Remote Control Express レビュヌ 

1,815
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Easy to use website English option for uk buyers Full selection of all types of remote controls as long as you know what frequencey your systems operates with? Shipped from France, very quickl... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

After receiving answers from other suppliers, saying that my old remote control can't be replaced any more, this company offered a solution. I ordered the device they suggested. Received it with... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Excellent. Fantastic price with straight forward advice on phone prior to purchase. Delivery timing as per stated (though I had to order 3 remotes instead of stated 2 to get free delivery?). Product h... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Product was excellent and great price. Worked as intended. Didn't realise it was being shipped from abroad so got strange messages about delivery (which I ignored) but it all happened seemlessly - o... もっず芋る


䌁業情報

  1. 電子機噚のスペアパヌツず郚品の店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Remote Control Express is the leading company in online sales of remotes for garage doors and gates.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

1815件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.7

すべおのレビュヌ

(1,815)

過去12か月のレビュヌ数: 40ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I would not even give them a rating

I would not even give them a rating
Ordered 2 remote controls on 6th Jan 2023 system took order and payment but did not quote order number, just a message stating email would be sent with details. Not had any email by 09/01/2023 contacted Remote Control Express on 02033188218 and spoke with a french lady who advised complete form on their website and they will trace order. Completed web form twice still no information sent. Telephoned again on 10/01/2023 and spoke to the same french person who took my email address and she contact me directly by email. Still no contact after 4 days of placing the order . DO NOT USE THIS COMPANY SEEMS LIKE A SCAM OUTFIT.

2023幎1月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Back In Business

Ordered a couple of Novoferm 502 remotes and received them within the week. Not bad considering they had to travel from Europe into the UK. Unfortunately, Customs had opened the package & not sealed it up again properly. The remotes were intact though and were easy to program so we're back in business.

2022幎11月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Think twice before you place an order


Think twice before you place an order from this company. I had issue with both the remotes I order and they insisted that there was nothing wrong and blamed my motor for been defective (even if it woks totally fine with the control I have today). So I send them back, unfortuantly they got lost and I forgot to ask for the tracking nr (be aware that they don't write this is the extensive guarantee procedur) so I have paid for some thing that didn't work, that I haved to spend time on going through this non cusomter friendly process, pay for the transport and now here I'm with no remote controls after 3 months and lost over 100 Euros. Do you think they even bother help me? Of course not since everything is my falut.

2022幎9月7日
自発的なレビュヌ
Remote Control Express ロゎ

Remote Control Express からの回答


Dear Nicolas Polakof Cor,

We are sorry for the inconvenience experienced.

You have reported to us that the new remote controls you received only work on short range.

While this sort of issue can be due to a malfunction on a given remote control, the fact that both of the remote controls you have received had the same problem suggests that it is more likely an interference problem.

In such instance, adding extra-antenna to your receiver is the most effective workaround. You can find more information on interference issues through the following link:
https://www.creativedoor.com/blog/troubleshooting-garage-opener-remote-range-and-interference-issues

We have sent you a return authorisation form. Once we receive the potentially defective remote controls, we will test them before sending you new ones in order to eliminate the chance of you having to go through the same process again.

We thank you for your understanding.

5぀星のうち1の評䟡

Ordered some remotes and they never


Ordered some remotes and they never arrived. I was given a refund for the first order and then ordered again. Paid extra for delivery and their site clearly states that this is 24 hours. Myremotes never arrived in 72 hours let alone 24. I repeated emailed and asked for an update first then a refund for the express delivery which never arrived on time. My item was eventually delivered a week later and I asked for my refund and was told that it would be processed and then was told that I had to wait until delivery date had passed. The delivery date has come and gone and I have requested a refund and was told that their system wont allow them to give a refund because the items were successfully delivered or Paypal blocks their attempt to refund me the delivery charges. It amazes me how this company will risk its reputation for the sake of £15. There customer service is appalling and I would recommend you do not order from this company. Bare in mind that this company is based overseas and the items are always delayed so how they can advertise 24 hour delivery is beyond me. If you look at some of the negative reviews below (one in June this year) they state "Thank you for your comment. We're sorry for the inconvenience.

We will take your comment into account in order to improve the quality of the services provided. We will do everything necessary to avoid such situations in the future.

Kind regards,

Remotecontrol Express"

Obviously this is not the case and this company does not care about its customers or the service they provide. Avoid at all cost, you have been warned.

2022幎9月2日
自発的なレビュヌ
Remote Control Express ロゎ

Remote Control Express からの回答

Hello Mr Yusuf

After verification, we are unfortunately unable to find your order with the items given.

In order to be able to respond favorably to your request, please provide us with the following information:
Full name
Order date
Total order/debit amount
Complete delivery address

We thank you in advance,

TE Customer Service - Remotecontrol-Express t

5぀星のうち1の評䟡

Terrible service

Bad service
No over phone payment
Overseas difficult payment
Returns and resent was terrible
Communication between staff doesn’t exist
Listening to customers needs very poor
Need to wait and see how refund system works if any.
Over 6 weeks delivery
Tracking in French only.
Overall use different company

2022幎6月6日
自発的なレビュヌ
Remote Control Express ロゎ

Remote Control Express からの回答

Dear Customer,

Thank you for your comment. We're sorry for the inconvenience.

We will take your comment into account in order to improve the quality of the services provided. We will do everything necessary to avoid such situations in the future.

Kind regards,

Remotecontrol Express

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報