Online Paint Shop レビュー 

304
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

An amazing service! Super quality paint, the perfect colour - & it arrives only a day after ordering! I'm just gobsmacked! Online Paint Shop completely over delivered on my expectations & that's so ra... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Excellent advice on the phone. Paint mixed/made up next morning arrived the next day. excellent service. One small point, the two part aerosol paint I bought says "pot life 1 to 2 hours". Having m... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Very happy with the paint finish (ordered 4, job done with 2½), even before ordering I emailed to double check the paint I needed for the task was correct and would adhere to primed aluminium. Respond... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Ordered some specialized "cool grey 2 layer" paint for my bike to touch up some paintwork damage. Double checked it was right colour. Quick delivery but the colour is not a good match, it is visible w... もっと見る

企業情報

  1. 塗料店
  2. ・
  3. インテリア デザイン店

当該企業による記述

Online Paint Shop - The home of next day paint. Buy Aerosols, Wet Paint, Floor Paint, Spray Guns, Paintshop Ancillaries & Consumables. Tel - 01536 454018


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

304件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(304)

過去12か月のレビュー数: 22件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Misleading Product and Poor Customer Service when ordering Specialized touch up Paint


I ordered "Specialized Oak Green gloss" paint from the Online Paint Shop for a bike chip repair. The listing simply said "Oak Green gloss." However, when the paint arrived, it was a plain, solid gloss green.
Specialized's "Oak Green" colorway is almost always a metallic finish (often listed as Gloss Oak Green Metallic on their bikes, as other vendors confirm) or Satin. The product I received was not metallic and therefore completely useless for matching the original paint on my bike.
While the shop may argue I ordered "gloss" and that's what I received, they completely failed to clarify the critical distinction between a solid gloss and a metallic gloss for a specialty bicycle paint. For a shop selling Official Specialized Touch Up Paint, this oversight is significant.
When I contacted them to explain the mismatch and the typical metallic nature of this specific Specialized color, they refused to issue a refund or exchange as a gesture of goodwill. Their response was simply: "it's what you ordered" and "returns/refunds are not available in the instance the wrong colour has been ordered."
This demonstrates a total lack of customer service. I acknowledge that I may have phoned them up to clarify , but a good retailer would have either clearly listed the paint as "Solid Gloss" or, better yet, offered a one-time resolution for a customer who received an unusable product due to confusing product labelling. Very disappointing experience. Beware if you are ordering specialized metallic colors it looks like Rotaris are far more adept and I have placed an order with them
Update....
I've now seen their response , Im not sure how you see it's a match or not without testing it ? So they will always refuse a refund it would seem .
What an opportunity missed to delight a customer....all for the sake of £11.95

2025年10月6日
自発的なレビュー
Online Paint Shop ロゴ

Online Paint Shop からの回答

Hi Neil,

Thank you for your review. All reviews are appreciated whether they are positive or negative as they help us to improve.

As discussed, you placed an order for the Oak Green Specialized Touch Up Paint. Upon checking the colourway of your bike, after you had used the touch up paint, your bike was the Oak Green Metallic colourway, which is a different colour. One that we have not matched yet.

We understand how the similarity of the colour names can cause confusion. However, we do note on our website that we are still in the process of matching all of the Specialized colours and to contact us if you can’t see the colour you require.

As the paint had been used and you did not ask us to check the colourway of your bike before purchasing, we are unable to offer any refund or accept a return. If the paint had been unused, we could have accepted a return.

It is the customers responsibility to ensure that they have the correct colour. We cannot be held responsible if the wrong colour has been ordered.

If you have any questions, please don’t hesitate to contact us on 01536 454018 or at sales@onlinepaintshop.co.uk.

Kind regards,
The Online Paint Shop

5つ星のうち4の評価

The good, easy to buy & bad to use

The website was easy enough to navigate but you are not informed exactly what, in my case, colour paint I'd chosen until you get to the invoice stage of the process. I also had problems using the 'two pack' K2 spray cans. First can I tried to activate started squirting paint out from the bottom of the can!!!. The second can, the plunger at bottom of the can stuck in once I'd pressed it in. Don't know if this should happen??

2025年9月8日
5つ星のうち4の評価

Pleasant team to deal with

Didn't deliver on time as promised but impressed by the contentious follow up afterwards to explain how this was out of their control and a genuine desire to put it right to made me feel like a valued customer.

2025年9月2日
Online Paint Shop ロゴ

Online Paint Shop からの回答

Hi Marcus,

Thank you for your review. Your order was dispatched on the same day we received it, but unfortunately the courier did not deliver within the next-day service it was booked on.

We understand that this must have been frustrating for you. We hope you can appreciate that the delay was beyond our control.

We value your custom and hope that this experience does not put you off from using our service again. If we can be of any further assistance, please don't hesitate to ask.

Kind regards,
The Online Paint Shop

5つ星のうち5の評価

Was an easy process to order the…

Was an easy process to order the required type of powder and colour nicely boxed and from a quality manufacturer

2025年8月7日
Online Paint Shop ロゴ

Online Paint Shop からの回答

Hi Ian,

Thank you for your review, it is much appreciated. We are glad to hear that you found the order process easy and that you are happy with the quality of the powder coating.

If we can be of any further assistance, please let us know.

Kind regards,
The Online Paint Shop

5つ星のうち5の評価

Very good service

Very good service, reasonably priced, with a good finnish. The required paint colour isn't revealed on tne listings until the checkout invoice stage, so your not really sure if you've got it right until then.

2025年7月22日
5つ星のうち1の評価

AVOID THIS COMPANY

AVOID THIS COMPANY
I ordered a tin of paint through ebay of low value. I recieved notification that it was delivered and a picture of my hedge. My access gate to my property was bolted locked and having 13 cctv cameras around my property with no one entering it. I contacted the seller and recieved a picture of a parcel being held by someone's hand in my hedge. Contacted seller NOT INTRESTED, They said contact Ebay which I did. Cased closed AVOID THIS COMPANY

2025年6月26日
自発的なレビュー
Online Paint Shop ロゴ

Online Paint Shop からの回答

Hi,

Thank you for your review. We don't sell via eBay. Please, could you re-consider your review, as we believe it may be about a different business.

If you have any questions, please don't hesitate to contact us on 01536 454018 or sales@onlinepaintshop.co.uk.

Kind regards,
The Online Paint Shop

5つ星のうち3の評価

error


delete review seems to be wrong company

2025年5月12日
自発的なレビュー
Online Paint Shop ロゴ

Online Paint Shop からの回答

Hi Caroline,

We are sorry to hear about your bad experience, however we can't see which order this review relates to and believe that it may be about another business.

Your review hasn't come off the back of an invite, nor do we have any correspondence from yourself about a return.

Please could you kind enough to amend your review or remove it.

If you have any questions, please don't hesitate to call us on 01536 454018 or email us at sales@onlinepaintshop.co.uk.

Kind regards,
The Online Paint Shop

5つ星のうち3の評価

Colour not a true match

Colour match not a true match

2025年4月1日
Online Paint Shop ロゴ

Online Paint Shop からの回答

Hi John,

Thank you for your order and review. It is much appreciated. I’m sorry to hear that you are unhappy with the colour match.

Please could you contact our customer services on 01536 454018 so that we can take a look into this for you.

All of our colour matches for the Specialized Touch Up Paint have been approved by Specialized themselves, so we would like the opportunity to look at what the issue might be and try and resolve this for you.

Kind regards,
The Online Paint Shop

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報