SkinLovers レビュヌ 

590
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Quelle tristesse et déception de recevoir un colis totalement endommagé tant à l'extérieur que les produits à l'intérieur surtout pour une commande de plus de 200 CAD avec 50 CAD de livraison. Je m'at... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Yeah they take forever, the products are fine but you get hit with and extra 30-60 dollars in customs fees, I have been trying to get FedEx to waive the brokerage fee so it’s not so much and just pay... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Multiplicidade de marcas a preços muito competitivos. Várias produtos com boas promoções, bem como variados coffrets de excelentes marcas. Sistema de navegação no site bem concebida, intuitiva e ag... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Estou extremamente satisfeito com a minha experiência. Primeiramente, fiquei impressionado com os preços acessíveis dos produtos em comparação com outros sites. Além disso, a rapidez na entrega é al... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 健康・矎容補品店

圓該䌁業による蚘述

Taking care of our body is fundamental. After all, it is who we are, what makes us move and live. But we don't always give it enough attention or take the time to pamper it. And that is why SkinLovers was born. So that, at a distance of a click and easily, you can have access to a variety of products from the best beauty, cosmetics and care brands in the world.


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

590件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.3

すべおのレビュヌ

(590)

過去12か月のレビュヌ数: 55ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Not good not bad.

2026幎10月12日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello, thank you for your feedback ! We truly appreciate you taking the time to share your opinion with us. We are always open to suggestions for improvement to help us grow and improve our business. Thanks, SkinLovers.

5぀星のうち1の評䟡

Colis trÚs endommagé

Quelle tristesse et déception de recevoir un colis totalement endommagé tant à l'extérieur que les produits à l'intérieur surtout pour une commande de plus de 200 CAD avec 50 CAD de livraison. Je m'attendais à un meilleur service...

2026幎10月10日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Bonjour,

Nous sommes sincÚrement désolés d’apprendre que votre colis est arrivé dans cet état. Nous comprenons parfaitement votre déception et nous souhaitons trouver une solution pour vous aider.

Pourriez-vous, s’il vous plaît, nous envoyer quelques photos du colis endommagé, de l’emballage extérieur ainsi que des produits concernés ? Cela nous permettra d’examiner la situation et de vous proposer une solution adaptée.

Merci pour votre compréhension. Nous restons à votre disposition et ferons de notre mieux pour résoudre ce problÚme rapidement.

Bien cordialement,
SkinLovers

5぀星のうち4の評䟡

Nice sunscreens

Nice sunscreens

2026幎9月2日
自発的なレビュヌ
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Frank,
First of all thank you for taking the time to post a review.
Thank you so much for your order and the nice words. We do our best to provide the best service possible. We hope you will buy with us again! Thanks, SkinLovers.

5぀星のうち5の評䟡

This product is my granddaughters


This product is my granddaughters favourite. She is 3 years old and always tries to take the bottle home. Loves the smell. Great service and very fast. I love the lightness of the cream.

2026幎10月1日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Andrea,
First of all thank you for taking the time to post a review.
Thank you so much for your order and the nice words. We do our best to provide the best service possible. We hope you will buy with us again!

5぀星のうち1の評䟡

**Extremely Disappointing Experience – Order Never Delivered\!**

If I could give zero stars, I would.

I placed an order with SkinLovers and waited over a month, only to end up receiving absolutely nothing.

My shipment was delayed due to an alleged address issue, despite providing my complete and correct address. Not a single message or email was sent to inform me of the problem or give me an opportunity to resolve it.

To make matters worse, I received an official email confirming that my order had been DELIVERED, even though I had received nothing!

Shortly afterward, the company informed me that the shipment was being returned because of an allegedly incorrect address and attempted to place the responsibility on me.

When I questioned this contradiction and asked why nobody had contacted me, customer service repeatedly sent generic, copy-pasted responses without addressing my concerns.

After waiting over a month, I was left without the products I had ordered and without any satisfactory explanation.

The lack of communication, accountability, and professionalism throughout this experience has been extremely disappointing.

I would strongly advise anyone considering ordering from this company, especially international customers, to think twice.

2026幎10月8日
自発的なレビュヌ
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Lujain,
we’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

Please note that the delivery address provided during checkout is automatically forwarded to our shipping carrier. As soon as we were informed by our logistics partner that the address provided was incomplete or incorrect, we promptly contacted you and arranged a refund.

We always do our best to support our customers and find the best possible solution whenever an issue arises.
We’re sorry for any inconvenience this situation may have caused and want to reassure you that we are always here to help.

Thank you for your understanding, and please don’t hesitate to reach out if there is anything else we can assist you with.

Always here to help !

Thanks,
SkinLovers.

5぀星のうち1の評䟡

No lo recomiendo para nada

Mi Pedido finalmente llego después de dos meses, cuando ya ni me acordaba de el y lo había reclamado . Jamás compro de nuevo en Skinlover

2026幎9月30日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Yuleidis,
First of all thank you for taking the time to post a review. We appreciate your feedback as it help us to improve our service.
We are sorry to know that you are disappointed with our service. We offer different Shipping Methods so you can choose the most convenient to you. At the checkout process are shown expect dates of delivery, however we cannot give 100% assurance because there are procedures that are beyond our control, for instance, customs that are regulated by local Government guidelines.
Enjoy your products!
Thanks, SkinLovers.

5぀星のうち1の評䟡

Beware if you are in the US

US customers: Ordered $140 of product, got hit with $81 in fees. Brokerage and storage fees from FedEx, plus the customs and duties (tariffs) fees. Got hit immediately via text and email, hard, about paying up. Unbelievable. According to Skinlovers, it was Free Delivery.
If you do decide to order from them, don't click on the "Free delivery - FedEx" box, don't do it. Click the other box that says "prepaid". That way you only pay the customs and duties, not the FedEx bullshit fees.
Ordered on Aug 28, delivered on Sept 16. Box was bashed and torn open, completely open. The tape was cut and ripped. One of my facemasks was slit open and it leaked out all over inside the box. It must have been sliced when they cut open the box. They just pressed the tape somewhat back together; I don't know how it made it here without everything falling out.
They really need to be crystal clear about the shipping costs between the two options, right there on the order page. A cost breakdown right there, in black and white, so you can decide.
I will never order from this company again. That's just shady business. Be transparent.

2026幎9月16日
自発的なレビュヌ
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hi,

We are very sorry to hear about the way in which your order has arrived.
Feel free to contact us.
Always here to help !

Thanks,
SkinLovers.

5぀星のうち1の評䟡

A month and still no product

A month and still no product

2026幎9月16日
自発的なレビュヌ
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Sara,
First of all thank you for taking the time to post a review. We appreciate your feedback as it help us to improve our service.
We are sorry to know that you are disappointed with our service. We offer different Shipping Methods so you can choose the most convenient to you. At the checkout process are shown expect dates of delivery, however we cannot give 100% assurance because there are procedures that are beyond our control, for instance, customs that are regulated by local Government guidelines.
Enjoy your products!

Feel free to contact us at any time.

Thanks,
Skinlovers

5぀星のうち5の評䟡

Product was great

Product was great! I didn't realize it was going to bounce all over in the mail systems before it got here! I'll have to plan ahead next time!!

Peace!

2026幎9月10日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello,
First of all thank you for taking the time to post a review.
Thank you so much for your order and the nice words. We do our best to provide the best service possible. We hope you will buy with us again!

5぀星のうち5の評䟡

É fácil encomendar e pagar encomenda

É fácil encomendar e pagar encomenda. Tem bons produtos, a encomenda chegou rápido. Recomendo.

2026幎9月8日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Olá Graça,
Antes de mais, agradecemos o seu comentário.
Muito obrigado pela sua encomenda e pelas suas palavras tão simpáticas. Fazemos o nosso melhor para prestar o melhor serviço possível. Esperamos que volte a comprar connosco muito em breve.

5぀星のうち1の評䟡

Awful shipment experience

Yeah they take forever, the products are fine but you get hit with and extra 30-60 dollars in customs fees, I have been trying to get FedEx to waive the brokerage fee so it’s not so much and just pay the customs fees themselves, what a nightmare. If I had known, I would never have purchased from this company. Buyer beware, it will save you a ton of money buying from elsewhere. You also don’t know you will be billed I purchased my items in July and I just got a bill from FedEx today, in September.

2026幎7月22日
自発的なレビュヌ
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Thank you so much for your positive feedback. We’re delighted to hear that you received your products and that you’re happy with them.

We’re sorry to hear about the additional fees. Please note that they are government-imposed duties & taxes.

If we can help with anything else please let us know !

Thanks, SkinLovers.

5぀星のうち4の評䟡

AMAZING

Were amazing get all my skin products from them love them.

2026幎8月23日
自発的なレビュヌ
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Vivaan,
First of all thank you for taking the time to post a review.
Thank you so much for your order and the nice words. We do our best to
provide the best service possible. We hope you will buy with us again!

5぀星のうち5の評䟡

Excellent product

Excellent product, fast delivery, good price

2026幎8月7日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Keith,
Thank you so much for your order and for your review! It's great to receive such positive feedback! We hope to receive your visit to our store a lot of times in the future.

5぀星のうち5の評䟡

Quick postage excellent service

Quick postage excellent service

2026幎8月5日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Maria,
First of all thank you for taking the time to post a review.
Thank you so much for your order and the nice words. We do our best to provide the best service possible. We hope you will buy with us again!

5぀星のうち1の評䟡

Disappointed in this company, $70 in shipping charges, and damaged product.

Disappointed in this company and my ordering experience. I paid $20 to have the two products shipped, and an additional $50 for shipping through FedEx, which was not disclosed at any point in time. The products I ordered only amounted to $30. Then the package arrives completely damaged with visible open areas of the box where anyone could have accessed the product and tampered with it. I’m surprised the products didn’t completely fall out in transit. When I contacted the company, I was told to just let a rep know if something smelled “off”.
I only buy skincare from good, quality companies, and thought this time I would try Skin Lovers. I was disappointed and overcharged.
This is definitely not a quality company and I will never order again. I’ll stick with French Beauty Hub.

2026幎5月31日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Clark! Please contact us by email so we can solve that situation directly with you.
Thanks,
Skinlovers

5぀星のうち5の評䟡

Good availability, great service

The product I purchased is one that I have been using for some years but that I sometimes have trouble sourcing. I was delighted to find that Skinlovers could get it to me and most pleasantly surprised by the speed of delivery. I shall reorder it from Skinlovers when I next need it.

2026幎7月31日
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Keith,
First of all thank you for taking the time to post a review.
Thank you so much for your order and the nice words. We do our best to provide the best service possible. We hope you will buy with us again!

5぀星のうち5の評䟡

Great customer care, great range of products and prices

Bought Lazartigue on this site because it’s hard to find in Australia. They forgot 2 items but refunded me right away after I chat to them.

Great customer service, great range of products and great prices ❀ Will always get my hair care from this site.

2026幎7月28日
自発的なレビュヌ
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Cinthya!

Thank you so much for your order and for your review! It's great to receive such positive feedback! We hope to receive your visit to our store a lot of times in the future.
Thanks!

5぀星のうち5の評䟡

Fast cancelation

Have to say, received the money back! Thanks!

2026幎7月30日
自発的なレビュヌ
SkinLovers ロゎ

SkinLovers からの回答

Hello Amrita,

We appreciate your feedback!

Thanks,
Skinlovers

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報