contacted the customer support they aksed to provide pictures of the items (which I have yet to share) but they also aksed to contact HOF for any refund/replacement matters I didn’t find the communication very useful

2026幎2月7日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello,

Thank you for sharing your feedback, and we are very sorry to hear about your recent experience. We truly value long-term customers like you, and we completely understand how disappointing it must have been to receive items that did not meet the standard you’ve come to expect from our products.

Regarding your recent order through the House of Fraser online store, we do ask for photos of affected items so we can properly assess quality issues and ensure the best solution for you. We never received any response from yourself after multiple chasers.

While House of Fraser handles the refund or replacement process for online orders purchased through their site, we are committed to supporting you as much as possible as stated. Once we have the photos of the affected items, we can advise on next steps and work with the retailer to help resolve the matter.

We would kindly ask if you can reply and share the photos so we can share guidance on the next steps.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service


The item I bought was a tad large when delivered and no longer on the website, the staff where able to find me the size I required in the warehouse and the exchange was made. Great customer service

2026幎2月9日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Gareth,

Thank you very much for taking the time to leave us such a fantastic 5 star review. We are absolutely delighted to hear about your positive experience.

We understand how disappointing it can be when an item isn’t quite the right size, especially when it’s no longer available online. It’s wonderful to know that our team was able to locate the correct size for you in our warehouse and arrange the exchange smoothly. Going the extra mile to find a solution is exactly the level of service we strive to provide.

Your kind comments about our customer service truly mean a great deal to the team, and we’re so pleased we were able to ensure you received the item you wanted.

Thank you again for your valued support of Lyle and Scott. We look forward to welcoming you back again soon, and if you ever need any assistance, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち1の評䟡

Requested a return & refund a month


Requested a return & refund a month ago. You received product, within days, but ‘forgot’ to issue refund & I had to chase you - VERY poor!!

2026幎2月17日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello,

Thank you for bringing this to our attention, and we are sincerely sorry to hear about your experience.

While our returns and refunds are processed automatically through our system once an item is received, on this occasion the refund was unfortunately not completed as expected. We want to reassure you that this was not 'forgot ' about however, we fully appreciate how frustrating it must have been to see your return delivered and then have to contact us to have the refund issued.

This is certainly not the level of service we aim to provide, and we truly apologise for the inconvenience caused. Your feedback is being taken seriously and will be reviewed internally to help ensure this does not happen again.

As soon as you contacted us, our team prioritised your case and resolved the matter well within our service timeframe. Nevertheless, we completely understand that you should not have needed to chase this in the first place.

If there is anything further you would like us to look into, please do not hesitate to get in touch. We appreciate you taking the time to share your feedback.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

It was very quickly and professionally

It was very quickly and professionally

2026幎2月17日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Taras,

Thank you very much for taking the time to leave us a fantastic 5 star review. We are absolutely delighted to hear that your experience was handled quickly and professionally.

Providing efficient, straightforward, and high-quality service is exactly what we strive for, so it’s incredibly rewarding to know this was reflected in your experience. Your kind feedback truly means a great deal to our team.

We greatly appreciate your support of Lyle and Scott and look forward to welcoming you back again soon. If you ever need any assistance, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

Very supportive

Very supportive

2026幎2月16日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Aamir,

Thank you very much for taking the time to leave us a fantastic 5 star review. We are absolutely delighted to hear that you found our team very supportive.

Providing helpful, understanding, and responsive assistance is something we truly strive for, so your kind words mean a great deal to us. It’s always incredibly rewarding to know that our support made a positive difference to your experience.

Your feedback will be shared with the wider team, as recognition like this encourages us to continue delivering the high level of service our customers expect from Lyle and Scott.

Thank you again for your support. We look forward to welcoming you back again soon, and if you ever need any assistance, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

I just wanted to share a really great


I just wanted to share a really great experience I had with Lyle & Scott.

I placed an order a while ago, but unfortunately the package seemed to get stuck somewhere in transit and basically disappeared. It was pretty frustrating at first, since there were no updates and it looked like it might be lost for good.

So I reached out to customer support — and honestly, they were amazing. Super friendly, quick to respond, and very understanding. No complicated back and forth, no stress. They immediately arranged a replacement shipment, and it arrived really fast. I was genuinely impressed with how smoothly and professionally they handled everything.

Then, about two weeks later, the original package unexpectedly showed up! I contacted them again, sent it back, and as a thank-you they even gave me a 20% discount voucher. Totally didn’t expect that, but it was such a nice gesture.

Mistakes can happen with shipping, but great customer service makes all the difference — and Lyle & Scott absolutely nailed it. I’ll definitely be ordering again.

2026幎2月15日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Sebastian,

Thank you very much for taking the time to leave such a fantastic 5 star review. We are absolutely delighted to hear about your experience.

We are very sorry that your original parcel appeared to go missing in transit, and we completely understand how frustrating that must have been. However, it is wonderful to know that our customer support team was able to step in quickly, arrange a replacement without any stress, and ensure it reached you promptly. Providing friendly, efficient, and straightforward support is exactly what we strive for.

We also truly appreciate your honesty in returning the original parcel when it unexpectedly arrived. Your understanding and cooperation mean a great deal to us, and we are pleased that the gesture of a discount voucher was a nice surprise.

While shipping issues can occasionally happen, we are committed to making sure the resolution is handled smoothly and professionally, so it is incredibly rewarding to know we achieved that for you.

Thank you again for your kind words and for your continued support of Lyle and Scott. We look forward to welcoming you back again soon, and if you ever need any assistance, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

Was an item missing from my order

Was an item missing from my order
Micheal very kindly sorted it out quickly.
Excellent service

2026幎2月9日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Debby,

Thank you very much for taking the time to leave your wonderful 5 star review. We are delighted to hear that, although an item was missing from your order, the issue was resolved quickly for you.

We are especially pleased to know that Micheal was able to assist and sort this out promptly. Providing efficient and supportive service when things do not go to plan is something we truly strive for, so it is fantastic to hear that this resulted in an excellent experience for you.

We will be sure to pass your kind comments on to Micheal and the wider team.

Thank you again for your generous feedback and for supporting Lyle and Scott. If you need any assistance in the future, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち1の評䟡

Hago un pedido

Hago un pedido, a los 20 días aparece en su web como entregado y era mentira.Piden perdón, que me enviarán el pedido con un camiseta de regalo. Después dicen que el artículo ha bajado de precio.Después de un mes,me anulan el pedido.He tenido que escribirles muchísimas veces para que me hiciesen caso.NUNCA COMPRAREMOS de nuevo su marca.No son nada serios ni profesionales. Haré mala publicidad de su marca

2026幎2月13日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hola Beatriz,

Gracias por compartir sus comentarios, y lamentamos mucho la experiencia que ha tenido con su pedido reciente. Entendemos completamente lo frustrante que debió ser ver su pedido marcado como entregado cuando en realidad no había llegado, y le pedimos disculpas sinceramente por la confusión y las numerosas gestiones que tuvo que realizar.

También lamentamos las complicaciones adicionales relacionadas con el ajuste de precio y la eventual cancelación de su pedido. Esto ciertamente no refleja el nivel de servicio ni de profesionalidad que nos esforzamos por ofrecer, y sus comentarios se revisarán internamente para evitar situaciones similares en el futuro.

Aunque entendemos su decepción y la frustración que esto ha causado, queremos asegurarle que su experiencia se toma muy en serio. Si está dispuesto, nos gustaría tener la oportunidad de revisar su caso con más detalle y ver si hay alguna manera de compensarle.

Le pedimos sinceramente disculpas por los inconvenientes y esperamos que en algún momento pueda reconsiderar nuestra marca.

Atentamente,
Atención al Cliente, Lyle and Scott

5぀星のうち3の評䟡

Customer service was excellent a few


Customer service was excellent a few issues with delivery though.

2026幎2月13日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Karl,

Thank you for taking the time to leave your review. We are really pleased to hear that you found our customer service to be excellent. That is wonderful feedback for our team.

We are sorry to learn that there were a few issues with the delivery. We completely understand how frustrating this can be and appreciate you bringing it to our attention. While delivery is handled by our courier partners, we certainly take your feedback on board and will continue working to improve the overall experience.

If there is anything further you would like us to look into regarding your order, please do not hesitate to reach out. We are always here to help.

Thank you again for your feedback and for supporting Lyle and Scott.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち1の評䟡

shipment didnt come

shipment didnt come

2026幎2月13日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Luka,

Many thanks for taking the time to leave us a review. We are disappointed to see that you have left a one star review. After looking on our system we are sorry to say that we have no record of an order being placed in your name.

We have also had no email or call from yourself regarding this therefore we would kindly ask if you can contact us as soon as possible so we can help where we can.

We look forward to you contacting us.

Kind Regards,
Customer Support, Lyle & Scott

5぀星のうち3の評䟡

Everything was fine with communication


Everything was fine with communication with the seller. The problem is the shipping once it arrives in Portugal.

2026幎2月9日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Rui,

Thank you very much for taking the time to leave your review and for your honest feedback. We’re really pleased to hear that you were happy with the communication from our team throughout your order.

We’re sorry to learn that your experience was impacted by the shipping process once the parcel arrived in Portugal. We understand how frustrating this can be, especially when everything else has gone smoothly. While local delivery is handled by our courier partners in the destination country, we absolutely take your experience seriously and will use your feedback to review this with them.

If there were any specific issues with the delivery, please do not hesitate to reach out to us directly so we can look into this further and see how we can help.

Thank you again for your feedback and for supporting Lyle & Scott.

Kind regards,
Customer Support, Lyle & Scott

5぀星のうち5の評䟡

Good aftersales actions

Good aftersales when you have a problem

2026幎2月9日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Roel,

Thank you very much for taking the time to leave your 5-star review. We are pleased to hear that you had a positive experience with our aftersales support when you needed assistance.

Providing reliable and responsive service, especially when resolving an issue, is extremely important to us. It’s great to know that our team was able to support you when it mattered most.

Thank you again for your feedback and for your support of Lyle and Scott. If you need any assistance in the future, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

The customer service was exceptional

The customer service was exceptional. My gilet was out of warranty but they still went over and beyond and provided me with a brand new gilet even though I was happy to pay for my garment to be repaired. Micheal was happy to help from start to finish.
Restored my belief in Customer Service companies.
Big thanks to Lyle & Scott.

2026幎2月11日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello,

Thank you very much for taking the time to leave your wonderful 5-star review. We are absolutely delighted to hear that you found our customer service to be exceptional.

Although your gilet was out of warranty, we are so pleased that we were able to provide a positive resolution for you, and that Micheal supported you every step of the way. Going above and beyond for our customers is something we truly strive for, so it is fantastic to know this helped restore your belief in customer service.

We will be sure to pass your kind words on to Micheal and the wider team.

Thank you again for your generous feedback and for your continued support of Lyle and Scott. If you need any assistance in the future, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

So helpful

So helpful
Solved all my problems and then followed up to make sure I was happy

2026幎2月9日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Stephen,

Thank you very much for taking the time to leave your 5-star review. We are delighted to hear that our team was so helpful, resolved all of your concerns, and followed up to ensure you were completely satisfied.

Providing attentive, thorough, and personable customer service is extremely important to us, so it is wonderful to know that this was reflected in your experience. Your feedback truly means a lot to our team.

Thank you again for your kind words and for your support of Lyle and Scott. If you need any assistance in the future, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

il servizio cliente si Ú mostrato


il servizio cliente si Ú mostrato completamente a mia disposizione, aiutandomi in tutto fino alla risoluzione del problema

2026幎2月12日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Emanuele,

Grazie mille per aver condiviso la tua esperienza con noi e per averci lasciato una recensione a 5 stelle. Siamo davvero felici di sapere che il nostro servizio clienti si sia mostrato completamente a tua disposizione, supportandoti fino alla risoluzione del problema.

Offrire un’assistenza attenta, disponibile e orientata alla soluzione Ú per noi una priorità assoluta, quindi Ú molto gratificante sapere che la tua esperienza sia stata così positiva.

Grazie ancora per le tue parole e per il tuo supporto a Lyle and Scott. Se dovessi aver bisogno di ulteriore assistenza in futuro, non esitare a contattarci.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

Superb service from Lyle & Scot

Superb service from Lyle & Scot, the clothing is second to none!

2026幎2月11日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Stephen,

Thank you very much for taking the time to leave your 5-star review. We are thrilled to hear that you received superb service and that you feel our clothing is second to none.

Providing high-quality products alongside excellent customer service is extremely important to us, so it is fantastic to know that your experience reflected this. Your kind feedback truly means a lot to our entire team.

Thank you again for your comments and for your support of Lyle and Scott. If you need any assistance in the future, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

Excellent customer service, quick and accurate in solving my problem. Thank you.

2026幎2月3日
自発的なレビュヌ
Lyle & Scott ロゎ

Lyle & Scott からの回答

Hello Nello,

Thank you very much for taking the time to leave your 5-star review. We are delighted to hear that you found our customer service to be excellent and that your issue was resolved quickly and accurately.

Providing efficient, reliable, and approachable support is extremely important to us, so it is wonderful to know that your experience reflected this. Feedback like yours means a great deal to our team.

Thank you again for your kind words and for your support of Lyle and Scott. If you need any assistance in the future, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Customer Support, Lyle and Scott

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報