Ornamental Trees レビュー 

2,646
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Used this company before when buying a tree last year and was impressed with their customer service. The Jasmine arrived in a very tall cardboard box and the plant pot inside the box was well wrapped... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered a premium standard acer x freemanii to match one I ordered 6 years ago. It looks healthy and my only comment is that it has a slightly curved trunk. However, in response to my queries abou... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I'm absolutely delighted with the quality of this tree. It's healthy, beautifully established and excellent value for money! There was a fantastic variety of trees to choose from, but I decided o... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I am very happy with my purchases. The shrubs and tree were delivered within the stated time frame, well packaged and of good quality. The delivery company used were also excellent notifying you of di... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 庭園
  2. ・
  3. ガーデン センター

当該企業による記述

Quality plants delivered straight to your door. Here at Ornamental Trees we are passionate about helping you bring your outdoor space to life with the finest selection of plants including ornamental trees, fruit trees, shrubs, climbers and much more. Based in the beautiful Yorkshire countryside, we have over 20 years of experience and have grown into one of the UK's leading online tree suppliers. Customer satisfaction is at the heart of everything we do, which is why we're proud to have received the Feefo Platinum Trusted Service award for six years running.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

2646件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 98%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(2,646)

過去12か月のレビュー数: 1,805件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Lovely trees arrived very well boxed …

Lovely trees arrived very well boxed very pleased.

2026年10月2日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your review. We are delighted to hear your tree has arrived safely and is settling into its new home. If you require any further gardening advice or aftercare, please do not hesitate to contact our team, who are always on hand and happy to help.

5つ星のうち5の評価

Really great

Really great, healthy, tree arrived - very well packaged. Great experience.

2026年9月30日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your review. We are delighted to hear your tree has arrived safely and is settling into its new home. If you require any further gardening advice or aftercare, please do not hesitate to contact our team, who are always on hand and happy to help.

5つ星のうち5の評価

easy to deal with and set up an order…

easy to deal with and set up an order for a future date because of holidays, weather conditions etc

2026年9月21日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your review. We are delighted to hear your tree has arrived safely and is settling into its new home. If you require any further gardening advice or aftercare, please do not hesitate to contact our team, who are always on hand and happy to help.

5つ星のうち3の評価

Be careful when placing your order

I asked to see images of the trees before they were sent. I was told this wasn’t part of their usual process but I’m glad I did as one tree wasn’t the quality I would expect. They did issue a refund though for that tree which I was grateful for. I’m just glad I picked this up before delivery.

I also ordered two trees. One I needed urgently and the other was a back order. I didn’t realise they keep both until the back order one was ready and when I asked to split the order they said this was not possible. I therefore asked to cancel the delayed tree and at that point they managed to bring the delivery of both forward.

I don’t think the standard service is great at all. Luckily I did speak to someone helpful who was able to rectify this for me.

The delivery guy was lovely and helpfully out the tree exactly where it was needed.

2026年9月30日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your review. We can see that you have been in contact with our team regarding the tree that did not meet your expectations, and we are pleased they were able to resolve this promptly and efficiently by arranging a refund. We are glad that you received a high level of service throughout this process.

All our delivery timeframes are advertised on our website and included in your order acknowledgement. We also explain at the time of ordering that, where an order contains pre-order items, we aim to despatch the trees together once all items are available. Split deliveries can be arranged where required, although additional delivery charges may apply.

We are always happy to accommodate requests for photographs, and for our mature trees, these are provided once the trees have arrived at our Despatch Centre and before they are sent out to customers.

We are pleased to hear that your tree has arrived safely and hope it settles well in its new home, providing you with years of enjoyment.

5つ星のうち5の評価

The plant was in great condition and…

The plant was in great condition and the packaging was excellent.

2026年10月1日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち5の評価

Thanks for everything.clents happy with…

Thanks for everything.clents happy with the trees.
Thank you

2026年10月1日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち5の評価

Arrived all correct and at the time…

Arrived all correct and at the time they said . Very good service Thank you .

2026年9月30日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service, lovely quality plants

2026年10月1日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Excellent customer service delivered in perfect condition, good value for money would definitely use again.

2026年9月30日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment. We truly appreciate your continued support and thank you for choosing Ornamental Trees.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち5の評価

Trees in excellent condition and clear…

Trees in excellent condition and clear communication throughout purchase process.

2026年10月1日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち5の評価

First class from start to finish

Exactly what we were expecting. Delivered on time, well packaged and in good condition.

2026年10月1日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち4の評価

So excited to receive our 3rd tree from…

So excited to receive our 3rd tree from this company, highly reccommend them. Tree arrived in good condition, well protected for transport with lovely roots. I would say the support cane has damaged the branch due to being tightly tied against it. Likely we will lose this branch but main stem seems strong. For this reason I have giver 4 stars instead of 5.

2026年9月29日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your review. We are pleased to hear that your tree has arrived safely.

Regarding the cane, we are sorry that it had not been loosened as the tree has grown. We generally recommend leaving the cane in place for around 18 months to two years, as it helps support the stem and encourages the tree to grow straight. Loosening the tie will allow more room for the stem to develop, and if it has become a little tight, this can usually be adjusted to provide additional space.

If you have any concerns about the cane or the development of your tree, please do contact our team, who will be happy to provide the best advice and guidance to help your tree thrive.

5つ星のうち4の評価

Tree is in great condition

Tree is in great condition, however arrived without the root grow I’d ordered too. Called up and was told another has been sent, however still not received a week later and it’s now too late so the tree has been planted without it. Customer service was nice and helpful but let down by delivery service.

2026年9月29日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your review. We are pleased to hear that your tree has arrived safely.

Regarding the Rootgrow, I have looked into the issue, and unfortunately, once this has been sent by post, we do not have access to tracking information. I have therefore asked our Customer Service team to arrange a refund for this, and you will receive a notification once this has been processed.

We hope your tree settles well and thrives in its new home, providing you with years of enjoyment. If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who will always be happy to help.

5つ星のうち5の評価

I'm absolutely delighted with the…

I'm absolutely delighted with the quality of this tree. It's healthy, beautifully established and excellent value for money!

There was a fantastic variety of trees to choose from, but I decided on the Malus Toringo Scarlett crab apple tree. Standing at almost 2 metres tall, it arrived well established, with strong, healthy branches, a lovely shape and even some fruit already growing on it.

The tree was exceptionally well packaged and delivered with great care, arriving in perfect condition. I'm extremely pleased with my purchase and wouldn't hesitate to recommend!

2026年10月11日
自発的なレビュー
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived in perfect condition and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

We truly appreciate your support and recommendations, and thank you for choosing Ornamental Trees. If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち3の評価

Love my pink champagne birch tree

Love my pink champagne birch tree. The delivery process could've been a bit more transparent though.

2026年9月24日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your review. We are delighted to hear that you are happy with your tree and that it arrived safely.

Regarding your feedback on our delivery process, we have checked your order and can confirm that your tree was delivered within the seven-day timeframe advertised on our website and in your order acknowledgement. Once your order was despatched, you should also have received an email notifying you that it was on its way.

We operate a no-signature delivery service, allowing our couriers to leave your order in a safe place. You should also have received a two-hour delivery time slot from our courier to the email address provided with your order.

If you did not receive these notifications, we sincerely apologise for any inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention. We are pleased that your tree has arrived safely and hope it settles well in its new home, providing you with years of enjoyment.

5つ星のうち5の評価

Great customer service

I ordered a premium standard acer x freemanii to match one I ordered 6 years ago. It looks healthy and my only comment is that it has a slightly curved trunk. However, in response to my queries about straightening the curve the team provided very prompt advice and, hopefully, after a few years, this tree will look as spectacular as the other one does at the moment

I had also asked for the delivery to be delayed at the last minute and the team were very accommodating. The customer service has been great from start to finish.

2026年9月30日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are pleased to hear that your tree has arrived safely and that our level of service has met your expectations.

We hope your tree settles well in its new home and provides you with years of enjoyment. If you have any further concerns regarding the trunk, please do get in touch with our team, who will be more than happy to provide the best advice and guidance to help your tree thrive.

5つ星のうち5の評価

Great company

Great company, bought a couple of trees from ornamental and they both took great. Delivery service great too

2026年9月30日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち5の評価

Exceptional customer and a lovely tree

Exceptional customer service to get a special tree to east London in time for an important memorial. Tree looks lovely too

2026年9月29日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree arrived in time for the memorial and that our team was able to expedite the delivery to ensure it arrived in perfect condition.

We hope your tree settles well and continues to thrive, providing a beautiful and lasting focal point for the memorial.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち5の評価

Freat new blackcurrant bushes

The trees were delivered in good time and great condition.

2026年9月29日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

5つ星のうち5の評価

Fantastic plants

Trees arrived in great condition and were superbly packaged. Many thanks.

2026年9月29日
Ornamental Trees ロゴ

Ornamental Trees からの回答

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that your tree has arrived safely and is settling well in its new home. We hope it continues to thrive and provides you with years of enjoyment.

If you require any further gardening advice or aftercare, please do get in touch with our team, who are always happy to help.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報