Oaksoho レビュー 

69
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

These wall lights are absolutely stunning. I ordered one to start with to see what it was like and we loved it that much I have ordered another 3 for our kitchen diner. Absolutely stunning. They are h... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Products took forever to arrive but that was okay as it wasn’t urgent, I’m giving the 5 star rating because I actually had an issue with a product and the customer service team was great and helped t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Wish I'd read the reviews before purchasing. Clearly not a UK based company considering how long postage took. The items I purchased are both very cheaply made. Looks like Temu products. I bought a ta... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Company based in China pretending to be in the UK. Setup is deliberately misleading, including a Leicester based reg. address prominently displayed on the home page. Products are substandard and... もっと見る


連絡先

2.6

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

69件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 87%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.6

すべてのレビュー

(69)

過去12か月のレビュー数: 68件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

AI SCAM - do not buy

AI SCAM - DO NOT BUY!!! I would absolutely not buy from this company again. Images are clearly AI generated and the quality of items is almost laugh out loud poor. The bath mat we received looks absolutely nothing like the picture, took weeks to arrive (from China - even though this was stated nowhere on their website) and I wouldn’t even pay a fiver for it if I came across it in a shop (despite being charged 20x that by this company!!) . I have since found identical images on the internet, suggesting again that this website is an AI scam, and all customer service responses are clearly AI generated as well (no doubt the response to this complaint will be too) Also note that the only way to return the item is by posting it to China at your own expense and I’d be surprised if you ever received a refund. Stay well clear.

2026年8月24日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Hi there, Louise!

I'm sorry to hear your experience fell short of expectations, that's not what we want for any of our customers. I'd really like the chance to make this right for you.

Could you please email us with the subject - Attention Eli, with your order number? I'll personally look into this and work toward a resolution with you directly.

Thank you for your patience.

Eli
Oak Soho

5つ星のうち1の評価

oak soho poor service avoid

company sent the wrong item colour and would not refund me . Said i could have a credit note but did not want this . I wanted a refund to purchase an alternative item . I was advised i would have to pay to return and this would be costly . Declined to do this as not my mistake that the wrong product was sent . company asked for photo proof which was sent and still no refund

2026年8月23日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Hi Rebecca,

I'm really sorry to hear about this experience. That's not how we want to handle situations like this, and I'd like to personally look into what happened with your order.

Could you send your order number and the photo proof you already shared to, with a subject - Attention Eli? I want to review this directly and get you a proper resolution, including revisiting the refund request.

Thank you for your patience, and I'm sorry for the frustration this has caused.

Eli
Oak Soho

5つ星のうち3の評価

Stylish Geometric Throw Needing Gentle Wash

Rich textured weave gives the Sofa Throw with Modern Geometric Pattern a sophisticated look on the couch, though minor thread shedding occurred after the first delicate wash.

2026年8月13日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Thank you for sharing this! We're delighted the geometric throw is adding that sophisticated touch to your couch, the textured weave is one of our favorite details too. We appreciate you letting us know about the minor thread shedding after the first wash; that's helpful feedback, and we'll pass it along to our product team to look into. If the shedding continues or you'd like guidance on care, feel free to reach out to us directly, happy to help.

-Eli
Oak Soho

5つ星のうち5の評価

Solid Utensil Set with Lightweight Holder

Sturdy silicone heads and wooden handles make the 12-Piece Modern Kitchen Utensil Set with Storage Container practical for daily cooking, but the countertop holder could use a bit more base weight.

2026年7月17日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Hi Hailey,

Thank you for the detailed feedback! We're glad the silicone heads and wooden handles are holding up well for your everyday cooking with the 12-Piece Utensil Set. We also appreciate the note on the holder's base weight, that's really useful for us, and we'll share it with our product team as we look at future improvements. Thanks again for taking the time to write this.

-Eli
Oak Soho

5つ星のうち1の評価

Horrible customer service

Horrible customer service, and my product was worse than Temu stuff. Totally scam 😢

2026年8月20日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

I'm really sorry to hear about your experience, Raquel, this isn't the standard we hold ourselves to, and I understand your frustration. We'd like the chance to make this right. Could you send us your order number and more details about what went wrong? We take quality and service seriously, and we want to look into this personally.

Thank you for your patience, and I hope we can turn this around for you.

-Eli
Oak Soho

5つ星のうち4の評価

Vibrant Statement Piece with Lightweight Resin

The vibrant paint finish on the ElevaArt – Colourful Graffiti Elephant Figurine for Modern Art Lovers stands out nicely on an open shelf, though the resin feels slightly lighter than expected.

2026年8月11日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Thank you for the thoughtful review, Harvey! We're so happy to hear the vibrant paint finish is making a statement on your shelf, it's one of our favorite features of the ElevaArt Elephant Figurine too. Thanks also for the feedback on the resin weight; we know finish quality matters just as much as the visual impact, and we'll pass this along to our product team. If you ever feel it doesn't meet expectations, please don't hesitate to reach out to us directly 😉we're happy to help.

- Eli
Oak Soho

5つ星のうち5の評価

Smooth dimming range and a sleek…

Smooth dimming range and a sleek profile make the Maan Ceiling Lamp – Modern Dimmable LED Design an eye-catching fixture in the dining room.

2026年8月7日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Hi Cerys,

Thank you for sharing this! We're so glad the Maan Ceiling Lamp is bringing that sleek, modern touch to your dining room, the dimming range is one of our favorite features too, perfect for setting the right mood at dinner. Really appreciate you taking the time to leave this feedback.

- Eli
Oak Soho

5つ星のうち5の評価

Very good product.

Nice material; it feels soft and looks great on my sofa.

2026年8月19日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Hi Andreia,

Thank you so much for the kind words! We're thrilled to hear the material feels soft and looks great on your sofa, that's exactly the vibe we aim for with Oak Soho pieces. Thanks for taking the time to share this, it really means a lot to us.

- Eli
Oak Soho

5つ星のうち2の評価

For a door mat.. it's too flimsy to be of use. I'll give it away.

For a door mat... it is flimsly, lightweight, and inadquate. Delivery was slow, compared to modern standards. I can't be bothered to incur the expense of returning it, I'll donate it to a local charity shop. I do not advise shopping here.

2026年8月18日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Hi James,

Thank you for the honest feedback. I'm sorry this didn't meet your expectations, and that delivery took longer than you'd hoped.

You are welcome to reach out to our customer support team, we be more than happy to help make it right.

Thanks again for taking the time to share this.

Amelie
Oak Soho

5つ星のうち5の評価

Made the perfect backdrop for our bed

Made the perfect backdrop for our bed

2026年8月9日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Thank you so much for sharing this, Grace! So glad it made the perfect backdrop for your bed — that's exactly what we love to hear.

Warmly,
Amelie
Oak Soho

5つ星のうち5の評価

Excellent Item

Excellent carpet just as advertised, would highly recommend Oaksoho.

2026年8月14日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Thank you so much Paul for the kind words! We're glad the carpet arrived just as advertised and that you're happy with it.

We really appreciate the recommendation — it means a lot to us!

Warmly,
Amelie
Oak Soho

5つ星のうち1の評価

Awful

Awful. Took ages to arrive. Package arrived open and with an item missing. I’ve tried to contact numerous times, sent photos. Never anything back than ‘we’re looking into it’. Essentially I’ve been robbed - terrible do not use.

2026年8月16日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Hi Naomi,

I'm really sorry to hear about this experience, we'll follow this up directly with the courier. Please feel free to reach out to our customer support team again with your order number, and we'll make sure this gets the attention it deserves.

Thank you for your patience, and sorry again for the inconvenience this has caused.

Warmly,
Amelie
Oak Soho

5つ星のうち1の評価

One of the modern day online scam…

One of the modern day online scam companies. The goods are rubbish, take ages to arrive, then the customer service offer you discounts to keep and do anything to avoid giving you your money back when you complain. DO NOT USE - AVOID LIKE THE PLAGUE!

2026年7月30日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

We take feedback like this seriously. Refund and resolution requests are handled case by case, following the process set out on our website. We're committed to fair outcomes for everyone who shops with us.

-Amelie

5つ星のうち1の評価

Stay away. Bad products and bad customer service

Ordered some outside lamps from oaksoho. They took forever to get here (they dont shy away that its china made). When they got here, they were poor quality, one of them isnt working. Ive been trying to get them replaced and there is no phone number and their customer service is appalling. Still waiting. Stay away!

2026年8月5日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

We appreciate you flagging this. Replacement requests for faulty items are reviewed as they come in, and we're working through them in turn. Details on how this process works are available on our website for anyone ordering with us.

-Amelie

5つ星のうち1の評価

Ordered two entrance mats to protect…

Ordered two entrance mats to protect our new flooring. After waiting for what felt like forever for the delivery, they have arrived. They are very thin and such poor quality that i shall be seeking to return them for a full refund. What a disappointment!
STILL WAITING FOR THE REFUND! YOU MUST HAVE MANY UNHAPPY CUSTOMERS TO DEAL WITH

2026年8月1日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Thanks for letting us know. We're sorry the mats weren't what you expected. Refund requests are handled in the order they're received, and full details on eligibility and timing are available on our site.

-Amelie

5つ星のうち1の評価

Avoid

Delivery took forever and once delivered found quality was very poor. Have attempted to arrange return as offered but as yet no response . Avoid buying from them . Website phone number has been cancelled due to a breach. Appalling customer service. I would go as far as to suggest they are thieves as I seem unable to arrange a return and refund.

2026年7月27日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

We're sorry to hear this, Helen. Every return request is looked into individually, and our process for this is set out clearly on our website ahead of purchase. We hold ourselves to a high standard and continue to work on getting things right for every customer.

- Amelie

5つ星のうち1の評価

This company is a scam! Avoid!

Avoid this company as it’s a Chinese scam!
I bought a stool from Oaksoho as it was showing an address in a nearby town and I like to support local business. Their website states easy returns and the stool looked ok on the website, so I thought I would have no problem sending it back if it wasn’t what I needed. How wrong could I be! It took ages to arrive considering it was allegedly a local company and when it eventually came it was made of very cheap brittle plastic that caught my fingers when I tried to collapse it….it was not suitable at all. Of course, once I tried to send it back it became apparent that it was a scam and was not a local company.
I then looked at Trustpilot…. The good reviews were so obviously made up, the replies from the company to the bad reviews were laughable.
They replied to me with the usual “reaching out” and “completely understand your dissappointment” and then had the audacity to offer me 30% of the value of the stool or a replacement with a processing fee of £9.95 to resolve the situation. You couldn’t make it up could you?
They’ve stopped replying to me now of course. The address on the website is false, and if you call the phone number, it goes straight to a voicemail (from BT I assume) to say this number is breach of service due to being routed outside of the UK.
So avoid avoid avoid……

2026年7月28日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Thank you for sharing your feedback, Sue. We're sorry to hear the item didn't meet your expectations. All of our policies, including returns, are outlined clearly on our website prior to purchase, and every case is reviewed individually and fairly. We take all customer concerns seriously and continuously work to improve the experience for everyone who shops with us.

5つ星のうち1の評価

Based in China - beware

Company is based in China which is why shipping takes ages. I ordered a mat/runner and the quality is really poor. If you want to return you have to pay shipping to China which I didn’t realise upon purchase.
Currently waiting for a response from Oaksoho I have asked for a refund and the mat to be donated to charity

2026年7月25日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Hey Adrian,

Sorry to hear the mat/runner didn't meet expectations on quality. Glad we could get a resolution sorted for you without the added hassle of a return.

Our shipping and returns policies are openly available on our site before checkout, and we appreciate you flagging this experience, it helps us keep improving.

— Eli
Customer Experience Manager

5つ星のうち5の評価

Products took forever to arrive but…

Products took forever to arrive but that was okay as it wasn’t urgent, I’m giving the 5 star rating because I actually had an issue with a product and the customer service team was great and helped to resolve the issue promptly. Would deffo shop here again!

2026年7月3日
自発的なレビュー
Oaksoho ロゴ

Oaksoho からの回答

Really glad our team could turn a hiccup into a good experience for you, that's exactly what we're here for. Thanks for the patience on delivery and for giving us the chance to make it right. Looking forward to having you back at Oak Soho!
— Eli
Customer Experience Manager

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報