Molton Brown レビュー 

471
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I ordered online my Molton Brown shower gel refill. I finally went to use it weeks later. It was well wrapped in bubble paper. So I didn’t notice it was not the fragrance I ordered. I sent and em... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Stay away... No products send and no refund.. total scammers lossing your money Evidence..my order Thank you... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Can’t understand why the Braintree outlet Molton Brown store is selling Molten Brown handwash at full price. I have always purchased their handwash from Braintree Freeport at a discounted price... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Made an order for a reed diffuser and soap set. Only the diffuser came… No way to call customer service and notify them. No shipping updates. This company needs to do better. If i don’t get a customer... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 化粧品店
  2. ・
  3. スキンケア クリニック
  4. 化粧品産業
  5. 健康・美容製品店
  6. 美容製品提供業者
  7. 美容用品店

当該企業による記述

British Makers Of Fragrance, Created With Care. Born on South Molton Street, London in 1971, Molton Brown is an icon of uniquely British style. True to our founders’ values, we live by an ‘individual first’ ethos, with uncompromising care at the heart of everything we do.


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

471件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 86%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(471)

過去12か月のレビュー数: 60件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Really poor quality, hardly smells

Although the customer service I recieved was good (Cannock Retail Park). I am so disappointed in the quality of the diffuser. The scent is barely there, if at all. I walk into the room it is in and cannot smell it. I really do not believe it has made a slight impact. It is a beauty room and wanted a constant scent to welcome clients. I compare this against other brands and it just is not worth the price. I do not know if it is just the particular scent I have, but I will not be purchasing again.

2026年7月19日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Rebecca, thanks for your feedback. We make every effort to offer the highest quality products and packaging, so we really appreciate hearing your thoughts. We have sent you a request for some additional information. We look forward to hearing from you shortly.

5つ星のうち5の評価

Reviving Rosemary and excetional service from Molton Brown

I first experienced Molton Brown at The Promissory Hotel in Roanoke Virginia. Upscale hotel with upscale bath products.
When I got home, I purchased the bath wash (Reviving Rosemary) from Amazon and it arrived with no pump. Although Amazon offered to replace it after I sent it back, I decided to order a pump directly from Molton Brown for a dollar, and add a couple of additional products. The products arrived and the one dollar pump functioned perfectly. Issue solved and it appears Amazon is the problem with shipping, not Molton Brown. Molton Brwon neglected to give me a $26 discount they had offered, but when I contacted them via e-mail it was quickly rectified. The shipping from Molton Brown was very quick and the promised gift box was included, as well as a sample cologne.
The bath products are amazing. Very concentrated so the high cost is offset by the small amount needed compared to other bath washes. The scents are very different from other bath soaps/washes, pure and clean, invigorating. I will be a lifelong customer.

2026年7月20日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

HI Doug, thanks for taking the time to leave us your feedback. We appreciate you taking the time to share. Hope to see you shopping again soon.

5つ星のうち5の評価

Best customer service I’ve ever…

Best customer service I’ve ever experienced. Really nice ladies. Good offers and discounts. From boy in black and pink Brazil shirt.

2026年7月15日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Jayden, thanks for taking the time to share your feedback. Hope to see you shopping with us again soon.

5つ星のうち1の評価

I purchasd the Orange Bergamot scent…

I purchasd the Orange Bergamot scent home diffuser with reeds. It is no way smells like the body gel, hand soap or body moisturizer. The Reed diffuser home scent is awful. Do not buy it!! It smells like annoying cheap soap.

2026年7月7日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Kerry, thanks for your feedback. We make every effort to offer the highest quality products and packaging, so we really appreciate hearing your thoughts. One of the team will be in touch shortly.

5つ星のうち1の評価

I was sent the wrong product and…

I was sent the wrong product and contacting customer service was impossible. The number was UK based and wasn’t accepting calls.
I received one email asking me to take a picture which I sent.
No replies on how to fix the issue or a return label.
I had to pay 58 bucks to FedEx to ship it back.
Horrible customer experience!

2026年6月21日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Adrian, thanks for getting in touch although we are sorry to hear you were disappointed with your experience. We have sent you a request for some additional information. We look forward to hearing from you shortly.

5つ星のうち2の評価

Product itself is good but packaging…

Product itself is good but packaging was horrible, slappy wrap , bottle was opened , gel was out of bottle . And i was buying it for gift , very dissatisfied.

2026年5月9日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Maryna, thanks for leaving us a review. We have sent you a request for some additional information. We look forward to hearing from you soon.

5つ星のうち5の評価

Went into the shop in York

Went into the shop in York, and got greeted by Alex. She was super helpful in helping me find a birthday present for my mother. Gave me a little time to browse by myself but still was chatty and interested in what I came in for.

2026年5月7日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Rosie, thanks for taking the time to share your in store experience. We are pleased to hear Alex was able to help you find the perfect gift. Hope to see you shopping again soon.

5つ星のうち1の評価

Avoid.

Absolutely fuming. I was sent a discount code for 15% and made an order for 4 total items, 3 at full price and one discounted. Its very difficult to even find the discount box, which must be by design.
I asked them to apply the discount retrospectively but they refused
claiming it was only for full price items and the one discounted item voided the discount.

Ridiculous because obviously if i ordered separately it would have applied, if its even genuine.

2026年4月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Purchased a reed diffuser set which…

Purchased a reed diffuser set which arrived damaged (spilled oil) leaked all in the packaging. My son put the parcel on my sideboard to open it. My sideboard is ruined as the oil has taken off the varnish and stained it. Molton brown did refund for my purchase but offered £50 gift card as compensation ! Not good enough as my sideboard cost over £300. Still waiting on a resolution.

2026年4月16日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi, thanks for getting in touch. We can see you are still speaking with the team regarding this enquiry. We will be back in touch shortly.

5つ星のうち1の評価

Love the products however when I went…

Love the products however when I went to sign up on the website for 15% off it wouldn’t recognise my surname. So I gave up

2026年4月17日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Peter, thanks for reaching out. We have sent you a request for some additional details. The team will be in touch shortly.

5つ星のうち1の評価

Disputed return handled poorly — still unresolved

I returned a gift set (Orange & Bergamot Shower Gel & Lotion) in its complete, original packaging, along with a travel perfume. Molton Brown claim the body lotion — an integral part of the gift set — was missing from my return, which is simply not the case.

Despite multiple emails, I have received no resolution. To make matters worse, their response has been to repeatedly offer to send me a returns label so I can post back the body lotion — an item I do not have, because I already returned it as part of the complete gift set. Being asked again and again to return something I have already sent back is not only frustrating and baffling, but genuinely upsetting. What makes it worse is that the mistake is theirs — yet somehow I am the one being treated as a liar and a thief. That is an appalling way to treat a customer who has done absolutely nothing wrong.

I requested an exchange and a £16 refund (previously agreed by their team), and neither has been actioned.

For a brand at this price point, the customer service has been deeply disappointing. I hope they resolve this — but I wanted others to be aware before purchasing, particularly if they ever need to make a return.

2026年3月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Exceptional customer service…

I was blown away by the customer service by Amanda at Fenwicks Newcastle Molton Brown department today.
Nothing was too much trouble to help me decide on which product would suit me best.
I purchased two lovely products and received their free promotional gift too.

2026年3月3日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Sally, thanks for the feedback. We are pleased to hear you had such a positive experience in Fenwicks Newcastle. Hope to see you shopping with us again soon.

5つ星のうち5の評価

I visited the Molton Brown store at…Cheshire Oaks, Ellesmere Port and received superb customer service service that was second to none

I visited the Molton Brown store at Cheshire Oaks Designer Outlet Village at Ellesmere Port yesterday to purchase some shower washes. The customer service I received was 5 star and second to none. I was served by Kat who was so professional and helpful. Nothing was too much trouble and she made time to make sure my customer experience was as good as it could be. Kat made me aware of all the new products they had had in since my last visit to the store. Kat is a great communicator and a superb ambassador for the Molton Brown brand as are all the staff in this store.
I have visited this store regularly for a long time because of the friendly and professional service I receive, I make an effort to go to this store purely because of the excellent customer experience I receive even though I don’t live locally to it.
I would like to thank Kat and all the staff at Molton Brown Cheshire Oaks for the brilliant customer experience they provide. They are always pleasant, friendly, knowledgeable and professional and always go the extra mile for their customers making it an essential store to visit for myself to do my Molton Brown shopping. I have been a regular Molton Brown customer for over 20 years and the quality and value for money is second to none in my experience.
I would like to express my sincere gratitude for all their dedication and hard work, Hywel

2026年2月25日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Hywel, thanks for taking the time to share you experience in our Cheshire Oaks store. We will of course share your feedback with the Area Manager who will pass your thanks to Kat. Our Cheshire Oaks store is moving location within the outlet in March. Sign up to our newsletter to be the first to know about our opening offers. Hope to see you in store again soon.

5つ星のうち1の評価

I would give a no star review if I…

I would give a no star review if I could. ordered a gift set for a xmas present which was delivered by Amazon. The driver broke into my garden via my padlocked gate and I have been asking MB and Amazon for redress for this for weeks. All I get is that they are investigating but no action. Beware if you order gifts online that the delivery service is awful and they simply do not care

2025年11月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I bought sweet mint and lavender for…

I bought sweet mint and lavender for men. by recommendation via John Lewis. Paid an absolute fortune for complete rubbish. Overpowering lavender with lavender. Now, despite careful selection of options, including reporting to site owners of illegal spam, I am unable to stop Molton Brown from spamming my in box. SERIOUSLY I WILL NEVER BUY YOUR PRODUCTS EVER AGAIN. I PAID A FORTUNE FOR RUBBISH!

2025年9月6日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Robert, Thanks for getting in touch. We are sorry to hear you are not enjoying our Wild Mint & Lavandin fragrance. We would be happy to get the team to help you unsubscribe from our marketing and have sent you a request for your contact details. We look forward to hearing from you shortly.

5つ星のうち5の評価

Highly recommended

Men’s products and general gifts. I buy a lot from Milton Brown because they are of high quality and priced well. They make good gifting sets as well. Boxed well for gifting. Excellent quality. Good lever of notifications on delivery.
Highly recommend.

2025年12月20日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi thanks for taking the time to share your feedback. We hope to see you shopping with us again soon.

5つ星のうち1の評価

I am now posting a review of Molton…

I am now posting a review of Molton Brown because the review I gave on Molton Brown’s website is critical of their poor customer service and they would not publish it !
I was given a lifestyle gift card for Xmas , to redeem this card I had to convert to 2 £10 vouchers with product codes & PIN numbers. I placed my order and went to pay , the total value of my was £95, the first voucher down dated the total to £85 but the 2nd one would not work ? I paid the £85 and tried to place another order assuming that you can only use 1 voucher per transaction? It would not recognise the 2nd voucher but my balance with my Molton Brown account is £10 ? I abandoned the transaction and emailed Molton Brown customer services but they so far have not replied ? Very poor from a company of this size but maybe not surprising considering their Trustpilot is only 2.4 out of 5 .

2026年1月6日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Mark, thanks for sharing your feedback with us. We are sorry to hear you have had some issues with using your gift cards. We have sent you a request for some additional information, the team will be in touch shortly.

5つ星のうち1の評価

Non existent customer service

Further update- another week has passed and still no contact! UPDATE-I have completed the extra information. However I had already sent all the information including photographs of the products which are not fit for purpose to moltonbrownisolee (it will not allow me to add it fully here) . I am located in Spain so the telephone number provided is 3.50 per minute! I just want a refund to be processed please… my order number is MOL2862 Having placed an order for a gift on the 12th January and’s choosing express delivery which I chased twice through the email address supplied and receiving no response it finally arrived on the 21st January. It was in a box that was too small so the candle packaging and candle were damaged. I once again emailed including photograph’s and again haven’t had a reply. I’ve now had to go out and buy an alternative gift. This morning I found a telephone number online so telephoned only to be told the number was charged at 3.50 per minute… totally unacceptable non existent customer service

2026年1月21日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi Catherine, thanks for getting in touch although we are sorry to hear there has been issues with your order. Calls are free from UK landlines to our UK Freephone. Our USA number is also toll-free from USA landlines. We have sent you a request for some additional information so we can investigate. We look forward to hearing from you shortly.

Update: Hi Catherine, we apologise we didn't realise you were referring to our moltonbrown.es website. This is managed by one of our distributor partners. We have sent your information on internally and they will be in touch shortly.

5つ星のうち1の評価

Still no refund

Still no refund. Molton Brown has the worst customer service refund process ever. Here it is January 3rd 2026 and I still can’t receive a refund for an order that was cancelled on November 28, 2025. I reported it as an issue with Klarna with evidence of them saying the order was cancelled and they had the nerve to report something different to Klarna so I’m paying for something I don’t have. I hope they never make another dime because this is absolutely ridiculous! 492512415 is my Order number and before you respond to this review, check your records and get your mess together because contacting y’all makes no damn difference!!!

2025年12月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

NEVER EVER will I deal with this…

NEVER EVER will I deal with this company again as they don’t have a simple returns or exchange policy. I bought my husband his usual Dark Leather EDP, but also a sample box of tester fragrances to try. He really liked Mesmerising so we tried to return/exchange but it’s absolutely impossible the company customer care is non existent.

2025年12月4日
自発的なレビュー
Molton Brown ロゴ

Molton Brown からの回答

Hi LC, thanks for getting in touch although we are sorry to hear you have had some trouble with your exchange. We have sent you a request for some additional details. We look forward to hearing from you shortly.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報