Banner for Millie & Jones

Millie & Jones レビュヌ 

263
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Had some issue with furniture delivery dates: The website allows to select dates that the courier company later said they cannot do because they are in the area only every 2-3 weeks. Long story short... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

My experience of dealing with this company was exceptional. I would not hesitate to recommend the company and their excellent customer services. The ability to use their WhatsApp facility was most... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I’ve had a great experience with Millie&Jones when I bought a bunkbed for my daughter from them. The bed quality was excellent and when I had a small issue with one part- they sent replacement straigh... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

The bed is absolutely beautiful. Clearly high quality materials used. Would have given five stars if it wasn't for the absolutely horrendous instructions. Please start putting stickers or something on... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ベッド専門店
  2. ・
  3. マットレス専門店
  4. 子䟛甚家具店
  5. 寝宀家具店

Millie & Jones に぀いお

圓該䌁業による蚘述

Millie & Jones is a family-run business dedicated to supplying thoughtfully designed beds for children, teenagers, and growing families. We focus on quality craftsmanship and practical design to create stylish sleeping spaces that work effortlessly for everyday life.

While we specialise in beds for kids and teens, our collection also includes guest beds, daybeds, storage beds, and versatile designs suitable for all ages, because comfort, functionality, and good design shouldn’t have an age limit.

Our carefully curated range features bunk beds, loft beds, cabin beds, and traditional bed frames with integrated storage, all selected with durability, functionality, and timeless style in mind. Every product is supplied by trusted manufacturers and supported by manufacturer-backed guarantees for added reassurance.

At Millie & Jones, customer experience sits at the heart of everything we do. From our secure, easy-to-use website and trusted payment options to our friendly, knowledgeable support team, we aim to make every step of your shopping journey simple and enjoyable. As a small family business, we take pride in offering a personal approach and building long-term trust with the families we serve.

Customer service you can rely on

圓該䌁業による蚘述

From our family to yours
We take pride in our exceptional customer service. As our family business has grown, we’ve ensured that prioritising our customers remains at the heart of everything we do.

Free Delivery On All Orders

Flexible Delivery Options

We offer free delivery on all orders, giving you the flexibility to choose what works best for you. Need your order quickly? Next working day delivery is available at no extra cost. Prefer to schedule a convenient time? You can select a flexible delivery date that suits you. Once your order is confirmed, you'll receive updates via text and email, including a 3-hour delivery slot, followed by a call 60 minutes before arrival to ensure a smooth and hassle-free experience. 🚚✚

連絡先

Seasonal Sale Up To 50% OFF!

Up to 50% off Stylish beds for all ages

4.5

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

263件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.5

すべおのレビュヌ

(263)

過去12か月のレビュヌ数: 118ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

The product is good delivery was early


The product is good and was assembled the day after delivery.
The delivery was scheduled for 11:00. - 13:00 but they turned up at 09:30 and called me as there was no answer at the door.

2026幎5月1日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi David,

Thank you for your feedback, we really appreciate it and we are pleased you like the bed!

We’re sorry to hear the delivery arrived earlier than the scheduled time slot. Our teams always try to keep customers updated as best as possible on the delivery email.

Thank you for planting a tree with your order!

Kind Regards,
M&J

5぀星のうち5の評䟡

Amazing service from start to finish

Amazing service from start to finish! My daughter absolutely loves her new bed. The assemble service was great too!

2026幎4月24日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Amy,

This really put a big smile on our faces, thank you so much for your lovely feedback!

We’re so pleased to hear that your daughter loves her new bed and that the assembly service was great!

If you ever need anything in the future, you know where we are!

Many Thanks,
Millie and Jones

5぀星のうち4の評䟡

Fantastic bed

The bed itself is fantastic; the Noah hugh sleeper is very sturdy for my 10 year old and looks stylish. Assembly took a while, but most of the instructions and fixings were in each separate box which helped (the ladder fixings were mixed in with the frame, which meant it was slightly confusing). One part had arrived damaged, but this was quickly replaced. Josie at customer service was great, especially when the delivery took longer than expected.

2026幎4月22日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Sarah,

We’re so pleased to hear your feedback on the bed! We hope your child continues to love it.

We’re sorry again that delivery took a little longer than expected and that one part arrived damaged, but we’re really pleased we could get this resolved quickly for you.

We’ll be sure to pass your kind feedback on to Josie!

Thank you,
Millie and Jones

5぀星のうち5の評䟡

Great product and brilliant service


Great product and brilliant service thankyou!

2026幎4月16日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Lauren,

Thank you for your lovely feedback!

We are pleased to hear the service was brilliant. The Oxford bed is one of our favourites, a great choice ;)

If you ever need anything, you know where to find us!

Kind regards,
The Millie and Jones team

5぀星のうち4の評䟡

Smooth ordering process

Smooth ordering process. We bought a third party product, they kept us informed about the delivery schedule

2026幎4月16日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Pakize,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are pleased to hear the ordering process was smooth and the delivery team kept you informed of the delivery schedule!

We hope you continue to love the bed!

Many thanks,
Millie and Jones

5぀星のうち5の評䟡

Brilliant communication easy to


Brilliant communication easy to assemble guide all components precise & correct thankyou

2026幎4月15日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi James,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are pleased to hear the bed was easy to assemble and all the components were precise. We hope you continue to love the bed!

All the best,

The Millie and Jones Team

5぀星のうち5の評䟡

amazing customer service!

2026幎4月17日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Nicola,

Thank you so much for taking the time to leave a review for our small family business!

We are pleased our customer service team was amazing, we always aim to help the best we can!

If you ever need anything, please get in touch.

Warm regards,

The Millie and Jones Team

5぀星のうち5の評䟡

Communicating

Good communication

2026幎4月16日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Melanie,

Thank you for sharing your feedback!
We are pleased our communication was good throughout your order with us.

If you need anything else, please don't hesitate to get in touch!

Kind regards,

Millie and Jones

5぀星のうち2の評䟡

Low quality

This company seems to deliver only when it is convenient for them rather than for their customers. In addition, some of the hardware parts were missing, and the drawers quality is unacceptable for the price. Overall, this has been a very disappointing purchase, and I will never buy from them again.

2026幎3月30日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Ivo,

Thank you for taking the time to leave your review. We are very sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We would just like to clarify that, when the delivery slot was discussed, we understood from our correspondence that the rearranged date was suitable for you and had been arranged for a date you requested. Your reply at the time suggested that you were happy to proceed, and the delivery then went ahead as planned.

In terms of the missing hardware, this is certainly not the experience we want for our customers. In the rare event that parts are missing, we are always very happy to send replacements out as quickly as possible. Unfortunately, we have not made aware of this issue directly, so we were not given the opportunity to put this right for you.

The same applies to your comments regarding the drawer quality. We are very sorry to hear that you were unhappy with them. If you contact us directly, we would be more than happy to look into this further and see what can be done to help.

Please do feel free to email us, as we would genuinely welcome the opportunity to review the issues you have raised and try to find a resolution for you.

Kind Regards
Millie & Jones Family Team

5぀星のうち5の評䟡

Great quality product with swift and


Great quality product with swift and efficient delivery

2026幎3月31日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Dean,

Thanks so much for taking the time to leave a lovely review, it means to the world to a small family business like ours.

Kindest regards,

Millie & Jones

5぀星のうち5の評䟡

Great service

Great service

2026幎3月25日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Lisa,

Thank you for your feedback.

We are pleased to know you had a great experience with us.

Thank you for planting a tree with your order! :)

Kind regards,

Millie and Jones

5぀星のうち5の評䟡

Superb - highly recommend

I recently bought a cabin bed for my 6-year-old daughter from Millie and Jones, and the whole experience was absolutely superb.

From the very start, the website was easy to use and offered an amazing range of choices, making it simple to find exactly what we were looking for. The ordering process was smooth and straightforward, with no hassle at all.

What really stood out was the customer service. Shortly after placing the order, I was contacted by their team to thank me and to confirm and clarify the delivery details, which felt very personal and reassuring.

The delivery itself was perfectly arranged and went smoothly without any issues. And the bed—just beautiful. It’s clearly very well made, sturdy, and thoughtfully designed. My daughter absolutely loves it, and it fits perfectly in her room.

Overall, a brilliant experience from start to finish. I couldn’t be happier and would highly recommend Millie and Jones to anyone looking for high-quality children’s furniture.

2026幎3月28日
自発的なレビュヌ
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Caroline,

Thank you so much for your lovely words. We’re so pleased to hear that you found the website easy to use and that you were happy with the range of choices available.

It’s also wonderful to know that our customer service felt personal and reassuring for you, as that is something we always aim for. Most of all, we are so pleased to know that your daughter absolutely loves her new bed!

Thank you again for the recommendation, it really means a lot to us for our small family business.

Warmest regards,

Millie and Jones

5぀星のうち5の評䟡

Excellent bed and true to description

Excellent description on website. Easy ordering process. Delivery on date to suit customer.
The bed looks really good. Instructions for building were clear though pictorial.
Construction was straightforward. I managed it on my own (I'm 74) though it would be easier with 2 people.
The bed and trundle are of good quality and feel very solid. It looks really good and is certainly good value for money
I can't wait for someone to try it out!!

2026幎3月23日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Rosemarie,

Thank you so much for your review. We’re so pleased to hear that you found the ordering process easy, the instructions clear, and that you’re happy with how the bed looks!

And well done for building it by yourself! We really hope whoever tries it out loves it just as much as you do.

If you ever need anything in the future, you know where we are.

Many thanks,

Millie and Jones

5぀星のうち5の評䟡

The customer service was great

The customer service was great. The original bed i ordered was out of stock which I was informed of quite soon and advised of similar beds. I specifically wanted one that could be assembled. The bed was delivered soon and built in thr bedroom. The bed is great. My daughter absolutely loves it. It's very sturdy and well built and has loads of storage, even a little clothes rail. I can highly recommend both the company and the bed. I would definitely use them again.

2026幎3月24日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Andrea,

Thank you for your feedback! We’re so pleased to hear that you were happy with the customer service and that we were able to help you find an alternative bed that worked so well for your room.

We really appreciate your support, and we’d be delighted to help you again in the future.

Warm Regards,

Millie and Jones

5぀星のうち5の評䟡

absolutely perfect bunk bed

That was my 2nd order, absolutely perfect bunk bed regardless of minor delays, customer service is amazing, needed 2 extra parts due to receiving parts with minor defects, which I received immediately by post, amazing team! Highly recommended to all my family and friends.

2026幎3月12日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Farjana,

Thank you so much for your second order with us! As a small family business, it really does mean a lot when customers come back to us, so we truly appreciate your continued support!

We’re so pleased to hear that you’re happy with the bunk bed, and we're really glad our team were able to get the replacement parts out to you quickly. On the rare occasion when something arrives with a minor issue, we always do our very best to resolve it as quickly as possible so you can enjoy your bed exactly as it should be.

Thank you as well for recommending us to your family and friends, we’ll be sure to look after them just as well!

Warm regards,

Millie and Jones

5぀星のうち5の評䟡

Perfect 🙂

Wonderful product and experience with Millie & Jones, with absolutely fantastic customer service that puts a lot of other companies to shame! Can't recommend them highly enough ⭐⭐⭐⭐⭐

2026幎3月17日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi India,

Thank you so much for your kind words, it means so much!

It was such a pleasure helping you, and I’m so glad we were able to make everything come together smoothly for you. We always try our very best to support our customers every step of the way, so hearing that your experience stood out really does mean a lot! :)

Kind regards,

Millie & Jones

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT order from Millie and Jones

DO NOT order from Millie and Jones.

I placed my original order on the 16/02. I was informed (after chasing myself) 3.5weeks that my item was in stock and I would have to change my item. I changed the item and was informed that the complete order would be delivered 13/03. On the 12/03 8:37 they informed me that the bed and mattress will be delivered separately but still on the 13th. At 16:05 they e mailed again to say that the mattress is no longer being delivered on the 13th.

My son and I are incredibly disappointed and dissatisfied with the service from Millie and Jones.

2026幎3月13日
自発的なレビュヌ
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi there,

Thank you for taking the time to share your experience, and we’re truly sorry for the frustration and disappointment caused. We completely understand how important it is to have everything arrive as expected, especially when it’s for your child, and on this occasion, we didn’t meet the standard we set for ourselves.

To be completely transparent, we were experiencing a short period of significant disruption with one of our suppliers, which unfortunately impacted your order and led to delays and last-minute changes. While this is not typical of our service, we fully accept that it caused inconvenience and confusion, and for that we sincerely apologise.

We’re really pleased that the bed and mattress themselves met expectations in terms of quality. We put a great deal of care into sourcing products we’re proud of, and we’re glad this came through once everything was delivered.

We also want to reassure anyone reading this that this was a rare occurrence. The issue with the supplier has now been fully resolved, and our delivery times and communication are back to the level our customers expect from us as a small, family-run business.

Thank you again for your patience throughout, and we’re very sorry for the experience you had.

Warm regards,
Millie & Jones

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely shocking customer service

Absolutely shocking customer service, delivered wrong size bed then left my autistic son with a single bed that he could not sleep on as it had the wrong size mattress for over 3 weeks until they delivered the correct bed.even after the bed was deliver it was missing parts. Was told they had no updated their webpage so the description was wrong. No compensation for their mess. Avoid at all costs

2025幎10月10日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Becky,

Thank you for taking the time to share your experience, we're truly sorry for the difficulties you faced back in October 2025, and we remember your case well as it was one we worked hard to resolve.

Unfortunately, there was an error where the wrong size bed (small double instead of single) was delivered and assembled by our team, which caused real disruption, especially with your son needing a comfortable, suitable setup. We understand how upsetting that must have been, particularly for an autistic child, and we're genuinely sorry.

To make things right, we arranged for a full replacement of the correct size bed, including professional assembly at our complete expense.

The original bed had to be fully disassembled and written off, which came at a substantial cost to us. Regarding the missing parts mentioned, this related to the wireless charger, it was listed incorrectly on the product page at the time (as this was a newer item for us), but we immediately sent one out to you free of charge once raised.

While we didn't provide additional compensation beyond that, we did also honour the original (lower) price you paid which was around £300 less than the correct pricing due to the website error that occurred at the time of your purchase and we absorbed that difference without question to help ease the situation.

As a small family-run business, we pour everything into supporting families like yours, and going above and beyond on resolutions like this (including the full replacement and extras at our cost) is something we do because we care.

It was disappointing to see this review surface now, after several months, with the strong "avoid at all costs" wording, especially given how much effort and expense went into turning things around for you.

We hope your son is now settled and happy in his new bed, and we're always here if there's anything more we can do. Feedback like yours helps us improve, even when it's tough to read.

Warmest regards,
The Millie & Jones Team

5぀星のうち5の評䟡

Such amazing customer service

Such amazing customer service. I got confused re delivery date and were really helpful. Also issue putting bed together and they answered call and replied promptly to email. Would definitely use again when needed. Price was also competitive.

2026幎3月5日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Hi Caroline,

Thanks so much for choosing our small family business and for leaving such a wonderful review!

If you ever need us, you know where we are! :)

Many thanks,

The Millie & Jones Team

5぀星のうち4の評䟡

Great customer care.

I bought from Millie and Jones and had an issue with the bed that was delivered. The M&J team were personable and reiumbursed me for the problem very quickly. I am now happy with my son's new bed.

2026幎3月4日
Millie & Jones ロゎ

Millie & Jones からの回答

Thank you for the lovely review Cheryl! If you ever need us, please don't hesitate to reach out.

Kindest regards,

Millie & Jones

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報